Интернет банкинг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
У меня есть несколько вопросов:
1. Когда вы уже приведете ваши тарифы по Travel карте к нормальному виду?(http://www.ideabank.ua/ru/private-clients/cards/travel/?tab=details)
Все сделано в виде таблицы с меняющимся цветом строк(белый-серый-белый). Но во всем этом хаосе скрываются строки которые есть групами(Осуществление платежей в национальной валюте, Осуществление платежей в иностранной валюте). Вы умеете выделять хотя бы жирным в html?
1.1. Какая разница между [при помощи системи «Интернет-банкинг»: ] и [при помощи СДО «Интернет-банкинг»: ]. Имеет ли слово СДО значение?
1.2 «СМС-информирование по поводу успешного логирования к СДО „Интернет-банкинг“ и изменения пароля» В отделении уверяли что этой комиссии уже нет. Почему в тарифах не актуальные данные?
1.3. «Получение наличных в банкоматах и кассах других банков без учета их комиссий — Входит в стоимость обслуживания пакета услуг». Почему не указано что только 3 транзакции в месяц?
2. Когда вы уже почините форму для создания вопроса?(http://www.ideabank.ua/uk/faq/)
3. Очень часто получаю ошибку в интернет банкинге «Дана дія не може бути виконана [MSG999]». Это было и при создании депозита, и при изменении настроек по карте. Оно иногда исчезает на след. день. В чем проблема?
4. Рекламные баннеры. Захожу в интернет банкинг и там 2 больших баннера, которые еще и каждые 5 секунд мигают.
5. Было бы классно если бы в интернет банкинге на стартовой странице убрали итог и список депозитов. Не очень комфортно заходить в интерет-банкинг возле других людей, когда там высвечиваются большие суммы.
1.1.Тарифи актуалізовано. Проводяться роботи для відображення всіх тарифів у більш зручному вигляді.
1.2.СДО — «система банківського обслуговування» проводяться роботи по стандартизації всіх записів стосовно даного терміну.
1.3. Про обмеження вказано в незу тарифної інформації:
«В межах пакету клієнт має можливість безкоштовно здійснити протягом місяця 3 операції в банкоматах за-кордоном. Поза межами даного ліміту стягується стандартна комісія по даній послузі (зняття готівки в банкоматах за-кордоном — 2% мін. 20грн/3USD/3EUR).»
2.Що саме на вашу думку потрібно виправити у формі для запитань? Форма для запитань працює справно.
3.Це короткострокові проблеми на стороні мобільних операторів, які вирішуються ротягом 20 — 30 хв. Найближчим часом проблему буде виправлено повністю.
4.Дані банери є частиою стуктури сторінки інтернет банкінгу, проводимо роботи по коригуванню банерів відповідно до кольорів сторінки так, щоб вони не створювали незручностей при користуванні.
5.Дякуємо за вашу інформацію, в планах найближчих доробок буде внесено вашу пропозицію " на стартовой странице убрали итог и список депозитов".
Дякуємо за ваше звернення та розуміння