Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Olha5433
Olga Piano
10 грудня 2024, 15:35
Olga, Киев
Пів року назад вже були проблеми з банком, рахунок розблокували… Останні майже пів року не користувалась картками, не заходила в додаток
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне, або взагалі мовчать
Як вирішити цю проблему?
monobank
Відповідь банку
11 грудня 2024, 15:53
Розуміємо, що ви мали інші очікування.Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Many1987
Many1987
3 грудня 2024, 23:52
Доброго вечора! Сьогодні склалася неприємна ситуація, поповнила дитині карту монобанку, через деякий час почалися списуватися кошти без підтвердження у розмірі 2141.33 і так чотири платежі підряд в долях секунд… Два списалося, два не пройшли, бо на карточці уже не було залишку! Питання до банку:
1.чому кошти списувалися без підтвердження?
2.Чому не було заблоковано карточку? Заблокували тільки тоді, коли звернулися!
3.Як вирішувати далі ситуацію, це не 400 грн?
В більшості випадків завжди просить підтвердження, наприклад я поповнила йому карту, також просило підтвердження!
4.Відповідь банку була, щоб звернутися до поліції!!! По друге, заявка в обробці, якщо протягом 16 днів поверне торгова точка кошти, то їх зарахують, якщо ні то будуть готувати пакет документів для платіжної системи… Скажіть будь ласка, що моєму синові сказати в маршрутці, в університеті, що банк «зливає» інформацію і у нього знялися кошти і він не може заплатити за проїзд? Не може купити в буфеті булочку?
Чому Ви не піклуєтесь про своїх клієнтів????
Прошу розглянути питання в крайні терміни!

monobank
Відповідь банку
4 грудня 2024, 16:15
Ми щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією, і дуже співчуваємо вашим переживанням.Безпека ваших коштів для нас — абсолютний пріоритет. Хоча наші картки підтримують надійний протокол захисту 3DS, не всі онлайн-ресурси його використовують. Через це деякі платежі можуть проходити без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.Щоб запобігти подібним випадкам, у застосунку можна увімкнути заборону на платежі без підтвердження або встановити денний ліміт для таких операцій.Варто зазначити, що зазвичай ресурси, які не вимагають підтвердження, беруть на себе відповідальність за подібні транзакції. Це значно підвищує шанси успішного оскарження таких списань.Щоб детально перевірити інформацію по вашій ситуації, написали вам в особистих повідомленнях
79485882
Александр Иванов
30 листопада 2024, 11:57
Александр, Киев
Монобанк — соучастник мошенников? Вот моя печальная история и урок всем, как не попасться.
С Монобанком я ещё с бета-тестирования, то есть до официального открытия. Долгое время считал лучшим банком Украины.
Но вот неприятный инцидент произошёл недавно — и пока его решение нет.
Я оформил покупку в рассрочку курса интернет-обучения, получатель некая ФОП Воскресенская В.В. А средства списывались с карты Монобанк. Услуга оказалась не предоставлена, по факту там просто мошенник.
Теперь хронология событий для понимания.
24.11 вечером, после отказа мошенников вернуть деньги я извещаю об этом Монобанк в чате viber. Монобанк фиксирует заявку и обещают разобраться с вопросом, я наивно верю и жду результат.
Благо у мошенников есть оферта, а там «возврат в течении 30 дней». «Ура» — думаю я и указываю на это банку.
25.11 и 26.11. Банк не делает ничего, я спрашиваю, ответ:
— «Вибачте за очікування, наразі ваше питання ще знаходиться у роботі, як тільки буде відповідь ми одразу вам повідомимо».
27.11 ночью мошенники меняют свою странницу оферты, теперь у них «возврат средств невозможен». Я немедленно извещаю Монобанк, шлю скрины, они пишут:
— «Вибачте за очікування...» — ну, вы поняли.
29.11 должно идти списание с меня очередного платежа. Банк не убрал рассрочку. Я уведомляю банк, что убираю все средства с карты и отключаю кредитный лимит.
— «Вибачте за очікування...» — отвечает банк.
Я понимаю что надо действовать самому, а банк просто соучастник мошенников. Почему? Монобанк был уведомлен о нарушении, но ничего не предпринял.
— «Немає необхідності звертатись до соцмереж, адже ми не відмовляли вам в допомозі. Ми займаємось вашим питанням.» — пишет мне банк.
— «Не верю» — отвечаю им я, и готовлю письмо с жалобой в НБУ.
30.11 банк снимает с меня все копейки, что оставались на счету, и вешает долг. Более того, заявляет, что за долг начисляют 3% в месяц! Ну, пусть попробуют.
monobank
Відповідь банку
1 грудня 2024, 16:56
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка.Бачимо колеги зафіксували ваше звернення, та запит зараз в роботі.Вибачте, що рішення питання займає більше часу ніж очікувалось.Колеги зв'яжуться з вами, коли буде нова інформація.Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
RobinG
RobinG
10 листопада 2024, 19:05
Як закрити чорну картку? В додатку відсутній на чорній — закрити. На білій є.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2024, 21:21
Закриття основної картки можна зробити через підтримку у чаті через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 20
54445103
54445103
1 листопада 2024, 21:14
Олег, Одеса.
Як закрити картку єПідтримка? У застосунку такої опції немає.
monobank
Відповідь банку
2 листопада 2024, 19:02
Для вирішення вашого питання, будь ласка, зверніться до нас у чат через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 205
Appsosos
Appsosos
3 жовтня 2024, 11:28
Маю карту монобанк, але вже 5 років находжуся в іншій країні і немаю того номеру. Через це не можу зайти у програму
monobank
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 11:44
Зверніться, будь ласка, до нас в будь-який зручний месенджер за посиланням: https://monobank.ua/contactsКолеги з підтримки допоможуть змінити фінансовий номер телефону і ви зможете увійти в застосунок
lghot
lghot
30 вересня 2024, 18:44
Ілля
Добрий вечір у мене склалася така ситуація
Я проходив верефікацію, і наприкінці мене просить написати код, який було надіслано на мій номер телефону (Для закінчення верефікації введіть код з СМС). Однак код не приходить.
monobank
Відповідь банку
30 вересня 2024, 20:18
Добрий вечірНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
HelenaP21
HelenaP21
7 вересня 2024, 17:23
Как у вас полностью закрыть счёт? Заранее спасибо.
monobank
Відповідь банку
8 вересня 2024, 20:02
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
VTLK
VTLK
4 вересня 2024, 18:24
Віталій, Кривий Ріг
Добрий вечір в мене склалась така ситуація
Монобанк відмовили мені в обслуговуванні, я підписав документи про розірвання договору і виведення коштів на рахунок, вчора мені ці кошти прийшли але банк отримувач мені відмовив в обслуговуванні

Як так могло статись?
monobank
Відповідь банку
4 вересня 2024, 19:50
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Smoke3707
Smoke3707
26 серпня 2024, 13:08
Пополнил карту через терминал EasyPay 20 Августа, звонил в поддержку EasyPay сказали деньги поступили звоните в банк, в банке каждый день кормят меня завтраком и не возвращают деньги, что мне делать? Как мне вернуть деньги?
monobank
Відповідь банку
26 серпня 2024, 16:35
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
mpodlubnaya
Марія Підлубна
14 серпня 2024, 14:17
Марія, Дніпро
Як зробити так, щоб ви перестали порушувати права людини, а саме тероризувати своїми дзвінками щодо боргів третьої особи???? Особисто я вам не винна нічого. А ви продовжуєте займати мій час та телефонувати за питанням, за яким я вже вам все відповіла. А ваші відповіді на мої повідомлення, це взагалі витвір мистецтва… Допоможіть знайти клієнта. Ви в своєму розумі? Я повинна шукати чи ви? Я в ваших відносинах із тією людиною треття особа, яка не має відношення ні до вас ні до вашого клієнта. Це раз повторюю своє питання, як мені зробити так аби ви назавжди видалили мій номер із вашого кол-ліста?
monobank
Відповідь банку
14 серпня 2024, 18:36
Надали відповідь під вашим відгуком
Andrew24
Andrew24
12 серпня 2024, 18:18
Добрий день! Почав реєстрацію у застосунку монобанк, ввел всі свої дані, документи, не пройшов до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Відповідь банку
12 серпня 2024, 18:38
Добрий деньШкода, що прийняли таке рішенняНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Irish77
Irish77
1 серпня 2024, 10:05
Добрий день! Придбала карту монобанк у магазині, почала реєстрацію у застосунку монобанк, ввела всі свої дані, документи, не пройшла до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Відповідь банку
1 серпня 2024, 18:25
Дуже шкода, що передумали користуватись карткою. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
jmdelpotro
jmdelpotro
31 липня 2024, 19:13
Сергій, Заблокували картку
Таке питання.
Заблокували карту через підозрілі операції.
Скажімо так, я поповнював рахунок в букмекерському казино.
Зараз помилку визнаю, більше такого робити не буду.
Чи є шанс, що за такого раскладу мені картку розблокують?
monobank
Відповідь банку
1 серпня 2024, 18:24
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Nataliyaodesa
Nataliyaodesa
31 липня 2024, 17:50
Наталья, Одесса
Добрый день, возможно тут прочитают и дадут ответ на мой вопрос, иначе просто не рекомендую даже использовать этот банк.

История с 26.06.2024 года ( Моно банк заблокировал мне счет ) все средства в размере 56 тысяч, причину на сколько я смогла понять от моно банка на жалобу в 8200 гривен.

Моно банк спросил разрешаю я вернуть средства и согласна ли я с этим, я ответила нет, но то были мои все деньги, и после согласилась вернуть 8200 гривен, и разблокировать мне мой счет.
Банк ответил окей.
После началось…
Ответа от банка нету ( но вернуть средства банк может за пару минут )
начинаються просто истории о том что у нас нет реквизитов, мы не влияем, мы не знаем, и так далее.
На все мои вопросы банк не дает ответ ( сколько занимает процедура возврата ) сколько занимает разблокировака( сколько занимает решение даного вопроса ) Ну ведь это может занять 1 день или год ) это логично, ответа нет…
Частично операторы в середине разговора просто убегают и передают проблему следующему, решать проблему не хотят или не могу, счёт заблокирован.
Я думала что за 2 дня все решиться, но увы нет.
Вчера писала мне сказали ждать а сколько ждать мол они не знают.
Все табельные номера описываю ниже ( те которые не игноривали а кто имел советь дать такую информацию ) хотя часть просто отказалась
Номера сотрудников банка
10499
10650
9818
6677
Это только те кто мне дал свой табельный номер.
Итог Деньги не разблокированы, вопрос с 26.07 не решен по 31.07
В данный момент идет диалог с операторов 6677 которая сказала что ответ даст через пару минут
Ответа нет более 30 минут, но есть просьба и не первая не писать жалобы.
Копию письма отправляю по почте которая дала мне оператор 6677 именно
contact@universalbank.com.ua
Конкретной вопроса от банка или претензии нету, просто банк украл деньги.
Так же это письмо отправляю по почте в мон
monobank
Відповідь банку
1 серпня 2024, 18:23
Надали відповідь під вашим відгуком
ashottd
ashottd
9 липня 2024, 12:27
Відновлення дострокового продажу військових облігацій
Доброго дня, в службі підтримки не можу отримати зрозумілої інформації стосовно відновлення дострокового продажу облігацій, один оператор сказав, що плануєте відновити інший каже, що більше не буде такої можливості. Хотів дізнатись точну інформацію чи відновите ви достроковий продаж облігацій, якщо так, то які приблизні терміни коли ця функція буде знову доступна?
monobank
Відповідь банку
10 липня 2024, 12:03
На поточний момент з нашого боку відбувається оновлення процесу продажу, що впливає на можливість здійснювати цю операцію у застосунку.Намагаємося вирішити питання якомога скоріше. Як тільки процес буде налаштовано, можливість продажу облігацій з'явиться знову у застосунку.Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі щодо консультації
Uhdi
Uhdi
3 червня 2024, 16:06
Anatolii
При регистрации не правильно указал доход, Хочу вернуться назад чтобы редактироваться, но назад не могу вернуться. Удаляю приложение, заново скачаю, и меня опять подтянуть вперёд на подпись.
monobank
Відповідь банку
4 червня 2024, 19:59
Вітаю.Після реєстрації та активації картки буде можливість змінити дані в застосунку.Головна сторінка — Профіль — Персональні дані
kkazehal
Коля Киреев
21 травня 2024, 17:27
Добрый вечер, хочу рассказать всем про то почему монобанк лучше обходит стороной, занимаюсь p2p торговлей банк запросил документы о переводах я сразу указал что биржа не на мое имя после чего оператор сказал сразу же, это не наши проблемы ждите 60 дней проверки, я начал общаться с оператором объясняю что деньги эти нельзя терять на так долго, на данный момент мой друг в больнице с кантузией и лопнутыми лёгкими после выполнения боевой операции, я указал оператору что пожалуйста какие есть еще решения на что поступил ответ

— Підкажіть, будь  ласка, як це суперечить правилам НБУ про вимогу перевірки всіх платежів, що надходять на карту клієнта?

Я так понял что теперь я должен отвечать на вопросы оператора, как я понял на все проблемы коиентов монобанку до одного места
monobank
Відповідь банку
21 травня 2024, 18:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевіритиМи написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
DimasBT
DimasBT
14 травня 2024, 22:38
Доброго дня. У застосунку монобанк сьогодні побачив напис «максимальна сума операцій за місяц 21000». В мене питання, більше 21000 тисячі можно витрачати чи система не дасть? І як підняти цей ліміт?
monobank
Відповідь банку
15 травня 2024, 20:41
Згідно з постановою НБУ Банки зобовʼязані знати планований обʼєм надходжень на рахунки Клієнтів. Якщо ви бажаєте змінити обʼєм, ви можете актуалізувати дані в Налаштуваннях профілю в застосунку mono для розрахунку іншого обʼєму надходжень.При перевищенні планового обʼєму надходжень наступні поповнення можуть додатково перевірятись.
Bohdan1992
Bohdan1992
24 квітня 2024, 13:36
Доброго дня заблокували рахунок, на перевірку, на карті всі кошти у мене фінансові проблеми почалися, чого так довго не надходить відповідь від банку
monobank
Відповідь банку
24 квітня 2024, 19:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank