Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 39.33 | 39.8295 |
EUR | 42.63 | 43.2507 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: пр-т Небесної Сотні, 2 (ТРЦ City Center, Samsung), Одеса
Адреса:
Одеса, пр-т Небесної Сотні, 2 (ТРЦ City Center, Samsung)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-21:00, без перерви
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Katya22op
7 квітня 2024, 14:17
Дякую монобанку за оперативність та швидку відповідь та зрозумілу консультацію.
Коментарі (1)
Ответ банка
7 квітня 2024, 15:56
Дуже дякуємо за відгук!
Зайшов сьогодні до банку, але мені сказали звернутися до підтримки, де мені і повідомили від, про те, що припиняють зі мною співпрацю і відмовляють у подальшому обслуговуванні.
Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). У підтримці не надали, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.
Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.
Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
Нікому не пораджу даний банк, та будемо вирішувати цю ситуацію через соц сети
Коментарі (6)
Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). У підтримці не надали, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.
Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.
Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
Нікому не пораджу даний банк, та будемо вирішувати цю ситуацію через соц сети
Ответ банка
29 березня 2023, 16:49
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
в банке АБанк не принмаеют валюту/купюры с мелким пятном или написаннымии фломастерами. Полный бред. В другом банке те же купю приняли без проблем. В этот банк ни ногой. Монобанк, смените партнёра!!!
Коментарі (7)
Ответ банка
10 червня 2021, 19:05
Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении
21 мая мне без всяких вопросов и предупреждений отказали в обслуживании в монобанке.
Просто закрыли доступ к приложению. Предварительно списав комиссию за обслуживание платиновой карты.
Мне очень обидно, эта карта у меня одна и подвязана ко всем сферам деятельности.
В поддержке говорят «ничем не можем помочь», хотя раньше, если возникали какие-то вопросы, я предоставляла требуемые документы и все решалось.
Мне бы очень хотелось восстановить доступ и пользоваться опять услугами банка.
Коментарі (1)
Просто закрыли доступ к приложению. Предварительно списав комиссию за обслуживание платиновой карты.
Мне очень обидно, эта карта у меня одна и подвязана ко всем сферам деятельности.
В поддержке говорят «ничем не можем помочь», хотя раньше, если возникали какие-то вопросы, я предоставляла требуемые документы и все решалось.
Мне бы очень хотелось восстановить доступ и пользоваться опять услугами банка.
Ответ банка
28 травня 2020, 16:36
Добрый день.
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация. К сожалению, пересмотреть решения по обслуживанию возможности нет. На основе накопленной информации из разных источников банк может прекратить обслуживание счета.
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация. К сожалению, пересмотреть решения по обслуживанию возможности нет. На основе накопленной информации из разных источников банк может прекратить обслуживание счета.