×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Всі курси банку |
Виводьте звідти свої гроші!!! Izibank Sportbank кидалово українців
Коментарі (1)
ПИШИТЕ ЖАЛОБЫ В НБУ! Остановим этот беспредел
Проблема таже — заблокировали карту!
Никаких сомнительных операций не проводил!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (3)
Самый худший банк
Месяц назад заблокировали карту, сразу же связался с поддержкой попросил перечень документов которые необходимы для разблокировки.
3 дня я выпрашивал этот список, ссылались на то что в течении 3-х банковских дней пришлют, прислали на последний день.
Документы о происхождении средств были предоставлены в течении 10 минут (сразу отмечу что сума транзакций и-за которых была блокировка настолько мал в соотношении с доходами которые были официально получены в виде (зарплат, дивидендов и тд)
И далее начался процесс под названием «очікуйте наші спеціалісти займаються вашим питанням і ми будемо намагатися допомогти максимально швидко»
Первых 14 дней я слушал одинаковые отмазки, далее после постоянных звонков один из сотрудников поддержки вообще сказал что , — «У нас зараз багато таких запитів, ти такий не один тому чекай свою чергу «.
После 25 дня, начали ссылаться на НБУ и документ про «звернення громадян» в котром сказано следующее, «Ви отримаєте відповідь упродовж 30 календарних днів. В окремих випадках, якщо звернення потребує додаткового вивчення, — упродовж 45 календарних днів, про що вас буде повідомлено додатково.»
На 30 день сказали, что должен быть ответ на почту до вечера, по факту пришел ответ через 3 дня, о том что банк желает разорвать со мной отношения, наконец-то это произошло.
Кто попал в подобную ситуацию, рекомендую не предоставлять документы о происхождении средств, таким образом сразу будет расторжение (сделал так у близкого, через несколько дней уже было письмо о расторжении), так как если вы даете им документы, то они потом делают вид что они чем-то там занимаются и анализируют.
Мое мнение что у банка есть проблема с ликвидностью, и она блокирует всех подряд с целью удержания средств, под благим предлогом борьбы с отмыванием средств и т. д.
Думаю пройдет немного времени еще, ТАС банк под другими брендами (спортбанк и изибанк, поделает определенные незаконные операции и потом просто закроет эти два банка, и концы в воду)
Коментарі (3)
Отзывы о ИЗИ банке
Коментарі (2)
Блокування картки
Коментарі (1)
Блокування картки
Коментарі (3)
Блокировка карточки
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Блокировка карт!
Всего доброго вам!
Коментарі (1)
Блокують рахунки
Був клієнтом тривалий час, але банк вирішив переблокувати мабуть усіх. В багатьох знайомих ситуація подібна.
Написати коментар
Проходьте мимо.
Користувався більше 3 років.Закрию рахунок.Банк- відстій.
Написати коментар
9262 оператор 24/09/2023 15.30 звонок в поддержку
Написати коментар
блокировка счета
Написати коментар
Фінмон
Коментарі (1)
Про кредитний ліміт
Написати коментар
Ахтунг! Еще один банк с выгодным курсом валюты
По факту курс $ отличаеться от задекларированного на 50копеек.
«курс для обмена валют изображен в приложении в разделе „услуги"-«курс валют“. если интересует по какому курсу была операция по гривневой карточке за рубежом, то сначала сумма конвертируется в евро по курсу mastercard (https://www.mastercard.ua/ru-ru/personal/get-support/convert-currency.html) далее по карточному курсу банка в гривну»
Написати коментар
Ізі банк, мой банк!
Написати коментар
Отказываются вернуть деньги за покупку
Где мои деньги остается только догадываться, подожду еще недельку и буду закрывать счет в этой шараге.
Написати коментар
Овердрафт после закрытия карты в izi bank,спустя 2 года после закрытия карты.
Написати коментар
Прихована комісія
Мене попередили що якщо це кредитні кошти, то можлива комісія. Депозитні кошти без комісії знімаються.
Але після того, як я зняв депозитні кошти з нарахованими відсотками, мій рахунок зменшився на 518 грн.
Звернувшись до відділу підтримки (як завжди очікувати прийшлось певний час) мені пояснили, що з депозитних грошей також знімається комісія (при тому що я знімав кошти в відділені Таскомбанку в касі). І пояснили це тим, що я знімав кошти через картку izi bank. А ось якщо б я сказав касиру, що кошти треба зняти з мого рахунку в Izi bank до якого прикріплена карта, то тоді б касир видав мені гроші без комісії.
Навіть на моє нерозуміння чому такий безглуздя (картка та рахунок це одне суцільне. Тим паче я знімаю депозитні гроші, які знаходяться на картковому рахунку і знімаю в банку емітенті), то мені пояснили що такі правила і що треба було попередити касира, що я хочу через рахунок та без комісії (таке враження що всі хочуть знімаючи свої власні заощадження сплатити комісію Izi bank).
Дуже незадоволений таким відношенням банку до своїх клієнтів.
Вийшло так, що більшу частину відсотків за депозитом банк забрав собі у вигляді комісії за видачу готівки.
Тому 1000 разів подумайте чи варто
Коментарі (1)
Капец
Коментарі (1)