×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Несанкціоноване блокування рахунку
Написати коментар
Самый надёжный банк
Коментарі (1)
Craft Black основна та додаткова картка (на дружину)
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту
Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.
Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»
Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)
Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.
Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.
Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?
Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Написати коментар
закрила картку в кредобанку і видихнула з полегшенням. на ринку є більш достойні конкуренти
Коментарі (1)
Обмен валют только для клиентов
Разом з тим, ми не відмовляємо у наданні банківських послуг не клієнтам нашого банку. Зокрема, щоб скористатись послугою обміну валют не обов’язково бути клієнтом нашого банку.
Написати коментар
Отказ в обмене валюты
Написати коментар
Не рекомендую Кредобанк
Всі позитивні коментарі не відповідають дійсності.
Написати коментар
Відгук щодо роботи працівників відділення
Особливо хочу відзначити свого менеджера у банку Ольгу Крещук. Протягом всіх цих років вона бездоганно виконувала свою роботу: надавала необхідні консультативні послуги, пропонувала цікаві для мене продукти банку, укладала договори з надання банківських послуг, тощо. А ще Ольга завжди з повагою ставиться до мого часу. Так, зазвичай, якщо я планую укласти певну угоду і попереджаю про це, то коли я приходжу до відділення, текст цієї угоди вже підготований, її залишається тільки роздрукувати та підписати. Цей перелік позитивних професійних якостей Ольги я можу продовжувати ще довго. А ще вона просто приємна людина.
У відділенні також працює чудовий касир Світлана. Вона здійснює розрахунки швидко та чітко. Для клієнта в неї завжди знайдеться і готівка, і приємне слово, і привітна посмішка.
Інші працівники відділення також провітні, професійні та прагнуть якомога краще задовольнити потреби клієнтів. Це я можу сказати як із свого досвіду (звертаюся до них по допомогу, коли Ольга або Світлана у відпустці), так і із спостережень за тим, як вони спілкуються з іншими клієнтами.
Узагальнюючи сказане, ще раз хочу висловити вдячність працівникам відділення за професійність та добре ставлення до клієнтів
Ваше повідомлення передане працівникам відділення.
Написати коментар
Обслуговування на відділенні
Написати коментар
Повернення вклада через фонд
На вихідних прочитав про те що з понеділка починається виплата, подивився що оскільки в ПУМБі рахунку в мене вже немає, то на вибір залишається або ТАС, або Кредо. Я обрав Кредо.
В понеділок через роботу було не до того, сьогодні зранку вибрався. У відділенні були ще неготові (в інформаційному плані), я був перший хто звернувся. Але швиденько роздрукували заявку, зробили копії документів, сфотографували, взяли номер телефону на всяк випадок.
І ось хвилини три назад як перед тим як почав писати відгук — прийшло повідомлення про зарахування грошей на поточний рахунок. Все чудово.
Коментарі (3)
Не все «однозначно»…
Або можете заповнити відповідну форму на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Коментарі (1)
Заблокували кошти на невизначений термін
Також вирішив запитати, що буде з 6217 грн, які залишились на рахунку. Мені відповіли що на рахунку 0 грн. Круто. Запитав яка остання транзакція по рахунку, сказали що надійшло 1489 грн на рахунок. Яким тоді чином баланс 0 грн не змогли пояснити.
Сьогодні 14 серпня, пройшло більше 30 днів з моменту блокування. Телефоную, перевірка все ще йде. На запитання щодо «30 денного ліміту на перевірку», сказали що такого немає, перевірка може йти будь-яку кількість часу. Цей раз сказали що треті лиця мають доступ до моїх коштів, я відмиваю доходи, або я фінансую тероризм. Що саме з цих тьох варіантів, перевірка і визначає.
В результаті маємо, що кошти забрали на невизначений термін. Звучить як крадіжка. Сказали: «Якщо ви вважаєте що це крадіжка, звертайтеся до правоохоронних органів».
Ця «перевірка» була ініціована саме відділом банку, а не державними органами. Будьте обережні, банк може за своїм бажанням забрати ваші кошти.
Коментарі (3)
Худший из банков!
Кстати процент комиссии снялся как писал банкомат, но этот мягко говоря неприятный банк решил что он где-то просчитался и повесил на меня доп расходы!!!
Дальше лучше, они стали эту сумму каждый месяц повышать + еще передали мои данные коллекторам!!!
Плюс ко всему у них ужасный онлайн банкинг.
Надеюсь отозвут из лицензию!
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Додатково наголошуємо, що в разі виникнення на рахунку заборгованості (технічного овердрафту) за користування кредитним коштами нараховуються відсотки за ставкою, встановленою тарифами пакету на якому обслуговуються рахунки клієнта.
Коментарі (2)
Не попереджають про комісію!!!
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Коментарі (4)
Порушення постанови НБУ
Коли повідомив касиру про постанову НБУ, касир відповіла, цитую: «якщо ви такий розумний то звертайтесь до НБУ»
Хамство.
Скаргу до НБУ створив за відмову в обміні долара 2001 року.
Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Написати коментар
Сьогодні отримала кучу позитивних емоцій
Написати коментар
Заблокували картку і не повертають кошти
Коментарі (8)
Картка правильна-зовсім неправильна !
На сайті кредобанку, банк рекламував її такими заманливими словами--*що кредобанк постійно відстежує ринок і пропонує найвигідніший курс для валютообміну*-це дослівна цитата!
а насправді потрапив у шахрайску схему як і інші клієнти цього банку.
Так ось, ще рік тому знімав гроші із цієї супер картки і виник овердрафт (ця ситуація є у відгуках про цей банк на цьому сайті сторінка.4 ст 5)
банк гарно заробив знявши процент за зняття коштів+комісію і наваривши ще 10 відсотків по схемі!!! (при знятті з картки 100000 гр-нарахував овердрафт 9500 гр.) і курс, який по рекламі НАЙКРАЩИЙ виявився НАЙГІРШИЙ!
На гарчій лінії говорили що ми тут ніпричім, то система мастеркарт…але курс у системі мастеркарт був незмінний!!(Є СКРІНШОТ З КУРСАМИ)
А тепер увага!
В цей самий день проводив аналогічну операцію мій товариш, який так само попав на цю шахрайску схему (як мабуть сотні клієнтів) ,і якому також було нарахований овердрафт!
непогоджуючись з таким він звернувся у банк і кредобанк списав йому борг!
КРЕДОБАНК СПИСАВ БОРГ!
Я також зверувся у КРЕДОБАНК і банк мені відмовив!
А як же коституційні права???
Стаття 24.
Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Тож за якими ознаками банк розділяє клієнтів? колір шкіри, чи по інших критеріях?
і як кредобанк вибирає рівнішого перед законом?
Прошу всіх хто мав подібну ситуацію з кредобанком, написати в коментарях як вона вирішилася.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Коментарі (6)
Заборгованість по Кредо банк
Коментарі (1)
Впечатление о работе банка
1 Это работа отделения Киев Соборности 1
2 Это работа центра поддержки клиентов (в телефонном режиме)
3 Работа самого банка
Предыстория
Была поставлена цель — официальный перевод определенной суммы (именно в злотых) на территорию Украины с последующим снятием наличности в одном из отделений банка или конвертация в гривну и перевод денег в другой банк.
Цели, мотивы и прочие причины таких действий описывать не буду, не хочу давать повод для манипуляций всякого рода экспертов.
Перевод совершался гр Украины, находящимся официально в Польше, официально работающим с его зарплатной карточки. Получатель гр Украины находящийся в Украине (прошу отметить — перевод через укр банк между двумя гражданами Украины)
Сумма платежа (учитывая Закон «о финансовом мониторинге ») более 500 уе, но меньше 10000 т уе (перевод в злотых) Сам перевод осуществлялся несколькими траншами.
1. Работа отделения г Киев Соборности 1
Хочу выразить благодарность всем сотрудникам отделения, особенно менеджеру Алене Купинец.(думаю фамилию указал правильно)
Учитывая ситуацию (опишу ниже) потратила достаточно сил решив ряд проблемных вопросов коммуникации между мною (получателем) и банком. Более того, на мой взгляд — достаточно профессионально! Огромное спасибо.
С выдачей наличности проблем нет, комиссия 1%
2. О работе колл — центра. Пришлось находится под отделением банка определенное время и периодически связываться с колл — центром, о компетентности говорить особо не приходится — основной ответ … мы проверим информацию и с вами свяжемся… Один только оператор имя Юлия выполнила свое «обещание» и перезвонила (тоже приятный факт) Звонил один сотрудник с отдела безопасности (со слов …занимается проверкой перевода…) не представился, набор пустых слов, и рассказом о каком то «чат боте». По факту когда сотрудник отделения (гр Купинец) пыталась выяснить кто это был -возникла проблема (как я понял).
3 Сама работа банка
Понимаю что банк практически Польский и как-то придерживается определенных требований польских партнеров.
Прохождение денег — банк регламентирует сроки перевода от 5 минут до суток, если перевод осуществляется с польского IBAN на польский IBAN (при открытии счета гр Украины получает «идентификатор» (как это называет банк) а по факту польский IBAN.
Если вам перевели деньги утром до обеда то получите вы их на следующие сутки к обеду, если перевод был в пятницу, то в лучшем случае (в моем) перевод я получил во второй половине понедельника.
Процедура, после получения денег, конвертации и перевода денег не проблемная комиссия за перевод гривны в другой банк 1% + 5 гривен (как я понял, не критично) Занимает время около 10 минут.
Приложение в телефоне — это не «Моно» и достаточно «корявое» но разобраться можно, есть приложение для компьютера.
И вот, понимая требование Законодательства, мне пришлось в отделении заполнить ряд документов — «обьяснение платежа». в котором указать счет плательщика, фамилию плательщика и его место временной регистрации в Польше. НАЗНАЧЕНИЕ платежа указывать не надо?!
Имею отношения с одним немецким и одним прибалтийским банком — подтверждение платежа (согласно директиве ЕС. о борьбе с отмыванием денег.) ОБЯЗАТЕЛЬНО, но существуют (Германия) следующие нормы для иностранца подтвердить платеж более 500 евро для гр Германии более 9000 евро в год (банк сбором документов для гр Германии не занимается, всем занимается полиция и налоговая) Замечу что жесткие правила действуют только для нерезидента В Прибалтике аналогичные (не много мягче) требования, но тоже акцент на НЕРЕЗИДЕНТ) В моем случае платеж между двумя гр Украины. И вопрос банку — что вам, как банку дало мое письменное обьяснение без предоставления документов о целях платежа? Но это мое видение вопроса, скорее всего это даже не проблема банка, а «зарегулированность» самого НБУ. Что в свою очередь создает определенный бардак и отражается на отношении клиентов.
Итог
Если кого-то интересует легальный (декларируемый) перевод денег с Польши и у вас есть достаточно времени и нервов. то сегодня, сейчас услуга этого банка вполне приемлема. Но опять, обращаю внимание — при профессионально работе менеджера банка, на котором лежит часть решения проблемы.
Так что, вот и весь отзыв, как не странно сколько «хорошего» столько и «плохого»
Додатково наголошуємо, що особливості здійснення переказів з країн європейського союзу детально розписані у Правилах надання комплексних банківських послуг фізичним особам (п. 2.20 Глави 1 Розділу ІІ).
Коментарі (4)