Працівники ІдеаБанку навмисно обманюють клієнтів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.6 |
Всі курси банку |
У 2021 році я уклала договір на оренду сейфової комірки (далі СК) в одному із київських відділень АТ Ідея Банк. Моя велика помилка, що я вчасно не проконтролювала закінчення терміну оренди (11.10.2021р), лист про нарахування штрафу я отримала в кінці лютого 2022р. (почався військовий стан). Зізвонившись із працівником відділення банку ми домовились, що при першій нагоді я під'їду і оплачу штраф+оренду СК (7000 грн.).
На початку травня я терміново виїхала за кордон (маю робочий контракт), оформила довіреність на свого родича, який приїхав у відділення АТ Ідея Банку в домовлений час з метою оплатити штраф+оренду СК. Моїй довіреній особі було відмовлено у будь яких діях стосовно мого договору оренди і повідомлено, що з 22.05.2022р. мені знову нараховують штраф+оренда СК.
На мій перший ел.лист від 27.05.2022р. працівник банку відповіла 14.06.2022, на мій другий ел.лист від 14.06.2022р. — відповідь працівника банку 15.07.2022р. На мій третій ел.лист відповідь ще не надійшла. Нагадую, весь цей час мені нараховують штраф+оренду СК.
Термін з 11.10.21р. по кінець лютого 2022р. мене не інформували про закінчення договору оренди, що це таке піклування про клієнта чи навмисне саботування своїх обов’язків працівником банку?
На моє прохання закрити договір через мою довірену особу мені відмовлено.
На моє прохання надати алгоритм/формулу нарахування штрафу, який вже подвоївся (на 15.07.2022 — 15 671,28 грн) проігноровано.
Працівник з яким я спілкувалася у листуванні — Качковська Тетяна Головний фахівець відділу по роботі із зверненнями громадян
Управління комунікації з Клієнтами АТ «Ідея Банк», вул. Валова, 11, м. Львів, 79008.
Саме що прикро, лист працівника АТ ІдеяБанк закінчується словами «Вса буде Україна»… зараз у такий важкий час для громадян Укаїни, багато людей вимушені виїхати за кордон і обслуговуватись у банка світу, де до українців ставляться із розумінням, надають пільги та кредити… а у нас на Батьківщині з тебе деруть штрафи навіть не напрягаються пояснити за що (у договорі не прописано про процедуру нарахування штрафу)… пропонують подовжити оренду на три роки, яка мені не потрібна… і що у нас не діє військовий стан, всі мають заробіток?