Менеджери — молодці, додаток для смартфона — дуже сирий, зроблений поспіхом
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.25 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Коли ви прийдете в Приват чи в Ощадбанк — ви такого не побачите, навіть у найцентральнішому відділенні Ощада на площі Спортивній, 1-А у ТРЦ «Гулівер» чи десь на вулиці Мечнікова, 10/2 у Приваті навіть в першій половині дня. Під вечір в цих найбільших банках менеджери, а особливо, касири — перетворюються на радянських продавщиць. Ти прийшов, шоб відбирати в них час. Задасиш питання: «Га? Шо?» Я не з усіма менеджерами спілкувався, але з усіма касирами.
Ідея-банк мене просто приємно вразив. Може й у країни Євросоюзу можна не поспішати їхати, якщо в інших банках менеджери та касири будуть такі ввічливі?
Додатково, крім менеджера Діани, хочу подякувати менеджеру Дар'ї, яка допомагала заповнити папери і касиру Ользі. Ви просто молодці. Діану взагалі час підвищувати до керівника контакт-центру. Чи хоча б до рівня тренера, старшого майстра. Без перебільшень.
========
Плюси: у відділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 — принаймні два чудових менеджери Діана та Дар’я, і один ввічливий касир Ольга, яка каже «будь ласка» після кожного звернення: «Введіть цифри, будь ласка», «І ще раз, будь ласка», «Дякуємо», «Гарного вечора».
========
Мінуси: додаток О. Банк, який виконує функції клієнт-банку Ideabank — це програма, в якій поки зареєструєшся — згадаєш усі слова, які не можна казати в телевізорі і друкувати в газетах. Такого сирого і глючного банківського додатку — в житті не бачив. Наприклад, під час реєстрації приходить SMS і треба ввести код. Так от на дисплеї 854×480 крапок ви просто не зрозумієте куди його вводити, бо поле для вводу і кнопки з цифрами будуть поза межами екрану. І так — в усьому. Після оформлення картки, коли ти її вже отримав у відділенні і користуєшся, додаток 3 доби писав «Заберіть картку у відділенні». Стирай дані, не стирай, перевстановлюй — поки не зателефонував в контакт-центр — нічого не змінювалось. Причому, ніхто не передзвонив. Просто раз на день заходив і в один з днів — додаток почав показувати баланс картки, а не пропонувати забрати.
Техпідтримка у Viber робить граматичні помилки. Деякі оператори спілкуються не так, як прийнято в 2020-х роках. Замість «Так, вірно», або «Ні, дозвольте вам пояснити принцип роботи» ви отримаєте «Так» або «Ні». Як у цифрового хлопчика. Це не погано, але спілкування на рівні Ощадбанку. Ні в яке порівняння з тими менеджерами, про яких я написав.
Власники сайту minfin.com.ua не підтримують актуальною базу відділень, які можна вибрати при створенні відгуку про банк. І немає форми «Додати відділення, якого немає в переліку». Тому вибрав відділення на проспекті Соборності, 3, але я там ніколи не був.
Відділення додали та підключили ваш відгук до нього.