monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5 | 42.0045 |
EUR | 47.14 | 47.84 |
Всі курси банку |
В мене був встановлений кредитний ліміт 70000 грн
Та ліміт розстрочки 70000.
Зараз 0.
Підскажіть будь ласка, чи можливо буде повернути ліміт?
Дякую
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне, або взагалі мовчать
Як вирішити цю проблему?
Написати коментар
1.чому кошти списувалися без підтвердження?
2.Чому не було заблоковано карточку? Заблокували тільки тоді, коли звернулися!
3.Як вирішувати далі ситуацію, це не 400 грн?
В більшості випадків завжди просить підтвердження, наприклад я поповнила йому карту, також просило підтвердження!
4.Відповідь банку була, щоб звернутися до поліції!!! По друге, заявка в обробці, якщо протягом 16 днів поверне торгова точка кошти, то їх зарахують, якщо ні то будуть готувати пакет документів для платіжної системи… Скажіть будь ласка, що моєму синові сказати в маршрутці, в університеті, що банк «зливає» інформацію і у нього знялися кошти і він не може заплатити за проїзд? Не може купити в буфеті булочку?
Чому Ви не піклуєтесь про своїх клієнтів????
Прошу розглянути питання в крайні терміни!
Написати коментар
С Монобанком я ещё с бета-тестирования, то есть до официального открытия. Долгое время считал лучшим банком Украины.
Но вот неприятный инцидент произошёл недавно — и пока его решение нет.
Я оформил покупку в рассрочку курса интернет-обучения, получатель некая ФОП Воскресенская В.В. А средства списывались с карты Монобанк. Услуга оказалась не предоставлена, по факту там просто мошенник.
Теперь хронология событий для понимания.
24.11 вечером, после отказа мошенников вернуть деньги я извещаю об этом Монобанк в чате viber. Монобанк фиксирует заявку и обещают разобраться с вопросом, я наивно верю и жду результат.
Благо у мошенников есть оферта, а там «возврат в течении 30 дней». «Ура» — думаю я и указываю на это банку.
25.11 и 26.11. Банк не делает ничего, я спрашиваю, ответ:
— «Вибачте за очікування, наразі ваше питання ще знаходиться у роботі, як тільки буде відповідь ми одразу вам повідомимо».
27.11 ночью мошенники меняют свою странницу оферты, теперь у них «возврат средств невозможен». Я немедленно извещаю Монобанк, шлю скрины, они пишут:
— «Вибачте за очікування...» — ну, вы поняли.
29.11 должно идти списание с меня очередного платежа. Банк не убрал рассрочку. Я уведомляю банк, что убираю все средства с карты и отключаю кредитный лимит.
— «Вибачте за очікування...» — отвечает банк.
Я понимаю что надо действовать самому, а банк просто соучастник мошенников. Почему? Монобанк был уведомлен о нарушении, но ничего не предпринял.
— «Немає необхідності звертатись до соцмереж, адже ми не відмовляли вам в допомозі. Ми займаємось вашим питанням.» — пишет мне банк.
— «Не верю» — отвечаю им я, и готовлю письмо с жалобой в НБУ.
30.11 банк снимает с меня все копейки, что оставались на счету, и вешает долг. Более того, заявляет, что за долг начисляют 3% в месяц! Ну, пусть попробуют.
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Я проходив верефікацію, і наприкінці мене просить написати код, який було надіслано на мій номер телефону (Для закінчення верефікації введіть код з СМС). Однак код не приходить.
Написати коментар
Написати коментар
Монобанк відмовили мені в обслуговуванні, я підписав документи про розірвання договору і виведення коштів на рахунок, вчора мені ці кошти прийшли але банк отримувач мені відмовив в обслуговуванні
Як так могло статись?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар