×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Відкриття рахунку ФОП у відділенні
Дуже дякую співробітницям Білоцерківського відділення.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написати коментар
Скарга. Ігнорування запитів клієнта. Якість обслуговування. Вісутність коректної роботи відповідного департаменту.
Номери скарг: 1709, 1699, 1698.
Скарги проігноровано.
Відмічено, що працівники банку не йдуть на зустріч живому клієнту задля вірішення питання. Що говорить про низьку якість обслуговування. Та про вісутність відповідного департаменту по вивченню якості обслуговування.
Адресат якому були направлені кошти (Комунальне піприємство Дніпровського району) наголосив, що останній день для повернення коштів минає. Що необхідно звернутись до Кредо банку. Хоча з часу звернення пройшло вже два дні.
Прошу Міністерство Фінансів лімітувати ліцензію цієї установи на час розслідування.
Кошти до сих пір не повернуто.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Коментарі (7)
Благодарность
Не буду вдаваться в подробности деятельности и услуг, которыми пользуюсь в этом банке.
НО, всегда, когда обращаюсь в это отделение, получаю квалифицированное обслуживание со стороны персонала отделения — от кассового обслуживания (замечу, что даже такая мелочь, как конверт для наличности, положительно отражается на впечатлении от работы кассира), до уровня квалифицированных знаний сотрудниками. которые занимаются вопросами оформления разного рода документов.
По поводу тарифов при конвертации, снятия наличной валюты и перевода гривны на карточку другого банка — конечно есть вопросы по «рентабельности», но по сегменту услуг, даже на уровне тарифов, меня все устраивает.
Спасибо всему коллективу и банка и указанного отделения.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написати коментар
Мертвый банк
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, якщо Ви не маєте можливості звернутись у відділення самостійно, та/або оформити нотаріальну Довіреність, то Ви можете дистанційно змінити діючий пакет обслуговування на пакет з безкоштовним обслуговуванням, не залежно від надходжень чи інших додаткових умов. Для цього, Вам необхідно звернутись в телефонному режимі на інформаційну лінію банку. Працівники інформаційної лінії допоможуть Вам дистанційно змінити діючий пакет на пакет з безкоштовним обслуговуванням.
Звертаємо Вашу увагу, дзвінок повинен бути здійснений обов’язково з Вашого фінансового номеру телефону.
Що стосується пенсійного рахунку, то Банк не блокує пенсійні картки через нездійснену ідентифікацію. Згідно постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках України від 30 серпня 1999 р. № 1596 зі змінами: Банк зобов'язаний повідомити в Пенсійний фонд або органи соціального захисту про одержувачів пенсії які не здійснюють видаткові операцій з використанням банківської платіжної картки протягом року, а також з ними не проведено фізичку ідентифікацію; про одержувачів пенсії видаткові операції по рахунку якого відбуваються з використанням довіреності більше року.
Написати коментар
Зручно і швидко.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане профільним підрозділам Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написати коментар
Заблокували додаток і картки на наступний день після реєстрації.
Зранку 8 жовтня 2024 року прийшла смс — ваша картка заблокована. Пробую зайти в мобільний додаток — заблоковано. Дзвоню на гарячу лінію — відповідь — ми не знаємо чого вас заблокували. Зверніться через 7 днів. Дзвоню у відділення — теж нічого не знають. СЛАВА БОГУ що втримав мене від того, щоб внести собі на рахунок не 3 гривні а більше. Бо свої кошти я б не побачив довго.
Це дуже поганий банк. Не клієнтоорієнтований. Робить усе, щоб з ним не мати жодної справи.
Тепер треба з паспортом і ідентифікаційним їхати на відділення щоб написати заяву на закриття рахунків і припинення будь-якої співпраці.
Питання — воно мені треба було? Цей міненгіт?
Рахую що такі недобанки повинні банкрутувати й іти геть з ринку фінпослуг.
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Коментарі (2)
Відділ валютних операцій дно
Якийсь дурдом. Сервіс нижче дна. Це вже постіше почекати кілька днів щоб повернули кошти відправнику і поторити переказ на інший банк, ніж псувати собі настрій.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ якщо будуть надходження на валютні рахунки. Відділ валютних операцій та кабінет IFOPS дно. Хто шукає альтернативу дивіться в сторону Уксибу, умови не погані(хоча я як фоп не працював з ними).
Щоб проаналізувати описану ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Коментарі (1)
Купують валюту по власному курсу
Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Написати коментар
Дякую!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджеру, яка Вас обслуговувала та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написати коментар
Огидний сервіс
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про обслуговування у відділенні вул. Незалежності, 67 у м. Івано-Франківськ та перепрошуємо за спричинені незручності.
Ми з’ясуємо всі обставини, що спричинили дану ситуацію та надамо Вам зворотній зв’язок.
Написати коментар
Дякую консульатнту Оксані
Нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Написати коментар
Жахливий банк
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку. Для того щоб ми могли розглянути Ваше звернення напишіть нам у приватні повідомлення назву юридичної особи та детальніше опишіть ситуацію.
Написати коментар
Блокируют переводы без причины.
Блокирует переводы без причины, не объясняют в чем дело. Пишешь информацию от кого перевод адрес проживания и т. д. они просто возвращают отправителю. Пытаемся снова осуществить перевод, снова возвращают и на 10 зл. меньше. Потом вообще без каких либо объяснений блокируют карты. Больше никогда не обращусь в этот самый УЖАСНЫЙ БАНК. ШАРАШКИНА КОНТОРА
Водночас звертаємо Вашу увагу, що Правилами надання комплексних банківських послуг обумовлено особливості здійснення переказів з країн європейського союзу та зазначено у яких випадках для зарахування переказу необхідне уточнення інформації.
Коментарі (1)
Кредобанк = Шарашкіна контора
Порада: Ні в якому разі не майте ніяких справ із цим банком, інакше пошкудуєте. Бо будете мати розмову з некваліфікованим базарним персоналом і нічого не доведете,
навіть якщо будете на 100% праві із всіма документальними доказами. Вас просто керівництво лізингового відділу (м.Львів) Юлія Борисівна пошле на… і кине слухавку
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь.
Написати коментар
Обтяження на авто
Як розповідають співробітники банку, — «ви мали самі просити його зняти», і — «не всі клієнти хочуть знімати це обтяження, тому самі ми це не робимо, потрібно залишати заявку»
Тобто, понад два роки в мене нема ніяких боргів перед банком, але я все ще не можу повноцінно розпоряджатись своїм авто, і навіть мало того, після того, як я звернувся до банку, вони залишать заявку на якийсь інший відділ і той відділ, в порядку черги вже буде це робити. В ПОРЯДКУ ЧЕРГИ, два роки пройшло. Це знущання.
Коментарі (1)
Дякую велике співробітникам
Написати коментар
Повернення коштів після відключення світла
Претензійна робота здійснюється банком в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи банк надасть Вам інформацію про її результати.
Коментарі (1)
Нараховані відсотки за обслуговування при заблокованій карті
Я такого ще не бачив, заблокували карту і нарахували комісію
Коментарі (2)
Раджу всім.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Коментарі (1)
до цього момента все було без нарікань
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.
Написати коментар