СКАРГА на начальника
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Моя мама клієнт Вашого банку, Матушняк Ольга Володимирівна. Вашими послугами користвалася з 2014 року. Весною дівчата порекомендували перевести пенсію у Ваш банк, обіцяли що все буде гараз, так воно і було до 10.09.2015 року. В четверг мама прийшла на відділення Житомирське, дівчат не було тих які її завжди обслуговували, сиділа взагалі якась інша дівчина, яка відправила її до начальника відділення Віленської Н.В., яка на високих тонах сказала їй чекати так як вона сильно занята, але чим вона так зайнята була якщо жодного клієнта на відділенні не було. В моєї мами піднявся тиск до 200… уваги нуль, чекала 30 хвилин. Це що за скоцьке відношення до людей похилого віку???!!! Я так все не залишу бду писати скаргу в НБУ на начальника відділення. Прошу прийняти адміністративні міри. Та чекаємо дзвінок з вибаченнями.