Жутко плохой банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Так вы от них не ждите напоминания за неделю до оплаты, им это невыгодно, скажут, читайте договор… этот банк так и существует, с миру по нитке, не война, не безработица не проблемы разные им чужды, вот куда шины надо было нести
Комментарий специалиста — ничего другого в нём не ожидал — лучше содержать «натасканных» юристов — чем снизить «сумасшедшие» проценты. Вы пишете — процент у меня плавающий — да, верно. И даже читал в договоре, который состоит из страниц 100-150 мелким шрифтом, но повод к первому в 2012 поднятию тарифа так и не понял — доллар сменил курс, если не ошибаюсь с 7,9 на 8,05 а процент, почему-то вырос на почти 5 %. Юридически Вы абсолютно правы, но существует и человеческий фактор — образно говоря — заманили в сети зверя и делаете, что хотите — «подкупив» на низкий процент годовых заманиваете клиентов, а потом становитесь чуть ли не самым дорогим в процентном отношении банком. Я был сегодня в Одесском представительстве Вашего банка и оставил заявление. В договоре действительно нет пункта о том, что банк должен заранее предупреждать — но где логика пришедшего в сентябре (то-есть уже с опозданием в 2 месяца ) СМС?
Значит услуга есть — в конце-концов из той оравы дармоедов, которые получают зарплату с процентов, которые плачу я и такие, как я обязаны вести себя как в сфере услуг, пусть и финансовых, а не дожидаться очередной ошибки клиента. Гарантирую, что нет ни единого Вашего клиента, который через три года кредитования будет помнить о всех пунктах договора. Дальше разглагольствовать не буду — а для коммента rt30 скажу — даже у человеческого терпения есть предел — и когда масса «юридически неправых» вскипит — никакой закон не спасёт — Предыдущее правительство напомнить?
Я вам честно сочувствую, у меня тоже в этом долбаном банке автокредит с 2012 года, запудрили мозги, ловко, я и опомнится не успела куда вляпалась, все оплачиваю вовремя, 3 страховки каждый год (с 50% откатами), все повышения за услуги, % ставку поднимают как добропорядочному плательщику сил нет, купленный кореец на финишной прямой будет как элитный немец, чтоб он лопнул этот банк!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
С таким отношением — точнее «кидаловом» — неудивительно было-бы столкнуться в прошлых годах — так что же поменялось в нашей стране???? Раньше кидали только «избранные» — теперь все кому не лень???? Всё — дальше «цензурный» словарный запас окончен!!!
Оскільки ми не маємо конкретних даних, то в загальному можемо сказати, що у Вас плаваюча відсоткова ставка, про що Ви були ознайомлений при підписанні кредитного договору і погодилися з даними умовами. Протягом дії кредитного договору, відбувалося збільшення змінної частини процентної ставки (відповідно до умов кредитного договору), про що Вас було повідомлено рекомендованим листом за місцем реєстрації.
Банк пропонує клієнтам страхувати авто в 13 акредитованих страхових компаніях, 6 з яких входить в 20-ку найвищих в рейтингу по розміру активів. Відповідно, дані компанії є найбільш відкритими перед клієнтами, які є представлені в усіх регіонах України, і клієнт має можливість самостійного вибору однієї з даних компаній. Перелік акредитованих страхових компаній знаходиться на офіційному сайті Банку, до якого клієнт має доступ www.ideabank.ua/.
Що стосується, довідки про доходи, то відповідно до постанови НБУ №23, Банк визначає періодичність здійснення оцінки поточного фінансового стану боржника — фізичної особи самостійно з урахуванням стану обслуговування боргу, але не рідше ніж один раз на рік.
Відповідно до вищевказаного, Банк щорічно надсилає своїм клієнтам лист-нагадування про необхідність подання документів, що підтверджують фінансовий стан позичальника у письмовій формі.
Щодо консультації клієнта на відділенні, то спеціалісти відділення володіють лише загальною інформацією про необхідність подання документів, що підтверджують фінансовий стан після кожного року користування кредитом, що відповідає вимогам НБУ та умовам договору. Смс нагадування було лише додатковою уступкою зі сторони банку та додатковим нагадуванням про необхідність подання документів та наданням додаткового часу на її подання, що могло б зменшити ймовірність нарахування штрафу.
Так як, не має Ваших жодних персональних даних, то Банк не може перевірити факт отримання чи неотримання довідки клієнта на електронну адресу банку. Прохання залишити контактні да