Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Petrovich100 8 квітня 2025, 21:42
Хочу висловити Велику Подяку працівниці Монобанку м. Суми — Вікторії. Ця дівчинка має високий Рівень професіоналізму, виважена, чемна і що на сьогодні у багатьох людей відсутнє — Людяна. Чітко і в подробицях надає консультації по питанням які відносяться до її компетенції, а саме головне всебічно ерудована та розвинута дівчинка. Завжди з нею приємне спілкування та Радісні Емоції. Висловлюю Подяку керівництву за Професіональний підбір кадрів.
Прошу керівництво Вікторії висловити їй Подяку у вигляді грошової винагороди чи премії.
Дякую за порозуміння!!! Вадим Петрович
monobank
Відповідь банку
9 квітня 2025, 10:10
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
Надія Самко 8 квітня 2025, 16:46
Хочу поділитися своєю історією та щиро подякувати команді Monobank за сервіс найвищого рівня!

Коли я втратила телефон, одразу звернулася до банку. Співробітники швидко запропонували способи захисту моїх коштів і перевірили, чи не було підозрілих транзакцій. На жаль, одна несанкціонована оплата таки була — виявилося, що шахраї при поповненні рахунку обманом оформили підписку на платну послугу.

Мене не просто проінформували — картку тимчасово заблокували та запропонували оскаржити платіж. Я погодилась, і вже через три дні гроші повернулися на рахунок. Це був дуже приємний сюрприз!

Ще раз дякую всій команді Monobank за турботу, швидкість і фантастичний клієнтський досвід! 💜
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 квітня 2025, 19:19
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Gg Wp 7 квітня 2025, 23:33
21 березня прийшло повідомлення про те що вам доступний кредит до завтра. Декілька раз користувався, було все ок. Заходжу сьогодні, ліміт недоступний. Написав в підтримку дали стандартну відповідь про тисячу чинників «бла-бла-бла». Основна притензія в тому, що про це ніяк не інформується. Бувають різні в житті ситуації. Та і навіщо давати, а потім зразу забирати, якщо за ці дві неділі явно нічого нового не сталося
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 квітня 2025, 13:00
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
Joni777 7 квітня 2025, 20:26
Суд постановил суммарно с судовым сбором 33507, было внесено 4007 и остаток 29499, они обратились к приватному виконавцю о взыскании 29999 на 500 грн больше! Вся сумма внесена, документы о закрытии ВП и выписка от виконавця для сверки сумм они получили и вместо вернуть мне 500 грн переплаты которые они утаили они не смотря на все документы говорят я ещё должен 1000.
Я думаю в суд подавать или достаточно в юстицию? ВП было открыто на неверной сумме и по итоге дальше продолжают разводить!
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 квітня 2025, 15:45
Розуміємо ваше розчарування ситуацією та шкодуємо, що у вас склалося враження про невірно нарахований борг.
Бачимо, що колеги сформували для вас офіційну відповідь із детальними розрахунками внесених сум та роз'ясненням стану боргу. Також надано рух коштів по рахунку для прозорості та зручності звірки.
Максим К 7 квітня 2025, 17:43
Использовал далеко не все возможности моно, но это банк № 1 для меня.
— основной карточный счёт
— ФОП счёт (пока был активен)
— детские карты
— перевыпуск карт где бы вы не находились

Всегда адекватная поддержка! Да, не всегда просто было снять значительные объемы наличных — но и этот вопрос решался через банки партнёры.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 квітня 2025, 18:51
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Проблема вирішена
Михайло Куриця 7 квітня 2025, 13:02
Намагався відкрити карту банку вдруге, при першому разі перевірка документів зайняла більше години, я не став очікувати ще, так як банківська карта була не термінова, але думав змінити основний банк. Сьогодні намагався відкрити карту вдруге — відмова в обслуговуванні, причини не називають. Цікавий момент, у проміжок між першою відмовою та другою, я отримаю карту в основному банку «національний кешбек». Цікаво чому, виникло рішення у відмові в обслуговуванні, якщо інший банк, скоріше за все, проходиться по тим самим даним клієнта, по його ІПН і тд, і нічого не знаходить.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 квітня 2025, 15:05
Розуміємо, що ситуація не відповідає вашим очікуванням.
Рішення щодо можливості обслуговування приймається виважено, з урахуванням багатьох факторів та аналітичних даних.
На жаль, відповідно до внутрішньої політики банку, ми не можемо розголошувати деталі, що стали підставою для такого рішення.
Перше деякі багато функцій не відкриваються дуже довго йде перевод в мене неділю переводились кошти обслуговування жахливе
monobank
Відповідь банку
6 квітня 2025, 15:48
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Хочемо детально все уточнити та допомогти з вирішенням питань та складнощів, які виникли при користуванні нашими послугами
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
ArtSimon12357 4 квітня 2025, 16:37
Я зарплатний клієнт у моно. Так маю не ідеальну кредитну історію, але нещодавно банк сам запропонував кредит «до завтра», декілька разів успішно скористався, а зараз ліміт «обнулили». Чому банк тебе поводить?
По іншим зауважень немаю, все файно.
Але ця ситуація коли банк себе так поводить трохи неприємна.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2025, 18:15
Дякуємо за ваш відгук!
Розуміємо, що ситуація з лімітом може бути неприємною, і нам справді шкода, що це викликало незручності.
Ми зв’яжемося з вами в особистих повідомленнях для уточнення інформації щодо ліміту.
Проблема вирішена
Misha Misha 4 квітня 2025, 1:07
В березні 2025 року встановлено ліміт 50 тис. грн. на карткові перекази (в т.ч. IBAN).
Підставою для встановлення ліміту є Меморандум прийнятий на пресбрифінгу за участю керівників Незалежної асоціації банків України (НАБУ), Асоціації українських банків (АУБ), ПриватБанку, Ощадбанку, Райффайзен Банку, Універсал Банку та Національного банку України, присвячений підписанню Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних послуг (далі — Меморандум).

Попросив офіційну відповідь на предмет відповідності прийнятого рішення про встановлення ліміту вимогам чинного законодавства, Конституції України.
Пообіцяли за 30 днів надати відповідь.

В самому Меморандумі знайшов таку підставу для самоуправства банків:
«Якщо ж документально підтвердженого доходу немає, то банки зобов’язуються встановити ліміти (поширюватимуться на перекази за реквізитами IBAN) на операції:
з 01.02.2025 — для клієнтів „високого“ рівня ризику встановлювати ліміт в сумі до 50 тис. грн/міс;».
Офіційне обґрунтування для беззаконня:
— забезпечити прозорість функціонування ринку банківських платіжних послуг,
— витіснити тіньовий сектор із фінансової системи України,
— протидія протиправному використанню української платіжної інфраструктури та створення рівних умов для всіх учасників ринку.

Так, дійсно відчув рівність умов для всіх учасників, але хтось є рівніший. Готую позов))
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2025, 15:23
Розуміємо, що подібні зміни можуть викликати нерозуміння або роздратування.
Хочемо пояснити, що встановлення ліміту не є покаранням чи обмеженням конкретного клієнта, а частиною комплексного підходу до забезпечення прозорості обігу коштів. Така ініціатива — результат спільних домовленостей банківської спільноти, у межах Меморандуму щодо прозорості ринку платіжних послуг.
У випадках, коли клієнт не надає документально підтверджений дохід, банки зобов’язані застосовувати ліміти на перекази. Це стандартна практика і жодним чином не впливає на інші ваші банківські операції. При цьому, після надання підтвердження джерела коштів — ліміт може бути переглянутий.
Також хочемо запевнити вас, що офіційну відповідь на ваш запит ми вже готуємо і обов’язково надамо її у зазначений строк.
Дякуємо, що поділились вашою позицією.
Проблема вирішена
orudenko12 3 квітня 2025, 13:43
27 березня на мій рахунок в моно надійшли кошти, які я не чекала. Кошти надійшли на рахунок, а не на карту. Сума не значна але я вирішила дізнатися хто відправник. Я звернулася до клієнтської підтримки, дізнатися хто переказав кошти на мій рахунок, отримала відповідь — це банківська таємниця. Я спочатку не зрозуміла, чому я не маю знати хто відправник. Я ще раз запитала, думаю, можливо не зрозуміли моє питання, але вони наполягали що не можуть розголошувати дані відправника. Потім вони сказали що взагалі не бачать хто надіслав кошти, у них такої інформації немає, нагадую — платіж за реквізитами. Після довгої розмови, вони взяли моє питання на контроль і сказали протягом доби нададуть відповідь. Сьогодні пройшов тиждень — ніхто не зв’язався і повідомив.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 квітня 2025, 15:55
Дуже перепрошуємо за цю ситуацію! Розуміємо, що ви просто хочете отримати логічне пояснення, і абсолютно справедливо очікуєте оперативної відповіді.
Ваше питання в роботі, ми передали запит по можливості прискорити рішення. Спеціалісти роблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися та надати вам інформацію. Як тільки буде оновлення, з вами одразу зв’яжуться.
Також ми проаналізуємо комунікацію з підтримкою, та вживемо заходів.
Дякуємо за ваше терпіння та ще раз вибачаємося за незручності!
Проблема вирішена
VitalinaAl 3 квітня 2025, 9:18
1 квітня банк пожартував зі мною, але не смішно. Списали відсотки за кредит, який було повністю погашено 27 березня. Кредит не був протермінованим. Сума була погашена повністю. 1 числа звернулася у службу «турботи». І досі вони дуже стурбовані, але на моєму рахунку досі мінус. Радять користуватися мені іншими картами 😁 дивно, що не іншим банком.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 квітня 2025, 14:08
Дуже перепрошуємо за цю ситуацію! Розуміємо, наскільки це може бути неприємно, особливо після погашення кредиту.
Питання в роботі, ми передали запит по можливості прискорити рішення. Спеціалісти докладають максимум зусиль, щоб якнайшвидше в усьому розібратися. Щойно буде оновлена інформація – з вами одразу зв’яжуться.
Щиро вибачаємося за незручності та дякуємо за ваше терпіння!
Проблема вирішена
highjack1122 2 квітня 2025, 22:08
Без причини та попередження забирають кредитний ліміт. (Співпрацювали більше 5 років — жодного протермінування платежів). Ліміт був 95000. В один день написали, що кредитні кошти більше недоступні — погасіть заборгованність. Погасив.
Карта стала просто дебетовою. В консультаційному центрі розводять руками: це все наслідки дії якогось хитромудрого алгоритму)). Банк, в якому приймає рішення алгоритм. Єдина порада — користуйтесь карткою, може тоді, якщо пощастить, то вам повернуть кредит. Пройшло півроку. Користуюсь. В додатку навіть прибрали кнопку «Змінити ліміт». Ставлення скотське.
Одним словом, якийсь «бєспрєдєл». Добре, що в мене є резервні картки інших банків.
Можу порадити ПУМБ. Навіть приват такого не мочить — там менеджери можуть самостійно без алгоритмів вирішувати. У дружини А-Банк — теж не жаліється.

П. С. Забув вказати, що це все вони мутять при тому, що в МОНО маю депозит на еквівалент 100 000 грн.)))
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 квітня 2025, 16:23
Розуміємо, що для вас важливо мати кредитний ліміт.
На його встановлення та розмір впливає багато різних факторів, і рішення щодо зміни приймається на основі аналізу безлічі параметрів.
Щоб уточнити деталі саме вашої ситуації, ми напишемо вам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
MarinaNenko 2 квітня 2025, 21:00
Відкрила доларовий рахунок в Монобанк як фізична особа. Також я є ФОПом, але в Монобанку рахунка ФОПа немаю. Монобанк передав цей доларовий рахунок у податкову для взяття на облік як рахунок Фізичної особи підприємця! Створили мені проблеми! Маю тепер самостійно звертатись в податкову і намагатись вирішити це питання! Виправляти свою помилку відмовилися, відправляють у податкову. Усім ФОПам: будьте максимально обачні з Монобанком, відкриваєте рахунок як фізична особа, а банк підставляє і передає його в податкову як рахунок ФОПа, навіть про це не будете знати, отримаєте проблеми із звітністю.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 квітня 2025, 18:15
За вимогами законодавства банк повинен повідомляти державну податкову інспекцію про факт відкриття або закриття рахунків приватними підприємцями, навіть якщо рахунок відкривається для приватних цілей.
Додатково колеги підготували та направили вам документ за вашим запитом
habashm 2 квітня 2025, 17:53
Висловлюю подяку спеціалісту Олексію за допомогу в вирішенні моїх питань, швидко та професійно. Місто Одеса
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2025, 19:15
Дуже дякуємо за відгук!
joon2015 2 квітня 2025, 17:21
Когда начал устанавливать их приложения в приложении пишет Извините мы не можем выпустить карту для вас. Походу этот банк работает только выборочно с некоторыми клиентами остальные клиенты ему н**** не нужны. Позвонил в техподдержку они сказали если что мы вам позвоним когда можно будет!
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2025, 20:00
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
AndrewAnd 1 квітня 2025, 17:45
13.03.25 в м. Одеса знімав кошти з картки Monobank в банкоматі Приватбанк. Через технічний сбій банкомат кошти не видав. Зробив звернення на номер 3700 до Привату, зафіксували сбій в роботі банкомату, далі сказали звернутися безпосереднього до банку власника картки (Mono) с заявою на повернення. Всі маніпуляції були зроблені на протязі години. Банк звернення прийняв і повідомив що заявка знаходиться в роботі, і повернення коштів відбудеться в термін до 25.03.2025 включно. Наразі до 25.03 нічого не відбулося, передзвонив на гарячу лінію ще раз, повідомленням в Viber продовжили терміни до 31.03(теж нічого не повернулося).
Прийміть будь ласка якісь міри. Чому я не можу повернути свої гроші?? Це вже якось зовсім не серйозно.

P.s в Приваті в таких випадках кошти повертаються одразу, або до 3-х годин максимум.
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2025, 18:18
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
moonrocket 31 березня 2025, 19:22
Давно вже використовую моно в тому числі для рахунка ФОП (як айтішнік контрактор). Завжди подобалася їхня служба підтримки, але нещодавно трапилася неприємна ситуація і мій вхідний платіж із закордону був заморожений так як потрапив під фінмоніторинг. Перші думки звісно були «якогі біса, у мене все офіційно, чого приколупалися». До цього ніколи не було запитів на документи від моно. У цій ситуації служба підтримки сприяла максимальному, відношення я б описав навіть як дружні поради. За правилами використання платіж може бути заморожений до 30 днів, але завдяки оперативній роботі підтримки через 4 робочі дні мої гроші зарахувалися.
Також купу раз звертався в службу підтримки, наприклад коли у виписках англійською не зовсім правильна транслітерація була і тд, все вирішувалося за лічені хвилини, а не як в інших банках за кілька днів.

Рекомендую!
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2025, 11:51
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Отримувала картку в точці видачі в оушен плазі. Дуже сподобалась робота дівчини Альони, яка допомогла мені з оформленням картки моно. Довгий час я не могла зробити це самостійно, а вона швидко все вирішила, дуже їй за це дякую. Дуже привітлива дівчина, якісно надала консультацію, залишилась задоволеною. Дякую!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 31 березня 2025, 19:54
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Fisherben 30 березня 2025, 15:39
Перебував в Італії без документів. Банк не пішов на зустріч передати скріншот будь якого документа. Пощастило що був папірець з Італійської поліції і зміг поселитися в готель. Коли їм треба то одне місце підіймають одразу, коли клієнту то лише шукають причини
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 березня 2025, 16:40
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ryurik1892 30 березня 2025, 8:19
Команда mono Ви кращі!!! На раз два вирішили всі питання!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 березня 2025, 14:02
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝