Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vikape4ersk 29 лютого 2020, 22:58
обращаюсь с ЖАЛОБОЙ, МОНОБАНК! КИЕВА!
сегодня 29.02.2020 года!!!
ПЛАТИНУМ попрошу заметить, карта, 250 грн в мес.обслуживание, ну это ладно
НО когда списываются деньги просто так, куда-то неизвестно куда, ни уведомления, ни подтверждения… ничего!
Я зная что деньги на карте. ты на них планируешь какой-то бюджет, свои траты. а когда приходит время оплаты — то там видишь картину не очень., списания за какие-то « операции квази-наличные» или «start sochi» о которых по сегодняшний день я незнала эти названия,, карту не передавала никому, не подписана ни на приложения, ни подписки.
чисто пополняю карту и через нее происходит иногда расчет за кв, или пополнения счета, или сходить в кафе или продукты купить все!!!
позвонив оператору сразу, мне сказали звонить в 102. Ок, написала заявление в полицию. в банке вопрос не решается! как это без ведома вообще происходят транзакции мне не понять! и банк не видит на что потрачены, куда и кем… просто видят сумму. очень крайне разочарована оставив без денег клиента. ПЛатинум только название, а толку ноль… отношение ужасное. я говорю оператору о проблеме с помощью ее решить — а мне рассказывают за привилегии карты… вы серьезно??? и говорят что у меня должен быть постоянно включен мобильный интернет!!! (т.к это онлайн банкинг, и уведомления приходят в приложении монобанк!) ок… это хорошо, НО если нет возможности зайти в ИНТЕРНЕТ!!! забыла пополнить счет мобильный, в конце концов или не хочу его пополнять..!!! это вообще как? желание пропало обслуживаться в этом банке. мне заблокировали карты. и предлагают еще перевыпустить за 150 грн. издевательство!!!
что делать дальше.....??? НЕИЗВЕСТНО!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 березня 2020, 10:17
Нам действительно жаль, что произошла такая ситуация.
Позвольте нам всё детально проверить и предоставить вам информацию, написали вам в личных сообщениях.
38504962 29 лютого 2020, 18:41
Всё хорошо, но к сожалению кредитный лимит маловат.В Привате лимит куда выше, но там свои минусы… Хочу оставить одну карту, думаю…
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 лютого 2020, 20:31
Для проверки информации по лимиту, написали вам в личные сообщения
Проблема вирішена
cutsak 29 лютого 2020, 12:09
Доброго дня усім клієнтам!
Вирішив і я поділитися своїм гірким досвідом «співпраці» із Монобанк. Насправді він не настільки «гіркий», можливо, як більшість «стандартних» проблем, про які щоденно розповідають тут невдоволені і деколи«ошукані» клієнти. Проте я сподіваюсь, що багатьом людям стане в пригоді прочитане. Тому і намагатимусь бути об'єктивним.
Отож…
Користувався послугами Монобанк до лютого всього близько 4-х місяців і був приємно здивований деякими «смачними фішками» продукту та в цілому був задоволений практично на 100% і навіть почав подумувати про перехід на Монобанк повністю і використання його в якості єдиного і основного, відмовившись від Приват. «Юзаючи» в середньому по своїй чорній карті 5-7 тис. грн./місяць отримав навіть перший кредитних ліміт і ліміт на розстрочку, що навіть здивувало і «примусило» ознайомитись і з цим видом послуг. І тут починається мій «хоррор»…
Чесно кажучи ніякої реальної необхідності в розстрочці в мене і не було, виключно цікавість і бажання максимально більше дізнатись про Монобанк. В першу чергу прошу звернути увагу представників Банку на опис послуги а саме на «1-й спосіб отримати розстрочку» і його пункти 1,2. Хтось може почати мене тролити, сказавши, що там все грамотно описано) Проте із опису складається враження, що замовивши переведення наступної витрати у розстрочку встановивши там значення 1000 грн. будь-яка наступна витрата понад 1000 грн. і в межах доступного ліміт буде повністю переведена у розстрочку (принаймні саме так там і написано) Тобто вказуючи сумму наприклад більше 1000 грн. ми лише встановлюємо нижній поріг (витрати починаючи з якого мінімального значення будуть переведені у розстрочку) Насправді це працює не так( Жодного слова про те, що різниця фактичної витрати і замовленної сумму буде знята з вашого основного рахунку і навіть за відсутності особистих коштів сервіс «ОВЕРДРАФТОМ» (в моїй історії мабуть ключове слово) спише кредитні кошти. Для розуміння — основні і найбільші мої фінансові операції пов'язані із сервісом eBay та PayPal. Все інше — комуналка, переводи, розрахунки в магазинах — мізерна доля і практично не важлива для мене складова. І ось, коли з'явилась необхідність здійснити чергову свою покупку на eBay, я вирішив протестувати розстрочку у всій ії красі (знав-би прикуп — жив-би в Сочі). Оплату треба було робити терміново (останній лот) тому наперед замовляю сумму розстрочки 1000 грн. і оформаляю покупку за реквізитами картки (прив'язувати напряму до PayPal на той момент не став через поспіх). Результат: при вартості товару у 1200+ грн. розстрочку було оформлено рівно на 1000 грн., а 200+ грн. тим самим овердрафтом і з рошифруванням «PayPal*Visa*eBay переказ на картку» списано з кредитного ліміту. Все б нічого — та після цієї покупки PayPal заблокував використання моєї картки (як потім вияснилось «з міркувань безпеки»). Що такого підозрілого у цій операції побачив eBay на пару з PayPal я можу лише припускати. Скоріше всього винуватцями стали відсутність на той момент особистих коштів і той самий злощасний овердрафт. Проте надалі, навіть уже особисті кошти я більше використовувати через PayPal не міг (ні добавити картку до PayPal аккаунта напряму ні оплатити за реквізитами картки не вдавалось) Щоб було зрозуміло: я користуюся PayPal і eBay з 2013-го року і маю 170+ позитивних фідбеків, жив за цей час в різних країнах і користувався різними банками (в тому числі і українськими) і жодного натяку на подібну проблему не було. Можливо повезло або просто так склалося. Тому, коли звернувшись до Техпідтримки і отримавши від них стандартне «з нашого боку все добре, шуруйте туди, де вам помилки видає», я сильно обурився. Як виявилося пізніше дівчата з Техпідтримки і справді не могли знати в чому корінь цієї проблеми( Виносив їм мозок майже весь день, і тролив і (прошу вибачення за це) десь навіть хамив — все стерпіли і були максимально ввічливі, але і допомогти не змогли абсолютно нічим, ніяких порад окрім «їдьте собі в Америку» (трішки знущаюсь зарас з них ;)))) не було. А коли я задав питання, що робити клієнту, коли трапляються нестандартні проблеми, і в тих випадках коли звичайний коло-центр безсилий, куди дзвонити чи звертатись — то виявилось, що більше нікуди. І на телефонні дзвінки і на всі мессенджери відповідає один і той самий відділ(((. Тобто, якщо питання не описано у стандартному «faq» коло-центру чи на якихось загально-доступних інтернет-сервісах (форумах), звідки ті ж самі оператори черпають свої відповіді — то таке питання ви можете вирішити лише самотужки!!! Враховуючи, що за день змінилося у переписці з десяток операторів і жодний не зміг навіть припустити про можливі причини блокування моєї картки PayPal'ом, наважуюсь припустити, що я або унікальний клієнт (і це десь може навіть радує), або просто у Монобанку наглухо відсутня систематизація нестандартних проблем і тим паче жодного індивідуального підходу. Я не вірю в свою унікальність, тому впевнений, що такі проблеми не одиночні і тим паче не унікальні. Просто мабуть, лише такий впертий і противний юзер як я вирішив розібратись самотужки, та ще й написати тут ціле оповідання для інших. На перший погляд мені можна легко заперечити, сказавши, що маєш проблему з іноземним сервісом — звертайся туди, а не мороч голову нашій Техпідтримці, і вони абсолютно коректно посилали мене в Америку)))
А тепер, хто має досвід вирішення проблем за допомогою переписки із Підтримкою eBay чи PayPal (наскільки це може бути довготривало і тяжко), мене зрозуміють і погодяться, що легше буде забити на Монобанк і їх картку і використати інший Банк. Але для мене це питання стало принциповим! Я впевнений, що сотні і тисячі клієнтів, просто забили і змінили Банк в такому випадку, коли Кол-центр не надходить відповіді у «довіднику». А тепер максимально коротко про вирішення проблеми…
Після звернення до eBay стало чітко зрозуміло, що всі питання виключно до PayPal (триває друга доба розслідування) :)Пишу туди, через добу відповідь, що з метою безпеки запити щодо блокування карток чи рахунків ітд не проводяться за допомогою листування, будь-ласка дзвоніть до нас (Ірландія) в робочі години))) А тепер достатньо для того, щоб 9 з 10 на моєму місті просто б заблокували свою картку і забули про Монобанк назавжди? Думаю так. Мало хто захоче дзвонити в Ірландію і щось там з кимось вияснити. А тепер лайф-хак для учасників: подзвонити можно недорого через Скайп, а якщо ти вперше користуєшся дзвінками на мобільні і стаціонарні закордон, то перший місяць шляхом не складних маніпуляцій можна отримати на халяву, головне потім не забути «відписатись», щоб не знімало гроші з картки. Як результат — подзвонив у Підтримку PayPal (повезло, що в школі улюбленим предметом колись була англійська), пояснив ситуацію, в режимі онлайн за допомогою оператора добавив горе-картку в свій аккаунт. Одразу перевірив і здійснив наступну покупку. Пройшло успішно. Після зайшов у додадоток і навіть зміг перевести цю покупку у розстрочку. Рекомендував би людям намагатися перевести оплату в розстрочку як в цьому випадку вже по факту купівлі. Проте декілька днів тому вияснилось, що наприклад покупку на OLX-доставка в 1000 грн. я не можу перевести в розстрочку, ба більше того у додатку і доставка і покупка проходять як оплата через сервіс «UAPAY» (аналогічно PayPal, лише український), але відправити собі квитанцію за доставку я можу, а за покупку в 1000 грн. — ні!!! Ну і апогеєм цього всього стало те, що підтримка знову не змогла пояснити в чому різниця між оплатою на картку за допомогою PayPal і UAPAY і чому таку витрату на іноземному ресурсі перевести в розстрочку я зміг, а аналогічну операцію на укр. ринку ні ((( Цитую відповідь: «Розумію ваше бажання користуватися послугою розстрочка максимально вигідно для себе. При цьому, банк може деяким Клієнтам пропонувати користуватися послугою розстрочка по інших типам витрат. Ви можете переводити в „Розстрочку“ ті витрати під якими є кнопка „Перевести в розстрочку“. Тобто лише Монобанк мені вирішує де і які „кнопки“ і при яких обставинах я зможу „натискати“
А тепер мораль: жодних претензій до Підтримки Монобанку я не маю, бо розумію, що „риба гниє з голови“. Це проблема вищої ланки керівництва, а саме повна відсутність систематизації нестандартних питань та бажання хоч трішки та іноді підходити до клієнта індивідуально.
Мені дуже подобається Монобанк, і я навіть надалі рекомендую його знайомим. Проте тепер я вже сумніваюсь, чи стану я використовувати його, як основний банківський продукт. Об'єктивно можна б було поставити 4 зірки, але лише 2… Можливо вдасться хоч якось привернути увагу на такі, для декого надзвичайно критичні, питання. Сподіваюсь був корисним і хоч хтось тепер знатиме як „розблокувати свою картку“. Ваш бізнес у Ваших руках, шановні;)
Дякую за увагу.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 лютого 2020, 18:16
Нам дійсно шкода, що сталася подібного роду ситуація.
Наші співробітники при консультації відштовхуються від інформації по картці клієнта. Також, ми можемо проконсультувати клієнта більш детально, спираючись на особистий досвід, і запропонувати те чи інше розв'язання питання, якщо воно не відноситься до внутрішніх процесів банку.
Ми ні в якому разі не виправдовуємося, можливо треба було більше уточнити інформації саме по даному випадку.
Дуже дякуємо вам, що ви вказали нам на це, будемо розвиватися і далі.

З приводу оформлення розстрочки. Щоб оформити розстрочку, потрібно лише подати заявку в додатку — просто вводите суму, яка вам необхідна, від 1 000 грн. І обираєте зручний термін погашення від 3-х до 24-х місяців.
Тобто мінімальна сума оформлення розстрочки 1 000грн, максимальна сума залежить від вашого ліміту на розстрочку.

В розстрочку не оформляються грошові перекази і зняття готівки, оплата страховки, покупка цінних паперів, покупка і продаж іноземної валюти, квазі-кеш; покупка дорожніх чеків. Також в розстрочку не оформляються оплати на АЗС і СТО, в готелях і мотелях, транзакції по азартних ігор.
Проблема вирішена
18Aleksandr18 28 лютого 2020, 13:29
Заблокировали счёт без оснований, с требованиям предоставить информацию по зачисления средств. Информация предоставлена, но нет никакой реакции. Деньги прокручивают в этом мошенническом банке и специально затягивают время. Не советую связываться с monobankom
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 лютого 2020, 19:10
Банки проверяют абсолютно все платежи, которые зачисляются на счета Клиентам. Вам на электронную почту сейчас поступит ответ от наших коллег.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olegsssss 28 лютого 2020, 13:26
Дякую
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 лютого 2020, 17:09
Дякуємо) Ми дуже стараємося!
Проблема вирішена
Myroska 27 лютого 2020, 18:45
Я вчора подала документи, і ще досі не підтвердили їх
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 лютого 2020, 20:32
Добрий вечір.
На поточний момент оформити нашу карту можна з 16 років.
Але зовсім скоро ми запустимо новий продукт, для клієнтів яким ще немає 16 років
Tata453 27 лютого 2020, 11:55
Ужасным стал банк, после пополнения карты заблокировали деньги и потребовали справку от куда взята такая сумма. Справку сразу предоставили на ту сумму которую заблокировали на что получили ответ- предоставьте все справки в течение двух месяцев пользувания картой. Вы что дейтвительно издеваетесь? Горячая линия не даёт номер с кем можно связаться и узнать как идёт проверка. Просто банк в ето время пользуется деньгами. НЕ КОМУ НЕ СОВЕТУЮ ЭТОТ БАНК ИСПОРТИЛСЯ ПОЛНОСТЬЮ!!! Раньше таких проблем не было. По отзывам можно посмотреть что эта проблема возникла у многих за последние время. Банк что у вас там происходит? Много вашых клиентов в ближайшее время покинут ваш банк. Когда брали карту вы говорили что вы привествуете активных клиентов, а сейчас я вижу что вы блокируете срецтва и не предупреждает какой лимит денег можно ложить на карту в течение месяца.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 лютого 2020, 12:42
Нам жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией.
Согласно действующему законодательству Украины (в том числе ст. 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности»), банк обязан проводить проверку транзакций клиента. Позвольте проверить информацию по вашему вопросу. Написали вам в личные сообщения для уточнения данных
Полезный комментарий
Tata453 29 лютого 2020, 20:29
Проблема решена деньги вернулись, после того как предоставила ВСЕ справки о доходах за последние время.
Проблема вирішена
Евгений Лисовой 27 лютого 2020, 0:19
Кривой рог, корнейчука 21в терминал IBOX 24.02 в 17:00 производил очередное внесение средств на карту монобанк в размере 14000 которые успешно в руку получил в пяти метрах в банкомате. При внесении купюры в номинале 200 грн терминал обесточился и купюра осталась внутри. Внесено было 11600грн я пересчитал остаток на руках 2400грн. Позвонил в техподдержку IBOX на номер 0800300102 в 17:10 и сообщил о проблеме — мне сказали, что платеж видно и деньги вернут. В 18:34 на карту поступила сумма на 200 грн меньше 11400грн. Обратился в техподдержку повторно 24.02 в 19:17 мне сообщили что приняли заявку на возврат средств и взяли данные карты для их возврата. 25.02 не вернули 26.02 не вернули и сказали денег лишних при инкасации не обнаружено. МРАК
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 лютого 2020, 8:22
Нам жаль что возникла такая ситуации при пополнении. Позвольте детальнее проверить информацию. Написали вам в личные сообщения
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jingobongo 26 лютого 2020, 23:54
Ситуація типова- банк заблокував рахунок.Раніше вже писав відгук.В 2019 мною була продана криптовалюта, а кошти отримані на карту.І вже більше трьох місяців кошти є заблоковані.На мої звернення шаблонна відповідь-очікуйте)))Шановні моніторінги, якщо ви не в силах за 3 місяця закінчити перевірку, то може і не варто її починати.Беручи до уваги, що таких випадків не меншає, задаєшся питанням — а можливо монобанк навмисно блокує карти? Ті відсотки які нараховують це далеко не те про, що я мріяв.А так можна під приводом крутити чужими коштами до бескінечності.Але по закону банк має право блокувати на термін не більше 1 місяця, а в недавніх відповідях представник банку наголосив про дату не більше трьох(навіть так).На це зауваження моніторінг відказав, що терміни не обумовлені і можна продовжувати при опротестуванні емітентів, платіжної системи бла бла… Але таких моментів немає.Щодо моєї діяльності- я торгую на декількох криптобіржах.Дана галузь в Україні в стані узаконення.Не відмовляюсь заповнити декларацію і сплатити податок, як інвестиційний дохід.Щодо банку, то вважаю дії не правомірними.І тому буду скаржитися до регулятора НБУ, а також шукати адвокатської підтримки.Банк просто зловживає прикриваючись законом.Зважаючи на власний досвід співпраці з монобанком(більше 2 років)можу сказати, що монобанк з дуже перспективного проекту перетворився на скам контору, коли в тебе появляються кошти, які не підпадають під 95% користувачів — чекай перевірки.Тому не раджу тримати, отримувати тут більше 10 000 грн.Також можна сміло заявити, що в самому банку повний бардак- ніхто нічого не знає, не може вирішити, як в басні про лебедя… На підтвердження моїх слів.Десь місяць назад на пошту прийшов лист від мінфіну — 'банк повідомив що ваше питання вирішене'.Я звісно зрадів, спробував зробити переказ… а вивляється вони так шутють))))
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 лютого 2020, 8:20
Дозвольте нам розібратися в цій ситуації. Написали вам в особисті повідомлення, для запиту даних
mariaa123 26 лютого 2020, 22:18
Відкрила картку монобанк, гарна, стильна. сподобалось це, за це і зірочка…
На другий день роботи картки, точніше її активації, приходить сповіщення, що використала гроші для російських сайтів, таких як «Вконтакті» (на хвилиночку, я так я і всі мої близькі не користуємось таким уже кілька років)… Відразу зателефонувала на гарячу лінію, пояснила, що так і так пропали гроші, поки спала… ніхто не знав ні даних картки, ні паролю… Спеціалісти швиденько заблокували картку і сказали чекати, поки вони розберуться, нічого не робити. Це триватиме 30 днів. Десь на 29 день приходить смс-сповіщення, що мені варто проплатити мій кредит, точніше внести хоча б 100 грн, щоб не було нарахувань відсотків. Серйозно? Самі сказали нічого не платити… добре, внесла я не 100 грн, а усі, що зникли з картки, щоб закрити той рахунок…
І на останок, як то кажуть, — а у відповідь тиша…
ось так і з усім розібралися…
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 лютого 2020, 8:17
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dima1703 26 лютого 2020, 16:13
Собираю людей пострадавших от банка MONOBANK
Обманули моего родственника пенсионерку на деньги, и вымогают теперь. Без уведомления собираю всех для коллективной жалобы в полицию и так же на нбу
Вместе мы сможем вернуть свои деньги.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 лютого 2020, 16:20
Позвольте нам проверить, почему возникла такая ситуация.
Написали вам в личных сообщениях, для уточнения контактной информации.
Проблема вирішена
Dellvolk 26 лютого 2020, 9:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
Вже сутки не можу активувати карту в додатку. Завжди пише, що мій запит обробляється і більше нічого не можу зробити.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 лютого 2020, 10:34
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Написали вам в особисті повідомлення, для вирішення питання
Проблема вирішена
Sprinterok007 26 лютого 2020, 1:06
Сегодня мама пополнила мой счет в монобанке. После пополнения деньги заморозили и просят справки про доходы. Я сейчас безработный, какие справки я вам должен отправить??? Нужно что бы моя мама сделала что то или как?? И если я ничего не успею предоставить, то как матери забрать свои деньги?
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 лютого 2020, 8:55
Согласно действующему законодательству Украины (в том числе ст. 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности»), банк обязан проводить проверку транзакций клиента. Позвольте проверить информацию по вашему вопросу. Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
380662652455 25 лютого 2020, 23:08
Пользуюсь Монобанком уже более 4 месяцев, все вопросы которые у меня возникали по роботе банка или же у меня блокировали какой-то перевод, операторы решали быстро в течении 2-3 минут и сразу же мне предоставляли решение какого либо интересующего меня вопроса. Приложение очень удобно в использовании, нет ничего скрытного, чтобы могло вызвать подозрения. Пользовалась очень большим количеством разных банков и всегда возникали трудности. Но в Монобанке все по другому очень доступный банк с опытными специалистами, который знают толк в своей работе. Всегда проинформирована про какие-либо списания с карты. А если вы чаще всего пользуетесь безналичной оплатой, тогда Монобанк станет прекрасным банком для вас, каждый месяц вывожу не меньше 100 гривен кэшбека. ВСЕ ДРУЗЬ ПОЛЬЗУЮТСЯ ДАННЫМ БАНКОМ И ОООЧЕНЬ ДОВОЛЬНЫ. После пользования Монобанком полностью отказалась от услуг Приват банка и непосредственно других банков, так как их услуги более меня не заинтересовали. Монобанк теперь часть меня и моей дизни❤️
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 лютого 2020, 8:52
Спасибо. Мы очень рады, что вам нравится с нами работать :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liolia 25 лютого 2020, 23:07
После переписки в вайбере о покупке товара (памперсы) доверилась и оплатила все наперед. (Сумма небольшая 280грн). Товар так и не был отправлен. Точнее позже был скинут номер накладной, которая не существует. Объявление на ОЛХ так и осталось, добавилось новое ещё. Пишу, может это кому то поможет не сделать такую глупость, как я. Вот номер карты мошенника 5375 4141 0978 7100 и телефон 093 158 90 32
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 лютого 2020, 8:47
Нам жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией. Рекомендуем в таком случае обратиться в правоохранительные органы.
Дополнительно написали вам в личные сообщения, для уточнения информации
Проблема вирішена
JuliaShyn 25 лютого 2020, 19:25
Помилково перевела 300грн не на ту карту, натиснувши іншу людину замість чоловіка в додатку. Замітили то тільки через пару годин. Техпідтримка відповіла що нічим не можуть допомогти з відміною транзакції, звертайтесь до отримувача. Отримувач відповів шо карта була заблокована раніше.
Питання — як гроші перевелись на заблоковану карту? Друге, якщо карта заблокована, то де тоді ті гроші знаходяться, бо передача відбулась в межах одного банку? На питання чому неможливо відмінити транзакцію, техпідтримка відповіла що це неможливо технічно з деяких причин. Яких?
Навіть якщо одержувач обманув і карта не заблокована, має бути якась можливість відміни транзакції.
З приводу проблеми колл центр сказав «Ну тоді можете звертатися в Громадянський суд». Серйозно?
В сухому залишку 300грн пропали в невідомому напрямку. А якщо сума буде на порядок більшою?
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 лютого 2020, 20:38
Ми розуміємо, що склалася неприємна ситуація.
У службі підтримки вам надали інформацію щодо проведеного переказу коштів.
Для якнайшвидшого повернення вашого платежу, рекомендуємо звернутися саме до одержувача переказу, щоб він провів вам повернення альтернативним методом.
Alex1129 25 лютого 2020, 14:57
Захотіла створити картку монобанк. Зайшла в додаток, заповнила все що потрібно. І вже 5й день йде опрацювання моєї заявки але на телефон і пошту приходять повідомлення про те, що заявка опрацьована та потрібно обрати місце видачі. Не дуже розумію, що потрібно зробити і як бути.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 лютого 2020, 17:39
Дозвольте нам детально перевірити вашу реєстрацією в додатку. Написали вам в особисті повідомлення, для уточнення контактної інформації.
Дмитрий Пинчук 25 лютого 2020, 10:48
Подал заявку на оспаривание транзакций по платежной системе Mastrcard. В заявке указал причину и детальную информацию. Отдел претензионной работы поддал заявку в Mastercard и указал неверную причину. Mastercard отправил отрицательный ответ, что по данной причине не могут вернуть средства, но при этом всем Masterard указала альтернативные решения по данной ситуации. Отделение претензионной работы отправила мне это письмо на почту и указала на то что я не могу продолжать дальнейшее оспаривание и закрыла заявку как проигрышной.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 лютого 2020, 13:25
Понимаем, что сложилась неприятная ситуация.
Ранее вам была предоставлена информация, что Mastercard изменила требования к спорам с держателями карт, чтобы ограничить обработку некоторых возвратных платежей, касающихся инвестиций, валютных счетов, брокерских услуг и подобных споров.
Это изменение признает, что в тот момент, когда средства загружаются на инвестиционный, валютный или аналогичный счет, услуга Mastercard считается предоставленной.
Дополнительно мы написали вам в личные сообщения, чтобы проконсультировать вас.
Владимир Пчелко 25 лютого 2020, 6:04
Я вроде уже написал обращение, но почему-то не шевелятся. Вынужден дублировать опять, за отсутствием реакции

Ситуация следующая, но после новых деталей выясняется такие факты.

3ие лицо завладело финансовым номером, совершает звонок в монобанк,

диалог сокращенно, суть претензии к банку:

3ие лицо: «я не могу снять в банкомате монобанка деньги со своей карты»
Сотрудник банка: «сообщает ФИО настоящего владельца карты, и что с картой все в порядке.»

Верификация клиента сотрудником банка не проводилась.
После этого звонка, через 40 минут были переведены деньги на другую карту в счет кредитного лимита!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 лютого 2020, 14:42
Нам действительно жаль, что произошла подобного рода ситуация.
Договор Банковского обслуживания включает в себя и дистанционное обслуживание клиента.
Звонок с финансового номера телефона (если до этого клиент не заявил об его утере) является идентификацией клиента. На основании такого входящего обращения сотрудник может предоставить консультацию клиенту.

4.2.9. Клієнт Зобов'язується в разі втрати / крадіжки пристрою, з якого здійснюється авторизація в Мобільному
додатку та/або картки, негайно повідомити про це Банк через контактний центр.
5.7.4. При проведенні операцій, що здійснюються за дорученням Клієнта в телефонному режимі, Клієнт
доручає Банку здійснити автентифікацію шляхом ідентифікації номера телефону, з якого дзвонить Клієнт.
Полезный комментарий
monobankua 27 лютого 2020, 12:14
Обращаем ваше внимание, что при звонке в контактный центр сотрудник предоставляет консультацию клиенту.
При этом операции совершать из приложения может только сам клиент. 
Знание номера телефона и имени клиента не позволяет проводить операции по счету клиента
Gefest09 24 лютого 2020, 20:31
Банк выручил!
Пользуюсь услугами две недели… пока все устраивает!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 лютого 2020, 13:29
Благодарим, что нашли время и оценили нашу работу!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝