Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Marina2042
Marina2042
17 лютого 2024, 20:48
Марина
Добрий вечір! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
monobank
Відповідь банку
18 лютого 2024, 11:51
Шкода, що прийняли таке рішенняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
ATrofimova91
Анастасия Трофимова
16 лютого 2024, 23:50
Анастасия, Березань
Доброї ночі. Заблокували рахунок через «нетипові операції». Мені перерахував кошти знайомий, який хоче допомогти жінці в скрутні часи під час війни та моїй дитині. Які довідки я маю надати? Я підтвердила свою особу через «Дію».
Коли розблокують рахунок?
monobank
Відповідь банку
17 лютого 2024, 20:23
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
AllaVera
AllaVera
16 лютого 2024, 6:12
Монобанк заблокував рахунок на 82000, карта знаходиться на перевірці, як довго вона там буде? Навіщо цей брєд робити, ви розумієте, що такою поведінкою ви лише відвертаєте від себе клієнтів. Один раз вирішила скористуватися вашими послугами, пошкодувала вже тисячу раз. Розблокуйте мені рахунок
monobank
Відповідь банку
17 лютого 2024, 20:22
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуаціїВже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
VieleSind
VieleSind
13 лютого 2024, 17:20
Можно ли закрыть счет с активным депозитом?
Можно ли закрыть счет с активным депозитом? Я хочу закрыть счет в монобанке, но имеется несколько срочных депозитов, которые отменить раньше срока нельзя. Можно ли закрыть счет и получить остаток по счету на руки?
monobank
Відповідь банку
14 лютого 2024, 9:41
Шкода, що ви прийняли рішення закрити рахунокЗакриття рахунку буде можливо тільки після закінчення терміну дії депозиту
Botvynnyk
Botvynnyk
1 лютого 2024, 0:49
Доброго дня.
Маю відмову від ІПН, при запиті ІПН в мобільному застосунку зробив фото розвороту паспорта, де видно штамп, в якому зазначено, що маю право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Просить ввести ІПН
monobank
Відповідь банку
1 лютого 2024, 21:39
Вітаю.Коли застосунок запитує введення ІПН, рекомендуємо (ввести десять 0) 0000000000.
ImA
ImA
28 січня 2024, 12:55
Александр, Харьков
Добрый день! Стал клиентом вашего банка. Прошу проконсультировать. Есть ли возможность открыть так называемый конвертационный депозит в евро? Я из Харькова. Каковы мои действия? Как по истечении срока депозита ( на 3 месяца) снять валюту в евро? Какова комиссия при внесении наличных в гривне на виртуальную карту например через А банк? Какова комиссия при получении валюты?
monobank
Відповідь банку
28 січня 2024, 20:50
На даний момент у monobank надано можливість купівлі валюти при оформленні депозиту на строк від 3 до 12 місяців з можливістю виведення коштів у валюті після закінчення строку вкладу.Ви можете безпосередньо зняти кошти з вкладу без комісії в касі А-Банку (знадобиться паспорт та ІПН — можна надати з застосунку «Дія») та Укргазбанку (знадобиться паспорт та ІПН). Для цього в застосунку досить вибрати спосіб зняття депозиту за кодом та надати цей код касиру, у відділення візьміть, будь ласка з собою паспорт та ІПН, а також перевірте доступ до застосунку для підтвердження зняття.Замовити суму для зняття можна через підтримку. Якщо ви будете виводити кошти з депозиту на картку monobank, подальше зняття з картки буде за її тарифами — 0,9% в Україні і 2% за кордоном.Поповнити картку в гривні без комісії ви можете в терміналах:- ТСО EasyPay (якщо термінал брендований як Express може бути комісія з боку терміналу)- ТСО City24.- через касу А-банку або УкргазБанку (при собі мати паспорт та ІПН).Додаткову інформацію також можете уточнити за номером гарячої лінії: 0800 205 205 ( безкоштовно з мобільного )Для дзвінків з-за кордону використовуйте номер +38 044 237 20 60Або використовуйте для зв'язку зручний для вас месенджер https://www.monobank.ua/contacts
amsterdam01
amsterdam01
5 січня 2024, 11:08
В мене виникла проблема такого характеру. Після реєстрації у банку мене одразу було заблоковано, хоча я не зробив жодної транзакції, але я хочу користуватися банком
monobank
Відповідь банку
5 січня 2024, 11:24
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Anton30
Anton30
11 листопада 2023, 11:44
В мене виникла така ситуація я хочу добавати кврту моно атб в кошельок а мені постійно видає або що немає інтернету або щоб звернувся до емітентного банку що робити?
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2023, 13:15
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Qwertyuiop098
Qwertyuiop098
9 листопада 2023, 17:02
Скажите пожалуйста. У меня карта монобанка но коды и телефон я потерял теперь у меня другой аккаунт. Карту я регистрировал на свой паспорт.Как это всё восстановить? Карта у меня на руках.
monobank
Відповідь банку
9 листопада 2023, 17:17
Можна змінити номер телефону та відновити доступ. Для зміни номера зателефонуйте на 0800 205 205 або напишіть у чат https://www.monobank.ua/contacts.Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Madone
Madone
29 жовтня 2023, 13:53
John, Kyiv
Чому не праціє виведення коштів з Payoneer?
monobank
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 14:04
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питанняНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
valentin1963
Валентин Черепан
19 жовтня 2023, 13:02
Валентин
Мені заблокували картку29.09.23.Я предоставив всі підтверджуючі документи моїх доходів.Звонив на горячу лінію, ответ один ждіть йде перевірка.Я пенсіонер, ВПО, мені треба оплатити квартиру, а всі надходження на карті.Що мені робити?, йти до суду.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 10:50
Відповідно до п.4.3.23. Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій).Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 60 календарних днів.Зараз документи, що ви надали, знаходяться на перевірці.Ми надамо вам відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка
Furlikov
Furlikov
9 жовтня 2023, 19:57
Петр, Киев
Добрий вечір.
Активно використовую можливість сплачувати комунальні послуги, зокрема близьким та родичам. Для звіту завантажую чи пересилаю адресатам квитанції, що при великій кількості платежів організовано не зовсім зручно.
1. Чи можливо надавати одну мультиквитанцію за сплачені комунальні платежі за однією адресою?
2. Якщо мультиквитанція неможлива (хоча в інших банках таке відображення групи платежів є), то зробіть, будь-ласка, можливість виділення декількох квитанцій в звіті для їх збереження чи пересилання одним дотиком.
monobank
Відповідь банку
9 жовтня 2023, 20:51
Добрий вечірМи передали колегам вашу пропозицію, щоб взяли до увагиДякуємо
Yulyasibir
Yulyasibir
5 жовтня 2023, 14:54
Добрий день скажешь будьласка заборгованість мою
monobank
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 18:32
Добрий день Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
climacool87
Hennadij Kosenkov
1 жовтня 2023, 16:08
Hennadij
Доброго дня! Прострочив погашення щоб залишатися в пільговому періоді на 3 хв. ( сумма зайшла на картку об 00.03 годині). Чи можна вирішити питання про відміну списання відсотків та повернути мене в пільговий період користування. Дуже прошу!!! ( за сімейними обставинами забігався, думав що є ще 31 число). Дуже прошу на перший раз пробачити 🙏🙏🙏
monobank
Відповідь банку
1 жовтня 2023, 18:05
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Yurasss
Юрій Іваник
15 вересня 2023, 2:03
Юрій, Львов
Скажіть коли з’являться картки моно&атб на полицях атб?

І чи можна якось відслідковувати/дізнатись, в якому супермаркеті вона вже продається?
monobank
Відповідь банку
15 вересня 2023, 14:29
Розуміємо ваше бажання якомога швидше почати користуватись нашою новою карткою. Поки що наші картки дістались не всіх магазинів, але це відбудеться вже дуже скоро.Коли карти надійдуть в конкретний магазин ми підказати не зможемо, але ви можете перевірити це під час візиту до магазину. Аби не ходити дарма, ви можете активувати віртуальну карту і вже сплачувати за допомогою Google/Apple Pay, якщо їх підтримує ваш смартфон.
Janechayka
Janechayka
11 вересня 2023, 23:01
Євгенія, Київ
Добрий вечір. Ввела всі документи щоб отримати чорну карту монобанку, але ввела не правильну суму доходу, треба 16000, а ввелося 4000. Як мені це виправити. Я підпис не ставила. Дякую
monobank
Відповідь банку
12 вересня 2023, 10:48
Добрий день Дані, які ви вказували під час реєстрації, можна змінити самостійно у застосунку, після відкриття картки Шлях: Головна сторінка — Над балансом «Меню карт» — вгорі «Налаштування» — «Персональні дані» — натискаємо «Змінити дані» — та заповнюєте анкету
Phoenix66
Phoenix66
11 вересня 2023, 11:02
Доброго дня, мною були перераховані кошти з іншої карти, на Моно
Кошти не прийшли
В чому проблема?
monobank
Відповідь банку
11 вересня 2023, 12:02
Добрий день Приносимо вибачення за незручностіЗараз дійсно є складнощі з зарахуванням коштів, колеги працюють над тим, щоб поповнення надійшло якомога швидшеПісля надходження переказу ви отримаєте від нас сповіщення в застосунок
Vanya007
Vanya007
31 серпня 2023, 18:25
Доброго дня, поповнив картку, все добре в квитанції були мої данні, вже годину не приходять кошти, раніше було одразу.
monobank
Відповідь банку
31 серпня 2023, 19:11
Добрий деньПриносимо вибачення через те, що у вас виникли проблеми при спробі поповнення картки у терміналі. За нашою інформацією складність із помилкою на екрані терміналу, а також затримка у зарахуванні коштів, на поточний момент знаходиться на етапі вирішення у наших партнерів. Намагаємося докласти максимум зусиль.Якщо ви очікуєте поповнення, як тільки зарахування відбудеться, ви отримаєте повідомлення у мобільному застосунку
salma
salma
28 серпня 2023, 9:04
Доброго дня!
Хотіла зробити людині подарунок без попередження, тому не запитувала номер карти, а відправила за номером телефону.
Якщо в результаті після переказу на квитанції вказано правильне повне імʼя отримувача, тоді все пройшло успішно?
чи могло бути таке, що карта отримувача уже прострочена/заблокована?
чи в такому разі монобанк би підтягнув цю інформацію і не пропонував би цю карту користувача як «за номером телефону»?
(з деяких причин мені простіше написати в підтримку, ніж саму людину запитати, чи прийшли їй гроші)
monobank
Відповідь банку
28 серпня 2023, 18:26
При переказі за номером телефону з застосунку моно, кошти надходять на активну картку (за замовчуванням чорну, якщо не була обрана інша картка)
Qwerty1999
Qwerty1999
27 серпня 2023, 17:14
Qwerty, ко-брендова картка MONO-АТБ
Два питання:
1. Коли на полицях магазиныв АТБ з’являться ко-брендові картки MONO-АТБ?
2. При активації картки MONO-АТБ яку з двх карток (чорну чи білу) вона замінить?
monobank
Відповідь банку
30 серпня 2023, 9:42
Після того, як ми побачили обговорення карток, прийняли рішення зробити змінити в продукті: існуючу картку перевипускати не будемо, а віддаватимемо картку АТБ у Wallet Apple/GooglePayЩойно продукт буде доступний, ми обов'язково вам повідомимо

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.15 42.7497
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.15 42.7497
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank