Мінфін - Курси валют України

Встановити

Оцінка та відгук стосується підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
IgorTemnyi 24 листопада 2020, 23:03
Якийсь час вагався але це треба написати. Стосовно саме цього питання https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/hotline/164818/#comments, що я зробив я зазначив, що зробила ваша підтримка? порадили замінити карту (після того як я зателефонував, в вайбері та телеграм… не буду ображать, та щоб обов'язково visa, до речі, після тижня або двох користування монобанком я замовив іменну карту з фото (mastercard), думаю добре заміню, відразу пішов та замінив та все запрацювало як і повинно. Що треба було зробити? требо було просто відкрити додаток, вибрати налаштування g pay, керування пристроями, та видалити всі прив'язання пристрої (свайп в ліво), відразу зазначу що в мене було їх 18, тобто пристрій один і той же просто кожні 2-5 днів я був вимушений робити скидання до заводських налаштувань із-за проблем з сканером відбитку пальця (або вводь пароль та тоді скануй наново та так кожен раз) після оновлення з MIUI11 до 12, поки я не перепрошив смарт. Наприклад в додатку todobank біля прив'язаних пристроїв є корзинка на яку треба натискати щоб пристрій видалити, у вас це ріалізовано інакше (свайп ліворуч), мені це навіть в голову не прийшло але ж підтримка це повинна знати чи вони роблять за розкладом день пройшов гроші заробив? Стосовно цього питання https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/hotline/164490/#comments я завтра буду по справам в ощад та приват задам їм це питання та чомусь впевнений що я таки отримаю відповідь. Стосовно цього питання https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/hotline/161787/#comments чому мені не можна було надати таку відповідь яку ви надали тут https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/199246/#comments. Дуже прикро що в такого банка така підтримка, навіть жахливіше чим в мегабанк, більш я з вами спілкуватися не буду тому що що у вас запитувати що у паркана.
monobank
Відповідь банку
25 листопада 2020, 14:35
Нам дуже шкода, що склалася така думка
Дійсно, можливість видалити пристрої в мобільному додатку може вирішити складність, яка виникла у вас. Обов'язково пропрацюємо це з підтримкою. Приносимо вибачення за цю ситуацію
На жаль, ми точно не можемо сказати, як потрібно вказати призначення платежу. У вас в призначенні є символи та цифри, а також опис. Тому ми рекомендували звернутися до отримувача коштів, щоб вони точно вам відповіли, яке має бути призначення платежу.

Коментарі - 2

+
0
Італій .
Італій .
25 листопада 2020, 9:24
#
Кто на ком стоял  - нифига не понятно.
+
0
MonoTrash
MonoTrash
25 листопада 2020, 11:49
#
Проверено на себе - поддержка у моно банка - *** полное, сборище некомпетентных
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45.2 45.9495
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45.2 45.9495
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Оцінка та відгук стосується підтримки