×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 43.99 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Ужасный банк
Мало того, что мне приходят пароли от личного кабинета (в который я не могу зайти) так ещё и представитель Вашего банка 4 месяца перезванивает (я не раз писала эл. почту). Вам звонить толку нет, ответа ни кто ясного не даёт, одно и тоже говорят: «Ожидайте с Вами свяжутся».
Если Вы не понимаете по другому, то буду писать сюда. Я внесла 10000 грн. осталось ещё 14000. Полностью отдам и ПОДАМ НА ВАС В СУД (чеки на руках).
Написати коментар
Захист
ч.6 ст. 6, п. 7 ст.8, ст. 28 Закону України «Про захист персональних даних;
ч.4 ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів»;
ст. 151 п.1, ст.183, ст. 355 Кримінального КУ змушена звернутися до Національного Банку України з проханням перевірити правомірність укладення договору та розібратися у цій ситуації.
Коментарі (1)
«Обслуживание»
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (1)
Проблема банком не решена!
Написати коментар
Нарушение прав человека, принуждение к выполнению гражданско-правовых отношений, хамство, слежка.
Коментарі (2)
Достают звонками, хотя я никогда не был клиентом банка
Самый ужасный банк в Украине, который незаконно занимается коллекторской деятельностью и использует контактные данные без разрешения. Телефонный террор применяется ко мне, хотя я никогда не была и не будут клиентом этой шарашкиной конторы.
Коментарі (1)
«Це дурна ІДЕЯ!!!»
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (1)
Жахливий сервіс та співробітники контакт центру!
Всі роки була у них позитивним клієнтом, самі про це дзвонили і говорили.
У січні 2021 року втратила роботу через короновірус та локдауни, але все одно оплачую кредити. У лютому зараз затримала оплату на тиждень, телефонувала, поясювала ситуацію і отримала справжній жах. Зі мною розмовляють наче не з людиною, нічого не слухають лише залякують на погрожують. Встигли вже перетелефонувати близьким і розповізти, що в мене кредити і що я такая погана і не оплачую їх. Коли телефоную в банк, співробітники кредитного відділу кидають слухавку коли їм завгодно і погрожують, що моїй репутації настав кінець ітд. Те шо я в шоці з цього всього, це м’яко сказано. Ніколи не могла подумати, що таке може відбуватися. І Ви називаєте себе банком? Ви як ті, низькосортні коллектори! Стільки років співпрацювала з Вами і отримала таке ставлення за тиждень затримки??? в час коли нажаль не від нас залежить наш фінансовий добробут, а від країни вцілому!!! Не я оголошую локдауни і зачиняю магазини. Хоч якась лоялніть має існувати. Тим паче, в жодгому разі, не відмовляюся від своїх зобов’язань і обов’язків Але в майбутньому, більш ніколи, не буду мати з Вами справи. Не банк, а ЖАХ!!!
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Рекламные звонки ночью
на горячей линии даже не принесли извинения, то есть — это норма для банка! Звонить людям в три часа ночи и предлагать оформить кредит! интересно, чего такими действиями хотят добиться? кто это придумал? увольте этого человека! вот правда! лоялности к вашему банку такие методы не добавят!
Очень прошу объяснить на каком основании был совершен звонок? предоставить все данные подтверждающие законность данного звонка. А так же информацию, кто передал вам мой номер телефона, это личные данные, и человек и любое учреждение передающие личные данные третьим лицам, должны ответить по закону!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (8)
Ужасно
Но звонки я получаю от Них ежедневно! Кто-то взял кредит на номер телефона, 6 лет назад, у меня этот номер 5 лет! я уже и звонила в банк и каждый раз я объясняю, что я понятие не имею, кто и что, и что я являюсь владельцем телефона! Но они этого не понимают, и все равно продолжаются звонки!
Коментарі (1)
Можно продлить льготный период, погасив часть долга
Идея банк, Белая карта.
Перевод 500грн на карту — комиссия 35грн,
Перевод 100грн 19грн.
А-банк всегда берет комиссию 4%.
Потому лучше использовать кредитку для покупок и безнала.
Написати коментар
Такого банка ви не найдете ! Він один!
А тепер моя історія. Взяв кредит готівкою. Всучили ще й картку. В житті полоса чорна побігла, виконавча служба наклала арешт на рахунки. І тут почалося. Тільки в цьому банку неможливо поповнити рахунок, і цим вони мотивують відкрити інший рахунок для зняття процентів цим банком. Ну добре, подумав я. Біла полоса пішла, гроші кидаю кидаю, як в прірву. Кинув всю суму, а мені дзвонять і дзвонять. Що не так? А мені кажуть грошей то нема! Вони на депозиті. А кредитний-штраф за не поповнення, прценти. І знімають. З депозиту! От халепа. Знімаю арешт. Всі банки підтвердили, а цей не в дуплях. Принесіть бумажку. І знову борг. Я готовий закрити всі рахунки Цього банку, але не можу. Як в футбольному полі. В відділенні не компетентні в цьому питанні, в офісі Львова по телефону мене винуватять. Гроші в них, а процики ляп ляп. Банкінг — ще та кімната квесту. В інших банках як доповнення, а тут заяву напишіть, підтвердить свій телефон. Хворі чи шо? Оцінка? 0!
Коментарі (1)
Банк которому ничего не нужно
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Написати коментар
Кто не официально работает нет отсрочки платежа
Коментарі (1)
Кредит которого никто не брал
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (1)
Роздрукувати копію
Написати коментар
Вымогательство и угрозы
Куда мне писать или звонить, чтоб получить подтверждение такого сотрудника?
Нарушены как минимум 2 статьи
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Коментарі (1)
Взял кридит в идея банке делюсь опитом!
Первое что поразило страховка добровольно принудительно! Решение нацбанка пофиг! Написал заявление на 10 день ответа ноль (заява √481 от 22.01.2021) заява про видмову от страховки! И во время получения сотрудники не договаривают и выпаривают лишние продукти! Продукт карта стоимость 100грн. Не кто не сказал что она платная! Увидел в выписке! Самое интересное сотрудники умалчивают что при снятии наличных через кассу свише 100000 грн. Комиссия 2%отсутствует! Соответственно вывод зарабатывания бонусов или полная некомпетентность сотрудников! Кстати в кассе денег не было не в Херсоне не в Виннице с снятием наличных был квест ещо тот!
Коментарі (3)
Менеджери — молодці, додаток для смартфона — дуже сирий, зроблений поспіхом
Коли ви прийдете в Приват чи в Ощадбанк — ви такого не побачите, навіть у найцентральнішому відділенні Ощада на площі Спортивній, 1-А у ТРЦ «Гулівер» чи десь на вулиці Мечнікова, 10/2 у Приваті навіть в першій половині дня. Під вечір в цих найбільших банках менеджери, а особливо, касири — перетворюються на радянських продавщиць. Ти прийшов, шоб відбирати в них час. Задасиш питання: «Га? Шо?» Я не з усіма менеджерами спілкувався, але з усіма касирами.
Ідея-банк мене просто приємно вразив. Може й у країни Євросоюзу можна не поспішати їхати, якщо в інших банках менеджери та касири будуть такі ввічливі?
Додатково, крім менеджера Діани, хочу подякувати менеджеру Дар'ї, яка допомагала заповнити папери і касиру Ользі. Ви просто молодці. Діану взагалі час підвищувати до керівника контакт-центру. Чи хоча б до рівня тренера, старшого майстра. Без перебільшень.
========
Плюси: у відділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 — принаймні два чудових менеджери Діана та Дар’я, і один ввічливий касир Ольга, яка каже «будь ласка» після кожного звернення: «Введіть цифри, будь ласка», «І ще раз, будь ласка», «Дякуємо», «Гарного вечора».
========
Мінуси: додаток О. Банк, який виконує функції клієнт-банку Ideabank — це програма, в якій поки зареєструєшся — згадаєш усі слова, які не можна казати в телевізорі і друкувати в газетах. Такого сирого і глючного банківського додатку — в житті не бачив. Наприклад, під час реєстрації приходить SMS і треба ввести код. Так от на дисплеї 854×480 крапок ви просто не зрозумієте куди його вводити, бо поле для вводу і кнопки з цифрами будуть поза межами екрану. І так — в усьому. Після оформлення картки, коли ти її вже отримав у відділенні і користуєшся, додаток 3 доби писав «Заберіть картку у відділенні». Стирай дані, не стирай, перевстановлюй — поки не зателефонував в контакт-центр — нічого не змінювалось. Причому, ніхто не передзвонив. Просто раз на день заходив і в один з днів — додаток почав показувати баланс картки, а не пропонувати забрати.
Техпідтримка у Viber робить граматичні помилки. Деякі оператори спілкуються не так, як прийнято в 2020-х роках. Замість «Так, вірно», або «Ні, дозвольте вам пояснити принцип роботи» ви отримаєте «Так» або «Ні». Як у цифрового хлопчика. Це не погано, але спілкування на рівні Ощадбанку. Ні в яке порівняння з тими менеджерами, про яких я написав.
Власники сайту minfin.com.ua не підтримують актуальною базу відділень, які можна вибрати при створенні відгуку про банк. І немає форми «Додати відділення, якого немає в переліку». Тому вибрав відділення на проспекті Соборності, 3, але я там ніколи не був.
Відділення додали та підключили ваш відгук до нього.
Написати коментар
Скрытые комиссии !! Не рекомендую !!!
Переписка ——
Здравствуйте могу ли я перевести 45 000 на карту монобанк без комиссии?
И если я ложу в кассе о банка до 8 февраля то сумма 45900? Для закрытия? Без скрытых комиссий?
Олександр: При умови переказу даної суми на карту іншого банку, комісії зі сторони Ідея Банк не буде. При оплаті до 08.02, переплата буде становити не більше 2%. Комісія за обслуговування оплачується в розмірі 10 грн в останній робочій день місяця, при умові якщо є використані кредитні кошти.
Коментарі (1)