Депозит «Безопасный»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Вы ответили следующее:
«3. Ви зможете планово отримати вклад в день закінчення початкового терміну (для даного клієнта-12 міс), звернувшись в банк. Якщо ж протягом пролонгованого періоду – з написанням заяви за 3 дні до дати зняття вкладу».
Когда конкретно необходимо обратиться в банк, чтобы планово получить вклад в день окончания начального периода (первые 12-месяцев)? Согласно условий Договора, необходимо обратиться за три рабочих дня, до дня пролонгации или не нужно обращаться с заявлением в банк за три рабочих дня, а можно просто прийти в отделение и забрать вклад со всеми начисленными процентами? Как тогда трактовать пункт 1.4 Договора вклада, где указано, что необходимо за три рабочих дня до дня пролонгации написать заявление о отказе в пролонгации? Какое заявление необходимо написать, один или два экземпляра и что дальше с ним/ними делать?
Прошу ответить просто и понятно, а то после каждого ответа остаются вопросы…