Я десь 2 місяці не користувалася карткою і коли мені знадобилося я не можу зайти в додаток
Я звертаюся у підтримку і приймаю таку відповідь «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.»
Яке рішення з яких джерел якщо я не користувалася карткою
І знову така цікава відповідь «Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Хотя би мали б попередити.
Саме цікаве що я майже не користувалася карткою ніяких корупційних схем не проводила і таке ставлення клієнта
Я дуже розчарована…
Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 45 | 45.4504 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Незалежності, 18 (маг-н "Комп'ютерний Всесвіт"), Тячів
Адреса:
Закарпатська область, Тячів, вул. Незалежності, 18 (маг-н "Комп'ютерний Всесвіт")
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Сб: 11:00-15:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 листопада 2022, 16:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Ответ банка
11 листопада 2022, 11:52
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank», а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати!
При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримала на пропозицію підтвердити свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення…
В результаті заблокована карта таким методом була в мене, ще в мого батька так само заблокували карту і від знайомих чула що теж такі випадки в багатьох були …залишок з рахунку службою підтримку був звісно повернутий.
…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а від тебе блокують карту без конкретних пояснень