Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
allyawey 27 жовтня 2023, 20:07
Після ведення 5 раз неправильного паролю (зі слів технічної підтримки) мій рахунок був заблокований. Доступу до коштів немає взагалі. Зі слів технічної підтримки відновлення доступу може зайняти тиждень. Питання до банку. Щоб ви робили тиждень без грошей? З іншими банками таких проблем ніколи не виникало, а тут ця проблема є. Не розумію навіщо їм скільки часу для відновлення доступу до рахунку… Моя оцінка 1 зірка, не рекомендую використовувати цей банк. Ненадійно, проблематично, невідповідально!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 листопада 2023, 11:35
Добрий день. Аналізуємо Ваш відгук. За результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cebuvuy23 16 жовтня 2023, 17:58
Самый надёжный банк, доверяю только Кредобанк! Всегда всё чётко, понятно и без всякого обмана! Очень удобно картой расплачиваться в магазине, брать оплату частями и производить другие операции! Всегда приятный и вежливый персонал!
Проблема вирішена
Vova Pochernin 3 жовтня 2023, 18:51
Замовив, дочекався що карти прийшли в банк.
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту

Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.

Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»

Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)

Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.

Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.

Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?

Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Кредобанк
Відповідь банку
12 жовтня 2023, 11:48
Добрий день! Ми аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sipij79747 21 вересня 2023, 18:52
закрила картку в кредобанку і видихнула з полегшенням. на ринку є більш достойні конкуренти
agsmith15 14 вересня 2023, 22:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
В отделении на Ярослава Мудрого обмен валют только для клиентов банка, со слов кассира. И тут же навязывание карт и обслуживания. Даже привлекательный курс не стоит ваших идиотских заморочек.
Кредобанк
Відповідь банку
Гость 18 вересня 2023, 11:38
Добрий день. Ми і справді пропонуємо стати клієнтом нашого банку, адже ми завжди відкриті до співпраці з новими клієнтами.
Разом з тим, ми не відмовляємо у наданні банківських послуг не клієнтам нашого банку. Зокрема, щоб скористатись послугою обміну валют не обов’язково бути клієнтом нашого банку.
Проблема вирішена
alians72 7 вересня 2023, 16:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 46-А
Зашёл в отделение сегодня в надежде поменять 100 долларов. Ответ кассира нет гривны.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 вересня 2023, 18:05
Добрий день. Перепрошуємо за непорозуміння. Вже з'ясовуємо всі обставини події та за результатами розгляду Вашої скарги обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Happy12345 6 вересня 2023, 15:50
Обслуговуюсь як ФОП в Кредобанк. Низький рівень сервісу. Можуть пообіцяти послугу та не виконати її. Незадовільне ставлення працівників до клієнтів, це стосується консультантів, касирів банку. Якщо звертаєшся зі скаргою, є спеціальний відділ, який це розглядає, посилає клієнта і пише неправдиву інформацію, щоб виправдати дії працівників банку. При можливості зміню цей банк на інший.
Всі позитивні коментарі не відповідають дійсності.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 вересня 2023, 18:04
Добрий день. Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу банку. Для того, щоб ми могли покращити якість обслуговування, просимо у приватні повідомлення детальніше описати ситуації, які призвели до погіршення Вашого досвіду обслуговування в банку.
ChOlena 5 вересня 2023, 21:03
Відділення за адресою: Харків, вул. Данилевського, 18
Я є клієнтом банка та обслуговуюся у зазначеному відділенні 4 роки. За весь цей час я мала лише позитивні враження як від роботи відділення, так і банку загалом. Саме тому я хочу висловити свою вдячність працівникам відділення за високу професійність та прекрасні людські якості (вічливість, доброзичність, привітність).
Особливо хочу відзначити свого менеджера у банку Ольгу Крещук. Протягом всіх цих років вона бездоганно виконувала свою роботу: надавала необхідні консультативні послуги, пропонувала цікаві для мене продукти банку, укладала договори з надання банківських послуг, тощо. А ще Ольга завжди з повагою ставиться до мого часу. Так, зазвичай, якщо я планую укласти певну угоду і попереджаю про це, то коли я приходжу до відділення, текст цієї угоди вже підготований, її залишається тільки роздрукувати та підписати. Цей перелік позитивних професійних якостей Ольги я можу продовжувати ще довго. А ще вона просто приємна людина.
У відділенні також працює чудовий касир Світлана. Вона здійснює розрахунки швидко та чітко. Для клієнта в неї завжди знайдеться і готівка, і приємне слово, і привітна посмішка.
Інші працівники відділення також провітні, професійні та прагнуть якомога краще задовольнити потреби клієнтів. Це я можу сказати як із свого досвіду (звертаюся до них по допомогу, коли Ольга або Світлана у відпустці), так і із спостережень за тим, як вони спілкуються з іншими клієнтами.
Узагальнюючи сказане, ще раз хочу висловити вдячність працівникам відділення за професійність та добре ставлення до клієнтів
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 вересня 2023, 17:41
Дякуємо, нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане працівникам відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty098 4 вересня 2023, 16:01
Відділення за адресою: Львів, пр-т. Червоної Калини, 66-А
Приходив на консультацію. Вічливий персонал, компетентні працівники.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 вересня 2023, 17:41
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Мова звісно йде не про вклад в Кредобанку, а про вклад в Необанку (банк Конкорд).

На вихідних прочитав про те що з понеділка починається виплата, подивився що оскільки в ПУМБі рахунку в мене вже немає, то на вибір залишається або ТАС, або Кредо. Я обрав Кредо.

В понеділок через роботу було не до того, сьогодні зранку вибрався. У відділенні були ще неготові (в інформаційному плані), я був перший хто звернувся. Але швиденько роздрукували заявку, зробили копії документів, сфотографували, взяли номер телефону на всяк випадок.

І ось хвилини три назад як перед тим як почав писати відгук — прийшло повідомлення про зарахування грошей на поточний рахунок. Все чудово.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 серпня 2023, 11:13
Дякуємо за зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mawife 21 серпня 2023, 8:51
Обробка документів та рішення щодо кредитування займали більше часу, ніж мені попередньо сказали. Також у мене виникли питання щодо зрозумілості деяких умов у їхніх договорах. Я б спробував співпрацювати з ними знову в майбутньому, сподіваючись на покращення в деяких аспектах.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 серпня 2023, 10:58
Добрий день. Для того щоб ми могли розібратись в ситуації та покращити обслуговування, просимо у приватні повідомлення вказати про який кредитний продукт йде мова та щодо яких умов договорів у Вас виникли запитання.
Або можете заповнити відповідну форму на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Проблема вирішена
Ripple4208 15 серпня 2023, 20:01
На початку липня робив операції на криптобіржі Binance, заблокували доступ до онлайн банкінгу, картка була теж заблокована. Звернувся у підтримку, сказали що проводять перевірку, перетелефонуйте через 7 днів. Ще через 7 днів перевірка не закінчилася, але уточнили, що згідно умов банку перевірка може йти до 30 днів.

Також вирішив запитати, що буде з 6217 грн, які залишились на рахунку. Мені відповіли що на рахунку 0 грн. Круто. Запитав яка остання транзакція по рахунку, сказали що надійшло 1489 грн на рахунок. Яким тоді чином баланс 0 грн не змогли пояснити.

Сьогодні 14 серпня, пройшло більше 30 днів з моменту блокування. Телефоную, перевірка все ще йде. На запитання щодо «30 денного ліміту на перевірку», сказали що такого немає, перевірка може йти будь-яку кількість часу. Цей раз сказали що треті лиця мають доступ до моїх коштів, я відмиваю доходи, або я фінансую тероризм. Що саме з цих тьох варіантів, перевірка і визначає.

В результаті маємо, що кошти забрали на невизначений термін. Звучить як крадіжка. Сказали: «Якщо ви вважаєте що це крадіжка, звертайтеся до правоохоронних органів».

Ця «перевірка» була ініціована саме відділом банку, а не державними органами. Будьте обережні, банк може за своїм бажанням забрати ваші кошти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 17 серпня 2023, 12:14
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
mihai911 27 липня 2023, 12:45
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
В начале войны снял все деньги с карты за границей и банк не подсчитал правильно комиссию и после пары недель мне насчитали -10000 грн как кредит!!! За что? За то что банк не смог правильно подсчитать или за хитрожопство банка?
Кстати процент комиссии снялся как писал банкомат, но этот мягко говоря неприятный банк решил что он где-то просчитался и повесил на меня доп расходы!!!
Дальше лучше, они стали эту сумму каждый месяц повышать + еще передали мои данные коллекторам!!!
Плюс ко всему у них ужасный онлайн банкинг.
Надеюсь отозвут из лицензию!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 28 липня 2023, 17:03
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Додатково наголошуємо, що в разі виникнення на рахунку заборгованості (технічного овердрафту) за користування кредитним коштами нараховуються відсотки за ставкою, встановленою тарифами пакету на якому обслуговуються рахунки клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ninagoy 17 липня 2023, 9:56
Коли відкривала картку, думала так як банк польскій, то комісії при знятті готівки не буде. Але зняла в Кракові готівку, наче все ок. І лише через пару днів виявила, що тепер у мене борг майже 1000 грн за конвертацію!!! Не раджу однощначно!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 липня 2023, 14:22
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
MaxMax6969 4 липня 2023, 21:37
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 28-А
Відмовились обміняти долари на касі, касир сказала, що вони 2001 року і вони таких не міняють (справжність була підтверджена, пошкоджень не було).
Коли повідомив касиру про постанову НБУ, касир відповіла, цитую: «якщо ви такий розумний то звертайтесь до НБУ»
Хамство.
Скаргу до НБУ створив за відмову в обміні долара 2001 року.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 липня 2023, 17:55
Добрий день.
Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
rorijig959 29 червня 2023, 17:33
Сьогодні отримала кучу позитивних емоцій у відділені за адресою вулиця Пирогова 78-А.Співробітник Ольга Мінько дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 30 червня 2023, 12:48
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Владислав Малежик 25 червня 2023, 9:17
Мені заблокували додаток і картку зранку, зателефонував на підтримку мені сказали що йде якась перевірка банком. Ввечері прийшло смс повідомлення що вашу картку розблокували, перевіряю залишок на рахунку, а там 0 грн. А повинно бути 35000 грн. Телефоную в підтримку вони спочатку кажуть що так і повинно бути, потім кажуть що остання транзакція з картки була 21.06.2023 року, хоча я робив останню транзакцію це був перевод коштів в сумі 4900 грн 23.06.2023 року приблизно з 8:10 ранку і після цього в мене повинно залишатися 35000 грн, до переводу було 39900 грн. Зараз кажуть що мій баланс пішов на зменшення і начебто банк веде розслідування куди ділись мої кошти!!! Що це взагалі за безпорядок!!! Де мої кошти??? Поверніть мені їх негайно
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 червня 2023, 10:35
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
Проблема вирішена
igor555555 21 червня 2023, 21:12
Я будучи клієнтом кредобанку і маючи про нього гарну думку оформив картку *правильна*
На сайті кредобанку, банк рекламував її такими заманливими словами--*що кредобанк постійно відстежує ринок і пропонує найвигідніший курс для валютообміну*-це дослівна цитата!
а насправді потрапив у шахрайску схему як і інші клієнти цього банку.
Так ось, ще рік тому знімав гроші із цієї супер картки і виник овердрафт (ця ситуація є у відгуках про цей банк на цьому сайті сторінка.4 ст 5)
банк гарно заробив знявши процент за зняття коштів+комісію і наваривши ще 10 відсотків по схемі!!! (при знятті з картки 100000 гр-нарахував овердрафт 9500 гр.) і курс, який по рекламі НАЙКРАЩИЙ виявився НАЙГІРШИЙ!
На гарчій лінії говорили що ми тут ніпричім, то система мастеркарт…але курс у системі мастеркарт був незмінний!!(Є СКРІНШОТ З КУРСАМИ)
А тепер увага!
В цей самий день проводив аналогічну операцію мій товариш, який так само попав на цю шахрайску схему (як мабуть сотні клієнтів) ,і якому також було нарахований овердрафт!
непогоджуючись з таким він звернувся у банк і кредобанк списав йому борг!
КРЕДОБАНК СПИСАВ БОРГ!
Я також зверувся у КРЕДОБАНК і банк мені відмовив!

А як же коституційні права???
Стаття 24.
Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Тож за якими ознаками банк розділяє клієнтів? колір шкіри, чи по інших критеріях?
і як кредобанк вибирає рівнішого перед законом?

Прошу всіх хто мав подібну ситуацію з кредобанком, написати в коментарях як вона вирішилася.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 червня 2023, 12:12
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема вирішена
Helga0977555 31 травня 2023, 15:58
Добрий день, мені приходять повідомлення що у мене заборгованість і мене змушують повернути кошти, так, саме від цього банку, проте я ніколи ще не брала кредитів, якщо точно то у повідомленні писало (Оплатіть прострочену заборгованість 8 669,45 грн. Дотримуйтесь Ваших кредитних зобов’язань за Договором *********** Інф.: 0800600550 .) Заходила у додаток нічого не має, на рахунку 0,00
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 травня 2023, 17:35
Добрий день. З'ясуємо чому Вам надійшло повідомлення про заборгованість та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
GrugoriyHoland 24 травня 2023, 5:58
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Сам отзыв можно разделить на три части —
1 Это работа отделения Киев Соборности 1
2 Это работа центра поддержки клиентов (в телефонном режиме)
3 Работа самого банка
Предыстория
Была поставлена цель — официальный перевод определенной суммы (именно в злотых) на территорию Украины с последующим снятием наличности в одном из отделений банка или конвертация в гривну и перевод денег в другой банк.
Цели, мотивы и прочие причины таких действий описывать не буду, не хочу давать повод для манипуляций всякого рода экспертов.
Перевод совершался гр Украины, находящимся официально в Польше, официально работающим с его зарплатной карточки. Получатель гр Украины находящийся в Украине (прошу отметить — перевод через укр банк между двумя гражданами Украины)
Сумма платежа (учитывая Закон «о финансовом мониторинге ») более 500 уе, но меньше 10000 т уе (перевод в злотых) Сам перевод осуществлялся несколькими траншами.
1. Работа отделения г Киев Соборности 1
Хочу выразить благодарность всем сотрудникам отделения, особенно менеджеру Алене Купинец.(думаю фамилию указал правильно)
Учитывая ситуацию (опишу ниже) потратила достаточно сил решив ряд проблемных вопросов коммуникации между мною (получателем) и банком. Более того, на мой взгляд — достаточно профессионально! Огромное спасибо.
С выдачей наличности проблем нет, комиссия 1%
2. О работе колл — центра. Пришлось находится под отделением банка определенное время и периодически связываться с колл — центром, о компетентности говорить особо не приходится — основной ответ … мы проверим информацию и с вами свяжемся… Один только оператор имя Юлия выполнила свое «обещание» и перезвонила (тоже приятный факт) Звонил один сотрудник с отдела безопасности (со слов …занимается проверкой перевода…) не представился, набор пустых слов, и рассказом о каком то «чат боте». По факту когда сотрудник отделения (гр Купинец) пыталась выяснить кто это был -возникла проблема (как я понял).
3 Сама работа банка
Понимаю что банк практически Польский и как-то придерживается определенных требований польских партнеров.
Прохождение денег — банк регламентирует сроки перевода от 5 минут до суток, если перевод осуществляется с польского IBAN на польский IBAN (при открытии счета гр Украины получает «идентификатор» (как это называет банк) а по факту польский IBAN.
Если вам перевели деньги утром до обеда то получите вы их на следующие сутки к обеду, если перевод был в пятницу, то в лучшем случае (в моем) перевод я получил во второй половине понедельника.
Процедура, после получения денег, конвертации и перевода денег не проблемная комиссия за перевод гривны в другой банк 1% + 5 гривен (как я понял, не критично) Занимает время около 10 минут.
Приложение в телефоне — это не «Моно» и достаточно «корявое» но разобраться можно, есть приложение для компьютера.
И вот, понимая требование Законодательства, мне пришлось в отделении заполнить ряд документов — «обьяснение платежа». в котором указать счет плательщика, фамилию плательщика и его место временной регистрации в Польше. НАЗНАЧЕНИЕ платежа указывать не надо?!
Имею отношения с одним немецким и одним прибалтийским банком — подтверждение платежа (согласно директиве ЕС. о борьбе с отмыванием денег.) ОБЯЗАТЕЛЬНО, но существуют (Германия) следующие нормы для иностранца подтвердить платеж более 500 евро для гр Германии более 9000 евро в год (банк сбором документов для гр Германии не занимается, всем занимается полиция и налоговая) Замечу что жесткие правила действуют только для нерезидента В Прибалтике аналогичные (не много мягче) требования, но тоже акцент на НЕРЕЗИДЕНТ) В моем случае платеж между двумя гр Украины. И вопрос банку — что вам, как банку дало мое письменное обьяснение без предоставления документов о целях платежа? Но это мое видение вопроса, скорее всего это даже не проблема банка, а «зарегулированность» самого НБУ. Что в свою очередь создает определенный бардак и отражается на отношении клиентов.
Итог
Если кого-то интересует легальный (декларируемый) перевод денег с Польши и у вас есть достаточно времени и нервов. то сегодня, сейчас услуга этого банка вполне приемлема. Но опять, обращаю внимание — при профессионально работе менеджера банка, на котором лежит часть решения проблемы.
Так что, вот и весь отзыв, как не странно сколько «хорошего» столько и «плохого»
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 травня 2023, 10:36
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок. Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку з метою покращення якості обслуговування.
Додатково наголошуємо, що особливості здійснення переказів з країн європейського союзу детально розписані у Правилах надання комплексних банківських послуг фізичним особам (п. 2.20 Глави 1 Розділу ІІ).

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝