×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Завжди приємне обслуговування
Написати коментар
Неберіть кредитку в кредобанку
Написати коментар
Заказал карту в Кредобанк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банкомат не видав гроші. Банк відповів, що розбиратись вони будуть пів року.
Доречі у самому відділенні знали про негаразди з банкоматом, але не попередили клієнтів якимось написом, і банкомат продовжував «працювати».
Коментарі (1)
Одобрили через пару часов нужную сумму
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Не рекомендую
Вот и отношение кредобанка к клиенту, интересно сколько пройдет месяцев пока они активируют мою карту!
Написати коментар
Банк обманул клиента
Подьехав в назначенный день в отделение, был очень разочарован тем, что оформление заняло 2 часа вместо обещаных 30 минут. И это еще в отделении не было очереди.
Соответствующая жалоба составлена в то же день:
Номер 1295 от 28.09.2021
Требования:
— извинениее от представителя банка за доставленные неудобства;
— наладить процесс, чтобы избежать повторения кейса в будущем;
— компенсация за доставленные неудобства (обман банком клиента);
Регламент — 30 дней (Обычно современные банки обрабатывают такие жалобы за 1−3 дня. Этот, похлже, будет тянуть до последнего…)
Коментарі (5)
Жах
Написати коментар
Кредит під іпотеку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Ніколи і нічого не оформлюйте в кредобанку
При зверненні на гарячу лінію банку співробітники взагалі нічого пояснити не можуть, говорять шаблонами і не розуміють нарахування відсотків по картці. Картка не закрита досі, в чому проблема не розумію, адже в інших банках це справа 10-и хвилин, тут же не можуть закрити картку вже цілий день, співробітники контакт центру взагалі перекидують один на одного дзвінки і дезінформують говорять не вірні данні
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку та повідомляємо, що стосовно викладеної Вами інформації банк проводить відповідну перевірку за результатами якої Вам буде надано відповідь на електронну скриньку.
Написати коментар
ОСТОРОЖНО!!! ФИНАНСОВЫЕ МОШЕННИКИ.
Якщо Ви вважаєте, що операції з використанням банківської платіжної картки проведені без Вашого відома, то рекомендуємо звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК» та подати заяву на проведення претензійної роботи. Подання заяви та проведення розслідування є безкоштовним та проводиться відповідно до правил міжнародної платіжної системи.
Написати коментар
Блокировка счета!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк с прошлого века или как увести все деньги с карты
Слубжа безопасности как всегда на высоте как и сам банк!
Повідомляємо, що з метою попередження шахрайства, банком здійснюється моніторинг транзакцій за участю банківських платіжних карток банку в режимі реального часу. В ході моніторингу транзакцій, банк блокує операції по банківських платіжних картках, по яких виникла підозра на шахрайські дії з боку третіх осіб. Разом з тим, станом на сьогодні в банку впроваджено останню версію сервісу 3D Secure — технології, розробленої міжнародною платіжною системою MasterCard Worldwide (MasterCard SecureCode) для забезпечення клієнту максимально високого рівня захисту операцій, які здійснюються у мережі Інтернет з використанням банківської платіжної картки та мінімізації рівня шахрайства за такими операціями. Ця технологія передбачає перевірку здійснення операції з використанням банківської платіжної картки у мережі Інтернет, в т. ч. засобами інтернет-банкінгу, держателем банківської платіжної картки шляхом надсилання одноразового пароля на мобільний телефон Держателя, використання якого (одноразового пароля) є необхідним для підтвердження Держателем здійснення такої операції.
Коментарі (3)
Оцінка майна
Вимагають щороку робити оцінку майна тільки в їх компаніях за завищеними тарифами, перерахунок коштів на особисту карту фізичної особи нібито оцінювача.
Якщо в минулому році вибору в нас не було, то в цьому році відповідно до наказу Фонду державного майна України від 25 червня 2021 року № 1097 введено в експлуатацію єдину базу звітів про оцінку з модулем електронного визначення оціночної вартості та автоматичного формування електронних довідок про оціночну вартість об'єкта нерухомості (https://evaluation.spfu.gov.ua).
Проте банк зміни в законодавстві не враховує.
Про щорічне страхування життя та інші підводні камені банку вже промовчу.
Коментарі (2)
ІПОТЕКА
Окремо хотів би зазначити, що даремно люди поширюють чутки, про те, що у вказаному банку працює не компетентний персонал, який відноситься негативно до клієнтів. Це точно не про працівників вищезазначеного відділення!!!
Дякуємо за такий зворотний зв'язок стосовно обслуговування в банку. Ваші слова подяки доведено до відома працівників відділення. Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Коментарі (1)
С чего начинает ненависть к банку
Эта история НЕ о том как НЕ платить, а том как ты все исправно платишь, а банк все наглеет и наглеет!!!
Приобрёл авто в кредит в Кредобанке ибо казалось что это лучшие условия, но это совсем не так. Заманили ставкой в 10.5% годовых. Остальные условия вроде бы как у всех, но и тут нет. В первый год облизывали менеджеры пока не пришло время продлять страховку… и тут понеслась.
Стандартная ставка на каско в любой страховой 3.5%-4.%, но если авто в кредите, тот тут же ставка становится 6,5%. И застраховать ты не можешь под 3,5% как все нормальные люди, так как банки требуют от страховых специальных программ в которых им откатят 2% в счёт банка (так называемая аккредитация страховой в банке). Если застраховать не по этой программе или в неаккредитованной страховой — будут штрафы со стороны банка по отношению к заёмщику.
Следующая уловка — «добровольная» страховка жизни. Добровольного нет ничего, так как ставка тут тоже завышена на 2% и составляет 2.99% от суммы остатка по кредиту. Отказаться нельзя от добровольного страхования — штраф и повышение процентной ставки по договору!!!
Как итог ты каждый год переплачиваешь дополнительно ещё 4% банку.
Просто любопытно, ведь вся схема откатов от страховых в счёт банков более чем очевидна, когда уже Минфин выполнит свою функцию и начнет жёсткий контроль над этими поборами???
Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами кредитного договору, з якими позичальник погоджується при укладенні цього договору, визначено, що договори страхування повинні бути оформлені в одній із страхових компаній, які відповідають вимогам банку та перелік яких розміщено на офіційній інтернет-сторінці банку. За порушення умов договору передбачені відповідні санкції, які також обумовлені умовами кредитного договору та заздалегідь погоджені сторонами.
Разом з тим, варто зазначити, що тарифи на оформлення договорів страхування встановлює не банк, а страхова компанія, в якій позичальник укладає відповідний договір страхування, та банк не несе відповідальності за інформування страховими компаніями клієнтів про зміни тарифів по договорах страхування.
Коментарі (2)
Банк потерял всё, что было из-за сотрудников
В отделении битком набито народом в очереди в кассу, а кассирша переучет устроила. Карантин…
Почему ваша проблема с кадрами становится проблемой клиента?
И это я еще не расписала, как с карточки недавно начали просто списываться деньги. И чтоб вернуть их, надо было по каждой сумме звонить в поддержку.
Категорически не рекомендую банк. Промучилась с ним много времени и жду, не дождусь, когда закончится сотрудничество с этим учреждением. Вы проиграли конкуренцию с другими банками всухую.
Нам прикро, що у вас погіршилась думка про роботу банку. Ми хочемо проаналізувати описану ситуацію та вжити заходів задля її виправлення, тому, просимо у приватні повідомлення вказати Ваші ПІБ та номер телефону з якого звертались на інформаційну лінію банку.
Коментарі (3)
Самый ужасный банк!
Пришли деньги на валютный счёт ФОП в размере 2505 евро! Поставили на обмен в четверг, должны были в четверг ещё поменяться, денег в четверг не было!!!
В пятницу утром задали вопрос, получили следующий ответ:
Вашей заявки на обмен нету.
То есть, с Евро счёт деньги пропали, заявки нет!
Начали искать куда пропали деньги. В итоге получили ответ: произошёл сбой в банке, деньги вернуться на евро счёт в понедельник, и тогда можно будет подать заявку на обмен!
То есть, два дня банк просто использует мои деньги без моего ведома!!! И это не в первый раз уже!!! До этого они просто забывали подать подать заявку и деньги менялась через день!!!
Я такого ни в одном банке не видел! Самый худший банк! Никому не советую!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Для того, щоб ми могли розібратись в ситуації, просимо в приватні повідомлення надіслати нам свої ПІБ та ІПН.
Написати коментар
кредобанк
Написати коментар
Хочу бути звичайним кліентом, а не VIP
Я є клієнтом Кредобанку вже більше п’яти років. І от не так давно у мене з’явився персональний менеджер. Ірина Василівна Бикова. Я того не просив але.
Ірина не компетентний працівник. Тарифів не знає. Заміна карти у неї коштує 2000 грн. Хоча у її колег у тому ж відділенні для звичайних клієнтів заміна безкоштовна.
Але ці менеджери мене все-таки змусили піти до Ірини адже вона VIP менеджер і повинна хоч трішки розгружати загальну чергу.
У кабінеті у Ірини я чекав поки вона дослухає онлайн курс по роботі з клієнтами.
Слухав і я його разом з Іриною. Після 5−10 хвилин прослуховування все ж таки довелося попросити вимкнути курс і зробити мені квитанцію для зняття готівки.
Але і то не все.
Вже вийшов з відділення, їду по справах, а тут Ірина починає писати щоб я їй приніс оригінал виписки для якогось фіномону сьогодні. Що? Для чого? Ірина не може пояснити. Якщо виписка дійсно потрібна то чому не попередити завчасно?
Обслуговуватися як звичайний клієнт я не можу і змінити персонального менеджера також не можу.
Як написала Ірина «Маєте право змінити менеджера але і відділення теж … бо тут я одна віп».
Це відділення єдине зручне для мене. Їх тут не так багато. І дуже шкода але, то мабуть буде «але і банк теж… бо тут Ірина одна віп»
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке негативне враження про роботу співробітника нашого банку. Просимо у приватні повідомлення повідомити Ваші ПІБ, ІПН та дату візиту у відділення, щоб ми могли прийняти необхідні заходи задля виправлення ситуації.
Написати коментар