monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коли розблокують рахунок?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Маю відмову від ІПН, при запиті ІПН в мобільному застосунку зробив фото розвороту паспорта, де видно штамп, в якому зазначено, що маю право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Просить ввести ІПН
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Активно використовую можливість сплачувати комунальні послуги, зокрема близьким та родичам. Для звіту завантажую чи пересилаю адресатам квитанції, що при великій кількості платежів організовано не зовсім зручно.
1. Чи можливо надавати одну мультиквитанцію за сплачені комунальні платежі за однією адресою?
2. Якщо мультиквитанція неможлива (хоча в інших банках таке відображення групи платежів є), то зробіть, будь-ласка, можливість виділення декількох квитанцій в звіті для їх збереження чи пересилання одним дотиком.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
І чи можна якось відслідковувати/дізнатись, в якому супермаркеті вона вже продається?
Написати коментар
Написати коментар
Кошти не прийшли
В чому проблема?
Написати коментар
Написати коментар
Хотіла зробити людині подарунок без попередження, тому не запитувала номер карти, а відправила за номером телефону.
Якщо в результаті після переказу на квитанції вказано правильне повне імʼя отримувача, тоді все пройшло успішно?
чи могло бути таке, що карта отримувача уже прострочена/заблокована?
чи в такому разі монобанк би підтягнув цю інформацію і не пропонував би цю карту користувача як «за номером телефону»?
(з деяких причин мені простіше написати в підтримку, ніж саму людину запитати, чи прийшли їй гроші)
Написати коментар
1. Коли на полицях магазиныв АТБ з’являться ко-брендові картки MONO-АТБ?
2. При активації картки MONO-АТБ яку з двх карток (чорну чи білу) вона замінить?
Коментарі (4)
Написати коментар