Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Дмитро 6 січня 2024, 11:55
Відбулися якісь зміни в покупці криптовалюти за гривні на р2р площадках
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 січня 2024, 13:48
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі вашого питання
Sheketa99 5 січня 2024, 19:48
Олег зі служби підтримки монобанк дай Боже тобі здоровʼя, просто зе бест!!! В них в підтримці просто Боги працюють, вирішили мою проблему за менш ніж 30 хв.

Отже до історії.
Я живу в США вже 4 роки і в мене виникла проблема — потрібно було терміново записатися в консульство, додзвонитися туди було неможливо, я намагалася більше тижня і вбила купу часу і нервів. Спробувала записатися онлайн, але для цього було потрібно зайти в ДІЮ. Щоб зайти в ДІЮ треба було або сканувати паспорт або зайти в МОНО БАНК.
Ситуація: мій український паспорт вдома в Україні, закордонний біометричний ДІЯ не читає, української сім карти в мене немає, ІПН свій я не знаю і шукати його це ніби шукати голку в сіні, в мене новий телефон і я не заходила в додаток МОНО банк більше року. Здавалося би — повна безнадія. І тут в моєму житті зʼявився ОЛЕГ З служби підтримки МОНО БАНК, мій ангел рятівник, терпляче вислухав мене, знайшов спосіб встановити мою особистість і ще й попутно відповідав на 101 питання як мені зробити те чи інше. З його допомогою я відновила і акаунт в МОНО і ДІЮ на протязі 15−20 хв, і за пів години вже записалася в консульство України в Нью-Йорку. Дуже дуже дуже велика вдячність Олегу за його працю і терпіння в роботі зі мною. В Американському банку мені б точно сказали гуляти лісом в такій ситуації.
Прошу керівництво віддячити Олегу за його професійний підхід до справи.
Ми всією сімʼєю аплодували стояче!!!
monobank
Відповідь банку
6 січня 2024, 15:12
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Проблема вирішена
Pechal23 5 січня 2024, 4:18
Протягом 4 годин просила банк по транзакції оформити процедуру chargeback, спочатку працівник банку клеїв дурня що він не знає що це таке, потім три години уточнював щось дізнавався та перевіряв інформацію і так по кругу. Брехня короче одним словом виходить… Банк не зацікавлений ні у власному авторитеті та репутації, ні в дотриманні своїх правил та умов, а на клієнтів взагалі клали довгий та товстий…
monobank
Відповідь банку
5 січня 2024, 9:11
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, при зверненні до нас, і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
atbpremium 5 січня 2024, 2:24
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 26
Если у вас ФОП счет в Моно, у вас есть возможность снимать 100000 грн / календарный месяц без комиссии. Эту сумму разбиваешь пополам и бросаешь на Черную и Белую карту. Каждая из этих карт имеет индивидуальныей лимит на 50000 грн.

Если говорить о моем отзыве, то я Моно почти не пользуюсь для ежедневных операций. Если добавить карту любого Банка в Apple Pay, то вы навсегда избавитесь зависимости от определенного банка для ежедневных операций. Я использую Абанк. (Из-за ностальгии к Привату времен 2015−2016 годов). Хватит платить Моно % за их кошачий бизнес.
monobank
Відповідь банку
5 січня 2024, 13:54
Дійсно, ліміт 50 000 грн для чорної/платинум/айрон (основних) карток окремий від білої і у випадку, якщо на місяць надходять цільові виплати на основну картку та білу, то можна зняти до 50 000 грн і з основної, і з білої картки
У нас дуже багато послуг надається безкоштовно, а якщо і є комісії, то стараємося зробити їх мінімальними. Також, активно працюємо над новими продуктами та фішками в застосунку, щоб надавати якомога зручний сервіс для наших клієнтів
Natali Doc 4 січня 2024, 19:37
Очікуючи доставку, отримала повідомлення на свій телефон з запитом вказати точну адресу доставки и оплатити повторну доставку, 11 грн. Перейшла на оплату і ввела дані картки (без паролів), після чого банк надіслав код підтвердження і через годину почали зніматись гроші, 4 транзакції по 4,500 грн, побачивши зателефонувала на гарячу лінію Монобанку і заблокувала картку.
Коштів на картці було 80 грн, тому і вказала картку Моно, але якимось чином були зняти гроші з кредитного ліміту, про який я згоду не давала. Питання до Монобанку, чому не заблокувались транзакції якщо в мене прониска українська і живу в Україні а гроші почали відправлятися в Мексиканський банк і чому після 1ї транзакції ніхто не зателефонував і не запитав мого підтвердження.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 січня 2024, 20:26
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Для уникнення подібних ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, підозрілих та фейкових веб-сайтах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У застосунку є можливість увімкнути налаштування безпеки, які допоможуть уникнути шахрайських списань. Переглянути всі налаштування можна за шляхом: головний екран — свайп вліво — «Налаштування безпеки» (під зображенням картки)

У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Проблема вирішена
Alonkasa 4 січня 2024, 1:05
Хотіла перекинути кошти, то запросили перевірку з 4970 тис, я підтвердила, а потім відмовилися співпрацювати зі мною, на основі чого не повідомили
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 січня 2024, 13:29
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Марина Левчук 3 січня 2024, 22:29
Все банально
Позичила подрузі гроші (50000 грн)
Вона повертає частинами, кинула мені 19000 грн на карту моно за що мене банк заблокував
Надала квитанцію зі своєї сторони надала квитанцію зі сторони подруги
Пояснила що я в декреті, заробляє чоловік який є військовим
Але скільки не пояснюй ні термінів ні конкретики
Квитанцій мало, треба договори довіреності особисті переписки
Сказати що я шокована це нічого не сказати.
Закрию питання і припиняю співпрацю з банком
І вам не рекомендую
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 січня 2024, 11:09
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Ayker 3 січня 2024, 17:49
Случай #1 (февраль 2022г)
Оплатил за электроэнергию не малую сумму 16000 грн) через приложение. В описании платежа указал адрес и ФИО хозяина дома (арендованное жилье)
Спустя два месяца, получаю новую квитанцию, с долгом тех же 16000 грн. Еду в ДТЕК выяснять, показываю квитанцию об оплате через монобанк, бухгалтерия утверждает, что ДТЕК не получили денег и рекомендуют обратиться в банк.
Обращаюсь в монобанк, сначала утверждают, что деньги ушли, потом дают ответ, что действительно деньги не ушли и как оказалось, что хозяин дома под санкциями и они решили заблокировать сумму, БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!!! На все мои вопросы и действия вернуть деньги — ответ отрицательный.
Карта моя, счёт мой, я не под санкциями это вообще противозаконно так поступать с клиентом банка. Они вместо того, что бы отстаивать и бороться за клиента, занимаются грабежом. Прошло почти два года, деньги так и не вернули.

Случай #2 (ноябрь 2023)
Купил билеты через приложение Proizd.ua онлайн через монобанк.
На следующий день, поездку пришлось отложить, делаю возврат билетов, зная что возврат денег может быть в течении 5 рабочих дней. Прошло дней 10, проверяю и денег нет. Начинаю выяснять, опять след тянется к монобанку))
Нашел отмену платежа, деньги вернулись и тут же отмена платежа
Скидываю квитанцию и описание проблемы в бот, такая же ситуация, сначала утверждают, что это не они, а через некоторое время, всё-таки признают — дело рук монобанка. Ответ поразил, оказывается у них возврат делается в течении 30 дней, а не как у многих банков до 5 рабочих дней. Прошло более 30 дней, а денег все нет.
Советую задуматься о порядочности, которой как оказалось нет у монобанка и о своих кровных деньгах.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 січня 2024, 19:06
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Anatolii001 3 січня 2024, 14:31
Отримав повідомлення від Monobank про припиненні співпраці, зразу заблоковано доступ у додаток та до рахунків. Причини блокування не надали.
За декілька днів до блокування банку запросив документи та пояснення які підтверджують мою діяльність. Так як я ФОП всі документи були одразу надані, всі договора, Акти, банк відповів, що проблем немає, а потім просто прислали лист, що відносини з банком розірвані…
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 січня 2024, 17:30
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aftermoon 3 січня 2024, 13:31
19.12.2023 мені надишов переказ коштів з-за кордону (ЕС). Для зарахування переказу на картку банк попросив дати документи щодо фінансової суті самого переказу. Пояснения та документи я надав, відповідь банка — чекайте, на розгляді у наших працівників.
1.1.2024 я написав скаргу в Національній Банк України, також мій адвокат зробив адвокатський запит, поки що банк не відповідає.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 січня 2024, 16:56
Бачимо, що на поточний момент питання ще в роботі.
На жаль, перевірка займає більше часу, ніж очікувалось.
Передали колегам запит, по можливості прискорити вирішення питання, та зв'яжемося з вами, коли буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння та терпіння
Katerynakz 3 січня 2024, 11:01
Сьогодні 3.01.2024-проснулась від нескінченної кількості відхилених оплат в додатку монобанку, але НА ЖАЛЬ перша оплата була успішною на суму 6660 грн (йю (173.35$) так саме у валюті, з міста Wilmington (так пише квитанція) відразу звернулась в тех підтримку заблокувала картку, і дала відповіді на короткі питання, стандарті картку не губила/не викоадаои-Ні! Оплати робили-Ні, я спала в той час, реєструвались на сайті знайомств -Ні.
Добре надаль платіж ми не зможемо вам повернути зверніться в поліцію!
В мене виникає дуже багато питань, як не маючи насера картки, я нею майже не користуюсь, не маючи картки і всіх тих кодів -можна зробити оплату з іншої країни!?? Хіба що самі співробітники банку займаються відмиванням грошей. Інших варіантів я не бачу, картка при мені, оплати в інтернеті якщо і були то тільки через АПЛ пей.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 січня 2024, 15:47
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
taras4200 2 січня 2024, 20:46
1 січня 2024 року, в додатку monobank зробив замовлення на доставку їжі через популярний сервіс доставки на суму 338 грн.
Монобанк вирішив що ця операція підозріла і заблокував мою карту, щоб як мені сказали в службі підтримки убезпечити мої кошти від шахраїв. В службі підтримки розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати.
Служба підтримки явно не адекватна, тому що не вирішує проблем з додатком, а тільки їх створює. Таке враження, що там одні боти, а не живі люди.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 січня 2024, 15:12
Безпека коштів це пріоритет в банку.
Якщо клієнт повідомляє про підозрілу операцію і є ризик виникнення нових непідтверджених списань насамперед ми блокуємо картку.
Далі, після детального аналізу та розбору ситуації, можливе розблокування картки або необхідний перевипуск.
Ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації. На жаль, операторами було припущено помилки, при консультації після блокування картки.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми вжили заходів та провели донавчання, щоб такого більше не траплялось.
Бачимо що на поточний момент питання з карткою вирішене.
Вибачте, будь ласка, що ми дещо розчарували вас.
Сподіваємось що наша з вами подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції :)
finexp 2 січня 2024, 15:14
По картці монобанку було проведено операції на суму аж до 80тис. грн, за якими кошти з депозиту, що закінчився, переведено з картки на картку з метою відкриття нового депозиту, який було відкрито. Ніяких документальних підтверджень цього монобанк не бажає перевіряти та аналізувати, монобанк натомість обмежує доступ до додатку монобанку без будь-яких пояснень. Вважаю таку поведінку монобанку неадекватною.
monobank
Відповідь банку
2 січня 2024, 18:26
Розуміємо, що ситуація неприємна
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
07412533 2 січня 2024, 15:10
Одного чудового дня перестали працювати перекази моїх особистих коштів з карти Mono на карту Sense.
При спробі здійснити такий переказ пише: «банк-емітент блокує використання картки для переказу». Що за банк емітент… використання якої саме карти…
При цьому працює поповнення карти через Приват як прокладку, тобто можна закинути гроші на Приват, а тоді на Сенс. Думаю що якби проблема була в Сенсі, то помилка би з\являлася не миттєво, а гроші би повертались за кілька хвилин. У моєму випадку помилку показує миттєво.

Моно каже, що Сенс не приймає платежі. Сенс, як ви здогадались, кажуть, що їм ніхто не відправляв ніякі платежі. Ніхто з них не показує ніякі логи чи підтвердження. Просто тикають одне в одне пальцями. В захваті від обох в цьому плані.
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 січня 2024, 21:21
Колеги детально перевірили інформацію.
Помилка виникала через відмови з боку Sense.
Ми прибрали сповіщення про помилку.
На поточний момент платіж відправляється, але далі йде скасування переказу.
Банк одержувач не дозволяє провести операцію, саме тому платіж повертається на карту.
Можливо є обмеження по карті Sense банка на зарахування платежів від моно.
Проблема вирішена
amaksymovych 1 січня 2024, 15:22
Добрый день. Хочу оставить двоякие впечатление об этом банке. Начнем с того, что та любовь к этому банку, которая была на протяжении 7 лет — была как к родной маме. Которых 4 года я был премиум клиентом этого банка и с радостью и гордостью носил платиновые карты. Последние 1,5 года я проживаю за пределами Украины. И к сожалению, пополнять свою карту кроме как через криптобиржи и п2п рынок, у меня нет возможности. При том, что неоднократно сами представители банка (служба поддержки) говорили, что я могу пополнять таким способом. При том, что я не являюсь каким-то темщиком, который что-либо крутит, а просто пополнял свою карту для дальнейших трат. Покупка авиабилетов, рассчет в ресторанах, магазинах, донаты на ЗСУ. Иногда покупал $, чтобы снимать себе в наличку. И вот, спустя 7 лет наших отношений, банк разбил мне сердце и закрыл счет. Причина? Неизвестная. Никто и ничего не говорит. При том, что была очень странная проверка. Изначально, они попросили подтвердить что это я через ДИЮ (подписавши там своей ЕПЦ какой-то документ), сказали, что это просто обычная проверка и нужно чучуть подождать, после чего, на следующий день попросили предоставить документы, которые подтверждают похождения. К сожалению, я не имею никакого заработка на территории Украины и предоставлять какие либо документы попросил не смог. Предоставил выписку с иностранного банка, не подошло. После того, как объяснил им, что все пополнения на карты осуществлялись через биржу, так как иного другого варианта пополнения для меня — не существует, и выводил я свои сбережения и то, что заработал своей самозанятостью на территории Грузии, они закрыли мне счет. За что?

У меня такое впечатления, что в последнее время, если банки слышат что-либо о «криптоактивах» они закрывают счет, даже не разобравшись. А почему? Предоставьте хотя бы одну статью закона, по которому вы это делаете? А я вам напомню, что в Налоговом кодексе Украины регулирование операций по криптоактивам отсутствует. Закон о криптоактивах и цифровых активов до сих пор не принят (3637). На сегодняшний день регулирование сферы виртуальных активов очевидно недостаточно. На сегодняшний день крипта не имеет правового статуса, она не может быть объектом уголовного преступления.

Тогда возникает вопрос, на каких основаниях вы заблокировали мне счет? Назовите хотя бы одну норму законодательства, которая запрещает иметь дело с криптоактивами? Ее нет. У нас она не запрещена. В чем тогда проблема?

Очень обидно и очень больно, что в нашей стране происходит жесткая бюрократия. Вы скоро доиграетесь, что люди перейдут в теневую экономику и будут работать на нее.

А еще, не могу исключать, что это было особое распоряжение сверху, опять таки, неофициальное, так как банк молчит и не может ничего ответить, чтобы закрывать и ограничивать людей, которые находятся за пределами Украины.
monobank
Відповідь банку
1 січня 2024, 16:05
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї зі Сторін

Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
AntonKorniev 1 січня 2024, 4:08
Коли більшість сапортів в цей час святкують, п’ють третій келих, чи вже сплять, ці люди роблять чудо! Вони на варті наших проблем 24/7, вночі, в зливу, чи в літній засушливий день! Служба турботи завжди на крок попереду будь-якої проблеми, та допоможуть знайти рішення навіть самої складної ситуації, хочу подякувати за турботу та допомогу з проходженням реєстрації та відкритті картки кожному співробітнику який взяв у цьому участь, та особливо Віталію, його табельний номер 8471
monobank
Відповідь банку
1 січня 2024, 9:55
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає! :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
karigush 29 грудня 2023, 22:20
Спочатку мені заморозили рахунки, а тепер не хочуть пояснити причиниу. Заморозили усі кошти і кажуть, що причина цього — це конфіденційна інформація, яка не повідомляється клієнту. Мене залишили без грошей і без релеватних на те підстав. Рахунки заморозили на терміном до 14 днів, але по їхніх умовах це може бути до 30 днів. Всі умови банку, затверджені СЬОГОДНІШНІМ числом вони нівелюють і кажуть: вибачте, але це пункт вже змінився…коли? сьогодні о 22 годин вечора? І щоразу у мене зависає сайт з умовами банку, тільки після оновлення браузеру я бачу нові умови. Складається враження, що вони спеціально їх коригують щоразу, коли я пишу звернення. Я просто в шоці.

Але в службі підтримки дуже приємні і терплячі працівники. Хоч на цьому спасибі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 грудня 2023, 11:24
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Максим Михайловский 29 грудня 2023, 17:19
Нет повести печальнее на свете, чем повесть о банкирах и комиссиях…

Итак, вводные данные Максим, фрилансер 39 лет, город Киев. Работаю с множеством сервисов по заработку по написанию и размещению статей включая такой хороший сервис как Collaborator. Это не реклама если что, реф. ссылку не даю. Кстати, моя проблема схожа на эту https://minfin.com.ua/company/monobank/review/180252/ кому будет интересно тоже почитайте.

Так вот накопилось у меня что-то вроде 200$ на аккаунте за честно проделанную работу и решил их вывести под Новый Год. Сами понимаете траты, праздник и т. д. Вывести решил на любимый, самый лучший и дорогой моей душе Монобанк (если что это не сарказм, действительно нравится контора). Ранее я уже выводил на Монобанк с помощью свифт платежа, правде не евро, а доллары.

Сейчас же моей скромной персоне захотелось почувствовать себя настоящим европейцем и вывести евро с помощью свифт перевода на евровую карту Монобанка. Чего мне с американскими президентами не жилось, ведь знал всегда лучше зеленой американской электронной бумажки, ничего на свете нет милее. Ладно, расскажу. Просто сервис Коллаборатор при выводе забирает 15% от суммы (ранее 10% забирал, были ведь времена хорошие), но это еще не все. Так вот если делаете вывод с помощью свифт платежа долларами, то у вас помимо 15% еще спишет 3% за вывод свифт платежом в вечнозеленых. А вот тоже самое, но в евриках всего 1%, вот думаю всех обману и больше захапаю, как настоящий капиталист.

Пришел, увидел, победил. В общем зашел на Монобанк, выбрал евровую карту, отправил реквизиты на почту и вбил все на сервисе коллаборатор. И послал деньги на вывод. Но, тут мне Вселенная дала шанс, она всегда такая дает шанс дуракам, но я же всех умнее, мне виднее же и конечно же я не прислушался к ней. А точнее вывод не состоялся, меня попросили уточнить реквизиты дня рождения получателя. И нет чтобы псоле этого просто в долларах послать, как в прошлый раз и забить на 3%, я же дал реквизиты техподдержке и заново совершил вывод 170,63 евро. Как я понял вывод они делают через сервис Wise. Поэтому скоро мне пришла ссылка с отслеживанием платежа. Вот думаю скоро разбогатею.

Но не тут-то было, на следующий день приходит мне не 170,63 евро, а жалкие 145,63 EUR. Я немного в панике, как никак почти штукарь или 10 бутылок поллитровых беленькой, а это я скажу вам не хухры-мухры. Я, естественно, начал всем писать и в колоаборатор, и в вайс и в монобанк. Я же не *** -педальный какой-то, а целый Фрилансер с большой буквы. По началу даже подумал, что уже родное государство у меня начало за переводы комиссию брать, но взяв в руки калькулятор и проверил не увидел ни 18%, ни 19,5 и ни даже 15%. Ниже напишу, что я им писал и что каждый из них ответил.

Монобанк

Добрый день, уточните пожалуйста мне отправили свифт перевод через систему wise. Сумма перевода 170,63 евро, а пришло 145,63 евро. Не дошло 25 евро с чем это связано и как это в будущем избежать?

За зарахування SWIFT-платежу з боку Монобанк комісія відсутня.
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).
Коллаборатор ответил, что я не я и рожа не моя. Все чин чином отправил, а если что не дошло так в банк свой пиши. Кстати, позже выяснилось, что они даже предупреждают о таких комиссиях у Монобанка, но мы же с вами мушкетеры, всякие там инструкции не читаем…

Короче понял, что не Фрилансер я с большой буквы, а так Ванька дурочек. И что виноват во всем я сам, потому что *** — это судьба… Кто не понял, то отправитель мне послал евро каким-то там неправильным переводом и банк посредник снял с меня 25 евро как с гуся. Как-то так.

В конце написал Монобанку такие письмо, уже не ожидая ничего хорошего, так крик души…

Я все это понимаю. Но про эти дополнительные издержки мне не сообщил ни отправитель (wise), ни получатель (MonoBank). Тем более, что, когда я прошлый раз делал свифт перевод в долларах, таких проблем не возникло. Отправитель мне сказал, что при выводе на Приватбанк таких проблем не возникало.

Как клиент Монобанка, мне хотелось бы заранее знать, что возможны такие дополнительные комиссии. А не узнавать это по факту получения платежа. Я также понимаю, что это дополнительные прибыли вас и ваших банков партнеров. И я также понимаю, что с юридической точки зрения к таким комиссиям не подкопаться. Но, остаётся горький осадок.

Все-таки комиссия в 25 евро на сумме до 200 евро — это как-то сами понимаете, очень, очень странно. Хоть и законно. Я уже видел отзыв одного клиенту вашего с похожей ситуацией https://minfin.com.ua/company/monobank/review/180252/

Я искренне считаю МоноБанк одним из лучших украинских банков и надеюсь в будущем вы сможете сделать так, чтобы клиенты не несли такие убытки и хотя бы предупреждали о таких дополнительных тратах.

Можете это считать за отзыв и передать его по инстанции. Удачи вам и чистого неба над головой. Ваш клиент, немного опечаленный дополнительной комиссией в 1000 грн.

Вот ответ Монобанка

Дякую за розуміння
На жаль, це комісія саме банка посередника тому ми не маємо до неї відношення та не можемо знати завчасно її розмір, та чи буде вона списання в даному випадку
Адже списання також залежить від типу переказу що обрав відправник

Если будет продолжение напишу в комментах или отредактирую, как тут позволят или вообще пропустят такой мой опус или нет.
monobank
Відповідь банку
29 грудня 2023, 18:22
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, в залежності від типу комісії, а також взаємовідносин між банками-посередниками може утримуватися комісія при переказах
Хочемо звернути вашу увагу, що в застосунку, на сторінці з реквізитами, ми вказуємо що «Банки-посередники можуть брати додаткову комісію», також, якщо відправляєте реквізити на пошту, то там також ця інформація вказана
Silard768 28 грудня 2023, 23:03
Виконував досить велике замовлення, та одна з передплата замерзла на транзитному рахунку по фін моніторингу.
Надав всі документи, все що просили. Дві неділі мені морочили голову, робота стояла.
Потім прийшло сповіщення що все добре, документи повірили, моніторинг зняли, і майже зразу приходить сповіщення що банк припиняє зі мною співпрацю та закриває всі рахунки, без попередженнь. Тільки приходить на пошту лист що вони припиняють зі мною працювати, і цитують закон про відмивання не законно отриманих коштів.
На прохання пояснити, чому виходячи з усієї документації що я їм надав, вони спочатку кажуть що все добре, і тут же блокують карти і Звинувачують мене в незаконній діяльності. Відповідь одна, «це конфіденційна інформація банку». Якщо кажете що я відмиваю гроші доведіть це. Не банк, а якийсь цирк.
Всі представники банку тягнуть час, кажуть що перенаберуть за декілька хвилин щоб уточнити, але проходять години. І всі як роботи несуть один і той самий нелогічний та не зв’язаний текст.
Дойшло все до того що мені заявили, що банк сам вирішує з ким хоче працювати, а з ким ні, це їх право, і пояснювати вони нічого не повинні. Виходить що для цього банку не потрібні ніякі причини для розірвання співпраці, набрешуть щось про вас і ви вже заблоковані. Тому подумайте кому ви довіряєте свої кошти.
Поки не відкрив рахунок фоп здавалися зручними, але тут відкрилася зворотня сторона
monobank
Відповідь банку
29 грудня 2023, 8:38
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Fishov 28 грудня 2023, 14:29
Моно к сожалению раньше был хорош, сейчас чтобы вывести деньги, уже ждём 5 день. Деньги обещали вывести в течении суток (первый раз написал сотрудник), второй день вообще шикарный, сказали, что до 3-х рабочих дней. Раз до 3-х рабочих дней, пишу на третий день. Они пишут в боте, день заканчивается в 23:59. Ждите. Окей. Ждём, день закончился. Пишу где деньги согласно заявлению на вывод средств? Они пишут, спустя 3 дня, ждите, обязательно будут. Буду держать в курсе в комментариях, на какой срок монобанк выведет деньги. Не порекомендую пользоваться этим банком — это 100 процентов, хранить плюс минус нормальные суммы у вас не получится.
monobank
Відповідь банку
28 грудня 2023, 15:01
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝