Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vova Pochernin 12 листопада 2024, 15:38
За 25 хвилин за допомогою Дії — і у мене є рахунок ФОП.

Дуже дякую співробітницям Білоцерківського відділення.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 листопада 2024, 9:35
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
beidos23 8 листопада 2024, 16:02
06.11.2024 з картки Кредо банку 5355****3809 було здійснено некоректне переведення коштів у розмірі 4909 грн. Одразу ж було виявлено помилку. Напротязі однієї години ця інформація була повідомлена працівникам банку. Після чого вона не була опрацьована. Було створено 3 скарги.

Номери скарг: 1709, 1699, 1698.
Скарги проігноровано.

Відмічено, що працівники банку не йдуть на зустріч живому клієнту задля вірішення питання. Що говорить про низьку якість обслуговування. Та про вісутність відповідного департаменту по вивченню якості обслуговування.

Адресат якому були направлені кошти (Комунальне піприємство Дніпровського району) наголосив, що останній день для повернення коштів минає. Що необхідно звернутись до Кредо банку. Хоча з часу звернення пройшло вже два дні.

Прошу Міністерство Фінансів лімітувати ліцензію цієї установи на час розслідування.
Кошти до сих пір не повернуто.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 листопада 2024, 9:38
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
GrugoriyHoland 8 листопада 2024, 10:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Не один год пользуюсь услугами этого банка.
Не буду вдаваться в подробности деятельности и услуг, которыми пользуюсь в этом банке.
НО, всегда, когда обращаюсь в это отделение, получаю квалифицированное обслуживание со стороны персонала отделения — от кассового обслуживания (замечу, что даже такая мелочь, как конверт для наличности, положительно отражается на впечатлении от работы кассира), до уровня квалифицированных знаний сотрудниками. которые занимаются вопросами оформления разного рода документов.
По поводу тарифов при конвертации, снятия наличной валюты и перевода гривны на карточку другого банка — конечно есть вопросы по «рентабельности», но по сегменту услуг, даже на уровне тарифов, меня все устраивает.
Спасибо всему коллективу и банка и указанного отделения.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 листопада 2024, 9:06
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
WWW20 25 жовтня 2024, 10:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Когда был бизнес, до войны, все было неплохо, но только в одном отделении правда, там коллектив подобрался хороший и мало клиентов было. Но как война началась, отделение закрылось, перевели в главное, а там даже начальник отделения трубку не берет, менеджеры не перезванивают. Со счетами онлайн ничего сделать не могу, на новый пакет перейти не могу. То есть, что бы закрыть один старый счет Кишеня я должна проехать 3000 км или сделать доверенность за 100 евро на кого-то. В общем глухо как в танке. И на какие либо уступки не идут, даже несмотря на ситуацию в Украине и не смотря на то, что мы клиенты банка уже лет 20, а и мужу пенсионеру заблокировали счет, потому что он в кассе банка больше года не появлялся :)) И это происходит сейчас, когда в других банках все можно сделать онлайн. Банк мертвый и древний, на встречу постоянным клиентам не идет — забудьте про этот банк, как буд то он остался в прошлом веке
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 30 жовтня 2024, 11:00
Доброго дня.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, якщо Ви не маєте можливості звернутись у відділення самостійно, та/або оформити нотаріальну Довіреність, то Ви можете дистанційно змінити діючий пакет обслуговування на пакет з безкоштовним обслуговуванням, не залежно від надходжень чи інших додаткових умов. Для цього, Вам необхідно звернутись в телефонному режимі на інформаційну лінію банку. Працівники інформаційної лінії допоможуть Вам дистанційно змінити діючий пакет на пакет з безкоштовним обслуговуванням.
Звертаємо Вашу увагу, дзвінок повинен бути здійснений обов’язково з Вашого фінансового номеру телефону.
Що стосується пенсійного рахунку, то Банк не блокує пенсійні картки через нездійснену ідентифікацію. Згідно постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках України від 30 серпня 1999 р. № 1596 зі змінами: Банк зобов'язаний повідомити в Пенсійний фонд або органи соціального захисту про одержувачів пенсії які не здійснюють видаткові операцій з використанням банківської платіжної картки протягом року, а також з ними не проведено фізичку ідентифікацію; про одержувачів пенсії видаткові операції по рахунку якого відбуваються з використанням довіреності більше року.
Kostttik 24 жовтня 2024, 18:21
Купувала онлайн страховку туристичну в Кредобанку. Дуже зручно і швидко. Залишилися з чоловіком задоволені. Оскільки дитина захворіла, скористалися страховкою. Страхова компанія PZU все оплатила, всі ліки, які були куплені в аптеці. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 28 жовтня 2024, 15:15
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане профільним підрозділам Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Stanislav2024 8 жовтня 2024, 13:30
Відділення за адресою: Львів, пр-т Чорновола, 57-А
Зареєструвався в банку через додаток Дія в понеділок 7 жовтня 2024 року. Реєстрація пройшла успішно. Встановив додаток з гугл маркету. Зареєструвався в додатку успішно. Відразу відкрив гривневу картку «Правильна» і доларову картку. Усе ок. Перерахував сам собі з іншого банку пробно 3 гривні. Усе ок. Усе добре. Працює. Ура.
Зранку 8 жовтня 2024 року прийшла смс — ваша картка заблокована. Пробую зайти в мобільний додаток — заблоковано. Дзвоню на гарячу лінію — відповідь — ми не знаємо чого вас заблокували. Зверніться через 7 днів. Дзвоню у відділення — теж нічого не знають. СЛАВА БОГУ що втримав мене від того, щоб внести собі на рахунок не 3 гривні а більше. Бо свої кошти я б не побачив довго.
Це дуже поганий банк. Не клієнтоорієнтований. Робить усе, щоб з ним не мати жодної справи.
Тепер треба з паспортом і ідентифікаційним їхати на відділення щоб написати заяву на закриття рахунків і припинення будь-якої співпраці.
Питання — воно мені треба було? Цей міненгіт?
Рахую що такі недобанки повинні банкрутувати й іти геть з ринку фінпослуг.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 жовтня 2024, 10:43
Добрий день.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
esigns 4 жовтня 2024, 1:00
Обслуговуючь в кредобанку вже не перший рік. Не знаю що змінилося, але вже 2й місяць поспіль блокують переуаз коштів на рахунок фоп. 1 раз витратив свій час, встановив віндовс на запасний ноутбук (працюю на лінукс і в айфопс не логінить з нього), відновив доступ і написав листа в форматі: прошу зарахувати кошти * дол сша це оплата робіт згідно договору (і додав його як частину листа). Чекав 3 тижні на реакцію, гроші зарахували, коли думав що все. На слідуючий місяць видалив віндовс з запасного ноутбука, бо планував його повернути компанії(це не мій прилад). Знову звінок з банку що заблокували. Знову квест, пишу лист, ніхто не реагує довгий час. Після звінка на тех підтримку, залишили заявку до валютного відділу. Абсолютно хамсткою інтонацією щось почали мені розповідати що це не звернення до банку, треба вказати дату, номер договору, ще якийсь там номер і ще яку фігню. Договір у вкладенні до відповіді, номеру догову немає, да й взагалі що це за завдання мені нарізає операціоністка і диктує що мені в якій формі писати, а інакше не зарахує зарплату. Я пояснив походження коштів, багато років отримував у валюті.
Якийсь дурдом. Сервіс нижче дна. Це вже постіше почекати кілька днів щоб повернули кошти відправнику і поторити переказ на інший банк, ніж псувати собі настрій.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ якщо будуть надходження на валютні рахунки. Відділ валютних операцій та кабінет IFOPS дно. Хто шукає альтернативу дивіться в сторону Уксибу, умови не погані(хоча я як фоп не працював з ними).
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 жовтня 2024, 13:10
Добрий день.
Щоб проаналізувати описану ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
maestro5 26 вересня 2024, 13:03
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 78-А
Моя заявка на продаж валюти, як ФОП, була оброблена 25.09.2024 по курсу 41.16. Мінімальна ціна купівлі на міжбанку за 25.09.2024 — 41.18, як можна було продати за 41.16? Я так розумію, що банк придбав цю валюту собі, по своєму власному курсу, та ще й взяв з мене комісію за дану операцію — чудово! Дякую що не по курсу 8 грн./долл. продали!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 жовтня 2024, 13:03
Добрий день.
Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:02
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasiiavoz 18 вересня 2024, 22:25
Сьогодні мала нагоду відвідати Кредобанк в м. Хмельницький. Сказати, що я приємно вражена — це нічого не сказати! Щиро дякую Кредобанку і особливо менеджеру по роботі з клієнтами Олені Лабчук за їх відповідальність. Пані Олена продемонструвала високий професіоналізм, витримку, уважність, а головне людяність. Приємно, що є такі працівники, які доброзичливо ставляться до всіх клієнтів.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 жовтня 2024, 10:54
Добрий день!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджеру, яка Вас обслуговувала та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Volkioseni 18 вересня 2024, 16:00
Обслуговувалась у відділенні на Незалежності в м.Івано-Франківськ. В кінці грудня 2023 року оформила преміальний пакет в менеджера Катерини. Кожен місяць за обслуговування даного пакету знімалась сума в 400 грн. В кінці квітня 2024 року звернулась до Катерини, що в Преміальному пакеті тимчасово (!!) не маю необхідності, потім оновлю, ми закрили преміальне обслуговування, залишили мені картки на майбутнє і я перейшла на самий звичайний пакет. Маю всі документи на руках. Сьогодні, 18.09.2024, мені дзвонить керівник відділення і говорить, що в мене заборгованість за обслуговування преміальної картки. На моє питання про те, чого пів року була тиша від банку керівник відповіла, що вона працює недавно, а Катерина вже не працює в них і це її помилка, що не повідомила відразу, що за частину квітня не сплачено обслуговування. Заходжу у додаток- ніякої заборгованості додаток не відображає, питаю, чому я сама не можу ніяк побачити свою заборгованість отримала відповідь, що це по старому рахунку, який був підтягнутий до преміальних карток і він в додатку не відображається (!!!). Організація самого банку мега кончена, я з таким не стикалась в жодному банку, щоб була скрита від очей клієнта заборгованість, яку я фізично позбавлена можливості побачити, пів року працівники банку сиділи тихо і от прокинулись. Жодних сповіщень на імейл чи якимось іншим чином я не отримувала. Добре, що хоч через пів року проінформували, а не втихушку до суду звернулись. Банк — дно. Ніколи в житті більше не буду з Вами працювати з такої організацієб, а я у Вас оплачувала преміальне обслуговування. Хай прибуток отримує інший банк з адекватною організацією роботи.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 жовтня 2024, 10:51
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про обслуговування у відділенні вул. Незалежності, 67 у м. Івано-Франківськ та перепрошуємо за спричинені незручності.
Ми з’ясуємо всі обставини, що спричинили дану ситуацію та надамо Вам зворотній зв’язок.
Mixxa007 12 вересня 2024, 12:03
Дякую консульатнту Оксані, що допомогла закинути гроші на карту. Нещодавно почав користуватися банком, і ще не знайомий з багатьма функціями, але дуже сподобалася чуйність персоналу. Дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:13
Дякуємо за відгук.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Halyna2024 30 серпня 2024, 18:21
Не рекомендую банк нікому. Пишу від юридичної особи. Найгірші умови, найгірше обслуговування, кожен місяць у них своє «покращення» для клієнтів. Зарплатну відомість проводять пів дня, а то і більше, а ще можуть і заблокувати. Нервів для них не хватає.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:08
Доброго дня.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку. Для того щоб ми могли розглянути Ваше звернення напишіть нам у приватні повідомлення назву юридичної особи та детальніше опишіть ситуацію.
KaterynaTer 28 серпня 2024, 11:27
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Всем добрый день. Это самый ужасный банк, который есть!!!
Блокирует переводы без причины, не объясняют в чем дело. Пишешь информацию от кого перевод адрес проживания и т. д. они просто возвращают отправителю. Пытаемся снова осуществить перевод, снова возвращают и на 10 зл. меньше. Потом вообще без каких либо объяснений блокируют карты. Больше никогда не обращусь в этот самый УЖАСНЫЙ БАНК. ШАРАШКИНА КОНТОРА
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 13:31
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що Правилами надання комплексних банківських послуг обумовлено особливості здійснення переказів з країн європейського союзу та зазначено у яких випадках для зарахування переказу необхідне уточнення інформації.
LudaSn 23 серпня 2024, 14:16
Із жахливішим рівнем некваліфікованого керівництва і персоналу який в цьому банку працює не стикалися. Працівники і керівники не несуть відповідальність за умови прописані договором, свої фінансові косякі перекладають всіма зручними для них способами на клієнта — роблять з нього Цапа -відбувайло. Як клієнти банку закривши свої фінансові умови по фінансовому лізингу, не отриали від банку свій 2 екземпляр ключів від автомобіля які повинен був передати банк нам. Скоріш за все, ключ був загублений або сплутаний із іншими ключами (співробітниками банку), так як ключ вони передали від іншого автомобіля, який ми повернули вказавши, що не наш. Іншого ключа сказали ми не маємо. Платити рахунок від дилера за Новий ключ — відповіли підстав не має. І тому, керівництвом банку були придумані усілякі історії — і що ключ дилер не передавав, і що його зовсім не було, і що дилер передав той ключ від чужого авто (доречі який був від нового авто 2023 року випуску, а наше авто 2020 року). Наша компанія запросила від дилера підтвердження передачі другого ключа банку при заключені договору лізингу — дилер надав всі документи і пояснення в писмовому вигляді, що ключ саме передавався!!! І, що по умовам фінансового лізинку Обов’язково передається банку другий ключ від авто!!! Нащо Начальник відділу лізингу Ожгевич Юлія Борисівна відповіла: Що таких лістів, я можу намалювати скільки завгодно!!! І це відповідь керівника!!! Оце я розумію рівень!!!
Порада: Ні в якому разі не майте ніяких справ із цим банком, інакше пошкудуєте. Бо будете мати розмову з некваліфікованим базарним персоналом і нічого не доведете,
навіть якщо будете на 100% праві із всіма документальними доказами. Вас просто керівництво лізингового відділу (м.Львів) Юлія Борисівна пошле на… і кине слухавку
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 13:25
Доброго дня.
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь.
Проблема вирішена
ArtemR 12 серпня 2024, 11:09
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Два роки тому (20.06.2022) закрив кредит (46793/2021), а зараз (10.08.2024) зʼясувалось що банк досі не зняв обтяження на авто.
Як розповідають співробітники банку, — «ви мали самі просити його зняти», і — «не всі клієнти хочуть знімати це обтяження, тому самі ми це не робимо, потрібно залишати заявку»
Тобто, понад два роки в мене нема ніяких боргів перед банком, але я все ще не можу повноцінно розпоряджатись своїм авто, і навіть мало того, після того, як я звернувся до банку, вони залишать заявку на якийсь інший відділ і той відділ, в порядку черги вже буде це робити. В ПОРЯДКУ ЧЕРГИ, два роки пройшло. Це знущання.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:15
Добрий день. Відповідь надіслали Вам на електронну скриньку.
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:40
Я військовий з початку війни. До цього отримував тут зп з заводу. Будучи на завданні, мені звонять і кажуть, що мій рахунок заблоковано із за шахрайських дій від третіх особ і мій рахунок заблочено задля безпаеки. Коди зайшов у свій кабінет то побачив, що намагалися зняти два рази по 15 тис, дуже дякую банку, що вирішив все швидко і зберіг мої кошти, за це Вам респект.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 серпня 2024, 9:25
Дякуємо за зворотний зв'язок. Передали Ваш відгук профільним підрозділам Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yar11777 12 липня 2024, 18:01
12 липня знімав кошти в банкоматі Приватбанку з карти Кредобанку. Але під час зняття коштів потухло світло. На Кредобанк прийшло повідомлення що кошти списались, але банкомат їх не видав. Зателефонував на гарячу лінію Кредобанку, подав заявку на повернення коштів. Сказали чекати до 45 днів. Цікаво чому так довго, і чи не можна прискорити строки повернення?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 15 липня 2024, 15:20
Добрий день.
Претензійна робота здійснюється банком в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи банк надасть Вам інформацію про її результати.
Виталий Копач 11 липня 2024, 11:21
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
З квітня місяця я не можу зайти в додаток, тому что карта заблокована.Нарахували з квітня по липень 800 грн за обслуговування, так як був пакет craft black
Я такого ще не бачив, заблокували карту і нарахували комісію
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 15 липня 2024, 15:19
Добрий день. Комісія за обслуговування тарифного пакету нараховується у випадку невиконання клієнтом умов безкоштовного обслуговування.
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:55
Особисто для мене банк показує себе завжди із хорошої сторони, мінусів я не бачу. Завжди тільки позитивне відношення, без відсотків перекази на картку, лояльна та професійна технічна підтримка. Раджу всім.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 8 липня 2024, 9:30
Дякуємо за відгук.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
lapites624 30 червня 2024, 22:22
Маю депозит у вашму банку, тримав три роки, вс було безупречно і без ізьянов. Поїхав закордон, мама моя має генеральну довіреність від мене і у тому числі на фінансове розпорядження і на тобі банк це не рахує як передане право, потребують мого приїзду щоб зняти той депозит.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 1 липня 2024, 17:29
Добрий день.
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Кредобанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.