Необґрунтоване підвищення кредитного платежу у квітні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Lyubomar Ko
- 9 квітня 2022, 12:50
- #
Не знаю, звідки взялася позначка, що проблема вирішена, але це неправда. Схоже, що банк не квапиться її вирішувати.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
Оскільки я вже тривалий час грошей з кредитки не беру, і тіло кредиту стає меншим, то щомісячний мінімальний платіж, цілком природно, зменшується на якусь суму. Наприклад, до 11 лютого я мала сплатити 2306, 94 грн, до 11 березня — 2269,95 грн. Відповідно, було сплачено до 11 лютого 2500 грн. А березневий платіж я поділила на дві транзакції: спершу сплатила 24 лютого — 1300 грн, а згодом 4 березня ще 1000 грн. В сумі вийшло 2300 (нагадую, що мала сплатити до 11 березня 2269,95).
Цілком природно, що квітневий платіж мав би бути, принаймні, не вищим за березневий. Проте 4 квітня мені прийшло з банку СМС-повідомлення, що я маю сплатити до 11 квітня 3117,93 гривні.
Дзвінок на номер +380−342−591−321 (відповів менеджер Андрій) нічого не дав. Співробітник банку тричі мені намагався пояснити, що в березні була недоплата (сплачено лише 1000 грн). І тому грошей з того платежу забракло навіть на погашення тіла кредиту, не кажучи вже про відсотки. Про платіж за 24 лютого, який мав піти вже в березневе зарахування, він чомусь моїх доводів не почув. Зрештою замість того, аби пообіцяти мені, що розбереться з платежем, він просто перервав мій дзвінок.
У мене є власні міркування, чому так вийшло. Ймовірно, що з мене вирахували повну суму відсотків, як з лютневого платежу, так і з березневого окремо. Таким чином (після подвійного вирахування відсотків) переказаної двома платежами суми забракло для погашення тіла кредиту. Але в такому випадку це — або недосконалість банківської програми, або зумисне втручання в розрахунки, аби здерти з клієнта більше грошей.
Оцінку такій роботі не даватиму, здається вона очевидна. Але пояснень від банку вимагаю, оскільки зараз усім складно. Половина людей взагалі припинила сплачувати гроші за кредитами. А тут виходить, що сумлінних платників ще й намагаються за щось покарати.