×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Это важно!
Заранее спасибо :)
Коментарі (7)
Всё отлично
Написати коментар
Обман,шахрайство
Коментарі (1)
Приятно удивлён, но есть сущуственный минус.
Минус пока вижу в отсутствии Web банкинга и неяcных пока комиссиях от Привата, Ощада, Аваля, Otp при безналичных переводах личных средств на карту MonobankА. :)
Действительно, Web банкинг отсутствует и пока что не планируется. Все действия возможно осуществлять через наше мобильное приложение, которое мы делаем максимально удобным и простым в использовании.
Мы не удерживаем комиссии при пополнении нашей карты, с карт других украинских банков, но с их стороны может быть комиссия. Более детальней вы можете эту информацию проверить в тарифах вашей карты.
Написати коментар
Чому я маю чекати 11 днів для повернення своїх грошей?
«Адвант тревел» гроші перекинуло назад… Дзвоню я на гарячу лінію монобанку, а мені говорять, що дані кошти я отримаю тільки через 11 днів… Чому я маю чекати аж 11 днів, щоб отримати свої гроші? Я почала питати, як я можу пришвидчити повернення коштів — сказали дати код авторизації і довідку, про те, що кошти не знімали… Надала код і довідку, але так мені нічого і не повернули. Сказали чекати… Що мої кошти в резервному фонді банку. Як це розуміти?
Маю картки трьох інших банків, повелася на кешбек 3% від монобанку за подорожі… Як наслідок — мої гроші «в резервному фонді банку», відпустка зіпсована…
Коментарі (1)
Блокирует доступ к моим деньгам
Написати коментар
Отличный банк
Написати коментар
Очень расстроена
Коментарі (1)
развод прямо со знакомства
Коментарі (3)
Всем советую
Написати коментар
Как и все банки реклама и еще раз реклама!!
Коментарі (6)
Монобанк-супер!
Написати коментар
Самый ужасный банк и тех.поддержка.
Написати коментар
Понравилось
Действительно, лимит по услуге «Рассрочка/Покупка частями» отдельный от кредитного лимита, они рассчитываются по разным скоринговым моделям.
Написати коментар
Проблема (Инцидент) с банкоматом Приватбанка и карточкой Monobank
Шаги следующие:
1. Вставил карточку
2. Ввел правильный пинкод
3. Выбрал требуемую сумму 2000грн
4. Банкомат пошуршал и молча выплюнул карточку без каких либо сообщений на экране
Хорошо что деньги не списали со счета.
Не знаю кто точно виноват в инциденте, monobank или приватбанк. В приват я уже звонил насчет нестандартной ситуации.
Коментарі (6)
монобанк тебе не захистить!
Сподіваємося, що вам вдасться якомога швидше владнати цю ситуацію.
Коментарі (7)
Информация про акции monobank неактуальная либо неверная
Информация о прошедшей акции перенесена в соответствующий раздел: https://minfin.com.ua/company/monobank/deals/finished/.
Написати коментар
Супербанк
Коментарі (4)
Служба підтримки банку-просто дно
1. Двічі не повернули кешбек за залучення друзів. З ним щось «хімічать». По-великому рахунку- це не гроші, але коли на таких дрібницях починають тебе обдурювати, то виникають сумніви у порядності банку. Звертаюся у так звану службу підтримки, — отримую заготовлені скріншоти, які надсилаються, на мій погляд, просто бездумно аби відписатися. Пишу їм, що те, про що ви пишете я зробив, поясніть, що я зробив не так. І тут вони входять в ступор.
2. Орфографія. Окреме питання в обслуговуванні клієнтів. Якщо щось ваші працівники пишуть самостійно, то орфографія — просто жах. Ви там при прийомі на роботу цих людей взагалі цікавитесь про їхню здатність писати? Ось зразок типової відповіді ( коли немає що відповісти по суті): «Розумію що ситуація дійсно не приємна на жаль на даний момент відсутня можливість нарахування кешбек сподіваюся в следуюший раз вийти кешбек за запрошеного друга».
3. Своїй дружині також відкрив карту Монобанку і вирішили покласти їй гроші на депозит у валюті. Вона завчасно запитала в службі підтримці: чи може мій чоловік, тобто я, покласти гроші замість неї з її паспортом повідомивши про код, який генерує банк. Вибираю час, їду у банк, вистоюю чергу в касу, і на тобі- гроші у валюті покласти не можу замість неї (ну ця дурість не Монобанку, а регулятора, але служба підтримки повинна б знати про це, чи ні?)
Служба підтримки банку — невдала назва. Я не говорю вже про те, що це повинна бути служба підтримки клієнтів. Але ви недотягуєте ні до першого, ні, тим більше, ні до другого.
Написати коментар
звонят коллекторы по чужому кредиту
Моей супруге осенью прошлого года выдали рабочий телефон. Спустя какое-то время на телефон стали звонить коллекторы из монобанка по поводу задолженности какой-то Елены. Десятки раз она им говорила что не знает эту Елену — но все бесполезно. В черном списке уже более 70 номеров.
Подскажите, пожалуйста, что делать в этом случае? Куда писать заявление?
Только не предлагайте получить карту монобанка и привязать этот номер — с этим банком не хочется иметь ничего общего.
Написати коментар