Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
angelina1101 2 липня 2021, 21:58
Жахливе, безвідповідальне та зневажливе ставлення спеціалістів відділення банку до клієнтів!!! У червні 2021 року достроково закривала споживчий кредит, отриманий у квітні 2018 року. Коли отримувала кредит, мене обслуговувала спеціаліст надзвичайно високого професійного рівня. На жаль, у 2020 році вона звільнилася. І з тих пір з працівниками даного банку постійно виникають проблеми. На моє прохання вказати суму до повного погашення, менеджером не вірно було вказано суму. На мою вимогу щодо закриття рахунку та надання довідки про закриття, мені вказали, що рахунок закривається автоматично, а такі довідки банк не видає. З 30.06.2021 я кожного дня прихожу до відділення і кожного разу менеджер говорить щось нове. Вчора (01.07.2021) банк повернув мені надлишково сплачені кошти (337 грн) при цьому ня не сплачувала за касове обслуговування. А сьогодні, коли знову прийшла до відділення банку щоб отримати довідку, менеджер сказала, що вчора повертаючи мені кошти не повернули мені 10 коп, які я маю отримати через касу, при цьому я мала сплатити за касове олбслуговування 20 грн. На моє прохання списати ці кошти в дохід банку, або провести інші операції, щоб їх не отримувати ччерез касу, менеджер відмовила. Отже, повертаючи мені 10 коп, банку я заплатила за касове обслуговування 20 грн. Прохання до керівництва банку ознайомити та навчити персонал етичній поведінці, а також щодо того, які довідки видаються, а які — ні. Ще одним важливим ньансом для мене є, те що відмовили у прийнятті заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних. Прошу надати мені вмотивовану відповідь таким діям ваших працівників.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 липня 2021, 16:09
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
ievnev 29 червня 2021, 16:42
Відділення за адресою: Львів, вул. Зелена, 17
Є програма Мастеркард більше. Там нараховуються бали за те, коли клієнт витрачає певну суму яка = 1 балу, наприклад, за кожні 50 грн. У мене, за час користування послугами «супер» кредобанку, з яким і так були проблеми, назбиралось доволі велика сума балів, майже 17 тис. Коли закривав ведення ФОПа і карту для виплат, мені ніхто не сказав про те, що бали згорають на протязі 3 років (поступово), і що у мене є місяць часу на використання усіх балів після закриття. Потім почнеться поступове згорання. А мали надати таку інформацію. Усе це, я на днях дізнався в Мастеркард, на їх гарячій лінії, і теж, що лишилось у мене ще приблизно 5 тисяч, бо минуло майже 3 роки. Коли ж я звернувся в кредобанк з запитанням, чи можу я відкрити карту і щоб туди зарахували решту балів, що лишилась — мені сказали, що після закриття рахунку бали блокуються, і це дуже дивно, бо працівник Мастеркарда усе бачив на екрані, лише попросив номер карти.
Словом, до мене надалі телефонують запропонувати взяти кредит під шалений відсоток, під час, коли я мав карту кредобанку були проблеми, і от зараз я лишився без балів.
Користуватись послугами кредобанка — не рекомендую!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 липня 2021, 17:06
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з неприємною ситуацією в частині отримання накопичених балів за програмою винагород Mastercard більше. Для того, щоб ми могли розібратись у описаній Вами ситуації, просимо надати у приватні повідомлення Ваші контактні дані, а саме ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
80001738 26 червня 2021, 21:27
Всім привіт, мала щастя взяти іпотечний кредит в Кредобанку. Взагалі все непогано, якщо говорити про % ставки. Вас заманюють низькою ставкою. Типу 9%, але ніхто зразу не говорить, що треба для цієї ставки і на яких умовах.
Трошки напишу про свої враження про користування кредитом і маленькі поради:
1. Проведіть справжні переговори перед підписанням документів купівлі — продажу об"єкту, виясніть всі пункти: % по кредиту, суму місячного платежу для отримання обіцяної ставки, вимагайте паспорт кредиту. в мене замість обіцяної 9% по паспорту кредиту склала нормальних 16%. Менеджери кредитного відділу спеціально затягують процес розгляду, говорять, що конкретні суми/%/дані вони побачать тільки в день оформлення кредиту. Не вірте!!! вимагайте абсолютної ясності. або йдіть в інший банк.
якщо погодитеся на те, що каже менеджер — Вам практично не залишається часу на ознайомлення з договорами. Вони прибігають до нотаріуса в момент, коли договір з продавцем підписаний і Ви, в стресі від покупки підписуєте все, що Вам підсовують.
Тільки після підписання договору я побачила суму зарахувань які повинні надходити на мій рахунок, щоб отримати пільгову (-2%) ставку по кредиту в розмірі 80% від моєї заробітно плати. Щоб отримати пільгову ставку по кредиту 9% а не 11% я повинна 80% від з/п переказати на транзитний рахунок в банку для погашення кредиту.
2. Також врахуйте, що при розрахунку суми щомісячних платежів за користування кредитом річну суму платежу ділять не на 365 а на 360 днів, таким чином за рік в мене йде переплата 3 тис. грн. Дрібниця, але Кредобанку приємно.
3. Ви будете переказувати кошти не безпосередньо на Ваш рахунок для погашення кредиту, а на транзитний рахунок, з якого банк після 1−2-3 дні (залежить від погоди) зарахує на Ваш кредитний рахунок. І це ще не все. Вам потрібно відмітити, що Ви хочете погасити кредит, і зможете це зробити тільки з наступного дня. тобто Ваші гроші на погашення кредиту (які Вам зовсім не лишні) ще гуляють банком кілька днів, замість того, щоб знизити тіло кредиту і % по користуванню.
4. дострокове погашення можливе, проте блокується на Вашому транзитному рахунку сума % по користуванню кредитом на місяць. Приведу приклад: Ваші платежі на місяць складають 36 тис. (18 тис. тіла кредиту і 18 тис. відсотків), Ви повинні їх сплатити до 30. 06. Ви як розумний користувач плануєте платити з випередженням графіку і плануєте погасити 100 тис. грн. на початку місяця, а потім в кінці заплатити %. Ви сплатили наприклад 100 тис. 01 червня — десь 03. 06. зарахувалася сума 100 тис. на транзитний рахунок, потім Ви вказали, що хочете 100 тис. витратити на погашення тіла кредиту, але ні! тільки 82 тис. можна, а 18 тис, (тобто відсотків за користування за червень, який тільки почався) лежить на Вашому рахуночку до 30.06. і тільки 30.06. буде списаний і зарахується як сплата %. Знову ж таки — слава Кредобанку.
5. Ну і саме класне. % за червень Ви повинні сплатити в червні! ні одного дня немає для роздумів і підготовки. Не 5 липня, не 10. Тільки в останній день місяця! Я, звичайно, не знаток банківської справи, але в мене легке відчуття, що мене обманюють.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 липня 2021, 17:05
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук!
Викладену Вами інформацію передано відповідальному структурному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вчинення необхідних заходів для того, щоб у майбутньому у Вас не виникало негативних вражень від обслуговування в нашому банку.
shepeldi 16 червня 2021, 12:05
Кредо банк в Одессе это банк где реально просто тратите своё время! Некомпетентные сотрудники, которые ничего не умеют, не могут и вероятнее всего не хотят! Если Вы захотите обналичить свой счёт Вас будут кормить завтраками и обещать собрать деньги на завтра, послезавтра и так КАЖДЫЙ день! Наверное им выгодно чтоб деньги не уходили с банка или я не знаю! Просто ужасное впечатление от обслуживания!!! Менеджеры обещают перезвонить и не звонят, в итоге сам им звонишь, делаешь за них их же работу! Никому не советую иметь с ними дело!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 17 червня 2021, 15:28
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами в обслуговуванні у нашому банку, перепрошуємо за це.
Для того, щоб ми могли розглянути звернення та прийняти міри задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому, просимо Вас у приватних повідомленнях вказати Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та адресу відділення, у яке Ви звертались.
Проблема вирішена
iegbr1969 9 червня 2021, 10:28
Відділення за адресою: Херсон, вул. Потьомкінська, 36
Отделение банка находится в Херсоне на ул. Потемкинская, 36. В нем находится терминал, который три дня работает, а неделю не работает. Это доставляет массу проблем, когда идешь оплачивать в Ваш банк, который удовлетворяет меня по качеству обслуживания и которому доверяю много лет, а тут такие неудобства, которые портят отношение к банку. Хотелось, что бы Вы реально приняли меры и не теряли своих ПРЕДАННЫХ клиентов.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 червня 2021, 16:11
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами, перепрошуємо за це. Ми вже опрацьовуємо Ваш відгук. Дякуємо, що повідомили нас про наявність проблем в роботі терміналу самообслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadia36 1 червня 2021, 18:34
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Після першого звернення, кредобанк наче щось почали вирішувати, проте так це нічим і закінчилось. Знову мені нараховано відсотки, хоча вже третій місяц поспіль сплачується все і навіть більше.
Але я знову бачу нараховані прострочені відсотки, а сама сума відсотків чомусь збільшується, хоча мало бути навпаки. Я думаю, що щось з програмним забезпеченням, хоча може і людський фактор тут також присутній. Будьте компетентними, і розберіться з ситуацією.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 червня 2021, 15:05
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами у роботі з АТ «Кредобанк».
Ми обов'язково розглянемо та проаналізуємо дані, вказані у Вашому відгуку та постараємось якнайшвидше вирішити ситуацію описану у зверненні.
Проблема вирішена
mariana2000 25 травня 2021, 15:12
20 05 2021 р. при здійсненні трансакції по перекидці грошей з карти Кредо Банку, з поточного рахунку, на карту Моно Банку кошти згідно смс списалися з рахунку, але на рахунок Моно Банку не прийшли. Гаряча лінія Кредо Банку повідамила, що не було зв’язку і кошти заблокувалися. Назвали термін 10 днів і кошти повернуться. 25 05 2021 року при звернені на гарячу лінію мені повідомили, що кошти заблоковані і коли вони повернуться не має інформації. При тому, визнають ща така трансакція була і що терміни вони назвати не можуть, бо не знають їх!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 травня 2021, 15:46
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Ми вже опрацьовуємо Ваші звернення на сайті банку та відгук. Відповідь Вам буде надано на поштову скриньку, вказану на сайті банку.
Amalteja99 25 травня 2021, 14:04
Снял часть денег с карты PKO банка польского через кредобанк (хорошо не все), в итоге заплатил дважды комиссию, больше10процентов. Причем 2часть комиссии снялась только через 2 дня. В PKO банке ушел в минус, не могу закрыть счёт, хотя уже отослал письмо. Спасибо кредобанку за грабеж!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 28 травня 2021, 11:36
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із такими неприємностями. Для з'ясування питання, стосовно списаної комісії, рекомендуємо звернутись до банку-емітенту картки, з якої здійснювалось зняття коштів.
654321ira 19 травня 2021, 2:11
Прошу надати пояснень виключно у вигляді документів, чому ваша установа є донором інформації у моїй КІ. Я, особисто, не укладала з вами жодних правочинів та не надавала згоди на обробку особистих даних. Студенікова Ірина Володимирівна.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 травня 2021, 11:39
Доброго дня!
Для проведення детального аналізу ситуації, просимо у приватні повідомлення надати Ваш індивідуальний податковий номер (ІПН). Ми зі свого боку постараємось розібратись із проблемою, описаною у відгуку, якнайшвидше та надамо відповідь Вам у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dvoriankina 12 травня 2021, 11:23
Моя Мама получала пенсию в Кредобанк. Когда переходила в другой банк в 2019 году — закрыла счет. Есть заявление про закрытие текущего счета от 24.04.2019 г. И внезапно в 2021 поступило смс о том, что она должна 28грн. за обслуживание счета. Звонили, выясняли информацию — приходите на отделение, оплачивайте 28грн, пишите заявление о закрытии счета. Писала письмо через форму на сайте по этому поводу, ответа нет. Уточните, зачем писать повторно заявление о закрытие счета? Откуда взялась задолженность? Почему нельзя закрыть вопрос онлайн и нет обратной связи на обращение?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 травня 2021, 12:39
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Для того, щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію, просимо у особисті повідомлення повідомити нам ПІБ та ІПН Вашої матері. Також, просимо надати посилання на форму, яку заповнювали на сайті, та вказати дату заповнення.
Lavruk34 12 травня 2021, 10:54
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 190
В городе Запорожье на Маяковского работает не компетентная сотрудница, которая не понимала суть вопроса в течении 10 минутной консультации. Сотрудница в априори не заинтересована в своей работе для клиентов банка.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 травня 2021, 12:15
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності, нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас.
Для того, щоб ми могли вжити необхідних заходів задля недопущення подібної ситуації у майбутньому, просимо Вас вказати дату візиту та ПІБ працівника, який Вас обслуговував.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема вирішена
youdbettercall 26 квітня 2021, 15:45
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Банк не снимает обременение с авто уже в течение 2 месяцев после полного досрочного погашения кредита.
Менеджеры с конца февраля ссылаются на какую-то «девочку в центральном офисе, которая занимается этими вопросами» и «как Вы можете понимать, у нее ковид, поэтому она не может сделать запрос в реестр».
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 квітня 2021, 18:06
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Проблема вирішена
NYKOLYNLP 24 квітня 2021, 15:44
22.07.2020 я оформляла іпотеку в Кредо банку. Вчасно сплачую жодних проблем не було до 17.02.2021. В цей день я отримую на пошті ухвалу суду про те, що договір купівлі продажу квартири який я оформляла 22.07.20 не дійсний. Не розуміючи в чому справа, що сталося, того ж дня я відправила фото даного документу своєму менеджеру Олені із проханням вточнити що сталося, звідки ухвала і вчому причина такої ухвали. До сьогодні я відповіді із банку не отримала. Менеджер говорить що мої документи розглядають, ситуацію не розяснюють. Незрозуміло чому так довго розглядають документи і чи їх розглядають взагалі. Виходячи із даної ситуації можна зробити висновок що для того щоб банк, звязався із клієнтом і розяснив ситуацію потрібно перестати платити кредит. Як правило на боржників які не платять звертають увагу і починають діалог. Коли ти вчасно платиш, виконоуєш свої зобовязання перед банком, ти очікуєш місяцями на хоча б якусь конструктивну відповідь. Не думала що Кредо банк настільки байдужий до своїх клієнтів!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 квітня 2021, 12:58
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими незручностями. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення. Дані Вашого звернення будуть передані на розгляд профільним структурним підрозділам банку.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
pen 10 квітня 2021, 11:43
Банк ніби хоче змінюватись, але робіть дуже непродумані дії.
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 квітня 2021, 16:23
Доброго дня!
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема вирішена
Nadia36 8 квітня 2021, 14:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Вже майже рік, я не можу добитися жодної відповіді на свої питання, щодо кредитної картки.
Відділ з непрацюючими активами — взагалі не знають, звідки заборгованість у клієнта, та чи є вона взагалі.
Комунікації між відділенням банку немає — ніхто нічого не знає, окрім того, щоб за 25 грн який нарахував банк (і при цьому ще й неправильно нарахував, тобто на свою користь) відразу відправляють справу колекторам, які виносять мозок за просрочену заборгованість.
на гарячій лініі навіть не говорять телефони відділень, бо їх відключили, і як я зрозуміла по всій території України. То скажіть мені будь ласка, в умовах карантину, як можна вирішити це питання?
Я ще перед початком нового року написала лист з проханням надати графік платежів — отримала лист з незрозумілою інформацією, де навіть натяку немає на якусь суму.
Наразі, мені вже третій місяц поспіль нараховують просрочену заборгованість, а коли я телефоную на гарчу лінію та у департамент по заборгованості, вони кажуть, що не володіють інформацією. Скажіть мені будь ласка, а хто має володіти цією інформацією?
Дві тисячі гривень, що банк зарахував на свою користь, я так і не змогла з’ясувати де вони і звідки взялися.
Навіть у відділенні, співробітники банку не знають як працює кредитна картка і чому виникають з нею такі ситуації.
Смс — інформування працює некоректно, не надсилають правильну інформацію, або зовсім не надсилають.
Я дійсно жалкую про те, що я звернулась до цього банку.
І прикро, що банку надали таку можливість як надання пільгових кредитів на купівлю житла, думаю, це не самий надійний банк (
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 квітня 2021, 18:56
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Dmytro31 5 квітня 2021, 15:45
Сегодня решил посмотреть на сайте минюста информацию по недвижимости в реестре речевых прав-решил зарегистрироваться-попробовал-пишет что есть такой пользователь. Я отправляю напомнить пароль, а почта подтягивается… вуаля…Кредобанка на мое имя! Это как?! Прошу ответить срочным образом!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 квітня 2021, 11:47
Доброго дня!
Для з'ясування питання, описаного Вами у зверненні, просимо Вас надати, в особисті повідомлення, більш детальну інформацію про те, яка саме пошта Вам підтягнулась. Також просимо надати посилання на сайт, на якому виникла дана ситуація. За можливості, надайте, будь ласка, скріншот екрану.
peija 3 квітня 2021, 19:19
Являюсь клиентом Kredobank лет 10. Сперва долго и нудно ждали, когда появится Apple Pay, потом долго и нудно ждали пока появится мобильное приложение и о чудо, оно появилось. Сперва были лаги, баги… оно и понятно, ведь приложение новое.
Теперь к главному. У меня есть дополнительная карточка зарегистрированная на мое имя, с моим данными на карточке, которую мне дали после похода в банк мной и владельцем карты, с моим паспортом и идентификационным номером, с заявлениями и подписями и моими и владельца основной карты. Владелец карты дал все полномочия и лимиты пользоваться картой. Я могу с помощи карты оплачивать покупки в магазине, могу производить покупки в интернете, могу снимать деньги в банкомате, могу пополнит счет карточки, но я не могу им пользоваться в мобильном приложении. Я не могу переводить деньги с нее на мои счета, не могу переводить деньги внутри банка, не могу переводить деньги в другие банки. Где логика?! То есть я должен, во время карантина, идти в банкомат снять деньги, а потом идти в банк и отправить деньги на мой счет, или на другие счета? Самое интересное что сперва все работало в мобильном приложении, а потом отменили отправку между своими счетами, а сейчас вообще не возможно выполнить какую либо операцию с дополнительной карточкой. Все думают как упростить клиенту жизнь, а Кредобанк все усложняет.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 квітня 2021, 14:18
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jcifjfaw 22 березня 2021, 16:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Зверталась до відділення з приводу консультації відкриття рахунку. Клієнтом поки ще не стала, проте процівники дуже детально вся пояснили, були дуже чемні та привітні (я саме через грубість перехожу з іншого банку, тому знаю про що кажу). Однозначно задоволена!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 березня 2021, 12:23
Доброго дня!
Щиро вдячні, за залишений відгук. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваша підтримка важлива для нас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis212 22 березня 2021, 11:25
Проблема со списанием денег была 8.02.2021, решили ее 22.03.2021, после 100 звонков на горячую линию, обращений в банк через горячую линию-везде говорили чепуха и выставляли идиотом меня. И только обращений на сайт Минфина помог мне решить вопрос с банком. Если банк считает такое поведение приемлемый, я так не считаю. И каждому скажу-если вы хотите проблем со своими деньгами, выбирайте КредоБанк. Счет буду закрывать, такие услуги мне нужны. Вы не монополист на рынке банковских услуг.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 березня 2021, 12:21
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із труднощами, проте, бачимо, що Вашу проблему вирішено, деталі проаналізовано та надіслано відповідь на Вашу особисту скриньку, вказану в момент оформлення звернення на сайті банку.
Вибачаємось за спричинені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mango44 9 березня 2021, 14:30
Очень неудобно, что нет онлайн чата на сайте банка или через вайбер/ФБ… Мне неудобно звонить, хотела уточнить некоторые детали по интересующему вопросу (хотела открыть депозит), но так и не нашла на сайте какой-либо поддержки онлайн… В наше время (особенно во время пандемии) — как никогда актуально развивать такие каналы связи!
Надеюсь, банк исправится!
Кредобанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 10:43
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше зауваження щодо обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК».
З метою покращення обслуговування клієнтів Ваше зауваження направлено у профільні підрозділи Банку, для здійснення аналізу.
Додатково інформуємо, що з Банком можна сконтактувати через мережу Facebook написавши у приватні повідомлення. Також, на сайті Банку можна замовити онлайн консультацію, за посиланням https://kredobank.com.ua/internet-banking/video-consultant

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.96 45.39
PLN 10.44 10.84
USD 41.21 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.96 45.39
PLN 10.44 10.84
USD 41.21 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝