×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Нікому не рекомендую цей банк
Я шокована таким відношення для клієнтів.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Банк затримує зарахування коштів на рахунок
Гроші мені протягом дня не зарахували на рахунок і навіть нічого банк не відповів :) Ось написала повідомлення банку із запитанням щодо ситуації… тільки потім мені написали що так, моя заявка обробляється і на перевірці, чекайте, вам незабаром подзвонять -чекаю 3 день, тиша.
По-перше, чому коли приходять гроші на карту, то банк їх відразу автоматично не зараховує, а тільки пише повідомлення в особистому кабінеті що, у вас там якийсь переказ прийшов і напишіть нам від кого і яку суму очікуєте.
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…
По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться і грошей у мене на рахунку немає, блокування також немає, просто вони незарахують переказ на мій рахунок, а де гроші взагалі на якому рахунку або в якому просторі теж мені незрозуміло, просто відповідь: чекайте :)
Не рекомендую Кредобанк, в жодному разі, думаю у них там бардак, а можливо і брак персоналу, що відображається на загальному цирку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Коментарі (4)
Что у них там происходит?
Итак, теперь уже без нервов, жду. 11го, звоню, говорят, так 7 суток не прошло. Говорю где, второе число, где 7 суток и где 11е. Так нет, говорит, 7 суток не расследование проходит, а вы можете подать повторное заявление на разблокировку.))) Ну ок, даю заявление. Через 15 мин, ваша карта разблокирована. Отлично. В приложение зайти не могу)) Звоню, минуту. Банком принято решение все вам разблокировать. Пользуйтесь, хорошего дня) Все заработало. Ок, думаю. Отлично. Спасибо) Проходит 2 часа, я еще ничего после этого не делал со счетам, там 4 коп на балансе. Сообщение, банком принято решение разорвать с вами деловые отношения с 20.06. Звоню, да, по статье отмывание, финансирование терроризма, и распространение оружия массового уничтожения. Ок, говорю, какой номер дела, в какую полицию идти, статья уголовная, тяжелая. Ни в какую, мы вас ни в чем не обвиняем и никуда никаких заявлений не делали, у нас к вам претензий нет. Но закрываете, и именно по этой статье? Да. Почему? Может какие-то транзакции не понравились. Нет, все хорошо. Так в чем тогда проблема? Хорошего дня и бросили трубку. Что вообще происходит?
Коментарі (5)
Банк заблокував доступ до додатку
Допоможіть розблокувати
Коментарі (1)
НЕВДАХИ
Написати коментар
Свавілля
Коментарі (1)
Постійні перевірки та постіно треба уточнюючі данні
Коментарі (2)
Некоректна робота банкомату «Кредобанк»
У службі підтримки повідомили, що розгляд звернення може зайняти до 180 днів.
Не розумію чому я повинен нести збитки (неотримання власних коштів)через технічні недоліки застарілого обладнання банку? Зауважую, що ні відключень живлення, ні інших сторонніх збоїв не було.
На мій погляд банк повинен повернути клієнтові кошти, а потім виясняти свої технічні недоліки.
Коментарі (1)
Наполегливо рекомендую не мати справ з цим банком
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, однак, звертаємо увагу, що керуючись Публічними правилами, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, Банк справді має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ клієнта до онлайн-банкінгу. Зокрема, у випадках:
— надання клієнтом банку будь-якої недостовірної інформації;
— втрати або компрометації простого ЕП клієнта;
— втрати мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок;
— втручання у роботу системи клієнта або третіх осіб;
— невиконання клієнтом вимог цих правил;
— за бажанням клієнта — на підставі письмового звернення клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями системи – вчиненням клієнтом відповідних дій у системі з метою добровільного блокування клієнтом можливості його подальшого доступу до системи;
— в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами.
Коментарі (2)
ШАХРАЇ
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб з'ясувати причину негативного зворотного зв'язку.
Коментарі (1)
Худшая работа в моей жизни
Коментарі (1)
Повернення коштів
До того ж 26го числа ще списали 90 грн на комісію, підв'язавши операцію до… зняття коштів, які я не отримала! При тому, що це зарплатна карточка і ліміт за місяць не був перевищений. Після звернення на ту ж гарячу лінію признали, що неправомірно взяли з мене комісію і повернули 90грн назад.
Дуже не раджу мати справи з цим банком.
Згідно отриманої від Вас заяви проводиться претензійна робота, яка здійснюється в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи Банк надасть Вам інформацію про її результати.
Коментарі (3)
повернення коштів
Сьогодні кошти повернено на Ваш рахунок.
Перепрошуємо за незручності.
Написати коментар
Шахраї від КредоБанку
На питання надати мені офіційну відмову повернути гроші дистанційно з підписом та печаткою банка, теж була відмова.
У кого була подібна ситуація поділиться, будь ласка, як забрати гроші у ціх шахраїв
Причини розірвання ділових відносин Вам уже було повідомлено у відповіді на звернення, яке Ви залишали на інформаційній лінії банку.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Коментарі (14)
Банк краде кошти
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Написати коментар
Нарахування неіснуючого боргу
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Для врегулювання питання заборгованості рекомендуємо, щоб Ваша донька зателефонувала до банку за номером телефону 0−800−200−706 (з 9:00 до 18:00) або написати на електронну адресу info.borg@kredobank.com.ua
Написати коментар
Категорично не рекомендую
Благо, що є інші банки які клієнтоорієнтивні та з гарним сервісом.
Дякую Кредобанк, за співпрацю, але за останні 2 роки ви реально пробиваєте дно, мати з вами справу небезпечно для фінансового здоров’я.
Нам прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб перевірити чому було закрито кредитний ліміт по Вашій картці.
Написати коментар
Мабуть найгiрший український банк
А по факту:
1. Застосунок начебто з 2000 року. Функцiонал нульовий та i той лагає.
2. Способи контакту з банком обмеженi.
3. Банк теоретично вiдкриває рахунок в злотих, але при поповненнi по польському IBAN просто надсилає платежi назад, знiмаючи по 10 злотих. Норм такий бiзнес)
4. Некомпетентна підтримка.
Питаю: чому повернули переказ? Вiдповiдь: див. пункт такий, роздiл такий правил…
Вiдкриваю, дивлюсь. Такого пункту просто немає.
Пишу: то пояснiть чому повернули, бо такого пункту немає.
Вiдповiдь: вже написали, дивiться пункт… I так по колу.
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Додатково інформуємо, що детальніше про перекази з Польщі та можливі причини повернення Ви можете дізнатись на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/private/perekaz-koshtiv-z-za-kordonu-v-ukrainu/perekazy-z-polshchi
Коментарі (1)
блокування коштів
Написати коментар
Не раджу Кредобанк держслужбовцям
Написати коментар