Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ashottd
ashottd
9 липня 2024, 12:27
Відновлення дострокового продажу військових облігацій
Доброго дня, в службі підтримки не можу отримати зрозумілої інформації стосовно відновлення дострокового продажу облігацій, один оператор сказав, що плануєте відновити інший каже, що більше не буде такої можливості. Хотів дізнатись точну інформацію чи відновите ви достроковий продаж облігацій, якщо так, то які приблизні терміни коли ця функція буде знову доступна?
monobank
Відповідь банку
10 липня 2024, 12:03
На поточний момент з нашого боку відбувається оновлення процесу продажу, що впливає на можливість здійснювати цю операцію у застосунку.Намагаємося вирішити питання якомога скоріше. Як тільки процес буде налаштовано, можливість продажу облігацій з'явиться знову у застосунку.Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі щодо консультації
Uhdi
Uhdi
3 червня 2024, 16:06
Anatolii
При регистрации не правильно указал доход, Хочу вернуться назад чтобы редактироваться, но назад не могу вернуться. Удаляю приложение, заново скачаю, и меня опять подтянуть вперёд на подпись.
monobank
Відповідь банку
4 червня 2024, 19:59
Вітаю.Після реєстрації та активації картки буде можливість змінити дані в застосунку.Головна сторінка — Профіль — Персональні дані
kkazehal
Коля Киреев
21 травня 2024, 17:27
Добрый вечер, хочу рассказать всем про то почему монобанк лучше обходит стороной, занимаюсь p2p торговлей банк запросил документы о переводах я сразу указал что биржа не на мое имя после чего оператор сказал сразу же, это не наши проблемы ждите 60 дней проверки, я начал общаться с оператором объясняю что деньги эти нельзя терять на так долго, на данный момент мой друг в больнице с кантузией и лопнутыми лёгкими после выполнения боевой операции, я указал оператору что пожалуйста какие есть еще решения на что поступил ответ

— Підкажіть, будь  ласка, як це суперечить правилам НБУ про вимогу перевірки всіх платежів, що надходять на карту клієнта?

Я так понял что теперь я должен отвечать на вопросы оператора, как я понял на все проблемы коиентов монобанку до одного места
monobank
Відповідь банку
21 травня 2024, 18:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевіритиМи написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
DimasBT
DimasBT
14 травня 2024, 22:38
Доброго дня. У застосунку монобанк сьогодні побачив напис «максимальна сума операцій за місяц 21000». В мене питання, більше 21000 тисячі можно витрачати чи система не дасть? І як підняти цей ліміт?
monobank
Відповідь банку
15 травня 2024, 20:41
Згідно з постановою НБУ Банки зобовʼязані знати планований обʼєм надходжень на рахунки Клієнтів. Якщо ви бажаєте змінити обʼєм, ви можете актуалізувати дані в Налаштуваннях профілю в застосунку mono для розрахунку іншого обʼєму надходжень.При перевищенні планового обʼєму надходжень наступні поповнення можуть додатково перевірятись.
Bohdan1992
Bohdan1992
24 квітня 2024, 13:36
Доброго дня заблокували рахунок, на перевірку, на карті всі кошти у мене фінансові проблеми почалися, чого так довго не надходить відповідь від банку
monobank
Відповідь банку
24 квітня 2024, 19:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
artemka1963
artemka1963
20 квітня 2024, 17:08
Доброго дня! Є наступне питання до банку. Чи можна користуватися банком, кредитним лімітом, депозит, якщо людина проживає за кордоном а не в Україні, і є громадянином іншої країни? Але картку відкрили, коли проживав в Україні. Банк може через це розірвати договір в односторонньому порядку?
Дякую.
monobank
Відповідь банку
20 квітня 2024, 20:14
Оформити картку монобанк можна якщо є дійсний паспорт громадянина України або посвідка на постійне проживання в Україні. Карткою можна користуватись як в Україні, так і за кордоном. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Andriy34
Andriy34
18 квітня 2024, 10:03
Хто вам дав право блокувати рахунок інваліду з дитинства ?? Ви кожну копійку рахуєте мою.я написав у нбу і на урядову лінію
Розблокуйте іпн 3303606335
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2024, 12:52
Розуміємо, що ви мали інші очікуванняБанк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobankПовідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
DimasBT
DimasBT
4 квітня 2024, 16:48
Доброго дня. Читав багато відгуків, що вимагають походження коштів навіть якщо сумма 150 гривень (це було навіть в новинах). В мене зараз слава богу все добре, але ж інтересно. Якщо покласти гроші які подарували на карту, то як потім доказати, що все законно, та які документи відправляти? Відео доказ як мені ці кошти дарували, чи селфі з дня народження? Шутки шутками але питання серйозне. Звісно ж сума невелика до 5000−10000 гривень. Дякую за відповідь!
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2024, 15:24
Банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам. Це пов'язано з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням», згідно зі статтею 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність»Тому будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Якщо у вас запитають документи в майбутньому, то список буде індивідуальним і буде вказано в листі, який ви отримаєте на електронну пошту або у застосунок монобанк
Danil20002000
Danil20002000
3 квітня 2024, 14:32
Danil Perepyolkin
Ежедневно провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet, так как занимаюсь продажей НФТ коллекций на официальном сайте Get Gems при продаже получаю деньги в криптовалюте TON. Недавно я решил вывести деньги, и завершил сделки, в результате которых получил переводы от неизвестных мне покупателей на свой счет в Монобанк и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком, и меня попросили подписать подпись в Дие, что бы подтвердить что я владелец карты, успешно подтвердил, и на следующий день мне заблокировали счет (8160 грн) и попросили дать документы о доходах но вопрос какие мне нужно дать документы ответ получил — Официальные документы, но увы у меня их нету, я дал поддержке Скрины (Сделок п2п, скрин продажи НФТ, скрины квитанций ) сказали ждать до 60 дней, но мне нужны средства сейчас так как я за границей и должен был на этой недели купить кое что, но увы Монобанк взяли и заблокировали счет, я был готов отказаться от обслуживание с просьбой вернуть деньги но (Поддержка — Ждите проверки до 60 дней)
Что будет дальше никто не знает!
Danil20002004
Danil20002004
3 квітня 2024, 14:21
Данил
Иногда я провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet Так как продаю НФТ колекции на сайте Get Gems и получая деньги в криптовалюте. Недавно я завершил сделку, в результате которой получил перевод от неизвестного мне покупателя на свой счет в Монобанк и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком с бросьбо, и мне было рекомендовано обратиться в полицию.
monobank
Відповідь банку
3 квітня 2024, 17:38
Дозвольте, будь ласка, детально все перевіритиНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Margarita07
Margarita07
2 квітня 2024, 15:27
Заблокували рахунок на якому є досить не маленька сума.
Вже другий тиждень пояснюю звідки кошти і прошу банк розблокувати їх.
В відповідь я завжди чую одне й те саме «очікуйте закінчення перевірки». Або ж прохання надати довідки, які зовсім не стосуються моєї ситуації (я все одно надала).
Мене дивує не компетентність працівників і байдуже ставлення до клієнтів.
Чому всю інформацію по ситуації яка склалась я маю шукати десь сама, а працівники нічого не знають.
До цієї ситуації цілком була задоволена монобанком. І навіть коли виникла дана ситуація, то мала надію що мені просто вкажуть на мої помилки і скажуть, що виправити аби більше такого не ставалось.
Але банк далі продовжує просто тримати мої кошти у себе без жодних підстав на те. А я в результаті залишаюсь взагалі без коштів на існування, тому що маючи довіру до банку нічого звідти не виводила навіть.
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2024, 15:45
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуаціїВже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Vera54321
Vera54321
2 квітня 2024, 9:41
Добрий день! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2024, 11:24
Добрий день Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Vera54321
Vera54321
2 квітня 2024, 9:06
Добрий вечір! Хотіла зареєструватися у Монобанку, відправила фото паспорту та коду, залишилося підписати останню сторінку для реєстрації. Але змінилися обставини і я хочу видалити свою інформацію і зупинити реєстрацію. Що для цього потрібно? Дякую)
Tktminut
Tktminut
1 квітня 2024, 15:46
Як можна повністю і якнайшвидше розірвати договір з монобаком, закрити карту і всі рахунки.
Дякую.
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2024, 20:21
Нам дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
AlladiN13
AlladiN13
1 квітня 2024, 14:43
AlladiN13, Poltava
коли буде відновлено роботу додатку. з 11 дня не можна зайти в застосунок, та не поновлюється інформація
monobank
Відповідь банку
1 квітня 2024, 20:19
Вибачте, будь ласка, були складнощі на нашому боці, які могли відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів.Працюємо над тим щоб уникнути подібного у майбутньому.Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
ViktorByt
ViktorByt
29 березня 2024, 17:11
Віктор, Київ
Будь ласка, дайте алгоритм як розірвати договір на обслуговування з вашою конторю.
Я підкреслюю, не закрити картку, а РОЗІРВАТИ ДОГОВІР!

Без надіїї чекаю
monobank
Відповідь банку
30 березня 2024, 15:55
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
ViktorByt
ViktorByt
29 березня 2024, 17:10
Віктор, Київ
Яким чином зробити так, щоб мені не телефонували кожен день ваші оператори???
Бо вже заї…
monobank
Відповідь банку
30 березня 2024, 15:54
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
dimafox12
Дмитро Поцелуй
27 березня 2024, 14:01
Дмитро, Хмельницкий
Моно Банк заблокував рахунки, та відмовив в обслуговуванні! На рахунках є гроші, не малі. Не повертають кошти! Підтримка вже написала що протягом дня будуть повернуті кошти на інший мій рахунок, але вже пройшов день, нічого не повернули. Підтримка вже котрий раз пише: «Поки ще колеги займаються вашим питанням, вам нададуть зворотній зв’язок за розглядом питання» Що робити?
monobank
Відповідь банку
27 березня 2024, 19:24
Доброго дня.Вибачте за очікування.Передали запит колегам, по можливості, прискорити цей процес
Dimasputyatin
Dimasputyatin
27 березня 2024, 13:13
Мене заблокували у додатку без будь-якого пояснення,і щоб мені вивести гроші с карти потребують особистості рахунки другого банку, чому не можна розблокувати щоб переслати кошти???
monobank
Відповідь банку
27 березня 2024, 18:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
vostochnyi
vostochnyi
22 березня 2024, 12:57
Евгений, Одесса
Пять дней жду возврат средств с закрытого счёта. Сегодня выясняется, что деньги вернулись в банк обратно, как бы не прошла платёжка. Просят новые реквизиты и заново подписать заявление. И так будет продолжаться до бесконечности?? Реквизиты, данные банку для возврата средств, актуальны. Может вы просто морочите мне голову? Может мне попробовать забрать у вас мои деньги через НБУ?
monobank
Відповідь банку
22 березня 2024, 15:46
Розуміємо, що ситуація неприємнаДійсно, платіж повернувся до банку з банку-отримувача платежуКолеги нададуть вам відповідну довідку по цим переказам

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank