Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Федьковича, 51 (Універсал Банк), Львів
Адреса:
Львів, вул. Федьковича, 51 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
3 січня 2024, 15:12
Безпека коштів це пріоритет в банку.
Якщо клієнт повідомляє про підозрілу операцію і є ризик виникнення нових непідтверджених списань насамперед ми блокуємо картку.
Далі, після детального аналізу та розбору ситуації, можливе розблокування картки або необхідний перевипуск.
Ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації. На жаль, операторами було припущено помилки, при консультації після блокування картки.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми вжили заходів та провели донавчання, щоб такого більше не траплялось.
Бачимо що на поточний момент питання з карткою вирішене.
Вибачте, будь ласка, що ми дещо розчарували вас.
Сподіваємось що наша з вами подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції :)
Якщо клієнт повідомляє про підозрілу операцію і є ризик виникнення нових непідтверджених списань насамперед ми блокуємо картку.
Далі, після детального аналізу та розбору ситуації, можливе розблокування картки або необхідний перевипуск.
Ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації. На жаль, операторами було припущено помилки, при консультації після блокування картки.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми вжили заходів та провели донавчання, щоб такого більше не траплялось.
Бачимо що на поточний момент питання з карткою вирішене.
Вибачте, будь ласка, що ми дещо розчарували вас.
Сподіваємось що наша з вами подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції :)
При отриманні валютного депозиту кассир видала мені купюри, значна кількість з яких мала кольорові печатки та плями. При поверненні ціх купюр касиру я отримав заперечення, що з купюрами все ґаразд та інших доларів у касі немає. Довелось підвищити голос, бо забирати валютний мотлох я не збирався та одразу в касі знайшлися нормальні непошкоджені купюри. Монобанк увсюди трубить що він найкращий банк, своїм же клієнтам підсовуває мотлох замість грошей, який потім тільки візьмуть з 50% уцінкою. Підтримка не може нічим зарадити та відписується шаблонами, що вони тут ні до чого та не можуть замовити клієнтам нормальні купюри, а забирати тим що привезли до каси. Чомусь у іншому банку видали нормальні купюри та без галасу замінили 1 купюру з печаткою
Коментарі (4)
Ответ банка
21 червня 2023, 13:16
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та виправитися
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та виправитися
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Банк годиться, щоб розрахуватися в кафе і не більше. В житті не буду тримати там більше декількасот доларів.
Закінчився депозит, вибрав в додатку дату. Через все місто приїхав в банк, а охоронець не пускає і показує список з людей і сумою, якщо у вас в списку немає то допобачення.
Показую, що додаток пише сьогодні і це відділення, після цього вийшла керівник віддленя, які я пояснив ситуацію, на що вона єхидно почала, — ну накупляли депозитів ото дома, а зараз лімітів не вистачає на вас і пішла.
Стою холодний.
Як потім серед друзів попитав це дуже поширена практика, а товариш не може зняти з додаровоі картки велику суму, йому вже декілька тижнів переносять дату.
Або в банку проблеми? Або фінаносі маніпуляції? Або що. Хочу забрати банк і закрити рахунок, або максимум розраховуватися за каву.
P. S. Сапорт пише через декілька тижнів можна забрати.
Коли ви продаєте депозит, ви мабуть на щось розразовуєте?
Коментарі (7)
Закінчився депозит, вибрав в додатку дату. Через все місто приїхав в банк, а охоронець не пускає і показує список з людей і сумою, якщо у вас в списку немає то допобачення.
Показую, що додаток пише сьогодні і це відділення, після цього вийшла керівник віддленя, які я пояснив ситуацію, на що вона єхидно почала, — ну накупляли депозитів ото дома, а зараз лімітів не вистачає на вас і пішла.
Стою холодний.
Як потім серед друзів попитав це дуже поширена практика, а товариш не може зняти з додаровоі картки велику суму, йому вже декілька тижнів переносять дату.
Або в банку проблеми? Або фінаносі маніпуляції? Або що. Хочу забрати банк і закрити рахунок, або максимум розраховуватися за каву.
P. S. Сапорт пише через декілька тижнів можна забрати.
Коли ви продаєте депозит, ви мабуть на щось розразовуєте?
Ответ банка
12 грудня 2022, 19:27
Шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Оформив заявку на зняття валюти. Отримав підтвердження в телеграм і повідомлення, що якщо будуть зміни мене за день сповістять. Приїхав з іншого міста до Львова для зняття валюти. У касі Universal Bank виявилося що мене немає в списках на видачу. Техпідтримка відповідає на кожне питання приблизно через годину, затягує вирішення проблеми та ігнорує прямі запитання.
Якщо є у вас вибір, краще скористатися послугами іншого банку. Якщо вибору немає, майте на увазі, що вас можуть ігнорувати, поглиблювати проблеми замість їхнього вирішення і відверто брехати.
Пройшло 4 години проблема не вирішена.
Написати коментар
Якщо є у вас вибір, краще скористатися послугами іншого банку. Якщо вибору немає, майте на увазі, що вас можуть ігнорувати, поглиблювати проблеми замість їхнього вирішення і відверто брехати.
Пройшло 4 години проблема не вирішена.
Ответ банка
10 листопада 2022, 13:17
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення
3 листопада 2022р. звернувся в службу підтримки монобанку у одному із месенжерів із заявкою на зняття моїх депозитних коштів у валюті на сумму 1319.18$
Мені оператор Олександр сказав, що найближчий час коли можна отримати депозит АЖ 30 листопада 2022 року!
Тобто майже цілий місяць монобанк хоче оперувати моїми коштами БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ.
Після того як я довго висловлював своє обурення і почав погрожувати тим що напишу про цю ситуацію коментар на МІНФІНІ, мені зразу ж оператор знайшов ближчу дату на 10 листопада, тільки щоб я не писав коментар на МІНФІНІ.
Як ви бачите і сумма депозиту не така вже і велика, але монобанк шукає ЛЮБУ можливість щоб подовше не віддавати своїм клієнтам їхні власні кошти після завершення строку дії депозиту. Робіть висновки самі!
Після потраченого свого часу і нервів на переписку із оператором КАТЕГОРИСНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ відкривати депозит в монобанку, тому що банк під час відкриття депозиту НЕ ПОПЕРЕДЖАЄ, що навіть щоб зняти таку невелику сумму як 1319$ потрібно чекати МАЙЖЕ МІСЯЦЬ!
P.S: Паралельно із монобанком відкривав такий же депозит в 3-х інших банках (які не називаю щоб мене не звинуватили в рекламі), так от в цих банках можна замовити зняття НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ після завершення строку дії депозиту, або МАКСИМУМ через 3 дня.
Коментарі (10)
Мені оператор Олександр сказав, що найближчий час коли можна отримати депозит АЖ 30 листопада 2022 року!
Тобто майже цілий місяць монобанк хоче оперувати моїми коштами БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ.
Після того як я довго висловлював своє обурення і почав погрожувати тим що напишу про цю ситуацію коментар на МІНФІНІ, мені зразу ж оператор знайшов ближчу дату на 10 листопада, тільки щоб я не писав коментар на МІНФІНІ.
Як ви бачите і сумма депозиту не така вже і велика, але монобанк шукає ЛЮБУ можливість щоб подовше не віддавати своїм клієнтам їхні власні кошти після завершення строку дії депозиту. Робіть висновки самі!
Після потраченого свого часу і нервів на переписку із оператором КАТЕГОРИСНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ відкривати депозит в монобанку, тому що банк під час відкриття депозиту НЕ ПОПЕРЕДЖАЄ, що навіть щоб зняти таку невелику сумму як 1319$ потрібно чекати МАЙЖЕ МІСЯЦЬ!
P.S: Паралельно із монобанком відкривав такий же депозит в 3-х інших банках (які не називаю щоб мене не звинуватили в рекламі), так от в цих банках можна замовити зняття НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ після завершення строку дії депозиту, або МАКСИМУМ через 3 дня.
Ответ банка
4 листопада 2022, 14:40
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалог зі співробітником та проведемо роботу над помилками
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Обов'язково перевіримо діалог зі співробітником та проведемо роботу над помилками
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Монобанк вроде не плохой банк но как и у всех банках есть плюсы и минусы были у моно разные акции под которые я и многие следили за ними под железную карту и т п белую и даже видео на Ютубе всё ок.
Все пишут что мне начислили кредит мне нет, не забывайте что деньги даются в долг и вы их обязани вернуть всё равно что у саседал взять.Дальше на счот кредитного лимита зометте что не за 1000 разных ситуаций а есть время и день когда вам дадут кредит
Написати коментар
Все пишут что мне начислили кредит мне нет, не забывайте что деньги даются в долг и вы их обязани вернуть всё равно что у саседал взять.Дальше на счот кредитного лимита зометте что не за 1000 разных ситуаций а есть время и день когда вам дадут кредит
Ответ банка
23 лютого 2020, 15:48
Спасибо за ваш отзыв!
Як кажуть, «не витримала душа поета» — минулого місяця я знову підписався у групу бета-тестерів Моно і головним мотивом, який мене до цього спонукав, було скоріше отримання нової «фішки» Моно — білої карти. Це дебетна карта (без кред.ліміту), на якій можна тримати власні кошти і використовувати їх незалежно від кредитних. Процес замовлення карти максимально простий і послідовний — у додатку вибираємо відкриття білої карти, далі тип карти, віртуальна (безкоштовно) чи пластикова (150 грн., я вибрав її), далі платіжну систему — VISA чи Mastercard, далі є можливість додати фото — вибрати готове з телефона чи зробити селфі, та й на цьому все.Карта, як і раніше відправляється клієнту «Новою Поштою», просто у додатку є можливість вибрати відділення, на яке вона буде доставлена.Не дивлячись на передсвятковий період, доставлена карта була швидко — менше тижня. Якщо візуально порівнювати її з моєю чорною картою, яку я отримував на початку 2018р., то крім кольору, є ще ряд відмінностей: 1) у правому верхньому кутку чорної карти вказано її валюту (UAH), на білій цього немає; 2) на білій карті контактна площадка чіпа є помітно меншою за площею; 3) пластик, з якого зроблено білу карту є відчутно більшої товщини. Активація карти пройшла без проблем — просто відсканував її у додатку. Всі сервіси (перекази, попвнення ч-з iBox і т.д) працюють нормально Сьогодні здійснив перший розрахунок — все пройшло добре, кешбек теж було нараховано коректно.
Як на мене, така можливість є корисною — розділити кредитні і власні кошти і дати клієнту змогу використовувати їх незалежно одні від інших. Звичайно, можна практично у будь-якому банку відкрити дебетну і кредитну карти і користуватись ними як завгодно.Але є один нюанс — там це будуть два окремих продукти, кожен зі своїми умовами, тарифами і т.д. Тут же ми маємо дві карти різного призначення в рамках одного продукту. Образно кажучи, це як два відділення одного гаманця. Тому вдячний Моно за корисне нововведення, бажаю проекту подальшого динамічного розвитку.
Коментарі (26)
Як на мене, така можливість є корисною — розділити кредитні і власні кошти і дати клієнту змогу використовувати їх незалежно одні від інших. Звичайно, можна практично у будь-якому банку відкрити дебетну і кредитну карти і користуватись ними як завгодно.Але є один нюанс — там це будуть два окремих продукти, кожен зі своїми умовами, тарифами і т.д. Тут же ми маємо дві карти різного призначення в рамках одного продукту. Образно кажучи, це як два відділення одного гаманця. Тому вдячний Моно за корисне нововведення, бажаю проекту подальшого динамічного розвитку.
Ответ банка
4 січня 2020, 12:18
Вельми вдячні за відгук! Вдосконалюватимемося і надалі!
Користуватись Монобанком став ще практично з початків їхньої роботи — з лютого 2018. Залучив кількох друзів, деякий час був у групі бета-тестерів.Зараз маю іменну гривневу карту а також віртуальні карти в USD, EUR та PLN. Користуюсь Моно постійно, подобається зручний додаток та привабливі тарифи. Нещодавно банк по своїй ініціативі збільшив мені кредитний ліміт (і на покупки і на розстрочку).Сьогодні, передивляючись каталог товарів у Фокстроті, знайшов хорошу кавоварку і планую її придбати у найближчі дні. Хочу скористатись послугою «покупка частинами». Правда, для покупки мені бракувало буквально 1 тис. грн. ліміту. Зв`язався з підтримкою Моно, пояснив їм суть питання. Запропонували тут же подати заявку на збільшення ліміту — і на протязі кількох хвилин мені було збільшено ліміт на розстрочку на необхідну суму, а також ще підвищено кред. ліміт. Дякую банку за розуміння і довіру, а також за оперативність. Залишаюсь активним клієнтом банку, наступне, що планую зробити — замовити «білу карту», щойно вийде реліз додатку, у якому буде ця можливість.
Коментарі (11)
Ответ банка
22 грудня 2019, 17:48
Вельми вдячні за ваш відгук! ;)
Хотіла стати клієнтом банку, так неможливо навіть зареєструватись, бо у них не передбачено що у клієнта може бути відмова від ІНН!!!
Законом ж передбачено така можливість, ніде проблем з тим не було, в інших банках завжди виробляла карточки, а тут — не має у них такої можливості. Що це за дискримінація, порушення законів України???
Коментарі (2)
Законом ж передбачено така можливість, ніде проблем з тим не було, в інших банках завжди виробляла карточки, а тут — не має у них такої можливості. Що це за дискримінація, порушення законів України???
Ответ банка
24 жовтня 2019, 17:49
Дійсно, на сьогодні програмне забезпечення, яке Банк використовує під час ідентифікації для обробки клієнтських документів, не дозволяє завершити процедуру ідентифікації без наявності реєстраційного номера облікової картки платника податків.
В той же час, згодом, Банк планує розширювати багатофункціональність програми та реалізувати процес ідентифікації фізичних осіб без наявності документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.
В той же час, згодом, Банк планує розширювати багатофункціональність програми та реалізувати процес ідентифікації фізичних осіб без наявності документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.
Користуюсь монобанком вже дуже давно, чесно повністю перейшов з приватбанку.
1. кешбек
2. хороші % на депозити
3. зручне поповнення
всім рекомендую!
Написати коментар
1. кешбек
2. хороші % на депозити
3. зручне поповнення
всім рекомендую!
Ответ банка
29 січня 2019, 13:20
Дякуємо за ваш відгук! :)
Монобанк вирішив що ця операція підозріла і заблокував мою карту, щоб як мені сказали в службі підтримки убезпечити мої кошти від шахраїв. В службі підтримки розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати.
Служба підтримки явно не адекватна, тому що не вирішує проблем з додатком, а тільки їх створює. Таке враження, що там одні боти, а не живі люди.