Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Sergiye1969 24 жовтня 2023, 9:17
Izibank, Sportbank — шарашкіна контора. З початку жовтня 2023 року почав блокувати картки без надання пояснень. В службу підтримки звертатись немає сенсу, там сидять оператори які дають стандартні відповіді, але на результат не впливають. Під виглядом боротьби із шахрайством, тероризмом, та відмиванням грошей — банк заморожує без попереджень рахунки простих українців на невстановлений термін. Якщо вам заблокували гроші, то можете з ними попрощатись. Розкажіть усім друзям і знайомим, щоб терміново забирали звідти свої гроші! Це не жарти, не заказуха конкурентів. Повірте та бережіть себе.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stropa 22 жовтня 2023, 6:10
ПИШИТЕ ЖАЛОБЫ В НБУ! Остановим это

Проблема таже — заблокировали карту!
Никаких сомнительных операций не проводил!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 жовтня 2023, 9:12
Відгук не зарахований (на 26.10.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
stdi 17 жовтня 2023, 4:37
Сегодня. наконец-то удалось разорвать отношения с этим банком -помойкой
Месяц назад заблокировали карту, сразу же связался с поддержкой попросил перечень документов которые необходимы для разблокировки.

3 дня я выпрашивал этот список, ссылались на то что в течении 3-х банковских дней пришлют, прислали на последний день.

Документы о происхождении средств были предоставлены в течении 10 минут (сразу отмечу что сума транзакций и-за которых была блокировка настолько мал в соотношении с доходами которые были официально получены в виде (зарплат, дивидендов и тд)

И далее начался процесс под названием «очікуйте наші спеціалісти займаються вашим питанням і ми будемо намагатися допомогти максимально швидко»
Первых 14 дней я слушал одинаковые отмазки, далее после постоянных звонков один из сотрудников поддержки вообще сказал что , — «У нас зараз багато таких запитів, ти такий не один тому чекай свою чергу «.

После 25 дня, начали ссылаться на НБУ и документ про «звернення громадян» в котром сказано следующее, «Ви отримаєте відповідь упродовж 30 календарних днів. В окремих випадках, якщо звернення потребує додаткового вивчення, — упродовж 45 календарних днів, про що вас буде повідомлено додатково.»

На 30 день сказали, что должен быть ответ на почту до вечера, по факту пришел ответ через 3 дня, о том что банк желает разорвать со мной отношения, наконец-то это произошло.
Кто попал в подобную ситуацию, рекомендую не предоставлять документы о происхождении средств, таким образом сразу будет расторжение (сделал так у близкого, через несколько дней уже было письмо о расторжении), так как если вы даете им документы, то они потом делают вид что они чем-то там занимаются и анализируют.

Мое мнение что у банка есть проблема с ликвидностью, и она блокирует всех подряд с целью удержания средств, под благим предлогом борьбы с отмыванием средств и т. д.

Думаю пройдет немного времени еще, ТАС банк под другими брендами (спортбанк и изибанк, поделает определенные незаконные операции и потом просто закроет эти два банка, и концы в воду)
AnatoLievi4 15 жовтня 2023, 11:41
Обратил внимание, что На данном сайте на отзывы ТАСКОМБАНК и sportbank, сотрудники отвечают и ищут способы решения проблем, ИЗИ банк я так понял вообще не интересует мнение клиентов! не одного ответа на отзывы))))хотя одна структура? Лично мне очень Интересно фактическое время финмонторинга? Блокирование личных средств до 30 календарных дней, это жесть!!! Я не верю банк за эти проверки это им навязывают, но решение этой проблемы очень долгая!!!
Okhk2air 14 жовтня 2023, 21:38
Заблокували картку, хоча термін дії до 2/25. Розблокувати не хочуть, кажуть перевипускати самому.
qcehegpy 14 жовтня 2023, 10:11
багато читала, що людям блокують картки через надходження грошей на їх картки. чесно кажучи, не думала, що торкнеться і мене. але, дякувати богу, всі перевірки пройшли досить швидко і не довелось витрачати нерви. за це велике дякую працівникам ізібанку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evans510 8 жовтня 2023, 10:37
Заблокировали все карточки после того как пришло пару наложек из Новой Почты. Разблокировать не хотят. Сказали ждать месяц. Куча писем не помогает. Банк шарашкина контора.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 жовтня 2023, 9:27
Відгук не зарахований (на 15.10.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Viktor3791 29 вересня 2023, 12:27
День добрый! Пишу для тех, кто хочет избежать таких же проблем, какие возникли у меня! В первый же день как я оформил карточку, то после нескольких покупок и продаж в интернете, мою карточку заблокировали! Хотя сумма переводов была маленькая! Я предоставил документы о получении средств от физ, лиц и справку о доходах! И теперь надо ожидать не более месяца для решения данного вопроса! Ужасно просто! Это самый худший банк с которым мне приходилось иметь дело! Тех, поддержка пишит шаблонные стандартные бюракротические отписки и никак не желает идти на встречу с клиентом! С таким качеством работы, этот банк в скоре попадёт в МУСОРНЫЙ БАК БАНКРОТСТВА как и его предшественники, которые поступали точно также! Обходить этот банк десятой дорогой!
Всего доброго вам!
Dmytro42 29 вересня 2023, 9:19
Якщо у вас є надходження на картки і якщо ви можете підтвердити надходження різними документами, то в Ізі це не допоможе. Банк без розбору блокує рахунки. Кошти наче повертають на інші банки після заповнення заяви.
Був клієнтом тривалий час, але банк вирішив переблокувати мабуть усіх. В багатьох знайомих ситуація подібна.
Kita 28 вересня 2023, 12:57
Банк повільно котиться до низу.Вводять нові обмеження, депозити не цікаві, перекази дорожчають, зняття теж.Служби підтримки немає, бум Валера і той звільнився.
Користувався більше 3 років.Закрию рахунок.Банк- відстій.
vitalii23325532 24 вересня 2023, 15:50
Добрый день. Похабное отношение, я надеюсь есть аудиозаписи я тоже записал. Верю вы сообщите о результатах беседы с этим чудоОператором. Я не знаю кто ее поставил туда Отвечать на звонки. Некультурная. Буду писать на всех форумах и во всех отзывах надеюсь. Что о решении вы сообщите мне на почту?9262 оператор 24/09/2023 15.30 звонок в поддержку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
08081949mama 22 вересня 2023, 18:58
сегодня заблокировали счет. чат не работает. информацию узнать не могу. куда я могу написать заявление о закрытии счета и перевода денег в другой банк
vladrunko 22 вересня 2023, 13:08
Досить дивна ситуація із фінансовим моніторингом, банк заблокував вихідні операції по рахунках ще 5 вересня, документи були відправлені ще 9 вересня, проте сьогодні вже 22 а відповіді досі немає. Це стосується і Sportbank і ТАС. TAC взагалі нічого не писав і не звонив і досі навіть не повідомили чому заблокували, SportBank зателефонував, а IZI написали лист, отримали мою відповідь але досі не відповіли. SportBankу я написав у чат бот, також відповіді не отримав.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgeniyaZ 21 вересня 2023, 9:41
Дуже дивна ситуація з кредитними лімітами у цього банку. Якщо моно надає мені 40 тисяч без зайвих розмов, у ізі мені чомусь у підвищенні навіть на тисячу взагалі відмовили. Чи це політика банку, чи в нього кепські справи з грошима на балансі…
zig4free 18 вересня 2023, 16:37
Сам нашел, после первой и последней онлайн покупке.

По факту курс $ отличаеться от задекларированного на 50копеек.

«курс для обмена валют изображен в приложении в разделе „услуги"-«курс валют“. если интересует по какому курсу была операция по гривневой карточке за рубежом, то сначала сумма конвертируется в евро по курсу mastercard (https://www.mastercard.ua/ru-ru/personal/get-support/convert-currency.html) далее по карточному курсу банка в гривну»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0960461046 17 вересня 2023, 18:31
Все дуже швидко і легко…дуже подобається віртуальна карта! Дякую за гарне обслуговування!
Тарас Ковляшенко 17 вересня 2023, 12:01
10.09 был совершен возврат в торговой сети «Чудо Остров» на сумму 799грн., магазин дал срок до 5 рабочих дней, на момент 17.09 банк деньги не вернул, магазин подтвердил что со своей стороны возврат отправил. Предоставление чека о возврате в поддержку результата не дало. Сотрудники поддержки абсолютно не компетентны: Ольга (номер 8469) дает информацию что деньги 100% вернутся через 34 дня (интерсный срок выдуманный), на след. день Татьяна (номер 8546) уже сообщает что никакого возврата через 34 дня не будет, остается ждать пока деньги «дойдут» в банк.
Где мои деньги остается только догадываться, подожду еще недельку и буду закрывать счет в этой шараге.
Centarion6 5 вересня 2023, 21:20
4 Сентября 23 года получил уведомление от УБКІ о том что открыт какой-то кредит на меня в банке «ТАСКОМБАНК -iZi bank«31 августа 23 года.После моего звонка в банк, я узнаю что у меня несанкціонований овердрафт по карте izi-bank и задолженность 3300грн по карте которую я закрыл в банке ещё в 2021 году, очём есть соответствующая информация в УБКI, при этом оператор izi bank сообщила что на данный момент кредитов и кредитных карт у меня нет в ихнем банке, а долг есть, и почему он возник они не знают.Все скрины переписки и др, с банком сохранил при желании могу предоставить.Не рекомендую данный банк!!!
alekseybit 5 вересня 2023, 14:40
В izi bank закінчився депозит та я вирішив забрати кошти.
Мене попередили що якщо це кредитні кошти, то можлива комісія. Депозитні кошти без комісії знімаються.
Але після того, як я зняв депозитні кошти з нарахованими відсотками, мій рахунок зменшився на 518 грн.
Звернувшись до відділу підтримки (як завжди очікувати прийшлось певний час) мені пояснили, що з депозитних грошей також знімається комісія (при тому що я знімав кошти в відділені Таскомбанку в касі). І пояснили це тим, що я знімав кошти через картку izi bank. А ось якщо б я сказав касиру, що кошти треба зняти з мого рахунку в Izi bank до якого прикріплена карта, то тоді б касир видав мені гроші без комісії.
Навіть на моє нерозуміння чому такий безглуздя (картка та рахунок це одне суцільне. Тим паче я знімаю депозитні гроші, які знаходяться на картковому рахунку і знімаю в банку емітенті), то мені пояснили що такі правила і що треба було попередити касира, що я хочу через рахунок та без комісії (таке враження що всі хочуть знімаючи свої власні заощадження сплатити комісію Izi bank).
Дуже незадоволений таким відношенням банку до своїх клієнтів.
Вийшло так, що більшу частину відсотків за депозитом банк забрав собі у вигляді комісії за видачу готівки.
Тому 1000 разів подумайте чи варто
Wetal616 29 серпня 2023, 15:25
Блин, я сутки регистрировался ждал десять часов видеозвонка чтобы мне потом написало что поднять кридит хотя до 500грн нужно будет ждать ещё месяц. Это какой то ***.

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝