Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
nosfferatu 15 квітня 2025, 12:52
Відкрив рахунок (віртуальну карту) документи підійшли все ок Через день телефонує молодий чоловіче питає чи все ок. Поспілкувались все гаразд було
Ще через день приходе смс що мене блокують з 28.04, що в мене високий ризик и я не надав підтверджуючі доки. В додаток взе не пускає, хоча написали що разрив відносин з 28.04- вже не порушують свої правило
Телефоную на гарячку. Питаю що мені треба предоставити я без проблем надішлю, тк у мене все в білу и чиста кредитна історія. Кажуть вже все, нічого не треба.
Навіщо тоді відкривали рахунки? Чи їм план по карткам горить і вони так роблять, не зрозуміло
Не раджу використовувати цей банк, тк як у вас не має впевненності як вони поведуть себе «завтра». Банк веде себе як Трамп чесное слово
Всім миру
Урмас Волф 28 березня 2025, 15:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11
25 марта 2025 г., пришёл в отделение в Киеве, на Севрука 11, поменять доллары, курс стоит в касе отделения, 41,61грн., спросил у кассира, курс актуальный, ответила, да.
Меняю 300 долларов, вместо 12483 грн., получил 12453грн, на 30 грн, с легкой руки кассира обдурили.
Был у начальника отделения, толку ноль! А если бы менял больше,
Делайте выводы!!! Бойтесь их!!! Ищите более порядочные банки!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GrugoriyHoland 13 березня 2025, 16:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 46-А
Добрый день уважаемый «Кредо Банк».
Я уже наверно побывал во всех ваших отделениях в Киеве!
Сегодня, по причине невозможного трафика (с левого на правый берег) и «тянучки» в сторону «ленинградки» (Дарницкой площади), заехал в отделение на Ахматовой.
Могу сказать. что у вас нечего не поменялось… Все несравнимо хорошо и приятно… спасибо! Новые купюры, достойное обслуживание и т. п.
.только пакетик для денег не предложили… но это так, мелочи!
Спасибо!

Ну и для всех кому что-то не нравится -вы сначала определитесь для каких целей и какие именно «услуги» этого банка вы собираетесь использовать, ну, а потом задайте себе вопрос — почему? И только потом пишите отзывы.
Мені мали надіслати платіж на гривневу картку і в відділенні в м. Києві менеджер повідомила, що кошти вже «в дорозі», тобто скоро будуть зараховані.
Я прочекав весь вечір вчора і коли зателефонував на гарячу лінію, то там повідомили, що Кредобанк не отримував ніяких коштів взагалі для мене.

А сьогодні я прийшов у теж саме відділення, щоб з’ясувати, що відбувається. І дійсно той платіж зник, як повідомила та сама менеджер. Але від Кредобанку жодних повідомлень про стан і долю моїх грошей немає. На гарячій лінії теж нічого не знають.

Зрештою наголосив, щоб менеджер банку розібралася, де мої гроші — зателефонувала до керівництва чи ще кудись. Уявіть ситуація — був платіж, він зник, гроші не поступали взагалі і всім байдуже — шо менеджеру, що начвідділення Ірині Кара, і все це під вивіскою «Правильний банк, ЄС вже тут»)

Такі шось почало рухатися і з внутрішніх відділів надали відповідь, що фінмон заблокував кошти і вимагає до кінця робочого дня (!) надати документи стосовно транзакції. Менеджер Кредобанку і начвідділення роздрукували мені назву статті про діяльність фінмону, але жодних положень вони не знають і роблять що в голову прийде, порушуючи закон. А згідно тої статті фінмон має право накласти арешт на добу на мої кошти, якщо вони підозрілі і до 30 днів, якщо є кримінальне провадження. Фінмон не може притримувати кошти десь там у повітрі і під виглядом зарахування до трьох діб, щось робити з моїми грошима — це порушення закону. Але в цьому банку всім на порушення байдуже.

Коли все це намагався донести до начвідділення Кредобанку — що банк має створювати екосистему з цінностями прозорості, відповідальності, актуальності, щоб клієнти відчували передбачуваність банку, ця Ірина Кара взагалі незахотіла мене слухати і погрожувала випхати мене з відділення. Тепер я зрозумів, що це не її рівень — це завдання для топ-менеджерів банку, щоб вони налагодили процеси в банку так, щоб люди знали, що відбувається, але у відділення так всі поводилися, наче перевірка фінмона це щось надзвичайне в їх житті — ніхто не знає ані процедури, ані термінів, ані закону. І вони просто хочуть позбавитися мене, а що з моїми грошима їм абсолютно байдуже. Процеси в Кредобанку спотворено, це просто жах, ніхто не знає, що робити і робить щось на власний розсуд, не кажучи вже про цінності — прозорості, відповідальності і актуальності!

По друге, це правова сторони питання — ніхто не знає про цей закон взагалі, вимагали, щоб я до кінця дня надав документи менеджеру. Ніякий фінмон взагалі зі мною не зв’язувався і не повідомив, що мої кошти заблоковано на такій--то підставі. Вони просто зараховують їх в рамках 3-денного терміну зарахування. Це ж шахрайство, Кредобанк вдається до шахрайських дій замість прозорості всіх цих процесів.

А по-третє, менеджер і начвідділення Ірина Кара взагалі не зацікавлені в наданні сервісу, не кажучи вже про якісний сервіс — я звернувся і вони самі все залагодили.

Основна мотивація у Кредобанка це не потрапити під штрафи від НБУ, а на клієнтів можна в ціннісному, в правовому і сервісному сенсах покласти…

Шановні, ви що з глузду зїхали? За ціннісну організацію всіх процесів вам тверда одиниця, за правову сторони питання вам тверда одиниця, за сервіс вам тверда одиниця.

Зарахуйте мої кошти і надайте вибачення у вигляді компенсації!
iv5130401 30 січня 2025, 13:39
Перечитав відгуки, і жалію, що не читав їх до того як відкривав карту. Відкрив карту віддалено. Зранку телефонували запитували про якість наданих послуг, а ввечері вже не міг залогінитись в додатку, зателефонувавши на інфолінію, мені повідомили, що розірвано ділові відносини, при чому жодного сповіщення не було. Банк зловживає тим, що багато клієнтів не мають можливості підійти на відділення і переказати залишок коштів, тому користується грошима людей. Тобто по суті це злочин, банк залишає за собою право розірвати всі відносини, але банк не може користуватися грошима громадян, які не давали на це дозвіл, можна це довести але треба тратити час, нерви і кошти, тому раджу не мати справи з цим банком, принаймні не довіряти власні кошти.Це внутрішні правила банку, так їм захотілося, відповідальності практично ніякої. Але якщо Ви даєте можливість віддалено відкрити карту, то дайте можливість закрити всі справи, або як мінімум звернутися з письмовою заявою в електронному вигляді для переказу залишку на карти інших порядних банків. Банк можливо нерозуміє, або не хоче розуміти, що втрачаються не тільки клієнти, а й довіра в цілому, при чому перестає довіряти навіть персонал відділень, бо вони це теж читають і отримують інформацію з різних джерел, але то вже інше питання. Я бажаю Вам успіхів і процвітання як НадраБанку. Всього найкращого.
Browifi 30 січня 2025, 10:47
Розчарований обслуговуванням Кредобанку. Через тиждень після відкриття рахунку банк несподівано закрив його без пояснень. На рахунку було лише два поповнення на загальну суму 8000 грн і кілька покупок — жодних підозрілих операцій. Такий підхід до клієнтів неприйнятний. Не рекомендую цей банк.
Ks10101986 27 січня 2025, 17:45
Я вражений минулим візитом до банку, приємним обслуговуванням клієнта. Додатково проконсультували по всім моїм питанням та лімітом. Хочу щиро подякувати співробітникам Самбірського кредобанку за такий теплий прийом своїх клієнтів.
Кредобанк
Відповідь банку
29 січня 2025, 17:40
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане профільним підрозділам Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Наталка Мельник 23 січня 2025, 19:37
Другий раз сьогодні не можу зайти до іFobs. Аналогічна ситуація була два дні тому. Понад дві години чекаю кода, а він не приходить. Телефоную на підтримку, кажуть: вам sms доставлено. Але коди на телефон не приходять. Мені начальство платить зарплату не за те, щоб я сиділа по кілька годин втикала в телефон. Та й я маю ще якісь інші справи… Не хотілось би міняти банк після багаторічної співпраці. Але це не діло, що я не можу зайти в клієнт-банк (((
Кредобанк
Відповідь банку
24 січня 2025, 18:51
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
kulibin76 23 січня 2025, 12:21
Щойно відкрив рахунок і він майже одразу був заблокований «Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn». Навіть не встиг зробити ніяких фінансових операцій. Причини повідомити відмовились.
BabushkaVarya 16 січня 2025, 16:49
Нова ставка по депозиту збільшилась до 15% це добре, але жаль нема можливості відкрити депозит онлайн.
Кредобанк
Відповідь банку
29 січня 2025, 17:35
Дякуємо за зворотній зв'язок. Довели Ваше зауваження до профільного підрозділу Банку.
Проблема вирішена
boot 7 січня 2025, 12:32
Віддалено став клієнтом банку («Правильна карта»). Замовив пластикові карти, заплатив кошти за пересилку.
Приходить повідомлення «Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z xx.xx.xx. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19»
Звичайно ж на гарячій лінії не змогли пояснити в чому ризики. А також сказали, що не я не зможу тепер отримати карти, а також повернути сплачені кошти.
Виникає запитання чи не шахрайство це? Я замовив послугу і НЕ отримав її. Кошти за невиконану послугу я також НЕ отримав. Як на мене це шахрайство.
З огляду на те, що подібних відгуків чимало можливо, взагалі, основною діяльністю банку і є проста схема: відкрити рахунок, почекати поки клієнт заведе кошти, а потім його заблокувати без усяких пояснень? Дуже зручно.
Кредобанк
Відповідь банку
29 січня 2025, 17:46
Добрий день! Відповідь надіслали Вам на електронну скриньку.
folutur 3 січня 2025, 23:22
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Відкрив колись дебетові картки про всяк випадок і жодного разу не користувавася. Тепер вирішив все закрити, і тут вам болт. В мобільний додаток на їхню думку таку функцію додавати не варто, а підтримка ввічтливо футболить до відділення. Ніяки ЄЦП вони не приймають, хоча українське законодавство все дозволяє, тобто це лише політика банку. Інші банки обсуговують клієнтів як людей, все відкривають і закривають дистанційно. Це одна назва, а не банк. З таким підходом і відношенням до клієнтів вони вимруть як динозаври, репутація зіпсована. Привіт керівництву.
Gfuyedsw 23 грудня 2024, 15:41
Бардак повний, ніхто не може вирішити елементарну проблему, працівники можуть тижнями не брати слухавку (говорю за конкретного працівника)
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 грудня 2024, 15:37
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли розібратись у ситуації напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та детальніше опишіть ситуацію, яка призвела до погіршення Вашого досвіду обслуговування в Банку.
valnuz 18 грудня 2024, 12:41
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 55
17.12 прийшло повідомлення що банк припиняє співпрацю зі мною з 26.12. На рахунку в мене кошти які я хочу зняти, але доступ до ifobs вже закритий передчасно. Я вимагаю повернути мені доступ до додатку щоб вивести кошти і не доводити справу до суду. До відділення банку я зʼявитися не можу через те що постійно знаходжусь закордоном. Тому вимагаю якнайшвидшого вирішення ситуації. Адже «низький рейтинг» як причина блокування для клієнта банку з 12ти річним стажем та відкритим рахунок компанії це не аргумент. Я повторюсь, я вимагаю надати мені доступи до входу до мого клієнт банку до 26.12 як заявлено в повідомленні, щоб я міг завершити перевод СВОЇХ коштів і не мати з вами більше справ.
Текст повідомлення додаю
Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z 26.12.24. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19
Дзвінок в підтримку жодних деталей не прояснив і на моє прохання дати офіційну відповідь сказали чекати до 30 днів, що суперечить вашому ж повідомленню що я мою час до 26.12
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 грудня 2024, 9:27
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
dnepryanik 13 грудня 2024, 20:56
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Безпідставно банк скинув як собаці смс, що через 2 тижні припинить договір. Хоча просто купував валюту в ньому, отакий дно банк очередний. Ще в кошти не дають забрати, буду писати скаргу в нбу та поліцію
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 грудня 2024, 13:18
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Проблема вирішена
Лілія С 8 грудня 2024, 14:52
Цікава ситуація получилась. Заправлялась пальним, при розрахунку у мене не вистачило коштів які були на картці Кредобанку,і я просто розрахувалась іншою карткою цього ж банку.
А врешті оказалось що кошти, яких мені не вистачило заблокував банк і на картці 0.00

Це було 14.11 і до цієї пори кошти не повернулись, в банку сказали, що по правилах банка треба чекати до 30 днів. Це жарт якийсь? Що це за правила на утримування Клієнтських грошей???

Завжди якщо не вистачає коштів, то операція не проходить і кошти не знімаються-відбувається просто відмова. А тут взяли заблокували, бо такі правила банку.

Такі дрібні речі дійсно спонукають задуматись, чи безпечно користування послугами Кредобанку.
І чи не схочуть вони заблокувати рахунки.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 грудня 2024, 12:06
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
da75y 7 грудня 2024, 23:27
28 листопада я поповнила свою картку на 110 тис грн у відділенні на Бандери 21. Є квитанція. Кошти були покладені на гривневу картку, до цієї картки привязаний поточний разунок у гривні. Для дрібних розрахунків я не використовую цей банк, а лише планувала накопичувати для відкриття депозиту або на інші цілі.

Вчора я зайшла у додаток і побачила що на балансі нуль. Я полумала що це тезнічні роботи. Сьогодні вранці теж саме. Подзвонила у банк і мені сказали що не бачать кошти і вони не надходили. Ви смієтесь???
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 грудня 2024, 10:24
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані, час операції та яким способом внесено кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr Pochernin 7 грудня 2024, 14:45
Був приємно вражений минулим візитом до банку.
Коли прийшов відкривати картки Craft Black,
— навіть поцікавилися чи я не змерз та зробили мені гарячу каву))!!!

Додатково проконсультували по всім моїм питанням та лімітам, бо НБУ навидумляв нам трошки складнощів (

Знову хочу подякувати співробітницям Білоцерківського відділення.
Змерз, але зігрівся :)
Дякую за найкращій сервіс!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 грудня 2024, 9:18
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serg8765 20 листопада 2024, 19:14
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Не рекомендую зв’язуватися з цим банком, працівникі туп.голові, людина зробила переказ по реквізитах на суму 15000 тис надала квитанцію, гроші були на організацію день народження дитини, банк зупив кошти, та сказав що вони на транзитному рахунку,
Обіцяють кожного дня що гроші будуть зараховані на протязі робочого дня, по факту нічого немає, грошей як не було так і немає, конкретної відповіді стосовно коштів я так і не почув.
Не зв’язуйтесь з кредобанком якщо не хочете втратити свої кошти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 листопада 2024, 10:39
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо Вас у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані та деталі переказу (дата, отримувач-відправник).
Alkonn 19 листопада 2024, 11:42
Нещодавно зіткнувся з блокуванням переказу на карті. Потрібно було підтвердження джерел доходу, щоб просто завершити операцію. Гроші на рахунку були, переказ був стандартний, без великих сум, але банк вимагав документи. Довелося витратити час на збір документів, що підтверджують доходи. Зв’язався з підтримкою, пояснили, що це стандартна процедура. Процес перевірки зайняв кілька днів! Переказ весь цей час залишався заблокованим! Я в щоці!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 листопада 2024, 10:51
Добрий день.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, що у своїй роботі Банк неухильно дотримується вимог законодавства України, а також керується нормативно-правовими актами та рекомендаціями Національного банку України, тому в залежності від виконуваної операції, може вимагати у клієнта підтвердження фінансової операції.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.61 47.19
PLN 10.68 11.22
USD 40.91 41.49
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 46.61 47.19
PLN 10.68 11.22
USD 40.91 41.49
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Кредобанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.