У Київських відділеннях Ідея Банк відсутні книги скарг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.8 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
за адресою м. Київ вул. Лагерна 42 для надання Заяви про розкриття банком інформації яка містить банківську таємницю, яку співробітники відділення прийняли та зареєстрували. У відділенні я намагався поспілкуватись в телефонному режимі з представниками ПАТ «Ідея банк» щодо незаконного укладання Договору страхування життя при автокредиті. За результатами спілкування прийняв рішення написати скаргу у Книгу скарг відділення, але співробітник (тимчасово виконуючий обов’язки начальника відділення) повідомив про відсутність такої книги, що є порушенням Постанови Кабінету міністрів України від 16 травня 1994 р. N 313 Про затвердження правил побутового обслуговування населення.
Після цього, я на окремому аркуші написав скаргу голові правління ПАТ «Ідея банк» Рязанцеву А.В. та звернувся до співробітника банку, щоб він прийняв та зареєстрував мою скаргу, і мені надав копію з відміткою про реєстрацію, але він відмовився. Перебуваючи у відділенні банку з 14.00 до 17.00 я намагався зареєструвати цю скаргу, спілкуючись при цьому з представниками сектору обслуговування клієнтів ПАТ «Ідея банк» за номером гарячої лінії 0800502030, але питання не вирішувалось. Результатом моїх спроб зареєструвати мою скаргу у відділенні банку було те, що співробітник банку направив факсом мою скаргу до головного офісу ПАТ «Ідея банк», а мені о 17.00 надав копію своєї заяви про отримання від мене скарги що є порушенням Інструкції з діловодства!
Отже, вимагайте Книги скарг у відділеннях, та при необхідності вказуйте на недоліки в роботі службовців Банку!