Курс валютв monobank |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Всі курси банку |
Відділення monobank: вул. Борщагівська, 117/125 (Універсал Банк), Київ
Адреса:
Київ, вул. Борщагівська, 117/125 (Універсал Банк)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Київське відділення №27 АТ Універсал Банк
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Людмила Людмила
26 березня 2024, 12:29
Вчора поповнила свою доларову картку готвікою, одразу заблокували ці кошти, попросили надати джерело їх походження, спочатку відправила їм договір нотаріальний потім ще просили окремі сторінки також це все відправляла, мало того що це все дуже довго відбувалось (раз в півтори години в середньому відповідали) так ще й цей договір не підходе як виявилось, після цього відправила вже наче як той договір всі сторінки попросили ще 2 довідки ок-5 і ок-7(зовсім не розумію навіщо так як данні в них вже дуже старі 1998−2008 рік),і попросили довідку про джерело коштів другого учасника договору (як це можливо не розумію)якщо якимось чудом я би її в теорії зробила попросили б мабуть ще чиюсь довідку про доходи.В підсумку наче б то хватило всіх сторінок договору і 2 довідки ок 5 і 7, відповіли чекати невідомо скільки, я не маю стільки часу я поповнювала свою карту і мені потрібні ці гроші дуже зараз, а маю чекати чогось невідомо скільки, могли б при поповненні у відділені все це спитати я мала всі необхідні нотаріально завірені документи при собі
Коментарі (19)
Ответ банка
26 березня 2024, 14:33
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Передали запит колегам по можливості пришвидшити перевірку наданих документів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості та швидкості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Передали запит колегам по можливості пришвидшити перевірку наданих документів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості та швидкості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Маю довіреність від матері на всі можливі дії з банками. Оформив депозит від їі імені без питань, але отримати не вдається. Підтримка днями викручується як може, погоджує видачу, відміняє погодження, блокує картки, розблоковує… в підсумку — нічого не знаємо, хочемо бачити власницю рахунку. Дивно, але в Приваті все виявилось набагато простіше, прийшов з довіреністю у відділення, оформив до маминої картки додаткову на себе і після закінчення строку депозиту гроші падають на обидві картки, знімати можна з будь якої, і додатково ця довіреність з’явилась у розділі Депозити.
Коментарі (1)
Ответ банка
11 січня 2023, 18:03
Розуміємо, що ситуація неприємна
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
В наслідок потужних вибухів, які періодично лунають занадто жахливо, моя 5-ти річна донечка почала заїкатися. Тому всією родиною прийняли рішення швидко розпродати усе майно і виїхати як найдалі. Кошти з продажу отримувала на карту Монобанка. В результаті заморожені 5,700грн та лист із запитом перевірки цих надходжень від двох фізичних осіб. Від однієї 2 оплати, та від другої 6 (усі оплати за б/у товари). Надала акт приймання-передачі товару та договір купівлі-продажу. Запит додаткової інформації щодо 2-ох оплат, ТТН про відправку товару, квітанцію від відправника. Пояснила що товар розвозив чоловік особисто. Також надала угоду про внесення змін/додавань до договору купівлі-продажу. Відповідь: не інформативно. Запит надати накладні по відправленню, документи із закупівлі товарів (які вже і не згадаєш де саме купувались), скріншот оголошень з продажу, скрін з листування з покупцями. Надала: скріни оголошень на платформі ізі, скрін листування з покупцями, квітанції від відправника. Знову запит ТТН про відправку. Нагадала про доставку. Запит підтвердження що товари відправлено. Надаю скрін з листуванням де покупець підтверджує отримання товарів письмово й на фото. Третій запит ТТН. І ось я отримую інформацію, що ця перевірка в результаті звернень зі скаргами моїх покупців! Звернувшись до покупця, який здійснив 6 оплат із проханням відкликати скаргу, я отримала відповідь що відправник жодних скарг не надав!!! Надсилаю скрін Монобанку. Отримую відповідь: «Дякую за ваше очікування, ознайомились зі скріншотом, на жаль, оскільки нами було отримано сигнал про ненадання послуги, важливо, щоб до нас звернувся саме власник рахунку, який надавав даний сигнал, будь ласка, оскільки маєте зв’язок, попросіть до нас звернутись отримувача даної послуги, щоб він міг особисто підтвердити нам що питання вирішене.» Четвертий запит ТТН. Звертаюсь до відправника, якій вже зв’язався із Монобанком, де він отримав таку інформацію, що необхідно отримувачу (тобто мені) звернутись до них з підвязаного месенджера (що було зроблено з початку) і вони допоможуть. Звертаюсь… Отримую: «Анна, на разі до нас не надходило інформації від відправника коштів про вирішення питання.» Далі в мене не вистачило ні сил ні нервів…
Коментарі (9)
Ответ банка
22 жовтня 2022, 15:04
Розуміємо, що ситуація неприємна
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка
Вже сутки не можу активувати карту в додатку. Завжди пише, що мій запит обробляється і більше нічого не можу зробити.
Написати коментар
Ответ банка
26 лютого 2020, 10:34
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Написали вам в особисті повідомлення, для вирішення питання
Решила полностью прекратить обслуживание в данном псевдобанке. Карту держала для крупных покупок с включенным кредитным лимитом на всякий случай, если деньги заканчивались в т.ч. и в поездках в других странах. Всегда вовремя возвращала, т.к. у меня ФОП и моно использовала для вывода части своего дохода и смысла держать огромные суммы на моно в гривне не было. Всё было хорошо, пока мне не обрубили лимит в 0, после чего смысл данной карты пропал вообще. Какие-то либо доводы поддержке встретили полный игнор, даже выписки с Минюста где по ИНН они видят мой легальный ФОП. — наш суперумный робот так решил и всё. Ну нет так нет, полно других более дружелюбных банков, так мало оказывается, что кнопку закрытия карты удалили из приложения. Пошла в отделение Универсала закрывать карту — сказали обращайтесь в поддержку моно, мы тут не причём, несмотря что моно типа работает под лицензией универсала. Карту мне закрыли только спустя 52 дня, после неоднократного общения с разными операторами в телеграмме, кормили завтраками, что «ваша карта в процессе закрытия».
В общем весь профессионализм этого «банка» на лицо. Дизайном и котами набрали аудиторию, а по другую сторону обычный совок с безграмотными студентами в поддержке
Коментарі (13)
В общем весь профессионализм этого «банка» на лицо. Дизайном и котами набрали аудиторию, а по другую сторону обычный совок с безграмотными студентами в поддержке
Ответ банка
22 грудня 2019, 17:56
Нам действительно жаль, что возникла такая ситуация, которая повлекла за собой закрытие карты.
Очевидно, нашей системе поступила дополнительная информация, которая повлияла на пересмотр вашего кредитного лимита на карте. Однако, данное решение не окончательное, вы всегда можете продолжать пользоваться картой и нашими крутыми предложениями, также подавать заявки на увеличение кредитного лимита.
Мы написали вам в личные сообщения, чтобы уточнить дополнительные данные по поводу закрытия вашей карты.
Очевидно, нашей системе поступила дополнительная информация, которая повлияла на пересмотр вашего кредитного лимита на карте. Однако, данное решение не окончательное, вы всегда можете продолжать пользоваться картой и нашими крутыми предложениями, также подавать заявки на увеличение кредитного лимита.
Мы написали вам в личные сообщения, чтобы уточнить дополнительные данные по поводу закрытия вашей карты.
Полгода назад я зарегистрировался в приложении банка, отправил фото своих документов, и мне был представлен кредит на определенную сумму. Но карту банка я смог забрать недавно. Карту забрал, и что я узнаю… Надо опять отправлять копии дополнительных документов для такой же сумы, для которой у меня уже было разрешение от банка. Просто обидно, я человек достаточно обеспеченный, но такое отношение«продвинутого» банка просто обидное. Больше с такой «конторой» дел буду не иметь, и вам не советую!
Написати коментар
Ответ банка
11 липня 2018, 11:01
Искренне жаль, что вы приняли такое решение :(
При регистрации банк делает всего предрасчет кредитного лимита, а окончательное решение уже на основании всех данных полученных банком принимает решение после получения карты.
Подайте документы, и мы рассмотрим возможность установки кредитного лимита на вашу карту.
При регистрации банк делает всего предрасчет кредитного лимита, а окончательное решение уже на основании всех данных полученных банком принимает решение после получения карты.
Подайте документы, и мы рассмотрим возможность установки кредитного лимита на вашу карту.