Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
panni 17 травня 2022, 12:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Передісторія: на початку війни Кредобанк на своєму сайті оголосив про кредитні канікули за основною сумою кредиту, але попередив, що відсотки нараховуватимуться у повному обсязі, але без штрафних санкцій за несплату до 01.06.22. Жодних додаткових дій з боку клієнта не потрібно. У результаті за період березень-травень у повному обсязі нараховані за графіком основні суми за кредитом і відсотки, але дійсно без штрафних санкцій. На питання в чаті, чим відрізняються кредитні канікули по основній сумі кредиту та нарахуванням процентів за ним (які нараховуються однаково згідно графіку), консультант відповів копіпастом того ж тексту з сайту і заявив, що всі питання, які цікавлять, я можу задати у відділенні особисто або запросити онлайн відеосеанс з консультантом, так як у зверненні через чат вони не можуть мене ідентифікувати.
Перша думка щодо онлайн консультації була — молодці, подумали про клієнтів, які були змушені виїхати з країни та об'єктивно не можуть відвідати відділення банку. Але після візиту на сторінку та ознайомлення з умовами захоплення закінчилось.
По-перше, у списку країн, з яких можна замовити сеанс, є США, Великобританія та Канада, але немає Словаччини, Румунії, Франції, Іспанії, Австрії та інших європейських країн, до яких виїхало багато українців після початку війни.
По-друге, за умовами, які озвучує банк, після реєстрації вони надсилають e-mail та sms із посиланням і клієнт має 3 хвилини, щоб підключитися, інакше він іде в кінець черги.
У результаті я залишила запит зі своїм українським номером та вказала слот часу для зв’язку. Запит було надіслано 5 травня.
Після кількох днів очікування та відсутності зв’язку від банку, я спробувала надіслати новий запит, але вже без зазначення певного часу (з першим вільним консультантом). Запит був відхилений як повторний.
Я почекала ще тиждень і 16 травня написала в чат на сайті банку питання — коли чекати на зв’язок. У мене запитали, коли буде зручно, після чого надійшов лист із посиланням на зустріч із консультантом (о 15.09) та смс (о 15.10), о 15.11 я перейшла за посиланням — зустріч вже закінчилася, про що я відразу ж написала банку. Різниця між часом отримання листа від банку та часом моєї відповіді — якраз 3 хвилини, тобто швидше за все консультант завершив зустріч до того, як прийшла інформація на пошту та смс. Повторні запити знову були відхилені.
Звернення до чату та пошти завершилося текстом про те, що інформація про помилку передана в ІТ банку та запитом моїх контактних даних для організації консультації.
У результаті 17 травня мені надійшло 2 листи та смс про те, що мене відправили в кінець черги, а через одну хвилину про те, що банк не зафіксував мого з'єднання з консультантом, тому мій запит на консультацію було видалено і мені запропонували заповнити форму заново.
У результаті питання до банку залишилися без відповіді:
в чому полягають кредитні канікули за основною сумою кредиту, якщо по суті тіло кредиту нараховується так само, як і відсотки (немає лише штрафних санкцій, до 01.06)?
як зв’язатися з вашим онлайн консультантом, якщо всі мої звернення і спроби зв’язатися з консультантом (більше 10 різними каналами) завершилися видаленням запиту?
Якщо вам потрібна допомога в організації процесу роботи з клієнтами, я можу запропонувати свою консультацію на волонтерських засадах (бізнес-аналітик та керівник проектів з досвідом роботи в банках з різних напрямків, включаючи роботу з клієнтами), тому що те, з чим я зіткнулася — це відсутність або нормального процесу, або відсутність сервісу як такого.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 травня 2022, 18:10
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати ситуацію, просимо у приватні повідомлення вказати Ваші дані, за якими реєструвались на відеоконсультацію.
Проблема вирішена
Andry22 17 травня 2022, 9:14
Банк відмовився видалити кредит з УБКІ, який був виданий помилково, банк сам визнав що це була технічна проблема
Робив запит через Убкі щоб повністю видалити кредит з кредитної історії
Банк відповів на звернення до Убкі що помилки немає.
Убкі написав що можливо його повністю видалити якщо банк підтвердить що це було помилково
Чомусь банк це не підтвердив в Убкі
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 травня 2022, 12:28
Добрий день!
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Andry22 10 травня 2022, 0:35
Приписують кредити, ЯКИХ ТИ НЕ БРАВ.
Кредит відкривається в той самий день коли ти відкрив рахунок і ПЕРЕДАЄТЬСЯ до УБКІ.
В Убкі його статус ВІДКРИТИЙ, ШАХРАЇ з Кредобанку відкривають його на 50 років.
Не зв’язуєтесь з кредобанком.
За 4 місяці я не отримав АДЕКВАТНИХ пояснень.багато разів обіцяли надати пояснення телефонним дзвінком
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 травня 2022, 16:39
Добрий день!
Надали Вам відповідь у телефонній розмові.
Alexclr 4 травня 2022, 18:15
Здійснював транзакцію 28.04 на по курсу 6.584, майте на увазі це пятниця.
Банк повідомив що платіж було завершено на момент 1 числа (неділя), по курсу 7,296
Там звичайно конвертації банку, з зл. на евро, а потім евро на грн, но не суть.
Суть в тому що зараз війна, і курс НБУ зафіксований.
Банк «розрахував» мене на 3 дні пізніше покупки по значно дорощому, своєму внутрішньому курсі. До речі за такі «послуги» ще й платиться 1% за конвертацію.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 травня 2022, 12:16
Добрий день!
Для того щоб ми могли розібратись в ситуації, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ та ІПН.
Проблема вирішена
alexgunza 3 травня 2022, 22:25
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 58
Во время войны как и многие другие жители страны были вынуждены покинуть территорию страны, все пользуемся банками за границей. Так вот КредоБанк решил на этом заработать по очень хитрой схеме.
И так в чем суть. Любой клиент КредоБанка имеет возможность поставить приложения для отслеживания баланс, пересылаем денег ну и ещё несколько достаточно скудных опций, но тем не менее.
Суть мошеннической схемы кредобанка которую я лично обнаружил когда пользовался услугами банка за границей. Как работаем схема обмана КредоБанка.
Снимаю деньги в Польше понятное дело с гривневой карты, при курсе НБУ 28.04 в 6,58 за один злот Кредобанк списывает 6831 грн за 1000 злот. Ну показалось мне адекватно для банка, заработать 20 копеек на 1 злот. Курс системы MasterCard на этот день была 6,61. Но КредоБанк придумал схему, которую сейчас активно применят всем без исключения своим клиентам, рассказывая об «очень большим» скачках курса платежных систем, которые меняются каждый день и очень сильно. Так вот через 3 дня я случайно обнаруживаю отрицательный баланс на карте почти в 6000 грн, при том что все мои траты за границей были около 60 000 грн. 10% Карл!!! Что делает конкретно КредоБанк, он считает конвертацию валюты через несколько дней по своему! Своему! Завышенному курсу который у меня примерно получился 7,5 грн за 1 злот. Горячая линия банка мне очень сильно пытались объяснить «мы не причём» это курс так менялся у платежных систем. Сам КредоБанк мошенники, искусственно подымает курс как ему вздумается и зарабатывает на таких операциях до 10% чистой прибыли. Ну что КредоБанк? Ответить есть что? Я жду что вы одумаетесь и вернёте мне мои деньги которые вы в военное время украли у моей семьи!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 травня 2022, 12:10
Добрий день!
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
олег малиновський 3 травня 2022, 9:22
КРЕДО БАНК БАНК ШАХРАЙ28.04.2002 тобто в четвер я зняв у польщи в еквіваленті 100000гр злоті.пройшов четвер пятниця субота неділя. в понеділок дивлюсь, а у мене на рахунку мінус 8900гр.на гарячій лініі мене повідомили що від четверга до понеділка змінився курс і це різниця курсів.просто шок як таке може робити банк
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 травня 2022, 12:09
Добрий день!
Уже з’ясовуємо причини виникнення описаної ситуації та надамо Вам зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2022, 14:14
Відгук зарахований (на 03.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Abrek Abrek 30 квітня 2022, 15:33
Відділення за адресою: Ужгород, пр-т Свободи, 35/36
1) Ауу, банк…То шо за курс по платіжним карткам??? Зняти евро за кордоном, курс ранком — 31,12 грн., після 10.00 ранку — 33,93 грн + комісії — 1 евро = 35 грн!!!
Курс Mastercard 30.934 грн., А У ВАС ШО В КАСІ ШО ПО КАРТКАМ 33,93 + комісії
2) Поповнити картку не можливо — не працює купюроприймач.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 травня 2022, 17:33
Добрий день!
Дякуємо за відгук.
Інформацію про несправність купюроприймача взяли до уваги та обов’язково виправимо. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
А що стосується курсу валют по платіжних картках та схеми конвертації при списанні коштів з рахунку клієнта, то детальна інформація за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Три літри 27 квітня 2022, 10:59
Отримав другу частину бонусу за користування карткою Правильна.
x0.at/1U0C.jpeg
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 травня 2022, 17:18
Дякуємо за схвальний відгук! Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 26 квітня 2022, 1:19
Кредит якого я не брав відкрився на 50 років, банк пише що на 50 місяців (є докази в Убкі)
банк написав що він може встановити тільки через 3 місяці після відкриття, но кредит відкрився в той самий день, коли був відкритий рахунок (вже не правду банк написав)
Запитую 30 раз: чому банк передав в Убкі що я взяв в кредо (недобанку) кредит ,і статуси того кредиту в кредитній історії був ВІДКРИТИЙ
Є інші картки, но ніхто не передає в УБКІ що в в мене є кредит в Убкі, коли я нічого не брав
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 травня 2022, 16:01
Добрий день!
Відповіли Вам у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 17 квітня 2022, 23:13
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
«Добрий день!
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов’язково надамо зворотний зв’язок.»

Так і не отримав зворотний зв’язок
В відділенні фіксували, на гарячій фіксували, через Мінфін фіксували, НО за 2 місяці так і не отримав пояснення, що то був за кредит на мене відкритий строком аж на 50 років
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 квітня 2022, 17:54
Добрий день!
На Ваш відгук від 26.02.2022 р. ми надали Вам відповідь 03.03.2022 р. у приватні повідомлення та Ви підтвердили вирішення проблеми. Що стосується Вашого відгуку від 02.04.2022 р., то аналіз ще не завершено. Постараємось прискорити його та якнайшвидше надати Вам відповідь. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorIgorU 13 квітня 2022, 19:37
в той час коли європейскі країни та їх банки намагаються допомагати Україні та українцям, вводять для них льготи та інші преференції — Кредобанк вирішив підзаробити на людях, які змушені були виїхати з країни, повірили цьому недобанку і відкрили в ньому свої рахунки. Спочатку вони заманювали усіх дешевими тарифами, безкоштовним зняттям готівки в банкоматах за кордоном та ін. А з квітня 22 року, в самий розпал війни вони вирішили змінити тарифи та підзаробити. Коли ви вже нажеретися?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 квітня 2022, 15:19
Добрий день!
Ми розуміємо Ваше обурення та зважаючи на ситуацію в країні намагаємось зробити все можливе, щоб зміни в тарифах банку суттєво не вплинули на платоспроможність клієнтів.
Однак, будь-які зміни тарифів залежать від ситуації на ринку. Ми уважно відслідковуємо тенденції та приймаємо рішення відповідно до поточного становища.
Детальна інформація стосовно тарифів розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/tarifi-ta-komisiyi
finansist7 12 квітня 2022, 16:55
Добрый день!
Уже более 1 года являюсь клиентом данного банка.
За все время при обращении на горячую линию — оператов НИРАЗУ не ответил сразу на вопрос. Вся работа контакт центра — это просто ответить и сказать: «- мы Вам перезвоним». Серьезно???
А потом когда контакт центр перехванивает? Тогда когда им удобно… а бывало, что так и не перезванивали.
Отзыв больше на подумать для ТОП менеджеров Банка. Настройте нормальную работу контакт центра!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 квітня 2022, 14:29
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ваше зауваження передали профільному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вжиття заходів задля покращення якості обслуговування.
Проблема вирішена
zaetcx 6 квітня 2022, 20:01
Щодо нарахування відсотків у повному обсязі під час війни.

Шановна дирекція Кредобанку — як так сталося, що під час війни ви продовжуєте займатися бізнесом та нараховувати всі відсотки за кредитами?
В країні війна, це вже признано форс-мажорними обставинами.
НБУ залишив облікову ставку на рівні 10% та звітував, що всім банкам надасть рефінансування.

Зараз багато хто залишився без роботи, а ті, хто й надалі працює — отримує менше. Всі втрачають кошти, мобільні оператори зобов’язались не відключати абонентів, приватбанк та монобанк знизили нарахування відсотків, альфа-банк ввів акцію «погаси 80% боргу, 20% закриє банк», а що робить Кредобанк? Кредобанк й надалі нараховує всі відсотки за договорами.

Борги повертати треба, це безперечно. Але відсотки на час війни можно було б і знизити.
Особисто я й зараз би вносив чергові платежі, якщо з 42% реальних річних по кредиту нараховували відсотків 20-ть, адже на початку кредитного шляху приблизно 4/5 від платежу це відсотки.
Нагадую — облікова ставка НБУ 10%, і банк не втратить грошей, якщо знизить й перерахує відсоткову ставку від дня початку війни, лише заробить трохи менше, як і всі в цей час.

Дуже сумно, що для Кредобанку бізнес — понад усе, навіть під час війни.
З повагою.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 7 квітня 2022, 14:50
Добрий день!
Настання форс-мажорних обставин звільняє позичальників від відповідальності за невиконання кредитного договору, однак, не звільняє від обов’язку погашати кредит та проценти за користування кредитними коштами, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту та процентів до закінчення дії форс-мажорних обставин (воєнного стану).
Разом з тим, інформуємо, що в зв’язку із ситуацією, яка склалася внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України та чисельними зверненням клієнтів, АТ «КРЕДОБАНК» автоматично встановив на період з 28 лютого до 1 червня 2022 року кредитні канікули зі сплати основної суми боргу за всіма видами кредитів для фізичних осіб, за винятком кредитів під депозит. Відсотки за кредитами нараховуються в повному обсязі, натомість не застосовуються санкції (неустойки, штрафи, пені, інше) за прострочення.
Це означає, що якщо у Вас виникли труднощі з погашенням кредиту, банк не здійснюватиме нарахування жодних штрафних санкцій (неустойок, штрафів, пені, іншого) за прострочення платежу у період з 28 лютого до 1 червня 2022 року.
Водночас, позичальники не звільняються від обов’язків:
— виплачувати кредит;
— сплачувати проценти за користування кредитом;
— сплачувати комісії та інші платежі, передбачені кредитним договором.
Кредитні канікули встановлені автоматично до 1 червня 2022 року і додаткових дій з боку клієнтів не потребують.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку.
Проблема вирішена
Igor1337 4 квітня 2022, 14:16
Відділення за адресою: Львів, вул. Ряшівська, 9
Скористався послугами цієї шахрайської організіції двічі. Знімав кошти з польської карти, з 5000 злотих вийшло 200злотих комісій, такого здирства ніде нема. За якийсь час скористався гривневою картою кредобанку для зняття коштів за кордоном, все пройшло згідно з встановленими комісіями і відсотками, але при наступному поповненні карти в касі за кілька днів щезло 965грн. 5 днів зясовували, виявилось, що банк зняв якусь додаткову різницю в курсі. А якби курс змінився в іншу сторону, то вони б доплатили мені? Сумніваюся. НЕ РЕКОМЕНДУЮ БАНК ДЛЯ ЖОДНИХ ОПЕРАЦІЙ, ЦЕ ШАХРАЇ!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 квітня 2022, 11:02
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.
Проблема вирішена
Андрей Атрощенко 2 квітня 2022, 11:04
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Добрый день! Хочу сказать что я являюсь долгое время клиентом Кредобанка и когда настало военное время всё банки дали отсрочку по кредитам, но в моей ситуации отсрочки небыло и мало того они сняли процент по кредиту с моего счета без каких либо уведомлений (раньше было уведомление смс), даже в приложении кредобанка нигде не отражается, просто у меня били деньги и потом исчезли. После того как я позвонил на горячую линию они сказали что сделали по закону и мне нужно было смотреть их официальный сайт чтобы быть в курсе событий, одним словом ***, больше не хочется быть клиентом этого банка.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 квітня 2022, 16:49
Добрий день!
Ми з'ясуємо причини списання коштів та в особисті повідомлення проінформуємо Вас про результати проведеної перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 2 квітня 2022, 2:56
Хто відкрив чи буде відкривати рахунки в банку, знайте що автоматично на вас відкривається кредит на 50 років.
І в кредитній історії УБКІ, статус кредиту буде завжди «відкритий»
Чомусь банк не повідомлення про це при відкриті
В інших банках такого немає, навіть якщо маєш кредитку з 0 лімітом
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 квітня 2022, 15:31
Добрий день!
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
ArtMine 31 березня 2022, 12:01
Здраствуйте. Сегодня расскажу о банке «KredoBank» или же для меня «Банк кидал». И так, хотел снять деньги с банкомата, забыл пинкод и потратил 2 попытки, потом подошел к консультанту, он вроде бы прислал на смс, но потом раз, и карта заблокирована, звоню в тех поддержку, говорят это не финансовый номер, но почему же тогда на этот номер приходят сообщения от кредобанка. Странно, неправда ли? Но потом когда я пытался разблокировать, кучу раз им звонил, они берут и отбирают у меня доступ к приложению. Проще говоря, не пользуйтесь этим банком.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 березня 2022, 15:46
Добрий день!
Ми з'ясуємо, що стало причиною виникнення описаної Вами ситуації, та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rustamm 23 березня 2022, 15:00
У них открытие депозитов в военное время под 0.01% на год в гривне. Это правда? Ни один банк таких процентов не имеет сейчас.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 березня 2022, 13:01
Добрий день!
У зв’язку з введенням воєнного стану всі ставки за вкладами (депозитами) знижено до 0,01%. Для всіх валют та всіх термінів. Дякуємо за розуміння.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку (kredobank.com.ua)
Проблема вирішена
Kateryna0608 18 березня 2022, 19:35
Я просто в шоці та у відчаї від роботи Кредобанку в час війни у нашій державі. Я звернулась до банку з запитом про надання кредитних канікул та відтермінування обов’язкового платежу по кредиту до закінчення військового стану. Намагають закидувати кошти, але не в змозі погашати наразі всю суму щомісячного платежу, мій роботодавець урізав максимально зарплату. По телефону працівниця банку сказала, що банк автоматично надав канікули на 3 місяці і я можу не переживали. Водночас, пізніше дивлюсь, а в банкінгу мені вже показує просрочку за два місяці — березень та квітень наперед. Почала писати та телефонувати в банк, знову дізнаватись, різні оператори надають різну інформацію: один працівник сказав, що дійсно канікули та не звертайте увагу на банкінг, там помилки, а інший каже, що ніяких канікул не має та я все одно маю платити всю суму платежу. В результаті отримую письмову відповідь в банкінгу, що дійсно, ніяких реальних кредитних канікул в банку не має, банк лише не буде нараховувати штрафні санкції за прострочення оплати платежів до червня. Водночас, станом на 1 червня у мене мають бути погашені всі три весняні платежі (березень-травень).
Це єдиний банк, який наскільки жахливо повівся зі своїми клієнтами, не надавши їм ніяких відстрочок взагалі, ані місяця, щоб знайти нові джерела доходів. Я не відмовляюсь платити, але просила адекватної підтримки, як то зробили інші банки. Прошу розглянути дану ситуацію та піти нарешті на зустріч і надати реальні кредитні канікули.
У випадку вирішення даного питання чесно відзвітую в коментарях до цього посту.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 березня 2022, 15:22
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми проаналізуємо Ваше зауваження та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Mik245 11 березня 2022, 21:43
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 58
Добрый вечер! Начну с того что 02.03.2022 вступила в силу постанова о снятии ареста со всех счетов. Звоню в службу поддержки и мне говорят, как мы узнаем какую то информацию, мы вам перезвоним. Никто мне ни разу не перезвонил. Или же говорят, мы активно решаем этот вопрос. С момента постановления прошло уже 9 дней. Служба поддержки не дает абсолютно никакой конкретики. Счет заблокирован до сих пор.
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 березня 2022, 11:15
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝