Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0960461046 17 вересня 2023, 18:31
Все дуже швидко і легко…дуже подобається віртуальна карта! Дякую за гарне обслуговування!
Тарас Ковляшенко 17 вересня 2023, 12:01
10.09 был совершен возврат в торговой сети «Чудо Остров» на сумму 799грн., магазин дал срок до 5 рабочих дней, на момент 17.09 банк деньги не вернул, магазин подтвердил что со своей стороны возврат отправил. Предоставление чека о возврате в поддержку результата не дало. Сотрудники поддержки абсолютно не компетентны: Ольга (номер 8469) дает информацию что деньги 100% вернутся через 34 дня (интерсный срок выдуманный), на след. день Татьяна (номер 8546) уже сообщает что никакого возврата через 34 дня не будет, остается ждать пока деньги «дойдут» в банк.
Где мои деньги остается только догадываться, подожду еще недельку и буду закрывать счет в этой шараге.
Centarion6 5 вересня 2023, 21:20
4 Сентября 23 года получил уведомление от УБКІ о том что открыт какой-то кредит на меня в банке «ТАСКОМБАНК -iZi bank«31 августа 23 года.После моего звонка в банк, я узнаю что у меня несанкціонований овердрафт по карте izi-bank и задолженность 3300грн по карте которую я закрыл в банке ещё в 2021 году, очём есть соответствующая информация в УБКI, при этом оператор izi bank сообщила что на данный момент кредитов и кредитных карт у меня нет в ихнем банке, а долг есть, и почему он возник они не знают.Все скрины переписки и др, с банком сохранил при желании могу предоставить.Не рекомендую данный банк!!!
alekseybit 5 вересня 2023, 14:40
В izi bank закінчився депозит та я вирішив забрати кошти.
Мене попередили що якщо це кредитні кошти, то можлива комісія. Депозитні кошти без комісії знімаються.
Але після того, як я зняв депозитні кошти з нарахованими відсотками, мій рахунок зменшився на 518 грн.
Звернувшись до відділу підтримки (як завжди очікувати прийшлось певний час) мені пояснили, що з депозитних грошей також знімається комісія (при тому що я знімав кошти в відділені Таскомбанку в касі). І пояснили це тим, що я знімав кошти через картку izi bank. А ось якщо б я сказав касиру, що кошти треба зняти з мого рахунку в Izi bank до якого прикріплена карта, то тоді б касир видав мені гроші без комісії.
Навіть на моє нерозуміння чому такий безглуздя (картка та рахунок це одне суцільне. Тим паче я знімаю депозитні гроші, які знаходяться на картковому рахунку і знімаю в банку емітенті), то мені пояснили що такі правила і що треба було попередити касира, що я хочу через рахунок та без комісії (таке враження що всі хочуть знімаючи свої власні заощадження сплатити комісію Izi bank).
Дуже незадоволений таким відношенням банку до своїх клієнтів.
Вийшло так, що більшу частину відсотків за депозитом банк забрав собі у вигляді комісії за видачу готівки.
Тому 1000 разів подумайте чи варто
Wetal616 29 серпня 2023, 15:25
Блин, я сутки регистрировался ждал десять часов видеозвонка чтобы мне потом написало что поднять кридит хотя до 500грн нужно будет ждать ещё месяц. Это какой то ***.
yuriykisil 28 серпня 2023, 11:10
Прочитав відгуки і розумію, що люди не вміють і більше того не хочуть вивчати інформацію про те, чим користуються. Мені банк подобається і всі, які треба послуги працюють нормально. Кешбек система працює нормально. Єсть технічні помилки по застосунку, але розробники працюють і виправляють помилки. Банк і служба підтримки працюють нормально.
agbpqtouc 19 серпня 2023, 15:12
Оформила в этом банке карту с целью получить на нее кредитный лимит. В результате в кредите мне отказали, хотя я предварительно проверила свою кредитную историю через УБКИ и она идеальна. Банк свой отказ отказался коментировать. Карту я закрыла, неприятный осадок остался…
Роман Коренчук 16 серпня 2023, 11:46
Відкрив карту цього банку. Погано все. По порядку — від лайтових проблем до повної жесті.

1. Обрав категорії кешбеку — кафе та ресторани, зоотовари. Спробував розрахуватися у 4 різних закладах харчування. Всі транзакції позначені як «фаст-фуд», жодної копійки кешбеку не нарахували. Ну фіг з ним, це взагалі не проблема порівняно з тим, про що буде далі.

2. Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив. Ніякого кешбеку (ок, це все же сюрприз). Але фактично списалося на 95 грн більше за використання кредитних коштів. На екрані підтвердження платежу я цієї інформації не бачив. Підтримка сказала що ви робили переказ на карту. У виписці платіж позначений як переказ на карту. Але ж я не робив ніяких переказів, я просто оплатив товар як я це звик робити в інтернеті і ніколи раніше не сплачував за це додаткових комісій.

Але і це ще не все! Я користуюсь картою трохи більше тижня, захожу переглянути інформацію про кредитний ліміт і бачу що у мене нараховано 20 грн відсотків. Пишу в підтримку, отримую відповідь:
«Роман, нараховано відсотки на заборгованість не в пільговому періоді»

Що??? Пільговий же період «до 62 днів», а у мене ще 10 днів не пройшло. Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».

З мого боку ситуація виглядає так:
Я оплачую 1924,20 грн. У виписці показує цю суму. Фактично з мене списали ще 94,29 грн про які можна дізнатися тільки якщо зайти в інформацію про платіж. А через кілька днів я бачу, що «винен» банку ще 19,58 грн — ця інформація вже максимально прихована.

Якщо все порахувати — банк взяв майже 6% комісії за оплату в інтернеті. Це просто найгірші умови які я коли небудь зустрічав. Це просто пограбування. У підтримці тільки посилання на тарифи (+ вони тарифи виклали картинкою — спеціально щоб ви не змогли через пошук знайти потрібну вам інформацію)

Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей прикриваючись прихованими комісіями і заплутаними умовами обслуговування.
AlfShamwey 10 серпня 2023, 15:10
Чтобы перевести доллары с закончившегося конвертационного депозита, надо потратить время, найти отделение, получить старые доллары, заплатить комиссии за снятие (нивелирующие ставку за 6 месяцев 0.45%)… хорошо хоть не в минус.
Потратить время
Найти отделение Универсалбанк (группа ТАС), положить доллар на карту

Служба поддержки через час, так и не ответила на уточняющие вопросы.
alex7722 2 серпня 2023, 23:06
1) В последнее время мошенники переводят деньги и потом пишут в банк жалобу, мол деньги отправил, а товар/услугу не получил. Банк блокирует счет под видом финмониторинга-запрашивает документы-получает их (видя что ни в чем не винного клиента обвинили), но действовать не хочет и говорит-вот тебе документ пиши на перечисление и закрытие счета. Возникает вопрос почему я, ни в чем не виновный человек, должен уйти с клиентов банка, а кляузник нет? Более того, я сам должен попросить банк закрыть мой счет. Это как вообще называется? На вопрос, почему я должен закрыть счет, и это не может сделать банк самостоятельно-банк ответил у нас такой бланк и технической возможности закрывать вам счет нет.
2) проходит несколько дней, объявляется «брат» Изибанка-спортбанк-мы вам счет заблокировали, но так как денег там нет и вы сами нам не напишите, то мы решили вам позвонить. А что вы будете финмониторить если денег нет, операций уже несколько месяцев нет. Почему именно сейчас заблокировали, Совпадение? не думаю.
3) жаль нет счета в третьем тигипкином банке-ТАС, а то и там бы решили провести финмониринг при нулевом движении по счету. Банковскую деятельность превратили в цирковую.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2023, 18:59
Відгук зарахований (на 03.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vtd 2 серпня 2023, 10:20
Користуватися послугами даного банку почала, тому що терміново потрібні були кошти, а тут можна було оформити картку онлайн з лімітом. Але начеб — то спочатку було все нормально, на стандартних умовах,(але відсоток тут космічний 4,92) Але потім, почався якийсь жах, кошти з рахунку постійно кудись знімалися, я щодня спілкувалася з оператором у чаті, який нічого мені відповісти про рух коштів не міг. Правда через тривалі бесіди гроші повернули. Потім я оформила 3 миттєві розстрочки, і через місяць їх усі відразу погасила. На наступний день після погашення, ці розстрочки знову з’явилися і пише оплатити. Оператор нічого знову пояснити не може. Ну стосовно операторів, то тут окрема тема. Чекаєш на відповідь по пів- години в кращому випадку, не компетентні зовсім у банківських питаннях, таке враження, що вони не розуміють, про що їх взагалі питаєш. Одним словом, скористайтеся краще послугами іншого банку.
Сьогодні, замовені кошти були 17.07.23, отримав депозит строковий на 3місяці в доларах, всі з 1993р. по 2006р., крім однієї купюри.
Більше ніяких депозитів в ізі банк не понесу.
Я думаю, що цей банк в змові з обмінниками, які такі долари купляють дешевше від синіх, з комісією.
immortalbox 19 липня 2023, 15:35
Жахливий банк izibank. Він же ТАСкомбанк, він же Sportbank. Це загальна система з трьома назвами банку. Перевірено на особистому досвіді. Не зв’язуйтеся з цим банком.
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
AndreSh1282 17 липня 2023, 11:37
Банк дуже стремний і не прозорий. Так сталось що в мене шахраї вкрали 14.5 тис гривень на картку izibank. Як результат вже пів року банк 'розслідує' справу але результату нуль. Дуже не рекомендую мати справу з цім банком якщо ви хочете отримати свої гроші 💸
Нікому нерекомендую цей банк ваші рахунки будуть заблоковані без пояснень. З вас будуть максимально витягувати кошти. Якщо у вас буде кредитний ліміт процентна ставка одна із найбільших в Україні. Служба підтримки просто жах на відповідь можна очікувати до години чіткої відповіді на ваші запитання недадуть. Якщо хочете щоб ваші кошти були цілими і їх незаблокували користуйтеся надійними банками, но не izi bankom
Paler1an 14 липня 2023, 15:41
Оплатив замовлення на ebay, продавець зробив відміну. Банк заблокував рахунок, вимагаючи надати:
1. Суть операцій із повернення товару на ресурсі PAY PAL Ebay.
2. Чеки про оплату замовлення
3. Переписка із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення
4. Копія заявки на повернення товару
5. ТТН про відправлення товару торговцю.
Що саме по собі просто маячня. Після надання скріншотів, що товар просто не відправили, банк сказав чекати розгляду доказів і все. Вже пройшов місяць, ні слуху, ні духу.
Игорь Галусяк 14 липня 2023, 13:26
В октябре 2022 года банк передал ложную информацию о прострочке в 0,04 грн в УБКИ.
Я указал им на их ошибку и они в декабре эту информацию благополучно убрали с УБКИ, но в июне 2023 года также благополучно вернули.
Этим действием банк портит мне кредитный рейтинг, кредитную репутацию и отношение к данному банку перед которым у меня немаленькая задолженность.
Мой дружеский совет: уберите эту информацию с УБКИ дабы в дальнейшем от меня получать платежи по кредиту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксенія Л. 12 липня 2023, 9:15
Поповнила кредитну картку, щоб не вийти за межі періоду, а вони затримали зарахування коштів, і нарахували проценти по повній…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 4 липня 2023, 12:58
Активировал кэшбек сразу после 01.07.23. Но приложение не активировало кэшбек и по большим покупкам ничего не получил. Поддержка плевать хотела исправиться. В Моно просто доначисляли даже когда забывал включить. А здесь тупняк, сплощной Ощад.
Василь Масляник 29 червня 2023, 15:24
Вітаю спільнота. Хочу поділитись своєю історією про співпрацю з даним банком. Даний відгук відображає поведінку банку. Я не обвинувачую сам банк, або його партнерів, а тільки описую ситуацію в якій може опинитись кожен з клієнтів який тримає особисті кошти на рахунках даних банків.
Мною було відкрито карту sport bank. Досить довго я користувався послугами. Але в один із днів кожен з вас, як в даний час і я може зайти в додаток та не зможе здійснити вихідні платежі, поповнення толефону, переказ на інші карти і т.д в звязку з блокуванням вихідних платежів по карті. Служба підтримки sport bank приємним голосом відішле вас до іzi bank пояснивши що вони не в змозі вирішити вашу проблему. В свою чергу izi bank приємним голосов вам скаже: «в звязку з підозрою про шахрайські дії вашу карту було заблоковано». При цьому ніхто нічких пояснень про яку з операцій виникла підозра вам не надасть. Ви маєте чекати на електронного листа поки компетентні співробітники банку не сформують до вас перелік запитань. За цей час, ви не зможете скористатись власними коштами, якщо навіть це у вас вони є останніми. Наголошую, що я тільки описую ситуацію яка трапилась зі мною. Які питання буде задавати банк я ще не знаю. Думаю, що їїх цікавить приватні переписки про перерахунок коштів між членами сім' та друзівї, де, хто і що і за скільки купляв своїм коханкам)) З одної сторони це звучить як жарт, але як можна пояснити що задане питання «яка з даних операцій для банку є підозрілою» я відповіді не отримав. Можливо поповнення рахунку 6 місяців назад)). Як я писав вище, що я нікого та ні в чому не звинувачую. Цей відгук відображає тільки випадок який трапився зі мною. Думаю найближчим часом, а можливо й через деякий довгий час я обовязково напишу про результати даного випадку. Надіюсь це допоможе українцям під час війни, коли кожен думає як вижити прийняти правильне рішення де, та яким чином зберігати власні кошти, якщо звісно щось ще залишилось. Або методичка як їх втратити. Ще невідомо. Обовязково напишу про результат вирішення даної історії. Мирного неба всій Україні
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝