×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.96 | 45.39 |
PLN | 10.44 | 10.84 |
USD | 41.21 | 41.64 |
Всі курси банку |
Жахливе відношення до клієнтів та некомпетентність менеджера
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
Написати коментар
Жахливий банк!!!
Словом, до мене надалі телефонують запропонувати взяти кредит під шалений відсоток, під час, коли я мав карту кредобанку були проблеми, і от зараз я лишився без балів.
Користуватись послугами кредобанка — не рекомендую!!!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з неприємною ситуацією в частині отримання накопичених балів за програмою винагород Mastercard більше. Для того, щоб ми могли розібратись у описаній Вами ситуації, просимо надати у приватні повідомлення Ваші контактні дані, а саме ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
Коментарі (1)
всім бажаючим взяти іпотечний кредит в Кредобанку (стосовно відділення на вул. Антоновича, м. Київ)
Трошки напишу про свої враження про користування кредитом і маленькі поради:
1. Проведіть справжні переговори перед підписанням документів купівлі — продажу об"єкту, виясніть всі пункти: % по кредиту, суму місячного платежу для отримання обіцяної ставки, вимагайте паспорт кредиту. в мене замість обіцяної 9% по паспорту кредиту склала нормальних 16%. Менеджери кредитного відділу спеціально затягують процес розгляду, говорять, що конкретні суми/%/дані вони побачать тільки в день оформлення кредиту. Не вірте!!! вимагайте абсолютної ясності. або йдіть в інший банк.
якщо погодитеся на те, що каже менеджер — Вам практично не залишається часу на ознайомлення з договорами. Вони прибігають до нотаріуса в момент, коли договір з продавцем підписаний і Ви, в стресі від покупки підписуєте все, що Вам підсовують.
Тільки після підписання договору я побачила суму зарахувань які повинні надходити на мій рахунок, щоб отримати пільгову (-2%) ставку по кредиту в розмірі 80% від моєї заробітно плати. Щоб отримати пільгову ставку по кредиту 9% а не 11% я повинна 80% від з/п переказати на транзитний рахунок в банку для погашення кредиту.
2. Також врахуйте, що при розрахунку суми щомісячних платежів за користування кредитом річну суму платежу ділять не на 365 а на 360 днів, таким чином за рік в мене йде переплата 3 тис. грн. Дрібниця, але Кредобанку приємно.
3. Ви будете переказувати кошти не безпосередньо на Ваш рахунок для погашення кредиту, а на транзитний рахунок, з якого банк після 1−2-3 дні (залежить від погоди) зарахує на Ваш кредитний рахунок. І це ще не все. Вам потрібно відмітити, що Ви хочете погасити кредит, і зможете це зробити тільки з наступного дня. тобто Ваші гроші на погашення кредиту (які Вам зовсім не лишні) ще гуляють банком кілька днів, замість того, щоб знизити тіло кредиту і % по користуванню.
4. дострокове погашення можливе, проте блокується на Вашому транзитному рахунку сума % по користуванню кредитом на місяць. Приведу приклад: Ваші платежі на місяць складають 36 тис. (18 тис. тіла кредиту і 18 тис. відсотків), Ви повинні їх сплатити до 30. 06. Ви як розумний користувач плануєте платити з випередженням графіку і плануєте погасити 100 тис. грн. на початку місяця, а потім в кінці заплатити %. Ви сплатили наприклад 100 тис. 01 червня — десь 03. 06. зарахувалася сума 100 тис. на транзитний рахунок, потім Ви вказали, що хочете 100 тис. витратити на погашення тіла кредиту, але ні! тільки 82 тис. можна, а 18 тис, (тобто відсотків за користування за червень, який тільки почався) лежить на Вашому рахуночку до 30.06. і тільки 30.06. буде списаний і зарахується як сплата %. Знову ж таки — слава Кредобанку.
5. Ну і саме класне. % за червень Ви повинні сплатити в червні! ні одного дня немає для роздумів і підготовки. Не 5 липня, не 10. Тільки в останній день місяця! Я, звичайно, не знаток банківської справи, але в мене легке відчуття, що мене обманюють.
Дякуємо за Ваш відгук!
Викладену Вами інформацію передано відповідальному структурному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вчинення необхідних заходів для того, щоб у майбутньому у Вас не виникало негативних вражень від обслуговування в нашому банку.
Написати коментар
Кошмарное обслуживание
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами в обслуговуванні у нашому банку, перепрошуємо за це.
Для того, щоб ми могли розглянути звернення та прийняти міри задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому, просимо Вас у приватних повідомленнях вказати Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та адресу відділення, у яке Ви звертались.
Написати коментар
Херсон о качестве обслуживания терминалом
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами, перепрошуємо за це. Ми вже опрацьовуємо Ваш відгук. Дякуємо, що повідомили нас про наявність проблем в роботі терміналу самообслуговування.
Написати коментар
Проблема у нарахуванні відсотків! Це вже друге звернення!
Але я знову бачу нараховані прострочені відсотки, а сама сума відсотків чомусь збільшується, хоча мало бути навпаки. Я думаю, що щось з програмним забезпеченням, хоча може і людський фактор тут також присутній. Будьте компетентними, і розберіться з ситуацією.
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами у роботі з АТ «Кредобанк».
Ми обов'язково розглянемо та проаналізуємо дані, вказані у Вашому відгуку та постараємось якнайшвидше вирішити ситуацію описану у зверненні.
Написати коментар
обслуговування поточного разунку
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Ми вже опрацьовуємо Ваші звернення на сайті банку та відгук. Відповідь Вам буде надано на поштову скриньку, вказану на сайті банку.
Написати коментар
Проблемный банк.
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із такими неприємностями. Для з'ясування питання, стосовно списаної комісії, рекомендуємо звернутись до банку-емітенту картки, з якої здійснювалось зняття коштів.
Написати коментар
Хто ви такі і чому опинились у моїй КІ?
Для проведення детального аналізу ситуації, просимо у приватні повідомлення надати Ваш індивідуальний податковий номер (ІПН). Ми зі свого боку постараємось розібратись із проблемою, описаною у відгуку, якнайшвидше та надамо відповідь Вам у приватні повідомлення.
Написати коментар
Платежи за обслуживание счета, который был закрыт
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Для того, щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію, просимо у особисті повідомлення повідомити нам ПІБ та ІПН Вашої матері. Також, просимо надати посилання на форму, яку заповнювали на сайті, та вказати дату заповнення.
Написати коментар
Не компетентные работники
Перепрошуємо за спричинені незручності, нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас.
Для того, щоб ми могли вжити необхідних заходів задля недопущення подібної ситуації у майбутньому, просимо Вас вказати дату візиту та ПІБ працівника, який Вас обслуговував.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Написати коментар
Банк не снимает обременение с авто после полного погашения кредита.
Менеджеры с конца февраля ссылаются на какую-то «девочку в центральном офисе, которая занимается этими вопросами» и «как Вы можете понимать, у нее ковид, поэтому она не может сделать запрос в реестр».
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Іпотечний кредит
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими незручностями. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення. Дані Вашого звернення будуть передані на розгляд профільним структурним підрозділам банку.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Переказ на картку іншого банку
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Коментарі (2)
КредоБанк — наразі найнезрозуміліший банк, не оформлюйте кредит ні в якому разі
Відділ з непрацюючими активами — взагалі не знають, звідки заборгованість у клієнта, та чи є вона взагалі.
Комунікації між відділенням банку немає — ніхто нічого не знає, окрім того, щоб за 25 грн який нарахував банк (і при цьому ще й неправильно нарахував, тобто на свою користь) відразу відправляють справу колекторам, які виносять мозок за просрочену заборгованість.
на гарячій лініі навіть не говорять телефони відділень, бо їх відключили, і як я зрозуміла по всій території України. То скажіть мені будь ласка, в умовах карантину, як можна вирішити це питання?
Я ще перед початком нового року написала лист з проханням надати графік платежів — отримала лист з незрозумілою інформацією, де навіть натяку немає на якусь суму.
Наразі, мені вже третій місяц поспіль нараховують просрочену заборгованість, а коли я телефоную на гарчу лінію та у департамент по заборгованості, вони кажуть, що не володіють інформацією. Скажіть мені будь ласка, а хто має володіти цією інформацією?
Дві тисячі гривень, що банк зарахував на свою користь, я так і не змогла з’ясувати де вони і звідки взялися.
Навіть у відділенні, співробітники банку не знають як працює кредитна картка і чому виникають з нею такі ситуації.
Смс — інформування працює некоректно, не надсилають правильну інформацію, або зовсім не надсилають.
Я дійсно жалкую про те, що я звернулась до цього банку.
І прикро, що банку надали таку можливість як надання пільгових кредитів на купівлю житла, думаю, це не самий надійний банк (
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Банк использует мои данные для получения информации по мне в Минюст
Для з'ясування питання, описаного Вами у зверненні, просимо Вас надати, в особисті повідомлення, більш детальну інформацію про те, яка саме пошта Вам підтягнулась. Також просимо надати посилання на сайт, на якому виникла дана ситуація. За можливості, надайте, будь ласка, скріншот екрану.
Написати коментар
Чем дальше — тем хуже.
Теперь к главному. У меня есть дополнительная карточка зарегистрированная на мое имя, с моим данными на карточке, которую мне дали после похода в банк мной и владельцем карты, с моим паспортом и идентификационным номером, с заявлениями и подписями и моими и владельца основной карты. Владелец карты дал все полномочия и лимиты пользоваться картой. Я могу с помощи карты оплачивать покупки в магазине, могу производить покупки в интернете, могу снимать деньги в банкомате, могу пополнит счет карточки, но я не могу им пользоваться в мобильном приложении. Я не могу переводить деньги с нее на мои счета, не могу переводить деньги внутри банка, не могу переводить деньги в другие банки. Где логика?! То есть я должен, во время карантина, идти в банкомат снять деньги, а потом идти в банк и отправить деньги на мой счет, или на другие счета? Самое интересное что сперва все работало в мобильном приложении, а потом отменили отправку между своими счетами, а сейчас вообще не возможно выполнить какую либо операцию с дополнительной карточкой. Все думают как упростить клиенту жизнь, а Кредобанк все усложняет.
Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Коментарі (1)
Добре проконсультували
Щиро вдячні, за залишений відгук. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваша підтримка важлива для нас.
Написати коментар
У банка постоянно проблемы с процесингом и постоянные технические проблемы
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із труднощами, проте, бачимо, що Вашу проблему вирішено, деталі проаналізовано та надіслано відповідь на Вашу особисту скриньку, вказану в момент оформлення звернення на сайті банку.
Вибачаємось за спричинені незручності.
Написати коментар
Неудобная служба поддержки
Надеюсь, банк исправится!
Дякуємо за Ваше зауваження щодо обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК».
З метою покращення обслуговування клієнтів Ваше зауваження направлено у профільні підрозділи Банку, для здійснення аналізу.
Додатково інформуємо, що з Банком можна сконтактувати через мережу Facebook написавши у приватні повідомлення. Також, на сайті Банку можна замовити онлайн консультацію, за посиланням https://kredobank.com.ua/internet-banking/video-consultant
Написати коментар