Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Roman131183
Roman131183
23 травня 2022, 11:48
Roman
На яку адресу надсилати запит нотаріуса (в паперовій формі) про належність померлому(спадкодацю) грошових вкладів на рахунках в банку. Відповідь потрібна (в паперовій формі) для оформлення спадщини.
monobank
Відповідь банку
26 травня 2022, 21:11
Офіційний запит можна надіслати на юридичну адресу
вул. Автозаводська 54/19, 04114 Київ, Україна
Valerii02
Valerii02
23 травня 2022, 11:28
Доброго дня!
Оформив статус ВПО в дії ще 20 квітня, отримав документ в додатку 22 квітня.
Моїм родичам вже прийшла виплата за 3 місяці, а мені ще нічого. Куди не дзвоню, ніхто чіткої відповіді дати не може. Чи мав я вже отримати допомогу чи мені потрібно ще чекати? Можливо я щось неправильно зробив в додатку і тому мені не приходить допомога? Якщо ще має прийти, то коли?
Дякую за вашу увагу, Валерій.
monobank
Відповідь банку
26 травня 2022, 21:09
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Viktoria2022
Viktoria2022
23 травня 2022, 10:44
Виктория, Днепр
Доброго дня. Заявку на допомогу 6500 грн. через Дію подала 23.03.2022р. кошти ще не отримала. Коли чекати надходження допомоги?
monobank
Відповідь банку
26 травня 2022, 21:08
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Fullname
Fullname
22 травня 2022, 19:17
Доброго вечора, в мене була платинова карта також в мене був кредитний ліміт, ліміт на карті 10 000, ліміт на розстрочку 60 000, з початку війни банк обнулив ліміт на розстрочку а з згодом із за неможливості поповнювати карту (активні бойові дії, поповнити карту було просто ніде) та щоб не залісти в мінус я обнулив і ліміт на карті, з цієї ж причини я закрив платинову карту та замість неї мені відкрили звичайну, з згодом я підвищив рівень карти знову до платинової але мене тільки віртуальна бо отримати фізичну карту на зараз немає можливості, тобто отримати в Харкові можна але добратися до Харкова нема можливості, річ навіть не в доїхати просто не маю можливості залишити стареньку матір бо на вулиці крім нас нікого немає всі виїхали та ще не повернулись. Тепер запитання, чи є обов'язковим наявність фізичної карти, тобто місяць або два я можу залишатися лише з віртуальною, та чи можна сподіватися що з згодом банк поверне мені ліміт (зараз він мені не потрібен а ось місяця через 3-5 хотілось би)? Дякую за відповідь.
monobank
Відповідь банку
26 травня 2022, 10:40
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Sagitaron
Sagitaron
22 травня 2022, 18:59
днепр
Заявку подал 29 марта.А сегодня 22 мая!!! Написали, что моя заявка принято успешно, но прошло уже почти два месяца, а деньги не получил. Хотел узнать, я могу рассчитывать, что я получу деньги?
monobank
Відповідь банку
25 травня 2022, 21:35
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
lobz48
Алексей Лобзов
20 травня 2022, 20:55
Алексей, Одесса
Добрый вечер, я хотел спросить. Дело в том, что я подал заявку на получение 6.500 гривен через Дию. Заявку подал 29 марта. Написали, что моя заявка принято успешно, но прошло уже почти два месяца, а деньги не получил. Хотел узнать, я могу рассчитывать, что я получу деньги?
monobank
Відповідь банку
22 травня 2022, 18:06
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Moonriver
Moonriver
20 травня 2022, 14:11
Добрый день. Ситуация с заблокированными средствами и непонятной проверкой длится уже более месяца. В моменте проверки вы отказали мне в обсулживании, попросили написать заявление для возврата средств на карту другого банка, заявление было написано, на что я получил ответ от финмониторинга моно: «Звоните на горячую линию», где меня водили просто по цепочке чат>почта>горячая линия. Мой адвокат отправил вам адвокатский запрос, ответ на который вы должны были предоставить в т.ч. 5 рабочих дней, согласно действующему законодательству Украины. На его запрос, вы попросили отправить это заявление с моей почты, просьба была выполнена, где опять же финмониторинг моно на адвокатский запрос ответил: «Обращайтесь на горячую линию».
monobank
Відповідь банку
21 травня 2022, 19:36
Добрый день.
Согласно п.4.3.23.
Банк может в предусмотренном действующим законодательством порядке приостановить осуществление финансовой (финансовых) операции (операций).
Для установления правомерности перевода Банк по результатам мониторинга или в случае опротестования перевода держателем, эмитентом или платежной организацией платежной системы, вправе приостановить завершение перевода на время, предусмотренное правилами соответствующей платежной системы.
Мы предоставим вам ответ сразу как только окончится проверка

Для получения официально ответа можно отправить запрос на юридический адрес вул. Автозаводська 54/19, 04114 Київ, Україна
Mirafr
Mirafr
19 травня 2022, 15:44
Тиждень назад банк заблокував мою карту, і відмовився співпрацювати зі мною, попросили написати заяву на повернення грошей, і чекати розгляду 3−5 днів, і все більше ніякої інформації. Підскажіть що робити, і як довго ще чекати?
monobank
Відповідь банку
19 травня 2022, 17:11
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Knightreal
Knightreal
17 травня 2022, 16:06
Святослав, Луцк
Добрий день. Оформлюю зараз спадщину в нотаріуса і на рахунках в померлого брата були гроші на картці Монобанку в валюті.
Питання: куди звертатись в Луцьку щоб отримати грошові кошти з валютної картки Монобанк? Нотаріус на днях має виписати (не знаю як називається), заяву про прийняття спадщини і коштів що є на рахунку в Монобанку, куди з цією заявою звертатись в відділення Монобанку, підскажіть адресу.
monobank
Відповідь банку
17 травня 2022, 20:56
Добрий день. Прийміть наші співчуття.
Для отримання спадщини вам необхідно надати:
1. Свідоцтво про право на спадщину
2. Витяг з реєстру спадкових справ
3. Свідоцтво про смерть (якщо раніше не надавали) в чат:
https://www.monobank.ua/contacts
Galina86
Galina86
15 травня 2022, 16:47
Добрый день. Получила статус ВПО 19 апреля. Указала карту Єпідтримки монобанка. Деньги до сих пор не начислены. Проблема в карточке, в банке или в чем? Спасибо за ответ!
monobank
Відповідь банку
15 травня 2022, 18:20
Добрый день
Если есть уведомление про успешную регистрацию заявления, значит, Минсоцполитики её приняло и средства зачисляют

Как только средства будут перечислены в банк, мы зачислим их на ваш счет, который вы указывали во время подачи заявления
Nora2003
Элеонора Маскаль
14 травня 2022, 15:47
Элеонора , Одесса
Здравствуйте, 25 апреля я получила статус ВПО, но деньги так и не пришли. Почему? И когда их ждать?
monobank
Відповідь банку
14 травня 2022, 18:09
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
DenisovLFG
DenisovLFG
12 травня 2022, 13:40
Здравствуйте, потерял телефон свой, но карта есть, как мне оплачивать на ссайтах покупки? Там требуется смс код, а он мне никак не прийдет потому что телефона уже нет. Помогите пожалуйста
monobank
Відповідь банку
12 травня 2022, 16:46
Здравствуйте
Подтверждение оплаты возможно либо с помощью приложения, либо с помощью смс
К сожалению, по другому отсутствует возможность подтвердить оплату
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Anyway123
Anyway123
10 травня 2022, 11:13
Аноним, Днепр
Почему вы третий месяц игнорируете желание клиента закрыть счет в вашем банке все время врете проаеряете информацию что за беспредел
monobank
Відповідь банку
10 травня 2022, 19:43
Добрый день. К сожалению, не можем вас проконсультировать по карте другого клиента
Uliana191810
Uliana191810
7 травня 2022, 7:08
Доброго ранку.
На рахунку моно чорної картки власні кошти 179 грн, хочу поповнити мобільний, але вказує при вході на поповнення що коштів на картці 0,00 грн. Чому виникла така ситуація підкажіть?
monobank
Відповідь банку
7 травня 2022, 17:52
Доброго дня
Можливо тому, що обрано іншу картку в додатку, на якій відсутні кошти
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
SaliyRuslan
SaliyRuslan
5 травня 2022, 22:11
Доброго дня, як видалити дані при реєстрації? Хотіла реєструватися, але потрібна була дитяча карта, а я вписувала дані у дорослу
monobank
Відповідь банку
6 травня 2022, 18:48
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Zhanna0411
Zhanna0411
1 травня 2022, 22:07
Доброго вечора, 19 квітня через дії отримала статус ВПО, але гроші на карту є підтримка так і не отримала, хотіла би спитати, яка на то є причина і скільки по часу потрібно чекати??
monobank
Відповідь банку
2 травня 2022, 18:18
Якщо є повідомлення про успішну реєстрацію заяви, то Мінсоцполітики її прийняло і кошти зараховують.
Як тільки кошти надійдуть, вони відразу ж будуть зараховані на ваш рахунок й ви отримаєте від нас повідомлення у мобільний додаток
philic
philic
28 квітня 2022, 23:46
Добрый вечер!
Как мне забрать валюту со своего счета в вашем банке?
monobank
Відповідь банку
29 квітня 2022, 18:13
Здравствуйте
Если вы желаете снять наличные, то это можно сделать в отделении Универсал Банка или А-Банка (работают не все отделения, в день, когда вам будет удобно, обратитесь, пожалуйста, к нам, чтобы мы подсказали работающие отделения)
maxim1337
maxim1337
28 квітня 2022, 15:25
Max
Доброго дня, колись користувався банком, але картка прив'язана на інший номер до якого немає доступу, як змінити номер?
monobank
Відповідь банку
28 квітня 2022, 20:03
Доброго дня. Зателефонуйте до нас на 0800 205 205, або напишіть в чат https://www.monobank.ua/contacts, будь ласка
5519Anna
5519Anna
27 квітня 2022, 19:13
Добрый вечер! Открыли карту ребенку виртуально, как заказать и получить карту?
monobank
Відповідь банку
28 квітня 2022, 20:07
Можно заказать в приложении ребенка именную карту без фото.
в Главном меню — свайп влево — Выпустить пластиковую карту. Карта выпускается бесплатно, только нужно будет оплатить доставку Новой Почтой — 50 грн
Kristinook
Кристина Лясковец
26 квітня 2022, 22:23
Кристина, Снигирёвка
Здравствуйте, как удалить данные при регистрации? Хотела регистрироваться, но нужна была детская карта, а я вписывала данные во взрослую
monobank
Відповідь банку
28 квітня 2022, 19:54
Для уточнения написали в личные сообщения

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.35 44.0393
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.35 44.0393
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank