Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
StepaVar 20 січня 2024, 14:13
Монобанк украл 20000 грн. Когда выводил деньги с банки, деньги не пришли на мою карту. Связался с поддержкой, говорят что баланс 15 копеек, хотя если посмотреть выписку то там четко видно что сумма снятия меньше суммы пополнения на 20000 грн.Я им описал проблему, после чего уже прошла неделя, никакого решения нету, единственные ответы которые получаю, это просьбы о том чтоб я еще подождал.
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 січня 2024, 14:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Volodymyr1005 19 січня 2024, 18:14
Я думаю это уже массово пошло. Блокировка за Р2Р-трейдинг. Я конечно понимаю, что крипта не узаконена, нет механизма открытия ФОП и легализировать доход. Но в конечном итоге из-за этого должен страдать народ. Если у тебя работают мозги и можешь спокойно получать от $1000 в месяц — то выходит сам и виноват в блокировке. И речь не идет о крупном обороте по одной карте, операции не каждый день и в основном до 20 тысяч грн. В Ощаде и ПУМБе я писал заявление, на повышение месячного лимита до 400 тысяч по карте. Здесь просто блокировка и опять же «причину мы назвать Вам не можем». Просили документы на офф доход, предоставил — сразу же блокировка. Я понимаю, что финмон ******** банки своими проверками, но до этого хотя бы ограничивали пополнение карты до конца месяца, вводили лимит. Знаю, что другим клиентам этого банка предлагали написать заявление на повышение месячного лимита. Ну, а в данном случае просто блокировка. Вопрос к знатокам: как быть с Р2Р до момента, когда депутаты таки решат принять законопроект? П. С. Не против платить налоги с данной сферы и работать в чистую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 січня 2024, 20:36
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, детально аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nastysha 19 січня 2024, 14:57
Пользовалась картой уже больше 5 лет, переодически использовали кредитный лимит, всегда продлевала его или закрывала и никогда не просрочила. Сегодня не смогла оплатить в продуктовом магазине. Задала вопрос консультанту и он мне не может конкретно ничего объяснить. Говорит закройте может просрочили, я говорю нет. Говорит закройте полностью лимит, может тогда сможете пользоваться, но он не уверен. Возникает вопрос, смысл мне тогда что-то закрывать, если я не могу пользоваться и оплачивать картой. И зачем давать лимит, но не давать им пользоваться
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 січня 2024, 15:26
Рішення про доступ до ліміту та його розмір приймається системою з урахуванням детального аналізу багатьох параметрів.
На це рішення можуть також впливати прострочення за карткою, наявність кредитів в інших установах.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Полезный комментарий
Nastysha 19 січня 2024, 20:23
Проблему решили, надеюсь больше не возникнет таких проблем!
Проблема вирішена
Nastysha 18 січня 2024, 17:19
Положила я средства на депозит (1500$), что бы не было проблем со снятием разбила на несколько девозитов по 300$. Ждала 3 месяца для снятия, в итоге прошло 3 месяца и снять деньги не возможно. Заказываю деньги в кассу для снятия и уже 5 раз за день до снятия переносят дату (якобы нет валюты), причем переносят на 2 недели. В итоге жду уже 5 месяцев вместо 3 что бы забрать деньги. Так еще и сумма смешная, я не понимаю как за столько времени даже 300$(один депозит) не удалось накопить валюты. Консультанты клянутся и обещают каждый раз, что это точно последний раз переносят и в итоге все как по кругу. Сервис ужасный, в Приват банке можно за день снимать 2600$ и всегда есть валюта, а тут несколько месяцев гоняться за несчастными копейками. Фу, больше не пользуюсь моно!
Лучше бы не дурацкие обновления в приложении придумывали, а сервисом клиентским занялись!
monobank
Відповідь банку
18 січня 2024, 17:55
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
golde77 18 січня 2024, 11:46
Хочу залишити негативний відгук про Монобак, оскільки без аргументованих причин заблокували мій рахунок. На вимогу банку, мною було надано довідку про доходи, роз’яснено походження коштів. Мої пояснення не взяті до уваги. В службі підтримки типові шаблонні відповіді, мої питання ігнорують. Ніякої лояльності та поваги з боку працівників банку до клієнтів.

Заблокували за кілька переводів впродовж дня на загальну сумму 3500 грн.
Банк не поінформував мене, як клієнта банку, про поняття «фінансовий моніторинг».
Для мене цей термін не був відомий до вчорашнього дня.
Жодних попереджень, одразу блокування рахунку.

Вважаю, що банк повинен попереджати своїх клієнтів про такі суттєві зміни в законодавсті та в Умовах і правилах обслуговування клієнтів банку.
Я не працюю в фінансові сфері і не знав про фінансовий моніторинг.

Надто серйозні міри прийняті банком без вагомих причин.

Прошу працівників Монобанк вжити заходи щодо інформування усіх клієнтів у ДОДАТКУ «МОНОБАНК» про поняття фінансового моніторингу та розглянути питання щодо розблокування рахунків екс-клієнтів банку під зобов’язання, дотримуватить вимог фінансового моніторингу.
monobank
Відповідь банку
18 січня 2024, 14:52
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема вирішена
Diana1996Years 18 січня 2024, 10:34
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 170 (Vodafone)
Я в щоці!!! Я оплатила за рішенням суду борг, ту суму яку суд ухвалила! Нарахували 16300 грн, не ясно, звідки цю суму взяли взагалі
Всі якійсь дивні, скинула документи та квитанцію в банк, а мені пишуть ви ще 11200 грн негайно повинні заплатити! Клали вони на закон та рішення суду!!! Я в шоці просто! Жах! Не банк, а шарашкіна контора!!! Маю негативний досвід! Не рекомендую!!!
monobank
Відповідь банку
18 січня 2024, 12:30
Шкода, що у вас склалася така думка
В рішенні суду не зазначено, що саме необхідно зробити з залишком боргу, тому він залишається і цю суму необхідно внести, щоб сплатити борг
Ольга Kulenych 17 січня 2024, 10:52
В мене була ситуація, коли я запідозрила, що сайт, на котрому оплатила послугу-шахрайський. Відразу практично написала в монобанк, бо хотіла скасувати транзакцію. Мені надали дуже кваліфіковану і швидку допомогу. Модератором був Володимир. Надзвичайно професіонально і детально вивчили мою справу і підтримали на кожному кроці.
З монобанком відчуваєш, що тобі справді хочуть допомогти, а не просто відповісти «на відчепись». На мене особисто потратили багато часу і я, як клієнт надзвичайно задоволена. Дякую, що в такий важкий і нестабільних час, знаходите силу на підтримку і висококласний сервіс🥰❣️🤗
monobank
Відповідь банку
17 січня 2024, 14:16
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Проблема вирішена
Артем Артем 16 січня 2024, 14:42
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Корабелів, 15/1
Шановний МінФін, хочу висловити своє негативне враження від роботи операторів підтримки монобанку. Протягом шести діб я чекаю на вирішення проблеми з розбіжністю балансу по виписці. Банк списав мої особисті кошти, і не дивлячись на численні скарги та звернення, проблема залишається невирішеною. Будь ласка, прийміть необхідні заходи. Дякую заздалегідь!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 січня 2024, 15:19
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема вирішена
zharav 15 січня 2024, 13:42
Думаю зараз уже той час, коли монобанк став великим банком, має майже монополію і відповідно так поводиться. На клієнтів, а їх проблеми глибоко начхати.

У додатку монобанку мені надійшло повідомлення що я отримав платіж (у євро) але банк його не може остаточно зарахувати доки не отримає від мене документи, що підтверджують економічну суть переказу. Документи, які безпосередньо мають відношення до платежу, банку в той же день надав.
Банк у мене ще запросив копію мого закордонного паспорта з відмітками куди я в виїжджав Європу v 2021 року. Консультуюся з адвокатом з 20-річним досвідом, він мені каже що це абсолютно незаконно оскільки документи щодо зарахування я надав, а закордонний паспорт банк не має права просити. Наголошую, з України я не виїжджав з кінця 2021 року.
Я не знаю якщо там у самому банку працює якесь групування шахраїв або просто повних кретинів які трактують закони та правила як їм зручно.

На моє запитання, коли зарахують гроші, відповідають «На перевірці, термінів немає». Виходить, банк зможе тримати гроші хоч і рік.

Адвокат порадив написати разом з ним скаргу до НБУ. І взагалі я особисто далі не маю бажання мати рахунок у монобанку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 січня 2024, 14:52
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Колеги аналізують надані документи.
Зараз питання ще в роботі.
Нам дуже шкода, що перевірка триває більше ніж очікувалось.
Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Niki2424 15 січня 2024, 5:38
Познакомился с девушка в мобильной игре
После оказалось что ей нужны были деньги на лечения и через некоторое время общения я решил скинуть.
После я понял что я у неё такой не один добродетель и решил пожаловаться на её карту в моно банк и попал на поддержку в телеграм канале моно банк.
После меня встретил Дмитрий который должным образом помог мне и в процессе я понял что у меня не мало даних и доказательств.
И сейчас мы приостановили жалование.
Я решил до вести до конца это дело после разговора с ней.
Вот и все завтра поговорю и скорее всего это правда и мы с Дмитрием закончим
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 січня 2024, 15:01
Вдячні за ваш відгук.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема вирішена
Helenade 14 січня 2024, 18:33
звернулась по допомогу, яку передбачено законом, що жінка може за чоловіка подати прохання на клиіентски канікули, два рази давали недопомогаючи поради, після чого заблокували картку, навіщо держати персонал, який сидить в теплі и радіе життю, коли чоловіки на вийні не могут получити допомогу
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 січня 2024, 15:35
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Intermonarch 14 січня 2024, 16:11
Я Мельник Сергій Сергійович, хочу відмітити гарну роботу сервісу Monobank, а саме: швидкий відклик, миттєву реакцію на проблему клієнта, реальна допомога, корисна консультація, приємні і вічлеві працівники цього сервісу, залишають приемне відчуття після спілкування з ними. Моя подяка усій великій команді Monobank!
monobank
Відповідь банку
14 січня 2024, 16:52
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає :)
weles 14 січня 2024, 14:01
Звернувся до операторів в чаті з питанням про перевипуск карти. Все було вирішено швидко та грамотно. Дякую оператору Таісіі
monobank
Відповідь банку
14 січня 2024, 14:27
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liamchik 13 січня 2024, 23:26
Все зрозуміло пояснили, розказали, мені дуже подобається команда monobank! Такої злагодженості я ще не бачив! Таких людей потрібно цінувати бо вони обрали в житті головну задачу — допомогати іншим! Дякую monobank! Бережи вас Бог!
monobank
Відповідь банку
14 січня 2024, 13:05
Вдячні за ваш відгук!
PunkDimedRoLL 12 січня 2024, 22:16
Сьогодні увечорі зателефонував до гарячої лінії банку. Відповів оператор і швидко проконсультував мене, а головне що все було зрозуміло. Я військовослужбовець і швидкість та чіткість мені було те що потрібно. Добре знати що тобі можуть допомогти з твоїм питанням та щей і підбадьорити. Багатьом службам підтримки треба брати приклад як залишати по собі приємне враження. Монобанк не загубіть це ;)
monobank
Відповідь банку
13 січня 2024, 11:49
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Extra1 12 січня 2024, 14:18
Сьогодні, 12.01.24р., десь об 11.00, підійшов до банкомату, але не зміг отримати кошти! Хоча ще о 08.00 банк чудово зарахував переказ на цей рахунок! Рахунки заблокували із повідомленням:«помічено нетипові операції. Підтвердить, що карткою користуєтеся саме ви, за допомогою,-увага!,-застосунку «Дія»! Зателефонував у підтримку, повідомив, що у мене все гаразд, і що карткою користуюся я! Але, виявилося не все так просто! Дівчина з підтримки повідомила мені, що таки потрібно підтвердження через «Дію»! Я сказав, що не використовую даний додаток. На що вона…Порадила почати це робити! Про відеочат, паролі, пін-коди, і т.ін.,-варіанти, котрі пропонував я,-вона і слухати не хотіла! ЄДИНИЙ МОЖЛИВИЙ СПОСІБ ІДЕНТИФІКАЦІЇ — «Дія»!!! При цьому не повідомила мені ні причин блокування, ні які операції здалися «нетиповими»! Відповідь на прохання надіслати офіційні документи, де вказати причину блокування, чекаю вже третю годину! Про фінмоніторинг не сказано ні слова! Отже, причина не в ньому. Причина в «Дії»! От тільки я не пам’ятаю: який пункт договору зобов’язує мене нею користуватися, і говорить про штрафні санкції у разі відмови! Це повне свавілля! Ще й контактних даних надавати не хочуть для офіційного листування!
Я майже 5 років користувався цим банком. Після «ПБ», це було, як ковток свіжого повітря. Але, зараз… Зараз я готую позов до суду, і повірте мені, ці кошти, які вони заблокували, і за які я мав придбати турнікети, і завезти сьогодні на 0, можливо вартуватимуть комусь життя! І от, я ще й родичам цього «когось» до останнього судитися допомагати буду! Як вам сценарій?! Ви.бу, і висушу! Наволочі!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 січня 2024, 19:19
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Ми вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Також за вашим зверненням колеги склали запит на надання офіційної відповіді по ситуації.
Бачимо, що питання з обмеженнями по карті було розглянуто в індивідуальному порядку та на поточний момент вже вирішене.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця буде приносити лише позитивні емоції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vova Voloshuk 11 січня 2024, 16:36
за 2 роки не замітив нічого поганого все добре
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 січня 2024, 16:40
Вдячні за ваш відгук!
Проблема вирішена
Софія Лл 11 січня 2024, 14:50
Відділення за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 67/69 (Vodafone)
Просто так забрали кредитний ліміт сьогодні :) Підтримка — нуль реакції. Покращуйте, каже, свою кредитну історію. Зайшла перевірити що там по історії — все ідеально. Жодного разу не прострочувала платежі, маю відкритий ФОП з цим банком. Стабільно є гроші на картці, всі операції ФОП тільки з моно.

Ніяких пояснень, звісно, немає. Система перевірила, система вирішила. Я звернулась, щоб вирішити цю ситуацію, можливо надати додаткові документи — мені не допомогли. Читаючи відгуки, розумію, що це тут класика. Перенесу рахунок ФОП в інше місце :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 січня 2024, 15:55
Нам дуже шкода, що ми дещо розчарували вас. Ми передали дані колегам, щоб індивідуально розглянути цю ситуацію.
Бачимо що на поточний момент питання вирішено.
Полезный комментарий
Софія Лл 11 січня 2024, 15:57
Дякую! Питання було оперативно вирішене, чому я дуже рада :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
07412533 11 січня 2024, 12:43
Загалом коли вам приходить нова карта банк пропонує її відсканувати і почати використання.
Після сканування і введення PINа я опиняюсь на вікні з кнопкою «Сканувати карту».
Знову сканую карту… ну і по кругу. Цей процес нескінчений.

Що я очікую: Повідомлення, що карту активовано, і вихід з цього пекельного кола сканування одної і тої ж картки.

Зняв видиво — скинув у підтримку. Вони замість прийняти явну бажулю — морозяться, щось дивне розказують невповпад. Кажуть кнопка «сканувати карту» лишається активною щоб можна було активувати карту пізніше… ще якусь таку дичку. Таке враження що говорю з ChatGPT.

Банк в цілому норм, порівняно з іншими так взагалі вогінь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 січня 2024, 14:18
Вдячні за фідбек.
Колеги вже зафіксували вашу пропозицію. Якщо це буде реалізовано в майбутньому, ми обов'язково проінформуємо.
Полезный комментарий
07412533 11 січня 2024, 12:56
PS: ще 10 хвилин після того як це написав і питання вирішили просто прийнявши пропозицію про покращення.
Проблема вирішена
En1 10 січня 2024, 21:34
Сьогодні монобанк обмежив мені використання кредитних коштів, при чому кредитний ліміт не зменшив, а просто заморозив кошти які прийшли сьгодні на картку. Я все розумію що у банку є всі права розпоряджатися кредитом але чисто з етичної точки зору я клієнт яка довіряє своєму банку два роки справно обслуговуала цей кредит (у мене була одна просрочка по процентам) і звісно я навіть не думала що мені потрібно боятися переводити гроші на картку бо банк просто заморозить їх усі, ну і яке було моє здивування коли я оплачувала покупку і оплата не пройшла. Писала в підтримку там просто в наглу не відповідають на конкретне питання за що заблоковано і коли розблокують. Відчула себе в ніби у мене просто зненацька відібрали гроші у підворотні. Я не розумію, що неможна якось вирішити питання, може оплатити якийсь штраф якщо це через ту просрочку чи понизити ліміт трохи, а не так віроломно забирати у людини всі гроші на які вона розраховувала. Ну і нахвалена служба підтримки теж поводить себе наче з рабом спілкуються, ніяких пояснень за що це, просто ми так вирішили, навіщо тоді вся ця реклама про френдлі банк? Може хоть тут пояснять
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 січня 2024, 12:16
Рішення про доступ до ліміту та його розмір приймається системою з урахуванням детального аналізу багатьох параметрів.
На це рішення можуть також впливати прострочення за карткою, наявність кредитів в інших установах.

Зараз рекомендуємо:
— продовжувати користуватись картками монобанк, здійснювати різні операції (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей в монобанк та за кредитними продуктами в інших банках.

Ці активності позитивно впливають на можливість перегляду рішення по ліміту у майбутньому.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝