×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.51 | 44.09 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.21 | 41.74 |
Всі курси банку |
некачественная консультация
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку, дату та приблизний час звернення.
Написати коментар
Пропали гроші з карти,і не повертають…
по роботі перевелии мені суму 5000 грн але на карті не хватало 1100грн залишок 3900грн, позвонила на лінію 0800500850 провірили всі транзакції по картці ніяких операцій по карті не було, тобто причини у банку, подали запит у Департамент, чекати відповіді до 30 днів, стільки часу я не можу чекати, я довірилася банку, а гроші зникли і пояснити причину і коли повернуть не можуть, консультанти на лінії нічого не знають, просто обривають зв’язок, жахливе неподобство і ставлення до клієнта, пропали гроші тні пояснень ні вирішень, а просто «чекайте», чому в такий ітак важкий час, банк приносить клієнтам незручності а навіть і проблеми, бо іза цієї ситуації в мене виникли проблеми по роботі, хто має за це відповідати, як бути в такій ситуації і куди звертатися? Карту я хочу закрити, бо в останній час забагато у Кредобанк проблем, які приносять незручності і збитки, але як мені забрати всю суму яку мені надіслали. Одне радує що це не сталося в момент коли на карті були набагато більші суми, але як я зрозуміла від цього я не застрахована)
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення. Також просимо вказати дату проведення транзакції, мова про яку йде у зверненні.
Написати коментар
Ужасная поддержка
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення і недопущення подібного у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення.
Написати коментар
Обманули с закрытием счёта и кредита
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності та повідомляємо, що Ваша заявка #28882 передана профільним підрозділам Банку для проведення відповідного аналізу та перевірки зазначеної Вами інформації.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано на електронну скриньку, вказану Вами при реєстрації на сайті https://minfin.com.ua в термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Акція Złotówka
Написати коментар
Стягнення чужого кредита
Коментарі (1)
Хищение средств
Написати коментар
Благодарность
Коментарі (1)
Ужасное обслуживание
Написати коментар
Увага!!! Бандитизм.
Ще в липні 2018 року, взяв кредит в «Кредобанк», на свою дурну голову, сума 60тис., на термін 5 років.
Добросовісно вчасно виплачувала за цим кредитом на протязі 25 місяців.
На данний час нажаль є протермінування за 2 місяці.Згідно діючого закону України, в зв'язку з короновірусом банки не мають права до 01.01.2021р., нараховувати пеню за несвоєчасне погашення за кредитом.Але працівники банку зробили, взагалі як бандити, вони просто продали мій борг колекторській компанії, працівники якої постійно дзвонять і погрожують, тобто діють за методом залякування.Отже попереджаю усіх, люди старайтеся не брати ніяких кредитів, краще позичити любі кошти в рідних та близьких, або у друзів, але ні в якому разі ні в банках, ні в кредитних спілках не беріть жодної копійки.Як таке свавілля дозволяють контролюючи структури я не знаю.Можу зробити тільки один висновок, що контролюючи структури з ними за одне.Потрібно за такий бандитизм просто забирати ліцензію на діяльність банку.
Написати коментар
Никакой обратной связи
2 ноября пришла СМС что документы проверены, следом через пару часов повторили что документы проверены и в течении 5 рабочих дней со мной свяжется сотрудник банка. Вечером сообщения о том как получить ПИН-код, и что подключена услуга МОБИНФОРМ.
В числах 12-13 ноября я звоню в колл-центр, спрашиваю про судьбу моей карты. Заверяют, что работники не позвонили, так как карта ещё не готова, и 5 рабочих дней — это минимум, обычно до 15-20 дней (!!!!) карту выпускают с адресной доставкой. Сегодня утро 23-го ноября. Выводы делайте часи!
Карта мне уже не актуальна, и я буду звонить и просить отменить мой заказ, так как уже прошли все мыслимые и немыслимые сроки и заказал карту в злотых в монобанке. Обидно лишь то, что поделился своими личными данными с этим банком. Единственное для чего он годится, это для оплаты визового сбора в консульство Польши, и то, давно уже Приват предоставляет аналогичную услугу.
Коментарі (2)
Шахрайство
Отримала відповідь про те, що незаконні карткові рахунки скасовані
та служба безпеки готує докуме до поліції. Але коли у відділенні надавали довідку, працівники навіть не попросили паспорт паспорт! Тобто надали невідомо кому довідку! Як можливо, щоб співробітники фінансової установи перед тим, як надавати інформцуію чи довідку не встановлюють особу.Наразі зрозуміло, чому було взято до уваги втрачений паспорт, та відкрито картковий рахунок, котрий мені не належить.
Написати коментар
Колхоз с банковской лицензией
Контакт центр не владеет информацией — просят оставить номер и «вам перезвонят». Никто конечно же не перезванивает.
Звоню в контакт центр, прошу дать телефон сотрудника, которому уже я могу перезвонить и узнать. Дают номер. Номер этого сотрудника конечно же мертвый (надеюсь, сотрдуник хоть живой).
Звоню по телефонам отделений в Киеве: телефоны отделений по Антоновича, Петлюры, Тимошенко — не отвечают.
По ул. Бандеры и Петлюры — проконсультировать не могут, говорят перезвонит начальник отделения… В Общем все то же — никто не перезванивает.
Ранее писал им на «Запитання до співробітника інф. лінії» (сообщение). Вообще цирк — человек перезванивает, прямо говорит что он НЕ знает условий по нужному кред. продукту и тут же начинает «впихивать» какой-то быстрый кредит…
Резюме:
ниже читал отзыв о том, что Кредобанк — это колхоз у которого случайно оказалась банковская лицензия. Абсолютно согласен.
Написати коментар
Забивают на свою работу и вороют деньги
Не отобажаются депозиты в интернет банкинге -> своих денег клиент не видит
Как они решают ситуацию
1. Позвонил объяснил проблему. Обратную связь не дали, что зарегистрировали проблему и будут исправлять -> забили на проблему,
2. Месяц решали- решали проблему сегодня отписались мол продолжаем решать -> клоуны, не компетентность
3. По карточному продукту в месяц есть обязательство 15К пополнять карту или 150 грн в месяц комиссия. При этом деньги на счетах не отображаются (по их вине). Для клиента -> деньги опять украдены. Так при этом еще и начисляют 150 грн / в месяц комиссии! Каково! Тоесть налажали (причем это криминал- хищение средств) так еще и им за их некомпетентность еще и должны платить.
4. Деньги внес 31 числа все равно начислили комиссию.
Написати коментар
Віталій
Написати коментар
Я не розумію
Написати коментар
Хамское обслуживание
Написати коментар
Нет слов
Коментарі (4)
Депозит
Коментарі (2)
Банк отказывается закрыть счет и начисляет оплату за обслуживание счета
Я обращался неоднократно в техническую поддержку банка с просьбой закрыть счет, но все мои обращения были проигнорированы. Банк продожает снимать деньги за обслуживание счета, который мне не нужен, но не дает возможности мне закрыть счет.
Менеджеры банка говорят, что нельзя закрыть счет онлайн, для этого я обязан лично явиться в отделение банка. Однако я не могу этого сделать, о чем я писал выше. В договоре нет такого условия о закрытии счета и я не был проинформирован об этом при открытии счета.
Написати коментар