monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |
Шкода, що прийняли таке рішення
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank
Спрашиваю у поддержи почему, отвечают что незнают, такое решение банка и оно не обсуждаетсья…
Что в таком случае делать?
Понимаем, что ситуация неприятная. Действительно, на основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение об отказе в обслуживании
Детальней информация не предоставляется
Написати коментар
Есть карта, активно пользуюсь, но для работы нужна ещё одна.
Могу ли я оформить на себя две карты, и как это сделать?
Написати коментар
Не могу с телефона войти в монобанк.
Висит заставка монобанка.
Спасибо
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Не могу с телефона войти в монобанк.
Висит заставка монобанка.
Спасибо.
Написали вам в личном сообщении, для проверки информации
Написати коментар
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Написати коментар
Только что проводил анализ переводов за предыдущие месяцы и намучился, листая viber и telegram, вспоминая кому и, самое главное, за что именно был перевод.
Написати коментар
Коментарі (1)
Можно перевыпустить либо в точке выдачи, либо с помощью Новой Почты
Для перевыпуска, достаточно перейти в главное меню, свайп влево и выбрать «Перевыпустить карту»
Написати коментар
Написати коментар
Очень жаль, что приняли такое решение
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Написати коментар
При всём желании выехать я не могу по состоянию здоровья, границы закрыты уже второй год, даже в случае проезда через Россию в Украину, нужен загранпаспорта чтобы вернуться назад в Донецк, у меня его нет, если его делать, надо где то жить две недели, денег нет.., другого проезда никакого нет.
Да стоимость проезда составляет 3000грн в одну сторону, где мне взять на это всё деньги!!? Это издевательство над пенсионерами, как Вас не стыдно моно банк!
На 22 число назначена операция!
Вопрос, что мне теперь делать, умирать?? Так как мне больше не чем платить за операцию!
А моно банк спокойно заберёт себе мои личные деньги! Бессовестные!
просто так я вам свои деньги не отдам. Если вы мне вы не вернёте мои средства денежные, я буду писать жалобы во все инстанции, выходить на вышестоящее руководство!
Написати коментар
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Написати коментар
Написати коментар
Досить давно користуюсь Вашими послугами, і хотів би запропонувати деякі зміни в користуванні накопиченнями, а саме чи можете ви додати можливість зняття частини вкладу, можливість вибору банка(для отримання коштів)до завершення депозиту. Оскільки якщо клієнт планує забрати накопичення то можливість вибрати банк партнер(для отримання коштів) з'являється в додатку тільки після закінчення терміну депозиту. В результаті втрачається 3-4 дні на підготовку коштів банком. Наприклад якщо я маю на депозиті 100 т.грн і планую зняти 20, а 80 продовжити на новий термін, то клієнт втрачає нараховані проценти на 80 т.грн за 3-4дні.
Тобто потрібна опція зняття частини на яку я роблю заявку в банк, а решту коштів залишаю на новий термін в день закінчення депозита.
І опція друга, якщо я планую забрати свої кошти з депозиту, потрібна можливість заздалегідь вибрати банк, щоб він підготував кошти на дату закінчення обумовлену попереднім договором з Вами.
P.S. Не розглядаю перевід депозита на карту, оскільки зняття з комісією.
Також хочемо звернути увагу, що замовити суму до зняття можна через підтримку, до закінчення депозиту
Написати коментар
Установил приложение, загрузил паспортные данные, передал налоговый номер, купил карту за 50 гривен, сканировал QR код, один раз увидел что на счету 50 гривен, далее просит верификацию. Делаю селфи, потом пауза и возврат к началу, с предложением верифицировать меня. Пробовал уже раз 5, но ко второму пункту верификации меня не пускает.
Подскажите пожалуйста, что я делаю не так?
Написати коментар
Достатньо з паспортом звернутися до точки видачі(Список точок видачі ви можете подивитися https://www.monobank.com.ua/contacts), і можна отримати нову карту, ваш рахунок перейде на нову карту. Це безкоштовно.
Написати коментар