Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
LSM 28 червня 2024, 11:56
Відділення за адресою: Рівне, вул. Кавказька, 2
Спочатку вони блокують переказ, вимагають купу підтверджень, без пояснень повертають переказ назад відправнику, але не забувають нарахувати вартість послуги. Оператори хами. Весь цей банк — це гарна реклама. Нікому не рекомендую мати з ним справу
Я шокована таким відношення для клієнтів.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 липня 2024, 17:15
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 червня 2024, 14:48
Відгук зарахований (на 28.06.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
SvitaBio 14 червня 2024, 11:43
У вівторок прийшло на мій рахунок майже 8 000 євро, точніше тільки надійшло повідомлення в додатку банку, що мені прийшло якесь зарахування на рахунок (яка сума, не сказали, я мала здогадатися яке саме зарахування :). але зрозуміла, що це напевно буде велика сума і таку суму дійсно чекала цього дня). Переказ на мій рахунок взагалі не зарахували, тільки мені прийшло повідомлення щоб я написала від кого чекаю гроші, яка сума, на який рахунок мало бути зарахування ітд. Інформацію заповнила, скинула їм навіть документ — підтвердження про переказ від банку з якого мені гроші відправили і там також вся інформація була.
Гроші мені протягом дня не зарахували на рахунок і навіть нічого банк не відповів :) Ось написала повідомлення банку із запитанням щодо ситуації… тільки потім мені написали що так, моя заявка обробляється і на перевірці, чекайте, вам незабаром подзвонять -чекаю 3 день, тиша.

По-перше, чому коли приходять гроші на карту, то банк їх відразу автоматично не зараховує, а тільки пише повідомлення в особистому кабінеті що, у вас там якийсь переказ прийшов і напишіть нам від кого і яку суму очікуєте.
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…

По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться і грошей у мене на рахунку немає, блокування також немає, просто вони незарахують переказ на мій рахунок, а де гроші взагалі на якому рахунку або в якому просторі теж мені незрозуміло, просто відповідь: чекайте :)

Не рекомендую Кредобанк, в жодному разі, думаю у них там бардак, а можливо і брак персоналу, що відображається на загальному цирку.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 17 червня 2024, 9:36
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Polaris0308 12 червня 2024, 0:33
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Это история началась давно, пару-тройку лет назад в один прекрасный день, пришло сообщение о том что моя карта заблокирована. Пока размышлял о возможной причине и собирался позвонить в поддержку чтобы начать решать проблему, пришло второе сообщение, карта разблокирована. Все это в течении часа. Я было успокоился, думая что это, возможно, либо технический сбой, либо недоразумение какое-нибудь, однако через несколько дней, когда понадобилось воспользоваться услугами банка, обнаружил, что не могу зайти в приложение. Позвонил на горячую линию, там мне заявили что доступ в приложение заблокирован и по нему проводится некое расследование длящееся ровно 7 суток. При этом по карте нет ограничений и ее функционал не ограничен, счет не заблокирован, как и доступ к средствам. Ок. Обратился через 7 суток. Расследование продолжается, еще 7 суток. Первое время я еще звонил каждые 7 суток, но потом стал пропускать, звонил уже раз в месяц-полтора, мне всегда говорили — еще 7 суток. Потом, может через год, мне объявили что расследование завершено и банк принял решение заблокировать мое приложение, для меня, навсегда. Причину назвать отказались. При этом по карте никаких ограничений не вводилось, претензий со стороны банка ко мне не было. Так как в такой конфигурации, использование карты по ее прямому назначению было нецелесообразным и невозможным, выложил ее в ящик стола и вообще забыл о ее существовании. И вот чуть больше месяца назад, карта попалась мне на глаза. Дай, думаю, узнаю, что там с ней. Звоню, да, активна, никаких ограничений, а вот, говорю, в приложение не могу войти, подождите минутку, все, можете входить, все активно. Ок. Вхожу, нормально, 30 гр двухлетней давности на месте. Купил кофе в автомате. Действительно все работает. Восторг. Решил попробовать сам себе перекинуть, с другого своего банка 10гр. Не проходит, возврат. Звоню на горячую. Есть-ли по моей карте ограничения? Нет никаких. А вот входящие не идут. Минуту. Да, банком принято решение заблокировать вам п2п навсегда, без возможности восстановления. Причина? Не скажем. Еду в отделение, работники банка, с интересом и нескрываемым удивлением выслушали мою историю, особенно их поразили сроки расследования, больше двух лет и история с п2п. Потому-что они не знали не только как включить эту функцию, но и то что ее можно отключить. Но так как прошло уже столько времени с момента выключения, то тот кто умел это делать, видимо, канул в неизвестном направление, было принято решение просто перевыпустить мне карту. Старую чикнули ножницами, за 10 мин активировали новую, на тот же счет и чудо, п2п заработал. И вот я начал пользоваться услугами забытого было банка. Что поразило, звонки из банка для идентификации буквально по каждой транзакции, кроме оплаты в магазине и снятие в банкомате. Дошло до того, что ночью, понадобилось пополнить мрбильный, 18гр. Отправил, не доходят. Через час, часа в три ночи, звонок из банка. Вы пополняете мобильный, да, на 18 гр. Давайте пройдем идентификацию. Давайте… И так во всем. Все разы прошел, никаких проблем. Тем более транзакций немного было, в основном своей жене, о чем всегда говорил оператору. Все хорошо. И вот не прошло и 2 месяцев,02.06, приходит сообщение, ваша карта заблокирована и тут же гаснет приложение. Звоню. По вашей карте и приложению проводится расследование — 7 суток)) Причины — не скажем. От вас ничего не нужно. Я объяснил, что мне нужны деньги, для лечения ребенка и я готов предоставить документы это подтверждающие, сказали что мне отказано в разблокировке, никак невозможно. Ждите 7 суток, не волнует ничего. Зная эту их фигню с 7ю сутками, еду в отделение в тот же миг. Выслушав меня, опять с удивлением, представитель банка говорит, давайте я вот прям сейчас выдам вам ваши деньги через кассу. Не веря своему счастью, говорю, давайте. Выдали. За что огромная благодарность представителю банка. Таки хорошие люди бывают…
Итак, теперь уже без нервов, жду. 11го, звоню, говорят, так 7 суток не прошло. Говорю где, второе число, где 7 суток и где 11е. Так нет, говорит, 7 суток не расследование проходит, а вы можете подать повторное заявление на разблокировку.))) Ну ок, даю заявление. Через 15 мин, ваша карта разблокирована. Отлично. В приложение зайти не могу)) Звоню, минуту. Банком принято решение все вам разблокировать. Пользуйтесь, хорошего дня) Все заработало. Ок, думаю. Отлично. Спасибо) Проходит 2 часа, я еще ничего после этого не делал со счетам, там 4 коп на балансе. Сообщение, банком принято решение разорвать с вами деловые отношения с 20.06. Звоню, да, по статье отмывание, финансирование терроризма, и распространение оружия массового уничтожения. Ок, говорю, какой номер дела, в какую полицию идти, статья уголовная, тяжелая. Ни в какую, мы вас ни в чем не обвиняем и никуда никаких заявлений не делали, у нас к вам претензий нет. Но закрываете, и именно по этой статье? Да. Почему? Может какие-то транзакции не понравились. Нет, все хорошо. Так в чем тогда проблема? Хорошего дня и бросили трубку. Что вообще происходит?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 12 червня 2024, 16:23
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
ARTEM TRETIAKOV 31 травня 2024, 11:59
Банк заблокував мене просто так! я нічого незаконного не робив, ніякі правила не порушував. Назвати вони причину не можуть, гроші там так і залишились…
Допоможіть розблокувати
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 4 червня 2024, 10:08
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vik8742 28 травня 2024, 12:28
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Жах звичайно коли беруть людей у ​​фін моніторинг на зп 15 к на місяць. Серед айтішників їх називають невдахи, які не змогли вивчити навіть код… Заблокували карту. Чого? Я написав вище чого, це теж саме що невдаху дати автомат! Пишемо в НБУ на цей недобанк, добре хоч грошей там не було!
Rich12345 27 травня 2024, 15:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Банк заблокував картку, на ній 4к, після того як робила переказ синові на картку через внутрішній переказ банку. За місяць на карту зайшло 22к. Що тут сказати, продовжують робити з людей рабів. Сказали чекати тиждень, може 2. Дуже сподіваюся, що незабаром банку цього існувати не буде, так як він обманює своїх клієнтів, користується їх грошима ну і т.д. Все куплено у країні. Мені допомогли на них у НБУ написати, я вже у віці, тож для мене інтернет складний!!! Юрист радить чекати тиждень і потім уже писати на них до суду, але каже це довго. Добре хоч що я працюю, адже вони блокують карти, я так розумію у всіх. Бідні пенсіонери.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 28 травня 2024, 17:26
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Мила Шевченко 26 травня 2024, 18:20
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 190
Дуже жахлива ситуація в цьому банку з отриманням переказів з Польщі.12 переказів і всі 12 разів банк від мене вимагає уточнюючі данні,і всі 12 разів я надсилаю одну і ту ж інформацію про відправника, тільки суми змінюються.Не розумію чому до мене така увага? В мене є знайомі які теж користуються послугами цього банку, але в них жодної перевірки і суми переказів в декілька разів перевищують мої.Мене це вже вивело з рівноваги, при отриманні кожного переказу купа нервів та розчарування.Тому якщо Вам треба отримувати перекази з Польщі то підготуйтесь до ситуацій, що Вас постійно будуть перевіряти тим самим затягуючи час на отримання Вами переказу, тому що в мене до 2 днів йшло на те щоб отримати кошти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 28 травня 2024, 17:19
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок. Водночас звертаємо увагу, що особливості здійснення переказів з країн європейського союзу обумовлено Правилами надання комплексних банківських послуг і там чітко описано у яких випадках для зарахування переказу необхідне уточнення інформації.
Проблема вирішена
Moskaliuk 17 травня 2024, 17:41
При знятті готівки у банкоматі «Кредобанк«з картою цього банку, термінал пересьав працювати не видавши готівки, при цьому кошти з рахунку були списані.
У службі підтримки повідомили, що розгляд звернення може зайняти до 180 днів.
Не розумію чому я повинен нести збитки (неотримання власних коштів)через технічні недоліки застарілого обладнання банку? Зауважую, що ні відключень живлення, ні інших сторонніх збоїв не було.
На мій погляд банк повинен повернути клієнтові кошти, а потім виясняти свої технічні недоліки.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 травня 2024, 16:41
Добрий день. Сьогодні на Ваш рахунок повернуто кошти по неуспішній операції в банкоматі. Перепрошуємо за незручності.
Добрий день. Настала пора і мені розповісти про свою неприємну історію із цим банківським закладом, клієнтом якого я був останні 12 років. В один прекрасний день я не зміг зайти в додаток банку. Я відразу зателефонував на гарячу лінії. Оператор подивилася в системі і відповіла, що доступ в додаток та веб версію заблоковано банком, але сьогодні-завтра вам зателефонують і все вирішиться. Через годину мене набрала інша співробітниця банку і повідомила, що доступ заблоковано на постійній основі. Глава 6 п. 3. 24. пункти — всі (по якому конкретно блок не може назвати по їхнім внутрішнім правилам). На моє питання як мені перерахувати кошти з поточних рахунків на карткові, щоб мати змогу купувати чи знімати кошти з банкомату, мені відповіли, щоб я приїжджав у відділення і робив усі маніпуляції через них: перекази, зняття, переказ з рахунку поточного на картковий … (я майже всі кошти тримаю на поточних, а необхідні суми переказую на карткові, коли планую покупки чи зняття). Відділення цього банку з польським капіталом у моєму місці проживання не має. Потрібно їхати в інше місто, щоб зробити те, що можна зробити дистанційно за хвилину в інших банках. А якщо людині потрібні терміново її власні кошти, банк це не хвилює? Я наполегливо рекомендую усім діючим та потенційним клієнтам подумати чи варто мати діло з таким банком перш ніж відкривати там рахунок. Особливо тим людям, які є клієнтами банку та через війну змушені покинути свої домівки і виїхати за кордон (вам рекомендую або вивести чи зняти усі кошти, або у крайньому випадку тримати на картках, щоб була змога зняти гроші в банкоматі чи робити покупки). Відкривайте рахунки та користуйтесь послугами в інших, орієнтовних на клієнта українських банках. Наразі вибір є.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 травня 2024, 16:14
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, однак, звертаємо увагу, що керуючись Публічними правилами, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, Банк справді має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ клієнта до онлайн-банкінгу. Зокрема, у випадках:
— надання клієнтом банку будь-якої недостовірної інформації;
— втрати або компрометації простого ЕП клієнта;
— втрати мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок;
— втручання у роботу системи клієнта або третіх осіб;
— невиконання клієнтом вимог цих правил;
— за бажанням клієнта — на підставі письмового звернення клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями системи – вчиненням клієнтом відповідних дій у системі з метою добровільного блокування клієнтом можливості його подальшого доступу до системи;
— в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kamilla16 6 травня 2024, 15:52
Повністю не задоволена банком.Не дають адекватних відповідей на питання клієнтів.Обманюють.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 травня 2024, 11:08
Добрий день.
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб з'ясувати причину негативного зворотного зв'язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JooPunnny 10 квітня 2024, 10:25
По неопытности попала несколько лет назад в кредобанк. Радовалась что берут меня без опыта))) сбежала через несколько месяцев. Такого ужаса больше нигде не видела!
Проблема вирішена
Natalia892 1 квітня 2024, 11:44
Банк жахливий! 21.03.2024 банкомат Привату не видав мені 10000 грн, в той же день я лишила заявку на гарячій лінії кредобанку і вже пройшло 12 днів, але кошти досі не повернули. Оператори відповідають, що вони ніяк не можуть пришвидшити процес повернення і потрібно чекати, а повертати кошти можуть до 180 днів.

До того ж 26го числа ще списали 90 грн на комісію, підв'язавши операцію до… зняття коштів, які я не отримала! При тому, що це зарплатна карточка і ліміт за місяць не був перевищений. Після звернення на ту ж гарячу лінію признали, що неправомірно взяли з мене комісію і повернули 90грн назад.

Дуже не раджу мати справи з цим банком.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 квітня 2024, 17:10
Добрий день.
Згідно отриманої від Вас заяви проводиться претензійна робота, яка здійснюється в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи Банк надасть Вам інформацію про її результати.
Валентина Федоркан 21 березня 2024, 19:53
02 березня 2024 року я намагалася зняти 3000 грн. із своєї зарплатної картки АТ «Кредобанк» у банкоматі АТ «Райфайзен Банк». Замість коштів у банкоматі я отримала квитанцію «несправність диспенсору» та висвіченним на екрані вибаченням. Але в той же час з картки 3000 грн. було списано. Я відразу зателефонувала на гарячу лінію АТ« Кредобанк» та АТ «Райфайзен Банк» та стала чекати вирішення проблеми. 06 березня 2024 року я звернулася з письмовими заявами до вказиних банків з проханням повернути кошти та надати письмову відповідь про вирішення моєї проблеми. Цього ж дня, на вимогу менеджера АТ «Кредобанку» я написала щей паперову заяву на повернення коштів. На сьогодні 21.03.2024 року кошти не повернули. АТ «Райффайзен Банк«надіслав відповідь на мій лист, де сказано, що в результаті проведеної перевірки встановлено, що на дату надання відповіді (лист від 07.03.2024) до АТ «Райффайзенбанк» не надходили запити по моїй операції. Відповіді від АТ «Кредобанку» досі не має. При візиті 06.03.2024 року до АТ «Кредобанку» менеджер зауважила, що якби я прийшла знімати кошти до банкомату «Кредобанку», то цієї ситуації можливо не було б. Так само мені відповідали і гарячій лінії. То це покарання? Рекомендую тим, хто хоче співпрацювати з АТ «Кредобанк» — сто разів подумати.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 22 березня 2024, 17:20
Добрий день.
Сьогодні кошти повернено на Ваш рахунок.
Перепрошуємо за незручності.
У мене був відкритий рахунок у КредоБанку, в кінці лютого приходе смс що моя картка заблокована у додаток зайти теж не можу. Подзвонивши на гарячу лінію оператор відповів що банк розірвав зі мною відношення з конфедеційних причин, вони не розголошують. На питання як мені забрати гроші, вони відповіли приїзжайте до відділення пишіть заяву на перерахунок у інший банк. Я знаходжусь у Іспанії і приїжджати не планую. Попросила надати заяву та підписати Дія підписом, мені відмовили відмовою, тільки їхати у відділення. Це що за совок? Що це за знущання? Чому я повинна все бросати витрачати гроші на дорогу, чому я не можу подати заяву дистанційно???
На питання надати мені офіційну відмову повернути гроші дистанційно з підписом та печаткою банка, теж була відмова.
У кого була подібна ситуація поділиться, будь ласка, як забрати гроші у ціх шахраїв
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 березня 2024, 16:12
Добрий день.
Причини розірвання ділових відносин Вам уже було повідомлено у відповіді на звернення, яке Ви залишали на інформаційній лінії банку.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Esaulenki 6 березня 2024, 17:42
Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 березня 2024, 15:45
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Gasik67 1 березня 2024, 22:10
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
22,02, 2022 року я перерахував своїй доньки яка мешкає у Мексиці на карту KredoBank 5700 ₴ які були конвертовані в песо, після цієї операції через тиждень на цю карту був нарахований борг без її згоди та пояснень походження, в сумі 501₴, ця операція по картці була єдина, додатком не користувалися, телефон залишився в Україні, на цей борг почали нараховувати відсотки та задіяли колекторів, коли донька звязалась з банком через додаток для пояснень походження боргу, вона отримала відповідь, що борг виник після списання коштів з рахунку 02,03,2022 року через курсові коливання до яких вона не має ніякого відношення, письмових та офіційних пояснень від банка поки ще немає…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 березня 2024, 15:43
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Для врегулювання питання заборгованості рекомендуємо, щоб Ваша донька зателефонувала до банку за номером телефону 0−800−200−706 (з 9:00 до 18:00) або написати на електронну адресу info.borg@kredobank.com.ua
IvanBonkov 29 лютого 2024, 15:28
Від банка будуть постійні неприємні сюрпризи, з останнього наприклад: достроково закрити ліміт на карті, при тому, що термін дії карти закінчується тільки через 2 роки.
Благо, що є інші банки які клієнтоорієнтивні та з гарним сервісом.
Дякую Кредобанк, за співпрацю, але за останні 2 роки ви реально пробиваєте дно, мати з вами справу небезпечно для фінансового здоров’я.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 березня 2024, 18:05
Добрий день.
Нам прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб перевірити чому було закрито кредитний ліміт по Вашій картці.
Wiwiwi 28 лютого 2024, 18:59
Думаю, якби в PKO дiзнались, як Кредобанк пробиває дно, вони б керiвникiв самi гнали мiтлою. А так у рiчних звiтах напишить, що все ок… Ну i ок.
А по факту:
1. Застосунок начебто з 2000 року. Функцiонал нульовий та i той лагає.
2. Способи контакту з банком обмеженi.
3. Банк теоретично вiдкриває рахунок в злотих, але при поповненнi по польському IBAN просто надсилає платежi назад, знiмаючи по 10 злотих. Норм такий бiзнес)
4. Некомпетентна підтримка.
Питаю: чому повернули переказ? Вiдповiдь: див. пункт такий, роздiл такий правил…
Вiдкриваю, дивлюсь. Такого пункту просто немає.
Пишу: то пояснiть чому повернули, бо такого пункту немає.
Вiдповiдь: вже написали, дивiться пункт… I так по колу.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 березня 2024, 18:02
Добрий день. Дякуємо за відгук.
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Додатково інформуємо, що детальніше про перекази з Польщі та можливі причини повернення Ви можете дізнатись на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/private/perekaz-koshtiv-z-za-kordonu-v-ukrainu/perekazy-z-polshchi
Gmo0inaKaterina 16 лютого 2024, 11:29
родичі надіслали мені грошову допоомгу, а банк взяв і заблокував кошти, просив надати докази звідки гроші і тд, я надала їм документи, сказали 30 днів розгляд вже минуло 45 днів, а толку ноль. хоча за роки співпраці ніколи нарікань не було на банк.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2024, 18:04
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Написали Вам у приватні повідомлення.
Olha234 15 лютого 2024, 14:14
За послугу з отримання довідки для заповнення декларації, що в інших банках нічого не коштує, необхідно сплатити 100 грн. Також враховуючи те, що разом з депозитом кредобанк автоматично відкриває ще 4 чи 5 рахунків, від яких неможливо відмовитись, довелось також сплачувати за надання довідки щодо цих непотрібних рахунків з нульовим балансом.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2024, 18:03
Дякуємо за зворотний зв'язок. Передали Ваші зауваження профільним підрозділам банку.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝