Увага банк ворує кошти - відкритий лист
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про звернення громадян», прошу Вас надати мені інформацію, в установлений законом термін, про з якого числа набула чинність нових тарифів Вашого банку, якого числа була опублікована інформація. Чому знаття коштів проходило с порушенням терміну (через 5 місяців), на рахунку постійно були кошти (в Ваших тарифах вказано зняття при находження коштів). Чому мене на електронну адресу було надіслано листа в якому вказано що заборгованості в мене немає.
Довожу до Вашого відома, що в мене є скан копія Вашого сайту від 1.07.2017 року де не вказані нові тарифи і ця сторінка буде приложена до скарги в НБУ.
На теперішній час на сайті банку є не достовірна інформація про тарифи на сторінки опис пакету та сторінки тарифів, нема дати прийняття цих тарифів, ЩО Є грубим порушенням закону «Про захист прав споживачів».
Хочу Вас повідомити, що наша корпорація нараховує 15 чоловік, які обслуговуються в Вашому банку. На теперішній час прийнято рішення про закриття рахунків в Вашому банку і перехід до іншого.
Так же повідомляю, що моя родина і я особисто закриваємо усі рахунка в Вашому банку і по закінченню закриваємо усі депозити.
Виходячи с вищевикладеного, мною відправлена СКАРГА до Національного Банку України, з проханням перевірити Ваш банк і посприяти подальшому звернення в СУД.
Просимо вибачення за створені незручності, для врегулювання даної ситуації, просимо написати звернення на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua для з’ясування всіх обставин і вирішення в подальшому Вашого питання.
З повагою, команда Ідея Банку.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.