Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Itory
Itory
17 лютого 2019, 8:50
Олеся, Запорожье
Добрый день. Отмена рассрочки бесплатная если покупка товара отменена? Как долго ждать возврата лимита рассрочки? После отмены через службу поддержки со мной свяжутся по телефону или автоматически в приложении пройдет отмена?
monobank
Відповідь банку
18 лютого 2019, 12:24
Добрый день! Да, отмена рассрочки бесплатно. Лимит возвращается сразу, после отмены рассрочки. Да, после закрытия заявки с вами свяжется наш сотрудник.
Alinaaaaa
Alinaaaaa
16 лютого 2019, 13:45
Алина, Полтавс
Где можно забрать карту в г.Полтава
monobank
Відповідь банку
18 лютого 2019, 12:19
Карту можно получить в одной из точек выдачи. Адреса и график работы точек выдачи вы можете просмотреть на нашем сайте: https://www.monobank.ua/contacts
shady557215
Анна Лебединская
14 лютого 2019, 17:09
Анна, Одесса
Здравствуйте. Попала в неприятную ситуацию. Сделала заказ в интерне магазине, сделала предоплату на карту монобанк 5375414108216143 Полищук Юрий. После этого не привета ни ответа. Можно ли вернуть деньги и заблокировать карту такого мошейника.
monobank
Відповідь банку
14 лютого 2019, 18:05
Здравствуйте! Очень жаль, что возникла такая неприятная ситуация. Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Voha1976UV
Володимир Федоришин
13 лютого 2019, 10:16
Володимир, Старокостянтинів
Як взнати який ліміт встановлений на карту?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2019, 15:07
Доброго дня! Якщо встановлено по картці кредитний ліміт, то він відображається на початковій сторінці, там де баланс.
kurbatovataya
kurbatovataya
12 лютого 2019, 18:45
Татьяна, Одесса
Здравствуйте, вообще. Ситуация какая, парень на олх продавал Наушники, и нужна была небольшая предоплата, вообще я на такое не ведусь, но тут так все вразумительно рассказывал и пояснял, что я повелась. И когда я уже отправила ему деньги, он написал, что рад был пообщаться и никакие аирподсы он мне не отправит. Поэтому меня интересует вопрос, можно как то заблокировать его карту?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2019, 9:19
Здравствуйте! Очень жаль, что возникла такая ситуация. Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении.
AlexNed
AlexNed
12 лютого 2019, 15:33
Алексей, Кривой рог
Здравствуйте, вчера я хотел заказать карточку. (Вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :( ) Причина: вам менше 16 років. Мне недавно исполнилось 16 лет 9 февраля. В чем причина? Когда я могу заказать карточку?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2019, 9:18
Здравствуйте! Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Lida13
Lida13
12 лютого 2019, 12:18
Ліда, Львів
Доброго дня, питання на рахунок оплати частинами. Оплата здійснюється за рахунок кредитного ліміту чи одне до іншого нічого не має? Тобто якщо я хочу здійснити оплату частинами на суму 5 тис. грн, а на кредитному ліміті 4 тис. грн, то оплата здійсниться чи ні?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2019, 9:17
Доброго дня! Ваш ліміт по сервісу «Покупка частинами» відображається в меню «Розстрочка» в додатку Моно. Ліміт на Розстрочку і на Покупку частинами — загальний
baben
Игорь Бабенко
9 лютого 2019, 20:37
Игорь, Киев
Доброго вечора, загубив картку як возобновити?
monobank
Відповідь банку
10 лютого 2019, 8:37
Доброго ранку! Для перевипуску картки достатньо звернутися в будь-яку точку видачі з документом що підтверджує особу. Адреси та графік роботи точок видачі ви можете переглянути на нашому сайті: https://www.monobank.com.ua/contacts?lang=uk
Також, радимо картку заблокувати в мобільному додатку або звернувшись до нашої підтримки.
17348423
Vitaliy Andreevich
9 лютого 2019, 12:58
Vitaliy, Винница
Здравствуйте, хотел бы узнать или верифицировалась карта? Смс не приходят совсем…
monobank
Відповідь банку
9 лютого 2019, 13:24
Здравствуйте! Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
magen6380
Геннадий Мацкеаич
9 лютого 2019, 9:26
Геннадий, Ирпень
Добрый день, случайно удалил приложение, можно ли восстановить или процедуру выполнять заново?
monobank
Відповідь банку
9 лютого 2019, 9:35
Добрый день! Можно установить приложение и указать ваш финансовый номер телефона, для входа в мобильное приложение. Заново регистрацию проходить не нужно.
warsscreet
warsscreet
8 лютого 2019, 21:42
Артур, Ровно
пишет уже 2 дня проверка документов, что делать может как-то по новой подать заявку?
monobank
Відповідь банку
9 лютого 2019, 9:34
Здравствуйте! Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.
lidiya94
lidiya94
6 лютого 2019, 12:15
Если в приложении карту оформили, но её не забрали, то она закроется сама? или как её закрыть в таком случае?
monobank
Відповідь банку
6 лютого 2019, 13:09
Если вы только подали документы, то ничего страшного. Уточните, пожалуйста, по какой причине передумали забирать карту? Для нас очень важно знать ваше мнение.
Stason232
Stason232
5 лютого 2019, 0:05
Скажите пишет уже месяц проверка документов что делать может как-то по новой подать заявку?
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2019, 9:16
Добрый день! Для проверки информации, написали вам в личном сообщении.
Zhmunya
Zhmunya
4 лютого 2019, 14:48
Сергей, Днепропетровск
С какой целью и на каких основаниях Монобанк требует фото клиента с его паспортом?
Хотелось бы конкретный ответ, а не общие фразы.
VERZIRAGNA
VERZIRAGNA
2 лютого 2019, 23:38
Неправильно прочитав питання про кошти більше 100 тисяч на інчих рахунках а саме я прочитав що чи маєте більше ста гривень на інчих рахунках і помилку зрозумів аж після реєстрації. Не знаю що робити бо цеж напевно важлива інформація скажіть будьласка чи це проблема і якщо так то як її виправити?
P.s. картку я ще не забирав а тільки зареєструвався
monobank
Відповідь банку
3 лютого 2019, 9:19
Ви зможете знову заповнити анкету і вказати іншу інформацію при подачі заявки на збільшення кредитного ліміту в мобільному додатку, якщо буде відображатися анкета.
Olena2468
Olena2468
1 лютого 2019, 17:17
Елена, Харьков
Поменяла фамилию, хочу получить кредит моно банка… сообщение «документы проверены, получите карту» появилось до подачи документов…
может быть раньше пробовала по старому паспорту… но карту не получала
monobank
Відповідь банку
1 лютого 2019, 17:26
Добрый день. Для проверки информации написал вам в личном сообщении.
markbukovskij
markbukovskij
1 лютого 2019, 14:06
Mark, Kiev
Признаете ли, как доказательство происхождения средств от обмена на криптобирже (там где биткоин меняешь на валюту либо гривну)?
monobank
Відповідь банку
1 лютого 2019, 16:59
Банк, керуючись положеннями Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Постаною Правління НБУ № 417 від 26.06.2017 року, внутрішніми документами банку з питань фінансового моніторингу, з урахуванням ризик-орієнтованих підходів здійснює документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності економічної доцільності (сенсу) фінансових операцій, реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.

Тобто, аналіз такого джерела походження коштів як продаж криптовалюти, здійснюється в індивідуальному порядку у безпосередньому зв'язку з особою клієнта.
vova22
vova22
31 січня 2019, 2:02
как можно редактировать историю пополнения карты или оплаты услуг в приложении?
monobank
Відповідь банку
31 січня 2019, 9:16
Редактировать платежи вам всегда доступно в мобильном приложении. Пополнение карты. что именно вы имеете в виду?
Amicus
Amicus
30 січня 2019, 13:36
Олексій, Дніпро
Надайте, будь ласка, посилання на пункт договору, як ви використовуєте доступ до адресної книги. Приват24 цей доступ не потрібен, а у вас навіть шаблон переказу грошей без нього зберегти неможливо.
monobank
Відповідь банку
30 січня 2019, 16:47
3.4. Клієнт надає Банку дозвіл на відображення статусу наявності у Клієнта картки в мобільному додатку
інших клієнтів Банку, що мають серед метаданих смартфону телефонний номер Клієнта.
Також Клієнт надає Банку дозвіл, з метою швидкого здійснення переказу коштів за допомогою
Мобільного додатку, зберігати номери телефонів та імена контактів та їхні зображення, що містяться в
метаданих смартфону Клієнта. При цьому Банк не зберігає будь-яких інших даних, що містяться серед
метаданих смартфону Клієнта.
Доступ потрібно, так як ви намагаєтеся зберегти шаблон переказу коштів на карту на определнной номер телефону.
0989516012
0989516012
29 січня 2019, 22:27
Ivan
как мне открить кридитний лимит ( карта уже есть, а лимита нет )
monobank
Відповідь банку
30 січня 2019, 11:11
Для подачи заявки, необходимо войти в мобильное приложение — главное меню — свап вправо — изменить кредитный лимит.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank