×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ізі банк, мой банк!
Написати коментар
Отказываются вернуть деньги за покупку
Где мои деньги остается только догадываться, подожду еще недельку и буду закрывать счет в этой шараге.
Написати коментар
Овердрафт после закрытия карты в izi bank,спустя 2 года после закрытия карты.
Написати коментар
Прихована комісія
Мене попередили що якщо це кредитні кошти, то можлива комісія. Депозитні кошти без комісії знімаються.
Але після того, як я зняв депозитні кошти з нарахованими відсотками, мій рахунок зменшився на 518 грн.
Звернувшись до відділу підтримки (як завжди очікувати прийшлось певний час) мені пояснили, що з депозитних грошей також знімається комісія (при тому що я знімав кошти в відділені Таскомбанку в касі). І пояснили це тим, що я знімав кошти через картку izi bank. А ось якщо б я сказав касиру, що кошти треба зняти з мого рахунку в Izi bank до якого прикріплена карта, то тоді б касир видав мені гроші без комісії.
Навіть на моє нерозуміння чому такий безглуздя (картка та рахунок це одне суцільне. Тим паче я знімаю депозитні гроші, які знаходяться на картковому рахунку і знімаю в банку емітенті), то мені пояснили що такі правила і що треба було попередити касира, що я хочу через рахунок та без комісії (таке враження що всі хочуть знімаючи свої власні заощадження сплатити комісію Izi bank).
Дуже незадоволений таким відношенням банку до своїх клієнтів.
Вийшло так, що більшу частину відсотків за депозитом банк забрав собі у вигляді комісії за видачу готівки.
Тому 1000 разів подумайте чи варто
Коментарі (1)
Капец
Коментарі (1)
Відгук про користування послугами Банку
Коментарі (1)
Отказ в кредитном лимите
Коментарі (1)
Це якесь ДНО, а не банк — купа прихованих комісій
1. Обрав категорії кешбеку — кафе та ресторани, зоотовари. Спробував розрахуватися у 4 різних закладах харчування. Всі транзакції позначені як «фаст-фуд», жодної копійки кешбеку не нарахували. Ну фіг з ним, це взагалі не проблема порівняно з тим, про що буде далі.
2. Так як у мене є кешбек «зоотовари» — вирішив купити корм для собаки. Знайшов на промі, оплатив. Ніякого кешбеку (ок, це все же сюрприз). Але фактично списалося на 95 грн більше за використання кредитних коштів. На екрані підтвердження платежу я цієї інформації не бачив. Підтримка сказала що ви робили переказ на карту. У виписці платіж позначений як переказ на карту. Але ж я не робив ніяких переказів, я просто оплатив товар як я це звик робити в інтернеті і ніколи раніше не сплачував за це додаткових комісій.
Але і це ще не все! Я користуюсь картою трохи більше тижня, захожу переглянути інформацію про кредитний ліміт і бачу що у мене нараховано 20 грн відсотків. Пишу в підтримку, отримую відповідь:
«Роман, нараховано відсотки на заборгованість не в пільговому періоді»
Що??? Пільговий же період «до 62 днів», а у мене ще 10 днів не пройшло. Виявляється, вони ту транзакцію за корм не враховують у «пільговий період».
З мого боку ситуація виглядає так:
Я оплачую 1924,20 грн. У виписці показує цю суму. Фактично з мене списали ще 94,29 грн про які можна дізнатися тільки якщо зайти в інформацію про платіж. А через кілька днів я бачу, що «винен» банку ще 19,58 грн — ця інформація вже максимально прихована.
Якщо все порахувати — банк взяв майже 6% комісії за оплату в інтернеті. Це просто найгірші умови які я коли небудь зустрічав. Це просто пограбування. У підтримці тільки посилання на тарифи (+ вони тарифи виклали картинкою — спеціально щоб ви не змогли через пошук знайти потрібну вам інформацію)
Висновок однозначний — мета ізібанку не надати вам якісні послуги, а вкрасти у вас якомога більше грошей прикриваючись прихованими комісіями і заплутаними умовами обслуговування.
Коментарі (4)
Don’t IZI (
Потратить время
Найти отделение Универсалбанк (группа ТАС), положить доллар на карту
Служба поддержки через час, так и не ответила на уточняющие вопросы.
Коментарі (1)
Традиционная блокировка карт от семейства «банков» Изи, Спортбанка и ТАС
2) проходит несколько дней, объявляется «брат» Изибанка-спортбанк-мы вам счет заблокировали, но так как денег там нет и вы сами нам не напишите, то мы решили вам позвонить. А что вы будете финмониторить если денег нет, операций уже несколько месяцев нет. Почему именно сейчас заблокировали, Совпадение? не думаю.
3) жаль нет счета в третьем тигипкином банке-ТАС, а то и там бы решили провести финмониринг при нулевом движении по счету. Банковскую деятельность превратили в цирковую.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Ні в якому разі не рекомендую
Написати коментар
Депозит доларовий
Більше ніяких депозитів в ізі банк не понесу.
Я думаю, що цей банк в змові з обмінниками, які такі долари купляють дешевше від синіх, з комісією.
Коментарі (3)
Мошенники
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
Коментарі (2)
Банк для шахраїв
Написати коментар
Нікому нерекомендую цей банк
Написати коментар
Заблокували гроші після відміни інтернет замовлення
1. Суть операцій із повернення товару на ресурсі PAY PAL Ebay.
2. Чеки про оплату замовлення
3. Переписка із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення
4. Копія заявки на повернення товару
5. ТТН про відправлення товару торговцю.
Що саме по собі просто маячня. Після надання скріншотів, що товар просто не відправили, банк сказав чекати розгляду доказів і все. Вже пройшов місяць, ні слуху, ні духу.
Написати коментар
Банк, который умышленно портит кредитную историю.
Я указал им на их ошибку и они в декабре эту информацию благополучно убрали с УБКИ, но в июне 2023 года также благополучно вернули.
Этим действием банк портит мне кредитный рейтинг, кредитную репутацию и отношение к данному банку перед которым у меня немаленькая задолженность.
Мой дружеский совет: уберите эту информацию с УБКИ дабы в дальнейшем от меня получать платежи по кредиту.
Написати коментар
Не зарахували вчасно гроші
Написати коментар
Тупое приложение. Не применили кэшбек
Написати коментар
Блокування карти
Мною було відкрито карту sport bank. Досить довго я користувався послугами. Але в один із днів кожен з вас, як в даний час і я може зайти в додаток та не зможе здійснити вихідні платежі, поповнення толефону, переказ на інші карти і т.д в звязку з блокуванням вихідних платежів по карті. Служба підтримки sport bank приємним голосом відішле вас до іzi bank пояснивши що вони не в змозі вирішити вашу проблему. В свою чергу izi bank приємним голосов вам скаже: «в звязку з підозрою про шахрайські дії вашу карту було заблоковано». При цьому ніхто нічких пояснень про яку з операцій виникла підозра вам не надасть. Ви маєте чекати на електронного листа поки компетентні співробітники банку не сформують до вас перелік запитань. За цей час, ви не зможете скористатись власними коштами, якщо навіть це у вас вони є останніми. Наголошую, що я тільки описую ситуацію яка трапилась зі мною. Які питання буде задавати банк я ще не знаю. Думаю, що їїх цікавить приватні переписки про перерахунок коштів між членами сім' та друзівї, де, хто і що і за скільки купляв своїм коханкам)) З одної сторони це звучить як жарт, але як можна пояснити що задане питання «яка з даних операцій для банку є підозрілою» я відповіді не отримав. Можливо поповнення рахунку 6 місяців назад)). Як я писав вище, що я нікого та ні в чому не звинувачую. Цей відгук відображає тільки випадок який трапився зі мною. Думаю найближчим часом, а можливо й через деякий довгий час я обовязково напишу про результати даного випадку. Надіюсь це допоможе українцям під час війни, коли кожен думає як вижити прийняти правильне рішення де, та яким чином зберігати власні кошти, якщо звісно щось ще залишилось. Або методичка як їх втратити. Ще невідомо. Обовязково напишу про результат вирішення даної історії. Мирного неба всій Україні
Коментарі (9)