Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення monobank: вул. Сухомлинського, 1 (ТРЦ «Порт Сіті», 1 поверх, Mi Store), Луцьк

Адреса:
Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 (ТРЦ «Порт Сіті», 1 поверх, Mi Store)
Телефон:
+38 (0800) 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-22:00
Відгуки про відділення:

Mi Store

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
27 січня 2025, 14:36
Вже кілька років використовую рахунок у Монобанку як основний для щоденних витрат. Проте для отримання заробітної плати ніколи його не використовував.

Суть цього відгуку — необґрунтовані умови для збільшення ліміту на оплату частинами. На даний момент мій ліміт складає 20 000 грн, але є потреба збільшити його до 50 000 грн. Як військовий, я очікував би більш шанобливого ставлення з боку банку, враховуючи мою службу та фінансову дисципліну.

Зазначу, що за весь час користування банком я не приділяв багато уваги кредитним лімітам чи історії. Кредити не брав і не мав у цьому потреби. У попередні роки ліміт на оплату частинами змінювався автоматично, і це мене не турбувало. Але після 24 лютого 2022 року ліміт був знижений до нуля. На той момент це теж не викликало занепокоєння, бо потреби в кредитуванні не було.

Однак у серпні цього 2024 року виникла необхідність здійснити значну покупку. У мене було близько 70−80% від потрібної суми, і витрачати всі кошти одразу не хотілося, тим більше, що оплата частинами виглядала зручним варіантом. Коли я зайшов у додаток, то побачив, що ліміт більше ніж 20 000 грн мені «не положено».

Звернувся в підтримку, надав виписку з зарплатної картки іншого банку, але відповіді були стандартні: «індивідуальний підхід», «модель враховує понад 1000 параметрів» і так далі. Очікував кращого ставлення, адже багато років користуюся цим банком. Проте всі спроби домогтися збільшення ліміту виявилися марними.

Тим часом я дізнався, що люди без офіційного працевлаштування, з низькими доходами чи навіть із поганою кредитною історією, мають вищі ліміти. Це викликає подив і розчарування.

Після двох місяців очікувань я так і не отримав бажаного результату. Ліміт залишився на рівні 20 000 грн, хоча мені потрібен був значно вищий. Як результат, все необхідне я придбав за повну оплату, а ліміт так і залишився марним.

Мій висновок: Монобанк перестав бути банком, який надає реальні бонуси чи зручності для своїх клієнтів. Якщо раніше можна було говорити про унікальні функції чи вигідні пропозиції, то зараз це просто звичайний банк зі зручним додатком, але без якихось помітних переваг. Навіть у плані кешбеку Монобанк поступається іншим банкам.

Який сенс бачити всюди рекламу «Оплата частинами від Монобанку», якщо ти не можеш отримати потрібний ліміт, навіть якщо твій дохід і витрати це дозволяють? Як військовий, очікував би більшої підтримки від банку, який декларує лояльність до своїх клієнтів.
Не рекомендую користуватися послугами даного банку, говорю вам як клієнт х дуже великим стажем роботи із ними

P. S. Не треба повторювати стандартні шаблони про «індивідуальний підхід» тому що я від їх втомився. Я, як і багато інших клієнтів, заслуговую на повагу й зрозуміле ставлення.
Коментарі (23)
Ответ банка
monobank
27 січня 2025, 17:19
Розуміємо, що ви розраховуєте на збільшення ліміту
Дійсно, на жаль, ми не можемо запропонувати бажану суму розстрочки/покупки частинами
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
3
25 жовтня 2022, 13:55
Маю рахунок ФОП, користувався картою у сфері консалтингу та послуг, використовував чорну карту. Не проводив операції із валютами жодного разу. Інколи перевищував ліміт на транзакції по чорній карті, однак старався його не перевищувати. В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тртмаючи її в руці, просіть фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання. А на днях взагалі закрили всі рахунки. Я розчарований. Піду ваш Monobeer бомжам віддам.
Коментарі (37)
Ответ банка
monobank
monobankua
25 жовтня 2022, 18:03
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Луцьку 🏦 / Відділення monobank: вул. Сухомлинського, 1 (ТРЦ «Порт Сіті», 1 поверх, Mi Store), Луцьк