Шахрайський псевдобанк з жахливою службою підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Далі, хоча ідея дистанційного відкриття рахунку цікава, на сайті немає чітких інструкцій, тому потрібно витратити зайвий час, щоб розібратись. Є якісь точки видачі, але ніде не вказано, для чого вони, чи можна картку отримати в них замість «Нової пошти». Та ще й серед цих «партнерів» є дуже сумнівні, такі як «КредитМаркет».
Після отримання картки довелось витратити майже годину на реєстрацію в додатку: то ракурс фото неможливо підібрати, то форма вводу електронної пошти глючить, то номер картки невірно розпізнано (мабуть, чорний колір — не найкраще рішення).
Одразу після реєстрації, разом з листом-підтвердженням та анкетою, приходить лист від якогось кредитора. Тобто «Монобанк» зливає особисті дані стороннім особам, у чому знову довелось переконатись після звернення у службу підтримки через месенджер, коли почав приходити спам.
Сам додаток здався незручним: щоб щось знайти, потрібно довго «свайпати», замість того щоб все було в загальному меню на одному екрані. Та й відсутність браузерної версії — великий мінус, адже проводити фінансові операції з комп’ютера набагато зручніше і безпечніше, ніж зі смартфона.
Але на все це можна було б махнути рукою, якби не наступна історія. 22 червня на мій рахунок було відправлено переказ системою SWIFT. Щоб було зрозуміло: офіційний платіж за договором, а не якась «допомога» від фіктивних «родичів» (та й для такого є зручніші, швидші й дешевші способи); разова виплата, не пов’язана з підприємницькою діяльністю; сума трохи більша, ніж мінімальна зарплата. 23 червня мене попросили надати договір та додаткові пояснення, що я зробив у лічені хвилини. Після цього сказали чекати, поки інформацію перевірять. Оскільки жодної додаткової інформації у мене не запитували, я зробив висновок, що наданої мною інформації достатньо. Окрім того, в епоху цифрових баз даних будь-яку додаткову перевірку можна здійснити за декілька годин. Згідно п. 4.3.12.5 Умов та правил «Монобанку», «не пізніше наступного робочого дня після дня отримання від Клієнта документів, достатніх для підтвердження джерел походження його коштів, та/або пояснень щодо суті і мети операцій, Банк здійснює зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта». Але кошти я не отримав не тільки до кінця наступного робочого дня, а й за два тижні. Жодних підстав чи причин такої затримки мені не повідомили. Більш того, служба підтримки з питань SWIFT-переказів просто перестала відповідати. Станом на сьогодні три листи залишились без відповіді. Зникли з моїми грошима, як професійні шахраї! Не кажучи вже про якість обслуговування і підтримки.
Не набагато кращий сервіс у загальної служби підтримки. Не отримав чіткої відповіді на жодне з поставлених запитань. Лише шаблонні фрази: «займаємось вирішенням питання», «нам дуже шкода» тощо. Жодної «людяної служби підтримки» та «живих людей, які заради вас зі шкури вилізуть» немає і близько. Та й навіть ці «живі роботи» не можуть свої шаблонні відповіді хоча б грамотно давати. Також повна неповага до клієнта та безвідповідальність: операторка каже, що їй потрібно більше часу, і зникає; коли пишу за годину, підключається вже інша і починається все з самого початку.
Схоже, співробітникам начхати на клієнтів, оскільки знають, що їхньому псевдобанку недовго залишилось (якщо вивчити загальний інформаційний фон, то це стає зрозумілим). Нікому не раджу мати справу з цими злодіями!
P. S. Після написання цього відгуку, який спочатку було опубліковано у Фейсбуці, можна додати ще наступне:
1) служба підтримки відправляє на swift@monobank.ua, стверджуючи, що це єдиний спосіб комунікації з цим відділом, але з цієї адреси вже два тижні взагалі не відповідають, ігноруючи будь-які запити;
2) оператор Сенипостол Ілля зухвало порушує Закон про забезпечення функціонування української мови як державної та Умови та правила «Монобанку»;
3) відмовляються надати інформацію про своє керівництво;
4) спам від кредиторів «Монобанк» пояснив тим, що всі фінансові організації обмінюються інформацією через бюро кредитних історій, але інформація явно потрапила не тільки бюро кредитних історій.
Ми створили крутий мобільний додаток, щоб ви могли завжди мати доступ до ваших коштів в будь-який час і в будь-якій точці світу. Ми не плануємо розробляти веб-версію додатка. Користування додатком на одному девайсі підвищує безпеку користування.
Банки і фінансові організації обмінюються інформацією через бюро кредитних історій, звідси могли побачити, що ви цікавилися картою і вирішили пропонувати вам свої послуги.
Щодо питання по Свіфт переказу, воно ще на розгляді.
Комунікація відбувається виключно на пошті swift@monobank.ua.
Відповідальні співробітники обов'язково нададуть вам відповідь на всі ваші запитання та сповістять вас про результати перевірки вашого платежу.
Також ми передали ваше звернення в службу підтримки на перевірку якості проведення діалогу і приймемо відповідні заходи.