×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Відеозв"язок з консультантом, якого не існує
Перша думка щодо онлайн консультації була — молодці, подумали про клієнтів, які були змушені виїхати з країни та об'єктивно не можуть відвідати відділення банку. Але після візиту на сторінку та ознайомлення з умовами захоплення закінчилось.
По-перше, у списку країн, з яких можна замовити сеанс, є США, Великобританія та Канада, але немає Словаччини, Румунії, Франції, Іспанії, Австрії та інших європейських країн, до яких виїхало багато українців після початку війни.
По-друге, за умовами, які озвучує банк, після реєстрації вони надсилають e-mail та sms із посиланням і клієнт має 3 хвилини, щоб підключитися, інакше він іде в кінець черги.
У результаті я залишила запит зі своїм українським номером та вказала слот часу для зв’язку. Запит було надіслано 5 травня.
Після кількох днів очікування та відсутності зв’язку від банку, я спробувала надіслати новий запит, але вже без зазначення певного часу (з першим вільним консультантом). Запит був відхилений як повторний.
Я почекала ще тиждень і 16 травня написала в чат на сайті банку питання — коли чекати на зв’язок. У мене запитали, коли буде зручно, після чого надійшов лист із посиланням на зустріч із консультантом (о 15.09) та смс (о 15.10), о 15.11 я перейшла за посиланням — зустріч вже закінчилася, про що я відразу ж написала банку. Різниця між часом отримання листа від банку та часом моєї відповіді — якраз 3 хвилини, тобто швидше за все консультант завершив зустріч до того, як прийшла інформація на пошту та смс. Повторні запити знову були відхилені.
Звернення до чату та пошти завершилося текстом про те, що інформація про помилку передана в ІТ банку та запитом моїх контактних даних для організації консультації.
У результаті 17 травня мені надійшло 2 листи та смс про те, що мене відправили в кінець черги, а через одну хвилину про те, що банк не зафіксував мого з'єднання з консультантом, тому мій запит на консультацію було видалено і мені запропонували заповнити форму заново.
У результаті питання до банку залишилися без відповіді:
в чому полягають кредитні канікули за основною сумою кредиту, якщо по суті тіло кредиту нараховується так само, як і відсотки (немає лише штрафних санкцій, до 01.06)?
як зв’язатися з вашим онлайн консультантом, якщо всі мої звернення і спроби зв’язатися з консультантом (більше 10 різними каналами) завершилися видаленням запиту?
Якщо вам потрібна допомога в організації процесу роботи з клієнтами, я можу запропонувати свою консультацію на волонтерських засадах (бізнес-аналітик та керівник проектів з досвідом роботи в банках з різних напрямків, включаючи роботу з клієнтами), тому що те, з чим я зіткнулася — це відсутність або нормального процесу, або відсутність сервісу як такого.
Щоб ми могли проаналізувати ситуацію, просимо у приватні повідомлення вказати Ваші дані, за якими реєструвались на відеоконсультацію.
Написати коментар
Видалити кредит з кредитної історії
Робив запит через Убкі щоб повністю видалити кредит з кредитної історії
Банк відповів на звернення до Убкі що помилки немає.
Убкі написав що можливо його повністю видалити якщо банк підтвердить що це було помилково
Чомусь банк це не підтвердив в Убкі
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Шахраї , ОБЕРЕЖНО
Кредит відкривається в той самий день коли ти відкрив рахунок і ПЕРЕДАЄТЬСЯ до УБКІ.
В Убкі його статус ВІДКРИТИЙ, ШАХРАЇ з Кредобанку відкривають його на 50 років.
Не зв’язуєтесь з кредобанком.
За 4 місяці я не отримав АДЕКВАТНИХ пояснень.багато разів обіцяли надати пояснення телефонним дзвінком
Надали Вам відповідь у телефонній розмові.
Коментарі (2)
Курсові схеми за ваші гроші
Банк повідомив що платіж було завершено на момент 1 числа (неділя), по курсу 7,296
Там звичайно конвертації банку, з зл. на евро, а потім евро на грн, но не суть.
Суть в тому що зараз війна, і курс НБУ зафіксований.
Банк «розрахував» мене на 3 дні пізніше покупки по значно дорощому, своєму внутрішньому курсі. До речі за такі «послуги» ще й платиться 1% за конвертацію.
Для того щоб ми могли розібратись в ситуації, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ та ІПН.
Коментарі (3)
KredoBank мошенники. Воруют деньги с карт
И так в чем суть. Любой клиент КредоБанка имеет возможность поставить приложения для отслеживания баланс, пересылаем денег ну и ещё несколько достаточно скудных опций, но тем не менее.
Суть мошеннической схемы кредобанка которую я лично обнаружил когда пользовался услугами банка за границей. Как работаем схема обмана КредоБанка.
Снимаю деньги в Польше понятное дело с гривневой карты, при курсе НБУ 28.04 в 6,58 за один злот Кредобанк списывает 6831 грн за 1000 злот. Ну показалось мне адекватно для банка, заработать 20 копеек на 1 злот. Курс системы MasterCard на этот день была 6,61. Но КредоБанк придумал схему, которую сейчас активно применят всем без исключения своим клиентам, рассказывая об «очень большим» скачках курса платежных систем, которые меняются каждый день и очень сильно. Так вот через 3 дня я случайно обнаруживаю отрицательный баланс на карте почти в 6000 грн, при том что все мои траты за границей были около 60 000 грн. 10% Карл!!! Что делает конкретно КредоБанк, он считает конвертацию валюты через несколько дней по своему! Своему! Завышенному курсу который у меня примерно получился 7,5 грн за 1 злот. Горячая линия банка мне очень сильно пытались объяснить «мы не причём» это курс так менялся у платежных систем. Сам КредоБанк мошенники, искусственно подымает курс как ему вздумается и зарабатывает на таких операциях до 10% чистой прибыли. Ну что КредоБанк? Ответить есть что? Я жду что вы одумаетесь и вернёте мне мои деньги которые вы в военное время украли у моей семьи!
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Коментарі (10)
КРЕДО БАНК БАНК ШАХРАЙ
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (32)
зняття евро з гривневої «правильна»
Курс Mastercard 30.934 грн., А У ВАС ШО В КАСІ ШО ПО КАРТКАМ 33,93 + комісії
2) Поповнити картку не можливо — не працює купюроприймач.
Дякуємо за відгук.
Інформацію про несправність купюроприймача взяли до уваги та обов’язково виправимо. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
А що стосується курсу валют по платіжних картках та схеми конвертації при списанні коштів з рахунку клієнта, то детальна інформація за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (2)
Банк виконує забов‘язоння навіть під час війни
x0.at/1U0C.jpeg
Коментарі (1)
Так і не отримав відповідь від шахрайського банку
банк написав що він може встановити тільки через 3 місяці після відкриття, но кредит відкрився в той самий день, коли був відкритий рахунок (вже не правду банк написав)
Запитую 30 раз: чому банк передав в Убкі що я взяв в кредо (недобанку) кредит ,і статуси того кредиту в кредитній історії був ВІДКРИТИЙ
Є інші картки, но ніхто не передає в УБКІ що в в мене є кредит в Убкі, коли я нічого не брав
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Кредит на 50 років,якого я не брав
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов’язково надамо зворотний зв’язок.»
Так і не отримав зворотний зв’язок
В відділенні фіксували, на гарячій фіксували, через Мінфін фіксували, НО за 2 місяці так і не отримав пояснення, що то був за кредит на мене відкритий строком аж на 50 років
На Ваш відгук від 26.02.2022 р. ми надали Вам відповідь 03.03.2022 р. у приватні повідомлення та Ви підтвердили вирішення проблеми. Що стосується Вашого відгуку від 02.04.2022 р., то аналіз ще не завершено. Постараємось прискорити його та якнайшвидше надати Вам відповідь. Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
не банк, а мародер
Ми розуміємо Ваше обурення та зважаючи на ситуацію в країні намагаємось зробити все можливе, щоб зміни в тарифах банку суттєво не вплинули на платоспроможність клієнтів.
Однак, будь-які зміни тарифів залежать від ситуації на ринку. Ми уважно відслідковуємо тенденції та приймаємо рішення відповідно до поточного становища.
Детальна інформація стосовно тарифів розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/tarifi-ta-komisiyi
Коментарі (1)
Контакт-Центр
Уже более 1 года являюсь клиентом данного банка.
За все время при обращении на горячую линию — оператов НИРАЗУ не ответил сразу на вопрос. Вся работа контакт центра — это просто ответить и сказать: «- мы Вам перезвоним». Серьезно???
А потом когда контакт центр перехванивает? Тогда когда им удобно… а бывало, что так и не перезванивали.
Отзыв больше на подумать для ТОП менеджеров Банка. Настройте нормальную работу контакт центра!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ваше зауваження передали профільному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Коментарі (2)
Щодо нарахування відсотків у повному обсязі під час війни.
Шановна дирекція Кредобанку — як так сталося, що під час війни ви продовжуєте займатися бізнесом та нараховувати всі відсотки за кредитами?
В країні війна, це вже признано форс-мажорними обставинами.
НБУ залишив облікову ставку на рівні 10% та звітував, що всім банкам надасть рефінансування.
Зараз багато хто залишився без роботи, а ті, хто й надалі працює — отримує менше. Всі втрачають кошти, мобільні оператори зобов’язались не відключати абонентів, приватбанк та монобанк знизили нарахування відсотків, альфа-банк ввів акцію «погаси 80% боргу, 20% закриє банк», а що робить Кредобанк? Кредобанк й надалі нараховує всі відсотки за договорами.
Борги повертати треба, це безперечно. Але відсотки на час війни можно було б і знизити.
Особисто я й зараз би вносив чергові платежі, якщо з 42% реальних річних по кредиту нараховували відсотків 20-ть, адже на початку кредитного шляху приблизно 4/5 від платежу це відсотки.
Нагадую — облікова ставка НБУ 10%, і банк не втратить грошей, якщо знизить й перерахує відсоткову ставку від дня початку війни, лише заробить трохи менше, як і всі в цей час.
Дуже сумно, що для Кредобанку бізнес — понад усе, навіть під час війни.
З повагою.
Настання форс-мажорних обставин звільняє позичальників від відповідальності за невиконання кредитного договору, однак, не звільняє від обов’язку погашати кредит та проценти за користування кредитними коштами, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту та процентів до закінчення дії форс-мажорних обставин (воєнного стану).
Разом з тим, інформуємо, що в зв’язку із ситуацією, яка склалася внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України та чисельними зверненням клієнтів, АТ «КРЕДОБАНК» автоматично встановив на період з 28 лютого до 1 червня 2022 року кредитні канікули зі сплати основної суми боргу за всіма видами кредитів для фізичних осіб, за винятком кредитів під депозит. Відсотки за кредитами нараховуються в повному обсязі, натомість не застосовуються санкції (неустойки, штрафи, пені, інше) за прострочення.
Це означає, що якщо у Вас виникли труднощі з погашенням кредиту, банк не здійснюватиме нарахування жодних штрафних санкцій (неустойок, штрафів, пені, іншого) за прострочення платежу у період з 28 лютого до 1 червня 2022 року.
Водночас, позичальники не звільняються від обов’язків:
— виплачувати кредит;
— сплачувати проценти за користування кредитом;
— сплачувати комісії та інші платежі, передбачені кредитним договором.
Кредитні канікули встановлені автоматично до 1 червня 2022 року і додаткових дій з боку клієнтів не потребують.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку.
Коментарі (1)
Шахраї!!!
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.
Написати коментар
Банк кидает на деньги
Ми з'ясуємо причини списання коштів та в особисті повідомлення проінформуємо Вас про результати проведеної перевірки.
Написати коментар
Кредит на 50 років
І в кредитній історії УБКІ, статус кредиту буде завжди «відкритий»
Чомусь банк не повідомлення про це при відкриті
В інших банках такого немає, навіть якщо маєш кредитку з 0 лімітом
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Коментарі (4)
Банк кидал
Ми з'ясуємо, що стало причиною виникнення описаної Вами ситуації, та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Написати коментар
депозиты
У зв’язку з введенням воєнного стану всі ставки за вкладами (депозитами) знижено до 0,01%. Для всіх валют та всіх термінів. Дякуємо за розуміння.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку (kredobank.com.ua)
Коментарі (1)
Відсутність реальних кредитних канікул
Це єдиний банк, який наскільки жахливо повівся зі своїми клієнтами, не надавши їм ніяких відстрочок взагалі, ані місяця, щоб знайти нові джерела доходів. Я не відмовляюсь платити, але просила адекватної підтримки, як то зробили інші банки. Прошу розглянути дану ситуацію та піти нарешті на зустріч і надати реальні кредитні канікули.
У випадку вирішення даного питання чесно відзвітую в коментарях до цього посту.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми проаналізуємо Ваше зауваження та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Написати коментар
Снятие ареста со счетов
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Коментарі (1)