×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.51 | 44.09 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.21 | 41.74 |
Всі курси банку |
Жах
Написати коментар
Кредит під іпотеку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Ніколи і нічого не оформлюйте в кредобанку
При зверненні на гарячу лінію банку співробітники взагалі нічого пояснити не можуть, говорять шаблонами і не розуміють нарахування відсотків по картці. Картка не закрита досі, в чому проблема не розумію, адже в інших банках це справа 10-и хвилин, тут же не можуть закрити картку вже цілий день, співробітники контакт центру взагалі перекидують один на одного дзвінки і дезінформують говорять не вірні данні
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку та повідомляємо, що стосовно викладеної Вами інформації банк проводить відповідну перевірку за результатами якої Вам буде надано відповідь на електронну скриньку.
Написати коментар
ОСТОРОЖНО!!! ФИНАНСОВЫЕ МОШЕННИКИ.
Якщо Ви вважаєте, що операції з використанням банківської платіжної картки проведені без Вашого відома, то рекомендуємо звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК» та подати заяву на проведення претензійної роботи. Подання заяви та проведення розслідування є безкоштовним та проводиться відповідно до правил міжнародної платіжної системи.
Написати коментар
Блокировка счета!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк с прошлого века или как увести все деньги с карты
Слубжа безопасности как всегда на высоте как и сам банк!
Повідомляємо, що з метою попередження шахрайства, банком здійснюється моніторинг транзакцій за участю банківських платіжних карток банку в режимі реального часу. В ході моніторингу транзакцій, банк блокує операції по банківських платіжних картках, по яких виникла підозра на шахрайські дії з боку третіх осіб. Разом з тим, станом на сьогодні в банку впроваджено останню версію сервісу 3D Secure — технології, розробленої міжнародною платіжною системою MasterCard Worldwide (MasterCard SecureCode) для забезпечення клієнту максимально високого рівня захисту операцій, які здійснюються у мережі Інтернет з використанням банківської платіжної картки та мінімізації рівня шахрайства за такими операціями. Ця технологія передбачає перевірку здійснення операції з використанням банківської платіжної картки у мережі Інтернет, в т. ч. засобами інтернет-банкінгу, держателем банківської платіжної картки шляхом надсилання одноразового пароля на мобільний телефон Держателя, використання якого (одноразового пароля) є необхідним для підтвердження Держателем здійснення такої операції.
Коментарі (3)
Оцінка майна
Вимагають щороку робити оцінку майна тільки в їх компаніях за завищеними тарифами, перерахунок коштів на особисту карту фізичної особи нібито оцінювача.
Якщо в минулому році вибору в нас не було, то в цьому році відповідно до наказу Фонду державного майна України від 25 червня 2021 року № 1097 введено в експлуатацію єдину базу звітів про оцінку з модулем електронного визначення оціночної вартості та автоматичного формування електронних довідок про оціночну вартість об'єкта нерухомості (https://evaluation.spfu.gov.ua).
Проте банк зміни в законодавстві не враховує.
Про щорічне страхування життя та інші підводні камені банку вже промовчу.
Коментарі (2)
ІПОТЕКА
Окремо хотів би зазначити, що даремно люди поширюють чутки, про те, що у вказаному банку працює не компетентний персонал, який відноситься негативно до клієнтів. Це точно не про працівників вищезазначеного відділення!!!
Дякуємо за такий зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші слова подяки доведено до відома працівників відділення. Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Коментарі (1)
С чего начинает ненависть к банку
Эта история НЕ о том как НЕ платить, а том как ты все исправно платишь, а банк все наглеет и наглеет!!!
Приобрёл авто в кредит в Кредобанке ибо казалось что это лучшие условия, но это совсем не так. Заманили ставкой в 10.5% годовых. Остальные условия вроде бы как у всех, но и тут нет. В первый год облизывали менеджеры пока не пришло время продлять страховку… и тут понеслась.
Стандартная ставка на каско в любой страховой 3.5%-4.%, но если авто в кредите, тот тут же ставка становится 6,5%. И застраховать ты не можешь под 3,5% как все нормальные люди, так как банки требуют от страховых специальных программ в которых им откатят 2% в счёт банка (так называемая аккредитация страховой в банке). Если застраховать не по этой программе или в неаккредитованной страховой — будут штрафы со стороны банка по отношению к заёмщику.
Следующая уловка — «добровольная» страховка жизни. Добровольного нет ничего, так как ставка тут тоже завышена на 2% и составляет 2.99% от суммы остатка по кредиту. Отказаться нельзя от добровольного страхования — штраф и повышение процентной ставки по договору!!!
Как итог ты каждый год переплачиваешь дополнительно ещё 4% банку.
Просто любопытно, ведь вся схема откатов от страховых в счёт банков более чем очевидна, когда уже Минфин выполнит свою функцию и начнет жёсткий контроль над этими поборами???
Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами кредитного договору, з якими позичальник погоджується при укладенні цього договору, визначено, що договори страхування повинні бути оформлені в одній із страхових компаній, які відповідають вимогам банку та перелік яких розміщено на офіційній інтернет-сторінці банку. За порушення умов договору передбачені відповідні санкції, які також обумовлені умовами кредитного договору та заздалегідь погоджені сторонами.
Разом з тим, варто зазначити, що тарифи на оформлення договорів страхування встановлює не банк, а страхова компанія, в якій позичальник укладає відповідний договір страхування, та банк не несе відповідальності за інформування страховими компаніями клієнтів про зміни тарифів по договорах страхування.
Коментарі (2)
Банк потерял всё, что было из-за сотрудников
В отделении битком набито народом в очереди в кассу, а кассирша переучет устроила. Карантин…
Почему ваша проблема с кадрами становится проблемой клиента?
И это я еще не расписала, как с карточки недавно начали просто списываться деньги. И чтоб вернуть их, надо было по каждой сумме звонить в поддержку.
Категорически не рекомендую банк. Промучилась с ним много времени и жду, не дождусь, когда закончится сотрудничество с этим учреждением. Вы проиграли конкуренцию с другими банками всухую.
Нам прикро, що у вас погіршилась думка про роботу банку. Ми хочемо проаналізувати описану ситуацію та вжити заходів задля її виправлення, тому, просимо у приватні повідомлення вказати Ваші ПІБ та номер телефону з якого звертались на інформаційну лінію банку.
Коментарі (3)
Самый ужасный банк!
Пришли деньги на валютный счёт ФОП в размере 2505 евро! Поставили на обмен в четверг, должны были в четверг ещё поменяться, денег в четверг не было!!!
В пятницу утром задали вопрос, получили следующий ответ:
Вашей заявки на обмен нету.
То есть, с Евро счёт деньги пропали, заявки нет!
Начали искать куда пропали деньги. В итоге получили ответ: произошёл сбой в банке, деньги вернуться на евро счёт в понедельник, и тогда можно будет подать заявку на обмен!
То есть, два дня банк просто использует мои деньги без моего ведома!!! И это не в первый раз уже!!! До этого они просто забывали подать подать заявку и деньги менялась через день!!!
Я такого ни в одном банке не видел! Самый худший банк! Никому не советую!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Для того, щоб ми могли розібратись в ситуації, просимо в приватні повідомлення надіслати нам свої ПІБ та ІПН.
Написати коментар
кредобанк
Написати коментар
Хочу бути звичайним кліентом, а не VIP
Я є клієнтом Кредобанку вже більше п’яти років. І от не так давно у мене з’явився персональний менеджер. Ірина Василівна Бикова. Я того не просив але.
Ірина не компетентний працівник. Тарифів не знає. Заміна карти у неї коштує 2000 грн. Хоча у її колег у тому ж відділенні для звичайних клієнтів заміна безкоштовна.
Але ці менеджери мене все-таки змусили піти до Ірини адже вона VIP менеджер і повинна хоч трішки розгружати загальну чергу.
У кабінеті у Ірини я чекав поки вона дослухає онлайн курс по роботі з клієнтами.
Слухав і я його разом з Іриною. Після 5−10 хвилин прослуховування все ж таки довелося попросити вимкнути курс і зробити мені квитанцію для зняття готівки.
Але і то не все.
Вже вийшов з відділення, їду по справах, а тут Ірина починає писати щоб я їй приніс оригінал виписки для якогось фіномону сьогодні. Що? Для чого? Ірина не може пояснити. Якщо виписка дійсно потрібна то чому не попередити завчасно?
Обслуговуватися як звичайний клієнт я не можу і змінити персонального менеджера також не можу.
Як написала Ірина «Маєте право змінити менеджера але і відділення теж … бо тут я одна віп».
Це відділення єдине зручне для мене. Їх тут не так багато. І дуже шкода але, то мабуть буде «але і банк теж… бо тут Ірина одна віп»
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке негативне враження про роботу співробітника нашого банку. Просимо у приватні повідомлення повідомити Ваші ПІБ, ІПН та дату візиту у відділення, щоб ми могли прийняти необхідні заходи задля виправлення ситуації.
Написати коментар
Хаос у комунікації з клієнтами, на гарячій лінії і у роботі відділення
У розмові по телефону, зазначему в смс, банк практично нічого не повідомив і відфутболив на гарячу лінію. На гарячій ліній оператор сказала, що борг виник через неактивність рахунку і дозволила собі вказати, що клієнт мусить знайомитись з умовами договору. Так ніби це не обов*язок працівників відділення повідомляти клієнтам про істотні умови. Але більше того, не варто так казати коли це не правда. Я справді прочитав ту дрібношривтову муть банківських умов, і знаю, що жодних введень рахунку у мінус за неактивність у моєму договрі немає.
В результаті, виришів закрити рахунок щоб не мати подібних сюрпризів у майбутному. Правда, дистанційно вони його вам не закривають, і прибувши у відделення (Київ, вул Бандери 21), вам доведеться прочекати добру годину, поки Кредо банк осилить о-наскільки складну операцію із закриття рахунку. У процесі чекання в них на пів години зламається електронна система даних, касир на ваше «добрий день» відріже «йопєрний театр» (напевно, через потребу шукати дрібну решту).
Загалом, до клієнтів у відділенні відносяться якось байдуже. Не вороже, а байдуже. Не працює система? Нічого, посидимо мовчки, почекаємо. Хай клієнти самі у нас випитують причину затримки. Вийде керівник відділення, і без негативу, але з абсолютнотю незацікавленістю скаже: «Система, вона як машина, може запрацювати, а може і ні».
Коли ви нарешті завершите ваші особисті формальності, то покидаючи відділення побачите клієнтку, якій при відкритті депозиту обіцяли знаття коштів без комісії, а сьогодні вже забули про обіцянку і хочуть взяти комісію розміром 1,5 тисячі. Повний ахтунг.
Згодом, із платіжної квитанції ви побачите, що ваш борг насправді мав відношення не до неактивного рахунку, а до 2 тижнів обслуговування 3 роки тому за іншим тарифним планом, який мав бути безкоштовним, але чомусь виявився платним. В будь-якому разі, враховуючи побачений хаос і також те, що реальну причину боргу мені жоден з працівників банку не сказав, повертатися в Кредобанк я не збираюсь.
Із позитивного, за відсутності навантаження, у відділеннях банку людей приймають всі працівники, навіть із секції «для юридичних осіб». Також швидко відповідають на гарячій лінії, хоча, яка з того користь коли там дається невірна інформація? Плюс, продовжують роботу кас, якщо консультант прийняв вас вчасно, але з вини банку не встиг обслужити до завершення номільного часу закриття каси.
Але попри ці гарні сторони, загальне враження, звичайно, негативне. Не рекомендую.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу певних підрозділів банку. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію та вжити заходів задля недопущення подібних ситуацій у майбутньому, просимо в приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались на інформаційну лінію банку. Про результат перевірки ми повідомимо Вас у приватних повідомленнях.
Написати коментар
Банк не повертає кошти на картку при відміні операції
При зверненні у банк, вони сказали, що від торгової точки повинен надійти запит або на списування суми або на скасування операції і наразі такого запиту не надходило тому кошти заблоковано, хоча в онлайн-банкінгу у заблокованих коштах це не відображено.
При зверненні до liqpay вони надали коди транзакцій скасування, потім я знов звернувся до банку, де вони вже почали вимагати чек, хоча чек ні платіжна система ні магазин, який користується лише api платіжної системи надати не можуть бо фіскальних операцій не робилося. Наразі банк запропонував зачекати 30 днів (кажуть що це вимога mastercard, але в call-центрі mastercard сказали що, про це вперше чують), тобто 30 днів у вас не буде доступу до цих коштів. Тому при виборі банку-держателя вашої картки майте на увазі про таку ситуацію при поверненні товару/скасуванні оплат у Кредобанку.
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з такою проблемою при використанні платіжної картки та перепрошуємо за незручності. Надайте, будь ласка, у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер картки. Спробуємо прискорити процес розблокування коштів.
Коментарі (1)
Мошеннический кредит
Ещё через год появилась возможность полностью закрыть кредит. Муж позвонил уже в отделение на Чернышевского, где оформляли договор и узнал, что за два года выплат мы остались должны банку ещё 116 тыс грн. То есть за 2 года погасили аж 14 тыс грн тела кредита. Пересчитав суммы платежей на тело по таблице выплат, обнаружили, что реально оплатили 23800 грн. Вопрос банку: куда ушли наши деньги??? На какие неведомые и непрописанные в договоре проценты??? Почему в договоре и приложении к нему указаны одни суммы, а на деле совершенно другие?
Номер кредитного договора 26202021294603/980/РКО
Коментарі (1)
Жахливе відношення до клієнтів та некомпетентність менеджера
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
Написати коментар
Жахливий банк!!!
Словом, до мене надалі телефонують запропонувати взяти кредит під шалений відсоток, під час, коли я мав карту кредобанку були проблеми, і от зараз я лишився без балів.
Користуватись послугами кредобанка — не рекомендую!!!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з неприємною ситуацією в частині отримання накопичених балів за програмою винагород Mastercard більше. Для того, щоб ми могли розібратись у описаній Вами ситуації, просимо надати у приватні повідомлення Ваші контактні дані, а саме ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
Коментарі (1)
всім бажаючим взяти іпотечний кредит в Кредобанку (стосовно відділення на вул. Антоновича, м. Київ)
Трошки напишу про свої враження про користування кредитом і маленькі поради:
1. Проведіть справжні переговори перед підписанням документів купівлі — продажу об"єкту, виясніть всі пункти: % по кредиту, суму місячного платежу для отримання обіцяної ставки, вимагайте паспорт кредиту. в мене замість обіцяної 9% по паспорту кредиту склала нормальних 16%. Менеджери кредитного відділу спеціально затягують процес розгляду, говорять, що конкретні суми/%/дані вони побачать тільки в день оформлення кредиту. Не вірте!!! вимагайте абсолютної ясності. або йдіть в інший банк.
якщо погодитеся на те, що каже менеджер — Вам практично не залишається часу на ознайомлення з договорами. Вони прибігають до нотаріуса в момент, коли договір з продавцем підписаний і Ви, в стресі від покупки підписуєте все, що Вам підсовують.
Тільки після підписання договору я побачила суму зарахувань які повинні надходити на мій рахунок, щоб отримати пільгову (-2%) ставку по кредиту в розмірі 80% від моєї заробітно плати. Щоб отримати пільгову ставку по кредиту 9% а не 11% я повинна 80% від з/п переказати на транзитний рахунок в банку для погашення кредиту.
2. Також врахуйте, що при розрахунку суми щомісячних платежів за користування кредитом річну суму платежу ділять не на 365 а на 360 днів, таким чином за рік в мене йде переплата 3 тис. грн. Дрібниця, але Кредобанку приємно.
3. Ви будете переказувати кошти не безпосередньо на Ваш рахунок для погашення кредиту, а на транзитний рахунок, з якого банк після 1−2-3 дні (залежить від погоди) зарахує на Ваш кредитний рахунок. І це ще не все. Вам потрібно відмітити, що Ви хочете погасити кредит, і зможете це зробити тільки з наступного дня. тобто Ваші гроші на погашення кредиту (які Вам зовсім не лишні) ще гуляють банком кілька днів, замість того, щоб знизити тіло кредиту і % по користуванню.
4. дострокове погашення можливе, проте блокується на Вашому транзитному рахунку сума % по користуванню кредитом на місяць. Приведу приклад: Ваші платежі на місяць складають 36 тис. (18 тис. тіла кредиту і 18 тис. відсотків), Ви повинні їх сплатити до 30. 06. Ви як розумний користувач плануєте платити з випередженням графіку і плануєте погасити 100 тис. грн. на початку місяця, а потім в кінці заплатити %. Ви сплатили наприклад 100 тис. 01 червня — десь 03. 06. зарахувалася сума 100 тис. на транзитний рахунок, потім Ви вказали, що хочете 100 тис. витратити на погашення тіла кредиту, але ні! тільки 82 тис. можна, а 18 тис, (тобто відсотків за користування за червень, який тільки почався) лежить на Вашому рахуночку до 30.06. і тільки 30.06. буде списаний і зарахується як сплата %. Знову ж таки — слава Кредобанку.
5. Ну і саме класне. % за червень Ви повинні сплатити в червні! ні одного дня немає для роздумів і підготовки. Не 5 липня, не 10. Тільки в останній день місяця! Я, звичайно, не знаток банківської справи, але в мене легке відчуття, що мене обманюють.
Дякуємо за Ваш відгук!
Викладену Вами інформацію передано відповідальному структурному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вчинення необхідних заходів для того, щоб у майбутньому у Вас не виникало негативних вражень від обслуговування в нашому банку.
Написати коментар
Кошмарное обслуживание
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами в обслуговуванні у нашому банку, перепрошуємо за це.
Для того, щоб ми могли розглянути звернення та прийняти міри задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому, просимо Вас у приватних повідомленнях вказати Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та адресу відділення, у яке Ви звертались.
Написати коментар