Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sansey2020 28 лютого 2021, 19:27
Недоволен службой поддержки банка. Звонил по поводу ипотечного кредита, какие документы нужно собрать. Сказали нужен только паспорт, ИНН и справка о доходах за 6 месяцев. А когда пришел в отделение, то оказались нужны документы и по объекту ипотеки. Зачем тогда вообще нужны ваши консультанты, если не могут сразу нормально проконсультировать.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 березня 2021, 13:29
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку, дату та приблизний час звернення.
Tina777 25 лютого 2021, 23:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
У мене є карта від Кредобанку на власні кошти, активно нею користуюся, от недавно
по роботі перевелии мені суму 5000 грн але на карті не хватало 1100грн залишок 3900грн, позвонила на лінію 0800500850 провірили всі транзакції по картці ніяких операцій по карті не було, тобто причини у банку, подали запит у Департамент, чекати відповіді до 30 днів, стільки часу я не можу чекати, я довірилася банку, а гроші зникли і пояснити причину і коли повернуть не можуть, консультанти на лінії нічого не знають, просто обривають зв’язок, жахливе неподобство і ставлення до клієнта, пропали гроші тні пояснень ні вирішень, а просто «чекайте», чому в такий ітак важкий час, банк приносить клієнтам незручності а навіть і проблеми, бо іза цієї ситуації в мене виникли проблеми по роботі, хто має за це відповідати, як бути в такій ситуації і куди звертатися? Карту я хочу закрити, бо в останній час забагато у Кредобанк проблем, які приносять незручності і збитки, але як мені забрати всю суму яку мені надіслали. Одне радує що це не сталося в момент коли на карті були набагато більші суми, але як я зрозуміла від цього я не застрахована)
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 лютого 2021, 17:06
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення. Також просимо вказати дату проведення транзакції, мова про яку йде у зверненні.
Денис Зима 11 лютого 2021, 18:17
Получил кредитку Кредобанка, но даже еще не активировал. Брал «на всякий случай». Через примерно неделю приходит ночью СМС что с карты произошло списание 17 грн, мелочь, но не приятно (хотя меня уверяли что обслуживание карты бесплатное). Звоню в поддержку получить объяснения, попросили «секретное слово» от карты, без которого сказать куда списали деньги они не могут. Так как «секретное слово» я забыл, я попросил их или подождать на линии пока я его найду (я бы даже моцарта включил :)), но девочка предложила перезвонить мне через 5 минут. Соглашаюсь. Нашел анкету, узнал слово, прождал звонка 4 часа … Перезваниваю с тем же вопросом на тот же телефон поддержки, другая девочка обещает «знайти того хто мав зателефонувати» и что со мной обязательно свяжутся. Шел 3й час … звонка все еще нет. Непонятное списание с карты без внятного ответа на вопрос «куда», а также столь отзывчивая поддержка заставляет закрыть карту и отдать предпочтение продуктам других банков.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 лютого 2021, 18:14
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення і недопущення подібного у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення.
Проблема вирішена
requiming 2 лютого 2021, 22:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 18
В 2018 году Компания по доверенности открыла мне счёт в данном банком, в 2019 я уволился, один из счетов закрыла компания, а второй остался, на него насчитался овердрафт, который перешел в кредит и испортил кредитный рейтинг. В 2020 я решил исправить данную ситуацию, поехал в банк, декабрь., в банке не работает ПО, ничего не получилось, ни счет ни кредит закрыть не получилось. Приехал в январе 2021 в другое отделение (на подоле) обьяснил ситуацию попросил помочь с погашением и закрытием, сотрудник банка звонила кому-то на протяжении 1.5 часа, что-то узнавала, просила меня прийти в другой раз, так как сейчас у них там якобы опять что-то не работает. Я позвонил на гарячую линию обьяснил ситуацию, сотрудница зашевилась, дала мне реквизиты для погашения кредита, закрыла один из счетов, я оставил заявление на закрытие счета, прошел месяц счет все еще открыт, а кредит не погашен. Буду завтра ехать опять.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 лютого 2021, 13:52
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності та повідомляємо, що Ваша заявка #28882 передана профільним підрозділам Банку для проведення відповідного аналізу та перевірки зазначеної Вами інформації.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано на електронну скриньку, вказану Вами при реєстрації на сайті https://minfin.com.ua в термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Проблема вирішена
Liya2014 25 січня 2021, 10:31
З 05.10.2020 по 31.12.2020 у банку проходила акція Відкрий рахунок Złotówka — отримай винагороду 200 грн. На гарічій лінії і у відділенні так все гарно розповідали, а на ділі обіцянок не виконали. У відділенні рахунок Złotówka (у злотих) відкрили, а от про рахунок у гривні, щоб отримати цю саму винагороду, забули… Сумно… Гадаю, що преміальні працівникам відділення за залучення чималих коштів нарахували. Нікому не раджу звертатись до цього банку.
Кредобанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 15:12
Доброго дня! Вибачте за непорозуміння. Щоб виправити цю помилку надайте будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
Artem2727 18 січня 2021, 0:15
На моє ім'я шахраї у трьох банках оформили кредити за підробними документами. Інші банки, як нормальні люди, самі звернулись до поліції. Поліція відкрила кримінальну справу і допитала мене, показавши у тому числі підроблені копії паспорта. А от від імені Кредобанку почали телефонувати колектори з питанням чому я не оплачую кредит (привіт юридичній компанії Дельта-М, співробітники якої не знають різниці між договором переуступки боргу і послугами колл-центру). Я написав офіційний лист до Кредобанку, де пояснив, що це шахраї і надав докази, що я кредит не брав. У відповідь Кредобанк надав офіційну відповідь, де висловлював мені повагу (лол) і повідомив, що звернувся до правоохоронних органів. Колектори на кілька місяців пропали. Але зараз почали дзвонити знову, а Кредобанк (завідомо знаючі, що документи по кредиту підробні) отримав виконавчий напис нотаріуса про стягнення боргу з мене (!) а не з шахраїв.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 22 квітня 2021, 10:55
Відповіли Вам у особисті повідомлення.
mankar 25 грудня 2020, 17:31
Послали мне перевод, неделю назад, он должен был прийти примерно через 1−2 часа, как раньше приходил, но нет, сумма крупная
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0663200855 24 грудня 2020, 18:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 18
Выражаем свою благодарность Науменко Дмитрию, Клим Дмитрию, Хоменко Максиму за их профессионализм, грамотность, ПОРЯДОЧНОСТЬ, оперативность. Ребята обслужили настолько качественно и с пониманием к сложившейся ситуации, что от чистого сердца СПАСИБО. Из-за таких сотрудников как они КРЕДОБАНК становятся фаворитом среди других.
IrinaKris 9 грудня 2020, 20:09
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71
Получила кредит. Мало того, что сумма платежа из обещанной идущей на уменьшение не менялась. Когда пришла в банк закрыть кредит — проблема. Сотрудники не в курсе как это сделать, информация с горячей линии и слова сотрудников в отделении разные. В отделении не сказали о переплата. Касса работает до 17.00 и когда в банке куча народу её закрывают на пересчёт. Банк работает до 18.00 и пересчитать можно не создавая очередь. Сервис на нуле! В зале сотрудники по телефону решают свои личные вопросы, а на людей внимания ноль.
Meneger 25 листопада 2020, 19:09
Доброго вечора, шановне товариство.
Ще в липні 2018 року, взяв кредит в «Кредобанк», на свою дурну голову, сума 60тис., на термін 5 років.
Добросовісно вчасно виплачувала за цим кредитом на протязі 25 місяців.
На данний час нажаль є протермінування за 2 місяці.Згідно діючого закону України, в зв'язку з короновірусом банки не мають права до 01.01.2021р., нараховувати пеню за несвоєчасне погашення за кредитом.Але працівники банку зробили, взагалі як бандити, вони просто продали мій борг колекторській компанії, працівники якої постійно дзвонять і погрожують, тобто діють за методом залякування.Отже попереджаю усіх, люди старайтеся не брати ніяких кредитів, краще позичити любі кошти в рідних та близьких, або у друзів, але ні в якому разі ні в банках, ні в кредитних спілках не беріть жодної копійки.Як таке свавілля дозволяють контролюючи структури я не знаю.Можу зробити тільки один висновок, що контролюючи структури з ними за одне.Потрібно за такий бандитизм просто забирати ліцензію на діяльність банку.
Маруф Махмудов 23 листопада 2020, 6:31
1 ноября оформил онлайн пакет Zlotówka, естественно подгрузил все требуемые документы.
2 ноября пришла СМС что документы проверены, следом через пару часов повторили что документы проверены и в течении 5 рабочих дней со мной свяжется сотрудник банка. Вечером сообщения о том как получить ПИН-код, и что подключена услуга МОБИНФОРМ.
В числах 12-13 ноября я звоню в колл-центр, спрашиваю про судьбу моей карты. Заверяют, что работники не позвонили, так как карта ещё не готова, и 5 рабочих дней — это минимум, обычно до 15-20 дней (!!!!) карту выпускают с адресной доставкой. Сегодня утро 23-го ноября. Выводы делайте часи!

Карта мне уже не актуальна, и я буду звонить и просить отменить мой заказ, так как уже прошли все мыслимые и немыслимые сроки и заказал карту в злотых в монобанке. Обидно лишь то, что поделился своими личными данными с этим банком. Единственное для чего он годится, это для оплаты визового сбора в консульство Польши, и то, давно уже Приват предоставляет аналогичную услугу.
54321irina 18 листопада 2020, 22:00
Я зверталась з заявою у Кредобанк, про те, що я, особисто, не укладала жодних договорів та не надавала особистої згоди на обробку та зберігання моїх персональних даних протягом 10 років.
Отримала відповідь про те, що незаконні карткові рахунки скасовані
та служба безпеки готує докуме до поліції. Але коли у відділенні надавали довідку, працівники навіть не попросили паспорт паспорт! Тобто надали невідомо кому довідку! Як можливо, щоб співробітники фінансової установи перед тим, як надавати інформцуію чи довідку не встановлюють особу.Наразі зрозуміло, чому було взято до уваги втрачений паспорт, та відкрито картковий рахунок, котрий мені не належить.
Ol88eg 13 листопада 2020, 14:58
Хочу уточнить информацию по кредитному продукту т.к. на вебсайте противоречивая и неполная информация.
Контакт центр не владеет информацией — просят оставить номер и «вам перезвонят». Никто конечно же не перезванивает.
Звоню в контакт центр, прошу дать телефон сотрудника, которому уже я могу перезвонить и узнать. Дают номер. Номер этого сотрудника конечно же мертвый (надеюсь, сотрдуник хоть живой).
Звоню по телефонам отделений в Киеве: телефоны отделений по Антоновича, Петлюры, Тимошенко — не отвечают.
По ул. Бандеры и Петлюры — проконсультировать не могут, говорят перезвонит начальник отделения… В Общем все то же — никто не перезванивает.
Ранее писал им на «Запитання до співробітника інф. лінії» (сообщение). Вообще цирк — человек перезванивает, прямо говорит что он НЕ знает условий по нужному кред. продукту и тут же начинает «впихивать» какой-то быстрый кредит…

Резюме:

ниже читал отзыв о том, что Кредобанк — это колхоз у которого случайно оказалась банковская лицензия. Абсолютно согласен.
Дмитрий Мал 12 листопада 2020, 17:40
Ситуация:
Не отобажаются депозиты в интернет банкинге -> своих денег клиент не видит

Как они решают ситуацию
1. Позвонил объяснил проблему. Обратную связь не дали, что зарегистрировали проблему и будут исправлять -> забили на проблему,
2. Месяц решали- решали проблему сегодня отписались мол продолжаем решать -> клоуны, не компетентность
3. По карточному продукту в месяц есть обязательство 15К пополнять карту или 150 грн в месяц комиссия. При этом деньги на счетах не отображаются (по их вине). Для клиента -> деньги опять украдены. Так при этом еще и начисляют 150 грн / в месяц комиссии! Каково! Тоесть налажали (причем это криминал- хищение средств) так еще и им за их некомпетентность еще и должны платить.
4. Деньги внес 31 числа все равно начислили комиссию.
1985fghjtgb1985 10 листопада 2020, 7:58
Доброго дня. Оформив овердрафт в кредо банку, потім різко почали пропадати кошти. Коли звернувся в банк, виявилося що банк овердрафт перевів у звичайний кредит і нарахував проценти мені, як по звичайному кредиту.Доречі в історії зарахування коштів, просрочки не було ніколи. Дозволу на перевід овердрафту на кредит я не давав. Звонив оператору відповіді не отримав, написав заяву відповіді теж не отримав. Скажу так, якщо ви наймаєте не професійних людей, визнавайте свої помилки. А то виглядає начебто ви аферисти.
tanyf 6 листопада 2020, 20:32
Так склалися життєві обставини ( син попав в ДТП і чорна полоса потягнулася) я « влізла » в багато кредитів. Я офіційно працюю. Звернулася в кредо банк за допомогою, щоб закрити всі кредити одним в кредо банку. Я, людина, яка лізе зі шкіри, але сплачує кредит. В мене є онлайн кредити. Немає прострочки. Це вимушено бралися ці кредити, бо телефонують і вже на зараз потрібна СУМА… І просто відмова. «Кредитна історія». Не має прострочок. Немає заборгованості і… «кредитна історія». Я працюю 33 роки на одному місці. Я, рахую, що потрібно, щоб не роботи опрацьовували заявку на кредит( а я дуже сподіваюся, що це не людина), а до кожного клієнта був особливий підхід. Але мені здається, що краще надати кредит бізнесменам, ніж такій простій людині, як я.( до мене, навіть, ніхто не дзвонив, зі мною, навіть, ніхто не спілкувався. Ну попала людина в біду, ну і пофік. Якось так. У відділенні персонал — супер. В головному офісі -…. Я, думаю, що якби керівники банку знали, як працюють їхні працівники ( не на місцях, там, дійсно люди працюють, а в головному. Для них люди, це ніхто. Якщо я звернулася, значить життя заставило. Від суми ніхто не застрахований. І не розібравшись — тупо відмова. Звичайно, а навіщо вникати в конкретну ситуацію. зарплата НОРМАЛЬНА, а всі решта _ це… А особливо з такими проблемами, як в мене.
Василиса Светлячок 15 жовтня 2020, 17:00
Пришли оплатить услугу в кредобанк, дверь была закрыта, было объявление, что банк закрыт на дезинфекцию с13.00 до 13.30. Был указан график работы банка и кассы, но то что в кассе перерыв с 13.00 до 14.00 не было указано. На мое замечание, что в графике не указан перерыв, мне грубо ответили, что они не обязаны об этом сообщать. Мало того кассир позже пришла с перерыва, на мое замечание, что собралась очередь в кассу, мне работники посоветовали, если меня что-то не устраивает обратиться в другой банк. Когда я стала оплачивать услуги, мне кассир Татьяна Войтех предложила оплатить услугу в которой я не нуждалась. Я первый раз воспользовалась услугами этого банка, в место объяснений правильности оплаты платежа, нагрубили и накричали. На мое требование дать жалобу книгу кассир не отреагировала. Так что услугами вашего банка я больше пользоваться не хочу и другим не посоветую.
ArmenMarkar 12 жовтня 2020, 12:53
Являюсь клиентом этого банка. Год назад был взят кредит на автомобиль. В августе авто попал в аварию, страховая насчитала сумму ремонта 375000гр. Банк не уведомив меня, решил всю сумму забрать себе… Оставив меня со сломанной машиной и без средств. Отдельное спасибо страховой компании Арсенал. Она свои обязательства выполнила. Так мало того--кредобанк вот уже 20 дней не дает официального ответа страховой компании по выплате денег. Всё зависло в воздухе… Я не могу сейчас ни закрыть полностью кредит, ни выйти из долговой ямы. Видно решила ещё на процентах заработать с моего кредита. Звоню им каждый день по 10 раз. Девочки операторы говорят ждите. Не дают ни одного номера телефона банковских работников. На сайте у тоже нет телефонов ответственных… Такого отношения я никогда не видел и не слышал ни от кого. Банк- хладнокровный паук убийца клиентов! Попадете в их лапы-без крови не выйдите
monkey4474 12 жовтня 2020, 10:50
Год назад открыли в этом банке Депозит.Так как процентные ставки сильно упали, смысла в депозите мы не видим, решили его забрать спустя год. Открыт он был 10.10.2019, пришли в банк мы 9.10.2020 так как 10 это была суббота.Конечно в закрытии нам отказали, так как закрыть можно не раньше срока, девушка подсказала нам закрывать счёт 12.10.2020.В понедельник в этот день мы закрыли депозит онлайн, и вместо начисленных нам 2800 процентов нам дали 2200.Куда банк дел наши 600 грн не понятно, точно так же как не понятно Когда нужно закрывать депозит если срок припадает на выходной.Не советую ложить деньги в этот банк.
Iekasv 10 жовтня 2020, 23:03
У меня есть счет в Кредобанке. Я нахожусь за границей уже больше 7 месяцев и у меня нет возможности приехать в Украину.
Я обращался неоднократно в техническую поддержку банка с просьбой закрыть счет, но все мои обращения были проигнорированы. Банк продожает снимать деньги за обслуживание счета, который мне не нужен, но не дает возможности мне закрыть счет.
Менеджеры банка говорят, что нельзя закрыть счет онлайн, для этого я обязан лично явиться в отделение банка. Однако я не могу этого сделать, о чем я писал выше. В договоре нет такого условия о закрытии счета и я не был проинформирован об этом при открытии счета.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝