Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaAleksandr 16 лютого 2021, 19:13
Вы самый УЖАСТНЫЙ БАНК в Украине.
Мало того, что мне приходят пароли от личного кабинета (в который я не могу зайти) так ещё и представитель Вашего банка 4 месяца перезванивает (я не раз писала эл. почту). Вам звонить толку нет, ответа ни кто ясного не даёт, одно и тоже говорят: «Ожидайте с Вами свяжутся».
Если Вы не понимаете по другому, то буду писать сюда. Я внесла 10000 грн. осталось ещё 14000. Полностью отдам и ПОДАМ НА ВАС В СУД (чеки на руках).
Проблема вирішена
Pkjcnm 15 лютого 2021, 23:25
Сьогодні подзвонила представник банку. Назвати ім я, прізвище відмовилася. Натомість почала погрожувати, що в разі несплати будуть робити дозвін рідним, знайомим, на роботу, батькам, взагалі, всім, кого знайдуть, натравлять на мене кого тільки можливо. Тобто влаштують мені терор. Це протизаконно. Тому, використовуючи своє право на захист відповідно ст. 8, ст. 32 Конституції України; ст. 18, ч. 1 ст. 277 Цивільного КУ;
ч.6 ст. 6, п. 7 ст.8, ст. 28 Закону України «Про захист персональних даних;
ч.4 ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів»;
ст. 151 п.1, ст.183, ст. 355 Кримінального КУ змушена звернутися до Національного Банку України з проханням перевірити правомірність укладення договору та розібратися у цій ситуації.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 16 лютого 2021, 14:51
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
ck19f60df 15 лютого 2021, 15:39
Ни в одном банке нет такого беспредела. Мы пенсионеры (а я ищё и на группе).Не когда не обращались в этот банк. Кредит в нём брала дочь, которая временно в трудном материальном положении (с нами не проживает_нет работы3 детей_и др. проблемы).И банк давая кредит с нами не советовался. Зато потом поступает с людьми не имеющими к кредиту никакого отношения_как с поручителями.Зато сейчас замучили звонками и угрозами. Приходят письма от частных исполнителей_хотя дочь и не прописана. Выводы делайти сами. Банк как бы предлагая помощь, заганяет людей в ещё большую безисходность.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 17 лютого 2021, 9:54
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lake 15 лютого 2021, 13:54
Не пойму как именно решена проблема? Сегодня позвонили. Опять разговаривали на повышенных тонах, как террористы давали 2 дня на решение вопроса, угрожали коллекторами, которые со мной церемониться не будут. Сказали, что я «должница» и в принципе мои жалобы все по барабану, потому что все должники такие и им вечно всё не нравится. Говорили, что судов я не дождусь. То есть суды — это не Ваш путь? Это так они решили вопрос? Унижением и запугиванием?
Lake 14 лютого 2021, 19:21
Надеюсь мой отзыв поможет многим. С просрочкой по карте столкнулась впервые. И эти полтора месяца были адом. На горячей линии хамили, давили, вызывали чувство стыда, наседали. При попытках объяснить ситуацию и взывать к закону — игнорирование и поток хамства. Начались звонки с непонятных номеров. Оператор откровенно орала в трубку. Не знаю возможно ли такое у иностранных банков. Но для меня это откровенное дно. Всего полтора месяца просрочки по личным обстоятельствам и эти неадекваты начали клеить наклейки про долг с указанием ФИО и угрозами арестовать чужое имущество. Это как? Это за гранью. Желание платить просто так этим нелюдям отпало. Идея Банк, если Вы удосужитесь это прочитать, то знайте. Следить за людьми (расклейки были по адресам третьих лиц, которые в принципе отношения ко мне не имеют), унижать и позорить — это нарушение законодательства. И просто так я это не оставлю. Уже дело принципа. Вы банк. Распространять банковскую тайну и влиять на репутацию людей, беспокоить третьих лиц, Вы права никакого не имеете. Люди, не обращайтесь в эту непонятную структуру. Это не банк. Банки как минимум должны уважать законодательство. Это не банк. Не молчите, если нарушают Ваши права. Обращайтесь в НБУ, к омбудсмену, на горячую правительственную линию, в СБУ даже, если нужно. Родные пусть идут в прокуратуру. Не бойтесь судов. Иначе об вас будут вытирать ноги. Не думала что такое вообще буду о банке писать, но увы…
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 15 лютого 2021, 9:44
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
Test1236 13 лютого 2021, 18:23
Достали звонками. Кто-то взял кредит, якобы мой номер указал как контактный (чего в принципе быть не может) и мне постоянно наяривают бестолковые менеджеры этой шарашкиной конторы. Отвечата на одни и те же вопросы 100 раз, все равно звонки не прекращаются. На просьбу представиться отказывают, на просьбу не звонить нагло говорят, что звонки будут продолжаться.

Самый ужасный банк в Украине, который незаконно занимается коллекторской деятельностью и использует контактные данные без разрешения. Телефонный террор применяется ко мне, хотя я никогда не была и не будут клиентом этой шарашкиной конторы.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 15 лютого 2021, 9:43
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Tonechka77 11 лютого 2021, 21:55
Цей афоризм найбільше підходить для банку Ідея. ДУЖЕ ШКОДА, але я ніколи не порекомендую цей банк. НІКОМУ!!! Я вправно виплачувала кредит, навіть, під час карантину. Перепозичала, інколи і «ущімляла» себе і свою сім'ю, вносила по 6000 кожного місяця (А це, погодьтесь, немалі суми, коли «сидиш«на карантині!!! Просила у Ідеї розтягнутий кредит, щоб менший щомісячний платіж був, просила»канікули"-НІ В КАКУЮ!!! Вимагають офіційних документів, що я дійсно на карантині.Алло? ЯКІ ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ??? Ми ж з вами складали договір, де прописано«працюю не офіційно»!!! Інші банки, Альфа банк, наприклад, навіть, декілька раз без моїх прохань включали канікули, що звільняли від щомісячного платіжа.А ЦІ… — звонили, погрожували всім родичам, сусідам, коли на декілька днів затримала проплату. Богу дякувати, ще один платіж І ВСЕ!!! Не хочу про Вас чути!!! Дурна була ІДЕЯ з вами зв’язатися!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 лютого 2021, 10:54
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
2021EK 11 лютого 2021, 18:33
Багато років співпрацювала з Банком, так величезні відсотки і страхування, але то вже нюанси, як кажуть бачиш, що обираєш. Видавали кредити і картки без жодних справок про доходи.
Всі роки була у них позитивним клієнтом, самі про це дзвонили і говорили.
У січні 2021 року втратила роботу через короновірус та локдауни, але все одно оплачую кредити. У лютому зараз затримала оплату на тиждень, телефонувала, поясювала ситуацію і отримала справжній жах. Зі мною розмовляють наче не з людиною, нічого не слухають лише залякують на погрожують. Встигли вже перетелефонувати близьким і розповізти, що в мене кредити і що я такая погана і не оплачую їх. Коли телефоную в банк, співробітники кредитного відділу кидають слухавку коли їм завгодно і погрожують, що моїй репутації настав кінець ітд. Те шо я в шоці з цього всього, це м’яко сказано. Ніколи не могла подумати, що таке може відбуватися. І Ви називаєте себе банком? Ви як ті, низькосортні коллектори! Стільки років співпрацювала з Вами і отримала таке ставлення за тиждень затримки??? в час коли нажаль не від нас залежить наш фінансовий добробут, а від країни вцілому!!! Не я оголошую локдауни і зачиняю магазини. Хоч якась лоялніть має існувати. Тим паче, в жодгому разі, не відмовляюся від своїх зобов’язань і обов’язків Але в майбутньому, більш ніколи, не буду мати з Вами справи. Не банк, а ЖАХ!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 лютого 2021, 9:49
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 лютого 2021, 8:58
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 12.02.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Ольга Гылка 11 лютого 2021, 10:54
сегодня, 11.02.2021 в 02:50 ночи мне поступил звонок с номера 380996013397 с рекламой, предлагали оформить кредит. Клиентом банка я не являюсь и никогда им не стану, особенно после таких выходок.
на горячей линии даже не принесли извинения, то есть — это норма для банка! Звонить людям в три часа ночи и предлагать оформить кредит! интересно, чего такими действиями хотят добиться? кто это придумал? увольте этого человека! вот правда! лоялности к вашему банку такие методы не добавят!
Очень прошу объяснить на каком основании был совершен звонок? предоставить все данные подтверждающие законность данного звонка. А так же информацию, кто передал вам мой номер телефона, это личные данные, и человек и любое учреждение передающие личные данные третьим лицам, должны ответить по закону!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 лютого 2021, 9:48
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Проблема вирішена
Semka3242 9 лютого 2021, 13:43
Я не являюсь клиентом банка! Слава богу!
Но звонки я получаю от Них ежедневно! Кто-то взял кредит на номер телефона, 6 лет назад, у меня этот номер 5 лет! я уже и звонила в банк и каждый раз я объясняю, что я понятие не имею, кто и что, и что я являюсь владельцем телефона! Но они этого не понимают, и все равно продолжаются звонки!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 9 лютого 2021, 15:09
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Рататуй Рататуевич 9 лютого 2021, 13:34
Как и в любом банке есть некомпетентные операторы. Они говорят что нужно гасить весь кредит, чтобы продлить льготный период. В «деталях» карты можно посмотреть какая сумма достаточна для продления льготного периода. Это может быть половина долга. Но учтите: если кредитные деньги снимали или перечисляли, на них насчитывают огромные проценты и эти деньги не входят в льготный период.
Идея банк, Белая карта.
Перевод 500грн на карту — комиссия 35грн,
Перевод 100грн 19грн.
А-банк всегда берет комиссию 4%.
Потому лучше использовать кредитку для покупок и безнала.
Andrianikus 9 лютого 2021, 9:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Попудренка, 18
Дають зразу гроші. Але обслуговування — жах. По перше відділень мало, відкривають лишні рахунки, щось не так — принесіть бумажку, напишіть заяву. В час технологій, пандемії паспорти в телефоні-а в них папірець.
А тепер моя історія. Взяв кредит готівкою. Всучили ще й картку. В житті полоса чорна побігла, виконавча служба наклала арешт на рахунки. І тут почалося. Тільки в цьому банку неможливо поповнити рахунок, і цим вони мотивують відкрити інший рахунок для зняття процентів цим банком. Ну добре, подумав я. Біла полоса пішла, гроші кидаю кидаю, як в прірву. Кинув всю суму, а мені дзвонять і дзвонять. Що не так? А мені кажуть грошей то нема! Вони на депозиті. А кредитний-штраф за не поповнення, прценти. І знімають. З депозиту! От халепа. Знімаю арешт. Всі банки підтвердили, а цей не в дуплях. Принесіть бумажку. І знову борг. Я готовий закрити всі рахунки Цього банку, але не можу. Як в футбольному полі. В відділенні не компетентні в цьому питанні, в офісі Львова по телефону мене винуватять. Гроші в них, а процики ляп ляп. Банкінг — ще та кімната квесту. В інших банках як доповнення, а тут заяву напишіть, підтвердить свій телефон. Хворі чи шо? Оцінка? 0!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 9 лютого 2021, 10:25
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
FjSan 8 лютого 2021, 10:18
Заказал карту на сайте банка, мне сразу же перезвонили, спросили Есть ли у меня вопросы по карточным продуктам, я ответил что Нет, сказали Хорошо, до свидания. Диалог длился пять секунд. На этом всё закончилось, прошёл месяц, никакой карты у меня нет. У меня вопросы должны были быть, чтобы мне карту выпустили? В другом банке я через неделю всё забрал без лишних вопросов и тупых звонков.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 11:49
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Проблема вирішена
Ohrannik77 7 лютого 2021, 22:37
Добрый вечер! Обратился в банк с заявлением об отсрочке платежа, так как на работе задержки по зарплате, и не выплаты её в полном объеме. Банк ответил, что нужны подтверждающие документы, о том что вы не можете временно оплачивать кредит. Но я объясняю, что работаю не официально, но все равно отказали. Когда давали кредит, можно работать не официально, а если оформить отсрочку платежа, то работать нужно официально, потому что подтверждающих документов я предоставить не могу!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 11:48
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
qwertyuiop111 7 лютого 2021, 16:28
Звонят по поводу кредита, назвали Имя, Фамилию, но кредит не брался. Теперь пришло смс (Борг не погашено! Вашу кредитну справу передано у Відділ примусового стягнення!)Пропонують оплатити борг за 24 години. Через сервіс ipay. Скажите пожалуйста, что делать в такой ситуации? Клиентом банка не являюсь и некогда не был.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:12
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Chum 4 лютого 2021, 5:13
Потрібно було зробити дублікат квитанції, мало того що видали копію, але ніяк не дублікат та щей здерли, іншого слова підібрати не можна, 75 грн
Olha1223 2 лютого 2021, 18:29
Сегодня, 02.02.2021 в 16:48 сотрудник идеа банк Куца Тетяна Володимирівна позвонила мне с номера +380 (32) 236 37 38. Ваша сотрудница вымогала у меня деньги за чужой!!! (я не брала никаких кредитов) долг, а когда получила отказ, стала угрожать мне звонками на мою работу моим коллегам. Мой адвокат посоветовал написать или позвонит сначала вам для подтверждения, того что такой человек у вас работает (сначала подтверждение таким путём)! Но, оказывается, позвонив на вашу горячую линию связи с оператором нету 🤦‍♀️
Куда мне писать или звонить, чтоб получить подтверждение такого сотрудника?
Нарушены как минимум 2 статьи
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:24
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Проблема вирішена
Эвгений Покидько 1 лютого 2021, 18:58
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 87
И так взял кредит условно 100000 грн.
Первое что поразило страховка добровольно принудительно! Решение нацбанка пофиг! Написал заявление на 10 день ответа ноль (заява √481 от 22.01.2021) заява про видмову от страховки! И во время получения сотрудники не договаривают и выпаривают лишние продукти! Продукт карта стоимость 100грн. Не кто не сказал что она платная! Увидел в выписке! Самое интересное сотрудники умалчивают что при снятии наличных через кассу свише 100000 грн. Комиссия 2%отсутствует! Соответственно вывод зарабатывания бонусов или полная некомпетентность сотрудников! Кстати в кассе денег не было не в Херсоне не в Виннице с снятием наличных был квест ещо тот!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:27
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
RadV 1 лютого 2021, 2:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Попудренка, 18
Менеджер Діана у віділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 біля метро Дарниця — справжній професіонал своєї справи: максимальна ввічливість, максимальна зацікавленість давати відповіді на питання. Наше спілкування почалося з того, що вона зателефонувала і запропонувала скористатись одним з банківських продуктів по акції. Я їй задавав чимало питань і на всі отримав детальну відповідь. Картку видавали в самому кінці дня, прибіг під закриття відділення. Мене не послали на всі чотири сторони, а оформили всі документи. Вперше за всю свою історію користування банками бачу таку лояльність до клієнтів, таку ввічливість, та ще й у п’ятницю ввечері.

Коли ви прийдете в Приват чи в Ощадбанк — ви такого не побачите, навіть у найцентральнішому відділенні Ощада на площі Спортивній, 1-А у ТРЦ «Гулівер» чи десь на вулиці Мечнікова, 10/2 у Приваті навіть в першій половині дня. Під вечір в цих найбільших банках менеджери, а особливо, касири — перетворюються на радянських продавщиць. Ти прийшов, шоб відбирати в них час. Задасиш питання: «Га? Шо?» Я не з усіма менеджерами спілкувався, але з усіма касирами.

Ідея-банк мене просто приємно вразив. Може й у країни Євросоюзу можна не поспішати їхати, якщо в інших банках менеджери та касири будуть такі ввічливі?

Додатково, крім менеджера Діани, хочу подякувати менеджеру Дар'ї, яка допомагала заповнити папери і касиру Ользі. Ви просто молодці. Діану взагалі час підвищувати до керівника контакт-центру. Чи хоча б до рівня тренера, старшого майстра. Без перебільшень.

========
Плюси: у відділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 — принаймні два чудових менеджери Діана та Дар’я, і один ввічливий касир Ольга, яка каже «будь ласка» після кожного звернення: «Введіть цифри, будь ласка», «І ще раз, будь ласка», «Дякуємо», «Гарного вечора».
========

Мінуси: додаток О. Банк, який виконує функції клієнт-банку Ideabank — це програма, в якій поки зареєструєшся — згадаєш усі слова, які не можна казати в телевізорі і друкувати в газетах. Такого сирого і глючного банківського додатку — в житті не бачив. Наприклад, під час реєстрації приходить SMS і треба ввести код. Так от на дисплеї 854×480 крапок ви просто не зрозумієте куди його вводити, бо поле для вводу і кнопки з цифрами будуть поза межами екрану. І так — в усьому. Після оформлення картки, коли ти її вже отримав у відділенні і користуєшся, додаток 3 доби писав «Заберіть картку у відділенні». Стирай дані, не стирай, перевстановлюй — поки не зателефонував в контакт-центр — нічого не змінювалось. Причому, ніхто не передзвонив. Просто раз на день заходив і в один з днів — додаток почав показувати баланс картки, а не пропонувати забрати.

Техпідтримка у Viber робить граматичні помилки. Деякі оператори спілкуються не так, як прийнято в 2020-х роках. Замість «Так, вірно», або «Ні, дозвольте вам пояснити принцип роботи» ви отримаєте «Так» або «Ні». Як у цифрового хлопчика. Це не погано, але спілкування на рівні Ощадбанку. Ні в яке порівняння з тими менеджерами, про яких я написав.

Власники сайту minfin.com.ua не підтримують актуальною базу відділень, які можна вибрати при створенні відгуку про банк. І немає форми «Додати відділення, якого немає в переліку». Тому вибрав відділення на проспекті Соборності, 3, але я там ніколи не був.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 лютого 2021, 9:20
Дякуємо, що звернули нашу увагу.
Відділення додали та підключили ваш відгук до нього.
Shenskaya 30 січня 2021, 0:28
Сегодня перевела с карты этого банка первый раз сумму 30 .000 и уже по наступлению новых суток мне посчитали страхование 300 грн … до этого не однократно спрашивала у представителей банка по телефоны когда звонила и писала в чате что будут ли ещё какие нибудь скрытые комиссии? Ответили что переплата будет не больше 2% но если прибавить сюда эти 300 грн и ещё 2% за снятие — то переплата никак не вписывается в Ваши 2%. Не связывайтесь с этим банком!!!
Переписка ——

Здравствуйте могу ли я перевести 45 000 на карту монобанк без комиссии?
И если я ложу в кассе о банка до 8 февраля то сумма 45900? Для закрытия? Без скрытых комиссий?

Олександр: При умови переказу даної суми на карту іншого банку, комісії зі сторони Ідея Банк не буде. При оплаті до 08.02, переплата буде становити не більше 2%. Комісія за обслуговування оплачується в розмірі 10 грн в останній робочій день місяця, при умові якщо є використані кредитні кошти.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:40
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.15
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.15
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝