Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
zxrvs 18 квітня 2022, 19:28
Не советую данный банк, потому, что он является политически мотивированным. Отказали в обслуживании только лишь потому, что я нахожусь на оккупированной территории. Выводить деньги по максимуму все, завтра придумают что-то другое)))
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 20:35
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке
Согласно условий и правил банка:

6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин
Yugene35 18 квітня 2022, 19:27
Сьогодні надійшло повідомлення від Моно, що через 10 днів закривають мої рахунки, пояснення наступне, що моє місто окупувала рашка. Оскарженню рішення не підлягає. Навіть плювати, що я зараз дистанційно, але продовжую працювати у державному закладі України, заклад евакуювали, а я виїхати поки не можу, бо орки на першому ж блок-пості заберуть до їхньої армії. Ганьба Монобанку. Замість допомоги український банк кидає своїх людей. Ось таке ставлення до клієнтів, ганьба…
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 20:34
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування у нашому банку
Відповідно до умов та правил банку:

6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин
vladkostashuk 18 квітня 2022, 19:17
Пользуюсь банком кучу лет, не один миллион прошёл через карту, сегодня пришло уведомление что вашу карту заблокируют. И никому не интересно что у человека условка и он не может выехать из страны, тупо *** стадо в данном банке работает… Жалко потраченные деньги на комиссии, не малые деньги
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 20:34
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке
Согласно условий и правил банка:

6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин
Проблема вирішена
menseitumer 18 квітня 2022, 18:47
Являлся клиентом банка непродолжительное время, было довольно удобно.
Но 18 апреля 2022 года прислали пуш — отказываем в обслуживании из-за того, что вы крымчанин. «Исключительно из соображений безопасности», говорят, что верят, «что оккупированные территории будут освобождены». Видимо, таким образом поддерживают своих граждан.
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 20:33
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке
Согласно условий и правил банка:

6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин
Проблема вирішена
Nadezhda111 18 квітня 2022, 18:43
Отказали в обслуживании БЕЗ ОБЪЯСНЕНИЯ причин. Являюсь гражданином Украины.
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 20:32
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування у нашому банку
Відповідно до умов та правил банку:

6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин
smthidont 18 квітня 2022, 16:04
Проживаю в місті Донецьк, виїхати просто не мав можливості. Після початку цієї божевільної війни готовий кинути все і поїхати, але немає можливості — чоловіків із міста не випускають. Спіймають та кинуть помирати на фронт.
З першого дня війни робив пожертвування на ЗСУ у різні українські фонди, причому чималі суми. Сьогодні співзасновник монобанку Олег Гороховський у своєму блозі пише:

"
С сегодняшнего дня мы прекращаем обслуживание клиентов, которые находились до войны и до сих пор не покинули следующие территории:
россия
беларусь
Крым
ЛДНР
Северная Корея
Сирия
Эритрея

В общей сложности 11 251 человек.
Счета этих людей будут закрыты.

Им рекомендованы карты платежной системы «мыр».

Призываю другие украинские банки последовать нашему примеру.
"

Наскільки адекватне таке ставлення до клієнтів? Чи має банк право закрити рахунок із такої дивної причини? Чому всіх мешканців ОРДЛО прирівняли до зрадників?

До цієї ситуації мене всім влаштовував монобанк та його політика, це був мій основний і улюблений банк, але ця подія мене справді дуже здивувала. Котики зі служби підтримки — ви найкращі. Сподіваюся Олег схаменеться і ми поспілкуємося знову 🥺

💛💙
Проблема вирішена
Mariya2028 18 квітня 2022, 14:22
Случилась ситуация, пришло увидомление в банке что бы я прислала от куда средства на карте, ибо в течение 5 дней заблокируют карту, заблокировали в той же день, прислала документы, и сказали что ждите проверку сроков нету, идёт 7 дней до сих пор нету не какой информации, на сайту мониторингу Украины что проверка документов может занять до 7 дней, на 8 дней можно идти в суд, но монобанк говорит мы не юристы ожидайте, вот такой банк, думайте сами, если сегодня не прийдёт ответ, буду уже что-то делать, ведь идёт война, а деньги на карте последние
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 19:38
Поверьте, мы сами не любим бюрократию, при этом по требованию НБУ банки проверяют абсолютно все платежи, которые зачисляются на счета клиентам
Как только будет окончена проверка, коллеги с вами свяжутся
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maks36 18 квітня 2022, 12:48
Что за бред? вчера зашёл в Дию, там написано что начисленно 6500, а на карте их нет, сегодня зашёл в Дию, там пишут ожидайте в течение 10 рабочих дней, это как понять??? зачем народ дурите
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 14:04
Мы не влияем на информацию, которая отображается в Дие

Мы являемся лишь получателями перевода от Министерства экономики
К сожалению, пока что перевод к нам не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
Информация с сайта Министерства экономики https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=e90ba6b3-b130-4790-ab14-f099719cc25d&title=KorotkoPropidtrimku

Мною подано заявку, але кошти не надійшли?
Кошти найближчим часом будуть перераховані всім отримувачам, які успішно потрапили до реєстрів Програми «єПідтримка» у період з 23 по 31 березня. Мінекономіки вживає для цього усіх необхідних заходів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MichaelBlack 18 квітня 2022, 9:35
23.03 Оформив підтримку, писало «Успішно подано» чекайте гроші через 10 днів
Через 10 днів грошей не виплатили. Підтримка Дії каже нічого не знаємо, дзвоніть, пишіть в мінекономіки. Мінекономіки недоступне по всім номерам і ел. пошті, повний мороз.
Через 8 днів пункт меню Є підтримка зник взагалі з меню Дії.
Питаю в підтримки Дії, де пункт меню? Як перевіряти статус наданої чи ненаданої послуги??? Мені кажуть, пункт зник, бо настало 1.04 і закінчилась программа, а статус ви не побачите бо ми їх не міняємо взагалі, не маємо можливості. Офігіти просто від рівня ІТ продукту…
Через годину, пункт Є підтримка вернувся назад, статус помінявся на «Очікуйте кошти, строк 10 днів. Коштів так і нема.
15.04 Статус змінюється на «Успішно виплачено», перевіряю монобанк, але на картці єпідтримкм пусто, кошти не прийшли.
Підтримка Дії каже нічого не знаємо, нічого не бачимо, звертайтесь до мінекономіки.
Підтримка Monobank каже все ок, платіж в обробці в Ощадбанку, чекайте надходження. Скільки чекати не кажуть.
18.04 Коштів немає,
В Дії в меню Є підтримка знову статус — чекайте коштів 10 днів.
Підтримка Monobank каже нічого не бачимо, нічого не знаємо, ні в чому не винні, і суне телефони Мінекономіки які нікому ніколи не відповідали…,
СКІЛЬКИ ЦЕЙ ЦИРК ЩЕ БУДЕ ТРИВАТИ ???
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 14:01
У нас відсутня інформація, чому статус по виплаті змінився
Ми ніяк не впливаємо на інформацію в Дії

Ми є лише одержувачами переказу від Міністерства економіки
На жаль, поки що переказ до нас не надходив, очікуємо найближчим часом
Як тільки кошти надійдуть, вони відразу ж будуть зараховані на ваш рахунок й ви отримаєте від нас повідомлення у мобільний додаток
Інформація з сайту Міністерства економіки: https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=e90ba6b3-b130-4790-ab14-f099719cc25d&title=KorotkoPropidtrimku

Мною подано заявку, але кошти не надійшли?
Кошти найближчим часом будуть перераховані всім отримувачам, які успішно потрапили до реєстрів Програми «єПідтримка» у період з 23 по 31 березня. Мінекономіки вживає для цього усіх необхідних заходів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rita2022 17 квітня 2022, 22:07
самый ужасный банк что я сталковалась. Будьте готовы что могут заблокировать вашу крату и украсть деньги в любой момент не за что!!! Заблокировали мою карту за то что ей пользовались 3-лица, Вы серьезно? Где у Вас такое в договоре? При том что картой Я только пользовалась на другом телефоне. Бред… А если захотите получить SWIFT будьте готовы к тому что в этом банке Вы его не получите, банк же виртуальный
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 13:43
Жаль, что у вас сложилось такое мнение
Согласно условиям и правилам банка:
6.2. Клієнт зобов’язується:
6.2.7. Не передавати Платіжну картку та / або номер мобільного телефону та / або мобільний телефон, що використовується для Мобільного додатку у користування третім особам

Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александра Бороган 17 квітня 2022, 21:21
Ждём уже почти месяц
Зачем писать через 10 дней, и так делать, хоть бы предупредили
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2022, 13:34
Мы являемся лишь получателями перевода от Министерства экономики
К сожалению, пока что перевод к нам не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
Информация с сайта Министерства экономики https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=e90ba6b3-b130-4790-ab14-f099719cc25d&title=KorotkoPropidtrimku

Мною подано заявку, але кошти не надійшли?
Кошти найближчим часом будуть перераховані всім отримувачам, які успішно потрапили до реєстрів Програми «єПідтримка» у період з 23 по 31 березня. Мінекономіки вживає для цього усіх необхідних заходів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Саша Українка 17 квітня 2022, 12:29
28 марта була подана заявка без проблем. Теперь смотри что деньги в приложении дия зачислены. Но в приложении монобанк их нет. Связалась с оператором и сказали что деньги через Ощадбанк зачисляются и займёт какое-то время. Поэтому сейчас жду когда закончится выходные и возможно ситуация решится. Все кто сейчас паникует давайте подождём когда наступит будний день и начнут работать банковские работники. Это единственная есть оправдание почему деньги не зачислились. В другом случае будет очень неприятно.
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 14:09
Мы являемся лишь получателями перевода
К сожалению, пока что перевод в банк не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Бунак 17 квітня 2022, 12:23
Успешно подал заявку, в Дия пишет, что деньги зачислены, а в банке говорят что ничего им не поступало! Куда обращаться?
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 14:08
Мы являемся лишь получателями перевода
К сожалению, пока что перевод в банк не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DenisRod4444 17 квітня 2022, 11:09
А вот и не правда, встану в сторону Моно! Я жду выплату в А-Банк, жена ждёт в Альфа, но ни у меня, ни у неё нет выплаты до сих пор, хотя в приложении Дия тоже пишет, что выплачено. Не нужно вешать сразу ярлыки не разобравшись, ну что за люди, лишь бы отзыв плохой написать! Только ядом прыскать и умеете.
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 14:06
Спасибо за отзыв!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Лозинская 17 квітня 2022, 10:25
Успешную заявку оформила около 3 недель назад, писала в тех. Поддержку монобанк, отвечали, что нет никакой информации о зачислении средств, в тех поддержке Дии невозможно связаться с менеджером. Но сегодня зайдя в дию, увидела сообщение о том что деньги зачислены, но в итоге на карте их нет, в монобанк говорят что денег тоже нет, как быть? Все знакомые, кто подавал заявку, но через другие банки, давно деньги получили
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 14:06
Мы являемся лишь получателями перевода
К сожалению, пока что перевод в банк не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dsofi 17 квітня 2022, 9:55
В Дії написано «Кошти зараховано «, але на карці їх не має. Як це розуміти?
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 14:03
Ми є лише одержувачами переказу
На жаль, поки що переказ в банк не надходив, очікуємо надходження найближчим часом
Як тільки кошти надійдуть, вони відразу ж будуть зараховані на ваш рахунок і ви отримаєте від нас повідомлення у мобільний додаток
Alexandr Karpov 16 квітня 2022, 19:49
было 1%
стало 3,5% с 14.04.22
https://www.monobank.ua/rates?lang=uk

Переказ з картки monobank на картку закордонного
банку (оригінальна валюта переказу — гривня)
— 3,5 % від суми переказу min 1 дол.США/ 1 Євро/ 30
грн за рахунок власних коштів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vit5079 16 квітня 2022, 18:19
Оформил в Дие помощь 6500 грн. Сегодня появился статус «Виконано. Кошти зараховано». Но в монобанк ничего не пришло. Как это возможно?
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2022, 13:52
Мы являемся лишь получателями перевода
К сожалению, пока что перевод в банк не поступал, ожидаем поступление в ближайшее время
Как только средства поступят, они сразу же будут зачислены на ваш счет и вы получите от нас уведомление в мобильное приложение
lykhachov 16 квітня 2022, 10:21
Не могу пройти мимо и не написать, читая все эти комментарии про то какой банк плохой. Люди, это ж не банк плохой, это недостаток у вас финансовой граммотности и чувство того что Вам кто-то что-то должен. Перед тем как брать кредит, как можно не думать, а что будет если: форс-мажор, я перестану работать или еще что? Че теперь все жалуются, вы взяли чужие деньги, и купили себе что-то, но как отдавать — то зрада.

Монобанк — вы молодцы, реально подняли планку для других банков в вопросах обслуживания и удобства для клиента! Желаю пережить это тяжелое время и дальше радовать нас таким крутым продуктом!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2022, 11:11
Благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ваша поддержка очень важна для нас и мотивирует нас работать еще лучше :)
denys11 15 квітня 2022, 15:16
Вчера получил деньги от человека за одноразовую работу.
Сегодня захожу в приложению вижу фио моего сына, все как обычно и делаю обратный платёж — деньги ушли на карту сына (как я думал). На самом деле же фио в квитанции правильное, а номер счета нет. Обратился в поддержку сказали не может такого быть, деньги обратно не зачисляем.
Прошу отреагировать соответствующие органы, у меня есть квитанция и скрин с приложения
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2022, 19:07
Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝