Мінфін - Курси валют України

Встановити

Монобанк - підсумок річного користування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kingcity 7 лютого 2019, 16:53
Користуюсь рік і вирішив поділитись враженнями від продукту. По порядку.Замовив картку у лютому 2018.Установка додатку, процес замовлення карти є простим, інтуїтивно зрозумілим, доступним навіть недосвідченому користувачу.В обумовлений час кур`єр приніс карту, розказав правила користування, все це зайняло не більше 10 хв. Кредитний ліміт спочатку отримав по 7500 грн. на кредит і на розстрочку, через недовгий час банк сам його збільшив до 15 000 грн. і на те і на те. Що найбільше сподобалось: стабільно працюючий і інтуїтивно зрозумілий додаток, привабливі і головне прозорі тарифи, відсутність прихованих комісій, реальний пільговий період. Зручно проплачувати комуналку і поповнювати мобільний, все робиться буквально в два кліки і без комісій.Тішить також автоматичне нарахування відсотків на залишок (без необхідності перекидання на всякого роду «Дохідні сейфи», «Ощадні рахунки» і т.д), а також наявність кешбеку.Не виникає проблем з поповненням картки готівкою — iBox, відділення «Universal Bank» та банків-партнерів — цього цілком достатньо.Скористався функцією «запросити друга» і привів двох клієнтів — кешбек був нарахований справно і мені і запрошеним. А тепер «ложка дьогтю» — тобто про мінуси. За цей рік умови по кешбеку погіршились.Хоча для мене це не принципово, кешбек для мене взагалі просто приємне доповнення, яке стимулює більш активно користуватись карткою, але такий момент є і його треба відмітити.Можна поповняти карту у додатку картою іншого банку (без комісій), але мінімальна сума поповнення 100 грн. У інших банках (принаймні у тих, послугами яких я користуюсь) — цей мінімум 1 грн. Присутній також момент «заманухи» при замовленні карти — вказується одна сума кред.ліміту, а при отриманні карти вона виявляється іншою, значною меншою, або й взагалі відсутня. Представник банку — не утруднюйте себе розповідями про попередній і остаточний розрахунок, банк може зразу зробити повний розрахунок і вказати клієнту реальну суму кред.ліміту. Хотілось би також мати можливість знімати без комісії власні готівкові кошти, хоча б у межах якогось ліміту, як це є у деяких банках.Але найбільшим розчаруванням стала наступна ситуація.Хотів скористатись послугою «покупка частинами» і придбати дещо з побутової техніки, але ліміт розстрочки не дозволив мені цього зробити, річ коштувала дорожче.Звернувся у підтримку з проханням збільшити ліміт на розстрочку. Відповіли — збільшити ліміт розстрочки окремо від кред.ліміту неможливо, подавайте заявку на збільшення кред.ліміту, тоді можливо (але не гарантовано) збільшиться і ліміт на розстрочку. Два рази подавав заявку (просив збільшити до 30 000) — відмова.Чому відмовляють клієнту, який рік користується продуктом, ніколи нічого не порушував, ще й приводив інших клієнтів? Знову до відома представника банку — не треба у відповіді писати стандартну заготовку про «скорінгову модель», яка включає більше тисячі параметрів (які і уявити важко, навіть якщо включити до їх переліку вагу, зріст, колір очей та розташування зірок на небі у дату народження), я це все вже десятки разів читав. І чому не можна подати заявку на збільшення ліміту розстрочки окремо від заявки на збільшення кред.ліміту? Підсумок сказаного. В цілому хорший продукт, зручний для повсякденного користування, який до того ж постійно розвивається (може і не семимильними кроками, але цей процес іде).Тішить також наявність «приємних дрібниць», які заоохочують до активнішого користування та стабільна робота додатку. Але хотілось би, щоб банк більше йшов назустріч клієнтам, які постійно користуються його продуктом, не порушують жодних умов, ще й приводять інших клієнтів, а не розказував одноманітні сухі історії про міфічну «скорінгову модель», яка якщо і існує. то її робота більше схожа на лото, а не на аналіз якихось даних.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 лютого 2019, 17:36
Дякуємо вам за ваш відгук и оцінку.
При реєстрації у вас вказується розрахунок приблизної суми кредитного ліміту. Остаточний розрахунок кредитного ліміту встановлюється після підписання анкети. (Ми нажаль не можемо вказати відразу точний кредитний ліміт, так як під час підписання анкети, ви погоджуєтеся з тим, що банк має право зробити запит до УБКІ на надання даних).
Ліміт по розстрочці встановлює банк на своєму боці в індивідуальному порядку для кожного клієнта за допомогою скорингової моделі.
Ви можете детальніше ознайомитися про розрахунок кредитного ліміту за допомогою скорингової моделі, надання кешбек і багато іншого, детально в каналі у Гороховського Олега https://t.me/OGoMono. Там є статті, де докладно описуються дані пункти. Також інформація присутня в умовах і правилах банку.
https://www.monobank.ua/terms

Коментарі - 20

+
+20
kingcity
kingcity
7 лютого 2019, 18:42
#
З необхідністю зробити запит УБКІ для встановлення остаточного розміру кред. ліміту погоджуюсь. А далі…
Почитав інформацію за посиланнями. В умовах і правилах — лише визначення прав і обов`язків, умови обслуговування і т.д., нічогого там конкретно про скорінгову модель нема. У Гороховського є короткий дуже поверхневмй опис. Викликало посмішку, настрій трохи підняло. Скорінг у «Київстара» і «Водафона» — моя платоспроможність залежить від моєї болтливості? Взагалі, а якщо у мене кілька номерів, а банку ж подається тільки один? "«Наши модели анализируют...» «какой у него телефон или IP» — н-да, напевне контрольну суму вираховують і перевіряють чи в номері телефону або в ір «число диявола» не закладене; «как быстро клиент заполняет анкету» — а з якою швидкістю треба заповняти, щоб ліміт підняли? Скажіть, я потренуюсь, а раптом? «Для анализа фото клиента используются нейронные сети» — видно я «мордой не вышел», щоб Монобанк мені ліміт розстрочки підняв. Добре, що ще довідку з зоопарку не вимагають, про те, що не верблюд…
Шкода, в цілому продукт хороший, хотілось би і більше його функцій використовувати, але видно я краще ставлюсь до Монобанку ніж він до мене. «Рожа у меня не царская», що поробиш… вже що є, те є…
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
7 лютого 2019, 20:37
#
Зачем тебе давать лимит если ты погасишь его за 5 дней? Зато в их бывшем банке каждый бомж имеет карту голд и кредитный лимит в 75000. Вот слепому деду что видел еще Наполеона на войне выдать запросто, а тебе то зачем?
+
0
Zhmunya
Zhmunya
8 лютого 2019, 12:26
#
Мне не понятно, почему не брать согласие на доступ к кредитной истории заявителя в момент подачи заявки и выдавать конкретную сумму согласованного кредитного лимита, а проводить эту процедуру в момент подписания анкеты.
Вы тратите свои ресурсы и время заявителя не эффективно — зачем человеку идти за картой или ждать курьера, если вы не установили ему лимит или его размер клиенту не интересен, а потом закрывать карту и договор.
+
0
kingcity
kingcity
8 лютого 2019, 19:38
#
Zhmunya

А чи багато клієнтів закривають карти не отримавши кред.ліміту? Розрахунок простий — раз клієнт отримав карту, то викидати її не буде. А може і почне її використовувати як дебетову (або хоча б задля того, щоб пару гривень кешбека отримати).
+
0
Zhmunya
Zhmunya
8 лютого 2019, 22:52
#
Я бы закрыл, остальная статистика у Монобанка.
+
0
imfin
imfin
7 березня 2020, 21:48
#
Kingcity ->
Гадаю, Ваш допис «Моно» має сприйняти з вдячністю. По-перше, Ви почали з позитиву, що демонструє Вашу націленість на подальшу співпрацю. По-друге, Ви докладно розповіли про моменти, якими залишились незадоволені, а це матеріал для обмірковування банком кроків з вдосконалення подальшої банківської політики. Мені здається, що вони підуть Вам назустріч у разі наступних звернень. У таких справах банкіри цілком виправдано застосовують обережність та консерватизм. Та щодо Вас вони, мабуть, дещо перепильнували.
+
+1
kingcity
kingcity
7 березня 2020, 22:15
#
Дуже приємно, дякую !  : )  Буквально перед Новим Роком ліміт суттєво підняли.
+
0
akapello
akapello
8 травня 2020, 18:27
#
Я довго вагався. Врешті, після пояснень kingcity (тут і в інших коментарях сайту) обзавівся й собі карткою Монобанку. Кредитного ліміту поки що не дали. Та покористуюся, побачу, наскільки зручною вона стане для мене.
Іще не розібрався, як виконувати комунальні платежі. Це одна з функцій, якою зацікавився у першу чергу - через відсутність комісії.
У цьому місяці є кешбек за харчові продукти. А як вони визначають, що то саме харчові продукти? Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед (вони там також продаються), то кешбек буде лише за буханку хліба? Чи за всю суму чеку?
І, так, я також з тих користувачів, яким зручніше заходити до особистого кабінету зі стаціонарного комп'ютера. Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет простим інтернет-банкінгом? Мовляв, це наша фішка? Ми ось такі, і крапка? Чи гроші економлять на розробленні і підтримуванні двох версій видалених особистих кабінетів?
+
+2
kingcity
kingcity
8 травня 2020, 19:05
#
«Іще не розібрався, як виконувати комунальні платежі» - нічого складного. На головному екрані - «Інші платежі» далі «Комуналка та інтернет». Вводите своє адресу. Постачальники послуг повинні підтягнутись автоматично. Якщо когось немає - доведеться додати його реквізити вручну (під списком постачальників є кнопка «додати компанію»). Суми до оплати теж повинні оновлюватись щомісяця автоматично. Раджу про всяк випадок хоча б на перший раз звірити реквізити постачальників - судячи по відгуках, були випадки, коли підтягувались невірні реквізити.
«А як вони визначають, що то саме харчові продукти?» - по коду MCC, який «зашито» у терміналі продавця.
«Коли я у Велмарті візьму, приміром, буханку хліба і велосипед...» - кешбек буде на всю суму чеку. Оскільки у терміналі продавця зашито код «продукти». Я, наприклад, коли купую у Ашані продукти і разом з тим побутову хімію та білизну - все проходить по категорії «продукти» і кешбек іде на всю суму чеку.
«Це вони принципово не хочуть дублювати мобільний кабінет...» - схоже, що так.Ця тема неодноразово вже піднімалась і тут і у їхніх групах у соц.мережах. І розробники завжди відповідали, що створення веб-версії у планах немає - Монобанк позиціонується як «банк у смартфоні».
+
+15
akapello
akapello
10 травня 2020, 21:05
#
Я вражений. Докладно і зрозуміло на всі мої запитання. Дуже дякую, kingcity! Розділ сплати за комуналку вже побачив. Через кілька днів почну платити - гадаю, складнощів тепер не виникне. З рештою запитань також все зрозуміло.
+
+2
Zhmunya
Zhmunya
10 травня 2020, 21:21
#
Обращайтесь в службу поддержки - это их работа, а не kingcity, за одно оцените подходит она вам или нет.
+
+15
akapello
akapello
11 травня 2020, 18:47
#
Так, kingcity не зобов'язаний відповідати на мої запитання. Тим більше, не зобов'язаний бути лоцманом у хвилях фінансових морів - ні моїм, ні інших відвідувачів сайту. Та він це робить. Вірогідно, як волонтер. Я щиро вдячний kingcity та іншим людям такого пошибу, які не замикаються у своїй шкаралупі, а діляться знаннями, досвідом, висновками. Низькій уклін Вам, kingcity!
Щодо звернень до служби підтримки (універсалівської і монобанківської) - дякую за підказку. Звертатися буду. Та й можливість спілкуватися з kingcity Ви мені, Zhmunya, будь ласка, не відсікайте.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
11 травня 2020, 18:50
#
Для общения можно использовать личные сообщения.
Я вам ничего запретить не могу, а просто рекомендую.
+
0
kingcity
kingcity
11 травня 2020, 20:29
#
Zhmunya, ми ж спілкуємось по темі відгуку, а не на якісь сторонні теми. На запитання, які задає 
akapello, кожен може дати відповідь і поділитись своїм досвідом. З іншого боку, я можу помилитись, чи чогось недоговорити - тоді мене хтось поправить. Наприклад, ви  : ) .
+
0
akapello
akapello
11 травня 2020, 21:42
#
Zmunya, Ви виключаєте, що комусь іще може стати в нагоді та інформація, якою kingcity поділився зі мною? Можливо, для Вас це все надто просто, і Ви не хочете, щоб «елементарними речами» «забивався ефір»? Ну, вибачайте тоді. Проте, прийміть до відома, що, можливо, є анонімні читачі сайту, які, подібно до мене, читають матеріали, не завжди авторизуючись і, навіть, не реєструючись. Я, врешті-решт, зареєструвався і звернувся зі своїми запитаннями. А когось влаштовує більш пасивне ознайомлення з матеріалами. У нашому з kingcity спілкуванні не було нічого секретного. Кому на користь - хай читають. Слідом за kingcity, я проти цього не заперечую.
+
+2
kingcity
kingcity
10 травня 2020, 21:57
#
Радий допомогти   : )
+
0
akapello
akapello
10 травня 2020, 21:18
#
А от іще одне запитання. Я, взагалі-то, давно приглядався до Монобанку. Включно з тим, що намагався розпитувати менеджерів Універсалбанку. І дуже часто (чи не завжди) чув від них, мовляв, це дещо окреме. Ми за них не відповідаємо. Як і вони за нас. Ми просто партнери.
Тому був здивований, побачивши у своїй анкеті, яку роздрукували і дали мені на підпис, «шапку» monobank | Universal Bank. Це коли мені видавали картку Монобанку.
То це дві окремі юридичні особи чи проект monobank у складі Універсалбанку?
Фонд гарантування вкладів, у разі чого, підстраховуватиме сумарно двісті тисяч в Моно і в Універсалі чи у кожного окремо?
+
+2
kingcity
kingcity
10 травня 2020, 22:01
#
«проект monobank у складі Універсалбанку» — саме так, Монобанк -це проект на базі Універсалбанку і діє Моно теж під ліцензією Універсалбанку. І для ФГВФО — це одна банківська установа. Зі всіма наслідками.
+
+15
akapello
akapello
11 травня 2020, 18:49
#
Знову вичерпна і зрозуміла відповідь. Дякую, kingcity!
+
0
kingcity
kingcity
11 травня 2020, 20:26
#
Немає за що. Людині,яка прагне до знань і цінує працю тих, хто ділиться своїм досвідом, допомогти приємно.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Монобанк - підсумок річного користування