Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Esaulenki 6 березня 2024, 17:42
Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 березня 2024, 15:45
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Gasik67 1 березня 2024, 22:10
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
22,02, 2022 року я перерахував своїй доньки яка мешкає у Мексиці на карту KredoBank 5700 ₴ які були конвертовані в песо, після цієї операції через тиждень на цю карту був нарахований борг без її згоди та пояснень походження, в сумі 501₴, ця операція по картці була єдина, додатком не користувалися, телефон залишився в Україні, на цей борг почали нараховувати відсотки та задіяли колекторів, коли донька звязалась з банком через додаток для пояснень походження боргу, вона отримала відповідь, що борг виник після списання коштів з рахунку 02,03,2022 року через курсові коливання до яких вона не має ніякого відношення, письмових та офіційних пояснень від банка поки ще немає…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 березня 2024, 15:43
Добрий день.
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Для врегулювання питання заборгованості рекомендуємо, щоб Ваша донька зателефонувала до банку за номером телефону 0−800−200−706 (з 9:00 до 18:00) або написати на електронну адресу info.borg@kredobank.com.ua
IvanBonkov 29 лютого 2024, 15:28
Від банка будуть постійні неприємні сюрпризи, з останнього наприклад: достроково закрити ліміт на карті, при тому, що термін дії карти закінчується тільки через 2 роки.
Благо, що є інші банки які клієнтоорієнтивні та з гарним сервісом.
Дякую Кредобанк, за співпрацю, але за останні 2 роки ви реально пробиваєте дно, мати з вами справу небезпечно для фінансового здоров’я.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 березня 2024, 18:05
Добрий день.
Нам прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб перевірити чому було закрито кредитний ліміт по Вашій картці.
Wiwiwi 28 лютого 2024, 18:59
Думаю, якби в PKO дiзнались, як Кредобанк пробиває дно, вони б керiвникiв самi гнали мiтлою. А так у рiчних звiтах напишить, що все ок… Ну i ок.
А по факту:
1. Застосунок начебто з 2000 року. Функцiонал нульовий та i той лагає.
2. Способи контакту з банком обмеженi.
3. Банк теоретично вiдкриває рахунок в злотих, але при поповненнi по польському IBAN просто надсилає платежi назад, знiмаючи по 10 злотих. Норм такий бiзнес)
4. Некомпетентна підтримка.
Питаю: чому повернули переказ? Вiдповiдь: див. пункт такий, роздiл такий правил…
Вiдкриваю, дивлюсь. Такого пункту просто немає.
Пишу: то пояснiть чому повернули, бо такого пункту немає.
Вiдповiдь: вже написали, дивiться пункт… I так по колу.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 березня 2024, 18:02
Добрий день. Дякуємо за відгук.
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Додатково інформуємо, що детальніше про перекази з Польщі та можливі причини повернення Ви можете дізнатись на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/private/perekaz-koshtiv-z-za-kordonu-v-ukrainu/perekazy-z-polshchi
Gmo0inaKaterina 16 лютого 2024, 11:29
родичі надіслали мені грошову допоомгу, а банк взяв і заблокував кошти, просив надати докази звідки гроші і тд, я надала їм документи, сказали 30 днів розгляд вже минуло 45 днів, а толку ноль. хоча за роки співпраці ніколи нарікань не було на банк.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2024, 18:04
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Написали Вам у приватні повідомлення.
Olha234 15 лютого 2024, 14:14
За послугу з отримання довідки для заповнення декларації, що в інших банках нічого не коштує, необхідно сплатити 100 грн. Також враховуючи те, що разом з депозитом кредобанк автоматично відкриває ще 4 чи 5 рахунків, від яких неможливо відмовитись, довелось також сплачувати за надання довідки щодо цих непотрібних рахунків з нульовим балансом.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2024, 18:03
Дякуємо за зворотний зв'язок. Передали Ваші зауваження профільним підрозділам банку.
evgenij40 14 лютого 2024, 16:02
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 21
Час тому написав відгук і як не було його.Розірвав стосункі з цим недобанка.Завжди шоб отримати послугу требв було щось зробити (то картку відкрити то щось ще)А це ограничения на покупку валюти як кажуть 400000 гривень на місяць.Це тому що банк неспроможний більше продавати, так ні продають іншим і більше і все нічого.НБУ з минулого року дозволив купляти валюту без ограніченій, а не я підтвердити повинен походження коштів.Я інвалід і змушений був працювати за кордоном як і мати моя.І сплатив податкі в країні де працював.І якшо я збираю валюту на житло то ніхто не вправі змушувати мене перед недоменеджерами про походження коштів розповідати.Розірав стосункі з цим дивним банком в якому не тількі недоменеджери але і керівник відділення дивакуватий умнік.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2024, 17:51
Добрий день. Повідомляємо, що у своїй діяльності банк керується Законами України та нормативно правовими актами Національного банку України, згідно норм яких і здійснює обслуговування клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», фінансові операції на суму від 400 тис. грн. (в еквіваленті) підлягають фінансовому моніторингу, тому в разі здійснення такої операції клієнт має надати документи, які підтверджують джерело походження коштів.
Проблема вирішена
Oleksandra68 12 лютого 2024, 19:28
Банк блокує доступ до додатку і каже що треба чекати, доки не розблокують. Чекала уже дуже багато часу. Ніхто не розблоковує. Писала листи на пошту — кажуть що це конфіденційна інформація.
Як тепер зняти мої кошти? Правила я не порушувала! Прошу звязатись зі мною :(
Всю необхідну інформацію я надам, якщо потрібно…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 лютого 2024, 15:42
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Volkova1995 8 лютого 2024, 10:48
Добрый день 02.02.2024 отправила деньги на свой щет кредо банка и досех пор как 7 дней жду деньги и сотрудники толком ничего не объясняют только ждите… вы не понимаете что у людей то-же проблемы и нужны деньги!!! Совсем нет совести!!! ХУЖЕ ЧЕМ КРЕДО БАНК Я ИЩЕ НЕ ВСТРЕЧАЛА. Верните деньги. Я все, больше не хочу знать этот банк!!!+
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 лютого 2024, 12:36
Добрий день.
Наразі присутні технічні проблеми з опрацюванням переказів, що надійшли до АТ «КРЕДОБАНК» з країн ЄС із використанням унікального ідентифікатора 2 лютого 2024 року. Ведуться роботи щодо вирішення технічних проблем. Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Перекази, що надійшли до банку в інші дні опрацьовуються в штатному режимі.
Проблема вирішена
Liliia1980 6 лютого 2024, 15:41
Моя мама є клієнтом Кредобанку, на її рахунок я перерахувала кошти зранку 2.02.2024.Сьогодні вже 6.02.2024, а грошей ще досі немає.На гарячій лінії кажуть тільки одне, що відбувся збій і коли будуть гроші їм не відомо.Працівники гарячої лінії абсолютно не компетентні, не можуть назвати навіть приблизні терміни.Я так розумію, що банк існує за рахунок своїх клієнтів, точніше їх грошових вкладень.Таке ставлення до них не допустиме.Навчіть працювати працівників гарячої лінії.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 7 лютого 2024, 16:21
Добрий день. Відповіли Вам у приватні повідомлення.
IRINA1236 25 січня 2024, 14:20
Являемся клиентами банка с 2018 года. У нас оформлена ипотека в Кредобанке. И все было прекрасно до декабря 2023 года когда было обнаружено в Дії назначение судебного заседания. Банк подал на нас в суд за якобы просроченный платеж и взыскании всей суммы по кредиту. На что горячая линия неоднократно отвечает о том что нет никакого иска и просрочки тоже нет. Но суд в январе состоялся и так же назначили повторное заседание. Горячая линия дальше утверждает, что просрочка отсутствует, да и мы собственно о этом знаем. Но справку не дают о отсутствии задолженности, говорят подождать. Также в платеже за январь они добавляют сумму к оплате за судебные расходы. Сегодня вообще был супер ответ от той же горячей линии — Это адвокат, Гончарова Ульяна Игоревна, решила подать на вас в суд так как когда-то была задолженность в размере 16 тыс. грн. Уважаемый Банк!!! Хочется спросить, а что происходит??? Вас смущает квартира в зоне боевых действий??? За которую мы продолжаем платить и не отказывались, хотя в любой момент мы можем остаться без имущества!!! Прошу обратить внимание на мое обращение!!! Будем готовить жалобы дальше в том числе на Уважаемую Гончарову Ульяну Игоревну, которая даже говорить не умеет нормально и что-либо объяснить!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 січня 2024, 16:43
Добрий день. Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
kava6s5 24 січня 2024, 17:30
Кредобанк заблокував мої 8000 грн, каже що із за шахрайства.
Пішов уже 2 й місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Всю інфу про кошти свої я надала, а толку ніякого, гроші заблоковані! Користувалась банком 3 роки, ніколи нарікань на нього не було, а це на тобі
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 січня 2024, 16:42
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Написали Вам у приватні повідомлення.
Три літри 14 січня 2024, 8:44
В вечері в пʼятницю я відправив банківський переказ на свій рахунок в іншому банку. Вже ранок неділі, а гроші так і не дійшли і це цілком вина Кредобанку бо той інший банк мабуть єдиний хто проводить платежі цілодобово: 16 грудня (це була неділя) я переказував з нього гроші на рахунок Кредобанку і вони дойшли меньше ніж за пів години.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 січня 2024, 10:16
Добрий день. Платежі на рахунки клієнтів в інших банках за реквізитами отримувача (не на картку) — виконуються банком щодня з 9:00 год і до 23:00 год в день їх надходження або не пізніше наступного операційного дня, окрім платіжних операцій, що потребують аналізу та ручного опрацювання відповідно до вимог внутрішньобанківських документів.
Інформація про це також зазначена на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/internet-banking/online-banking/banking-faq
Игорь Волошин 3 січня 2024, 18:34
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 55
Банком особо и не пользовался, сегодня пришла смс на телефон, что банк решил разорвать деловые отношения. Сперва был в недоумении, почему! После думаю ну и ладно, звоню в банк говорю у меня там средства на балансе были, можете вывести по реквизитам. На что банк ответил нельзя, идите в отделение, я говорю что живу в другом городе, мне нужно ехать за 100 км, я часть суммы на дорогу потрачу, но их это не волнует. Поэтому будьте внимательны, бо банк откровенно на букву Г…, может в любое время закрыть счет без конкретный объяснений, просто по шаблону
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 січня 2024, 17:10
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Adiy 29 грудня 2023, 10:03
Дуже довго обробляе, потрібно чекати поки гроші надійдуть, у інших банків швидше. В цілому влаштовує.
taraskin05 16 грудня 2023, 13:57
Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували? Також на рахунку було 26000грн., тепер в мене 0. Куди ділись мої гроші в них також пояснень немає. Банк просто вкрав мої кошти. Пояснень я до тепер ніяких не отримав. Вимагаю негайно повернути мені мої кошти. Буду писати заяву в поліцію про крадіжку банком коштів та подавати до суду. Нікому не рекомендую користуватися послугами кредобанку, якщо хочете зберегти свої кошти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 грудня 2023, 17:15
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Msnatik 15 грудня 2023, 20:00
Нікому не рекомендую цей банк. Перевела на картку свої кошти 15000, купила валюту онлайн 400$ на свою же карту в банку. Все заблокували… Зверталася до оператора, сказав на перевірку, обіцяв передзвонити… мовчить… Яка перевірка? Чому додаток заблокували? Чому я не бачу свої кошти?
Виглядає як шахрайство…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 грудня 2023, 17:16
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
peija 14 грудня 2023, 9:06
Доброго дня. Практично всі банки, код на підтвердження операції, якщо встановлено мобільний додаток, відправляють на додаток. У Кредобанку підтвердження приходить по СМС. Буває часом СМС не приходить або приходить через раз. У зв’язку з проблемою «Київстар» ми вже другий день не можемо зробити абсолютно нічого, оскільки підтвердження СМС не приходять. Є багато факторів, скажімо, поїхав, в мобілку поставив іншу карту, картка заблокувалася, немає покриття, але є інтернет і т.д.
Може настав час, щоб код підтвердження приходив на мобільний додаток?
Передайте це звернення вашому IT відділу. Дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 грудня 2023, 9:54
Добрий день.
Для переключення на PUSH-інформування необхідно звернутись до Контакт-центру банку, за одним з номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70.
Звернення також можна подати через застосунок KredoBank. Для цього потрібно перейти у застосунок, натиснути «Більше -> Повідомлення -> Вихідні» та залишити повідомлення.
Також, якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для отримання повідомлень, можна змінити фінансовий номер телефону на іншого оператора, у відділенні банку, для отримання кодів (ОТП) підтвердження операцій та підтвердження онлайн транзакцій (3DS).
Після відновлення роботи оператора зв’язку, у разі необхідності можна змінити фінансовий номер телефону на попередній самостійно у Онлайн-банкінгу (Більше -> Профіль -> Фінансовий номер телефону).
Проблема вирішена
S12472024 7 грудня 2023, 17:44
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
03.01.2020 у відділенні АТ КРЕДОБАНК у м.Чернігові відкрила гривневий депозит «Накопичувальний» під 12% річних з автопролонгацією. 28.09.2023 звернулась у це ж відділення банку поцікавитись станом депозиту. Працівниця банку відповіла, що за моїм депозитом змінювалась відсоткова ставка (6%, 3%), а на даний час вона становить аж 0,1%. Це по гривневому депозиту!!! Я припускаю, що така ставка має місце в деяких банках по доларових депозитах, але щоб по гривневому, такого не зустрічала в жодному банку.
Мені запропонували переоформити цей депозит на «Прибутковий» під 14% річних, оскільки «Накопичувальні» депозити вони вже не оформляли, від чого я відмовилась. Яким чином мій депозит з 12% річних «скотився» до 0,1% мені так ніхто і не пояснив.
Повернути депозит в цей день мені відмовили, а сказали написати заяву про дострокове розірвання договору банківського вкладу та прийти за коштами 02.10.2023.
В цей же день я попросила працівницю банку надати мені нормативне обгрунтування зменшення відсоткової ставки по депозиту в розрізі дат та відсотків, з посиланням на конкретні нормативні акти, на підставі яких зменшувалась відсоткова ставка по депозиту. Вона сказала, щоб я написала письмову заяву на ім«я директора Чернігівського відділення Кредобанку Кравченка О. О. Коли заява була написана, вона сказала, що мою заяву вони передадуть до головного відділення банку у місто Львів, звідки мені буде надіслано письмову відповідь через 30 робочих днів. І тут у мене, як у юриста, виникло ще декілька запитань:
1. Чому мене змусили писати заяву на керівника Чернігівського відділення, а не головного відділення у м.Львові, якщо відповідь повинні готувати там?
2. Чому працівниця Кредобанку вважає, що відповідь на звернення повинна надаватись через 30 робочих днів, а не 30 календарних днів, як це зазначено у ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»?
До речі, вже минуло більше двох місяців, але ніякої відповіді я так і не отримала.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 грудня 2023, 10:58
Добрий день. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас, тому написали Вам у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Резаненко 5 грудня 2023, 14:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
24.11.2023р. закінчився валютний депозит у мого чоловіка Резаненко Павла.
Банк самостійно встановив ліміт на видачу коштів розмірі 90000 грн. в день. Окрім того, для розрахунку еквіваленту банк, нікого не повідомивши, приймає не курс НБУ, а курс продажу валюти, встановлений в даному банку.
Під час 1 візиту потрапити до касира не вдалось, оскільки касир провів невірно платіж клієнта і розбирався більше 2 годин. Чекати звісно більше ніж 1,5 години чоловік не став.
Наступного разу видали еквівалент 90000 по курсу 37,44- 2400$ мотивуючи внутрішньо встановленими правилами банку.
Тобто, для того, щоб забрати свій же депозит 2700$, в еквіваленті 100000грн в день по курсу НБУ, необхідно до банку ходити як на роботу. Чи вдасться з такою роботою банку забрати депозит під час третього візиту теж велике питання.
Встановлений законодавством еквівалент 100 000 грн в рамках 1 операційного дня для валютних операцій по курсу НБУ для банку не є правилом для виконання. Як говориться, банк робить все для того, щоб клієнти оминали його десятою дорогою.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 грудня 2023, 15:06
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок. Станом на сьогодні для карток та рахунків в іноземній валюті діє ліміт на зняття готівки – 90 000 гривень на добу в еквіваленті. Розмір ліміту встановлено згідно рекомендацій Національного банку України. Інформація про встановлені ліміти на зняття готівки розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/questions

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝