Зворотній зв’язок при відмові в оформленні кредитної картки, спроба № 2
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.3 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.2 |
Всі курси банку |
При заповненні заявки через відділення мені не сподобалось, що запитували номери телефонів рекомендованих осіб — осіб, яким би «впарювали» продукти банку. Розумно було запрошувати інформацію після того, як я став би клієнтом банку (а не до цієї процедури), і вона повинна бути необов’язковою.
На цей раз свій результат опрацювання заявки банк повідомив повідомленням «Operatsiia z finansovym nomerom „Pidkliuchennia“ v statusi „Vidminena“. Chas 13:58:22. Dovidka za tel. 0800502030″». Правильніше було відправити повідомлення, що банк відмовив у оформленні кредитного продукту й повідомити строк, через який можна подати заявку повторно.
ps У мобільному застосунку «O.Bank 2.0» є можливість стати клієнтом банку, маючи в застосунку «Дія» закордонний паспорт громадянина України. Через відділення це можливо й для першого разу вимагають оригінали документів, а не зі застосунку «Дія».