Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ідея Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Bona42
Bona42
23 лютого 2015, 14:58
доброго дня підскажіть будьласка як я можу дізнатись про рішення по кредиту
Ідея Банк
Відповідь банку
23 лютого 2015, 15:36
Доброго дня, Bona42!
Дякуємо Вам, щоб обрали наш банк. Інформацію щодо рішення по Вашій кредитній заявці Ви можете дізнатись на відділенні Ідея Банку, де Ви оформляли заявку на кредит. У разі позитивного рішення по Вашому кредиту Ви отримаєте смс-повідомлення. Гарного Вам дня!
anything
anything
19 лютого 2015, 15:09
Доброго дня! Как поменять карточный пакет Травел на Выгодный? Дякую.
Ідея Банк
Відповідь банку
23 лютого 2015, 17:49
Доброго дня, anything! Дякуємо Вам за запитання! Для того щоб змінити пакет, необхідно звернутися на відділення Банку, в якому Ви обслуговуєтесь, написати відповідну заяву та оплатити вартість переходу (якщо передбачено тарифами Банку). При цьому Вам виготовляється нова платіжна картка, номер поточного рахунку зберігається.
Якщо у Вас виникатимуть ще запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
vanyasvidnitsky
vanyasvidnitsky
16 лютого 2015, 20:56
хочу перекимнути гроши з карточки на карточку через интренет там потрибно 6-значний код як мени взнати його!!! знаходжусь не на територии украини
Ідея Банк
Відповідь банку
17 лютого 2015, 15:56
Доброго дня, vanyasvidnitsky!
Даний код Ви можете отримати на свій номер мобільного телефону, якщо він працює в роумінгу у країні, де Ви зараз перебуваєте.
Якщо можливість отримувати СМС на українську картку мобільного оператора у Вас відсутня, Ви можете подзвонити в наш контакт-центр та спитати цей код (він приходить в авторизаційному запиті).
380934373022
380934373022
8 лютого 2015, 20:36
ЮЛИЯ, ХАРЬКОВ
Добрый вечер.подскажите пожалуйста эмайл куда можно обратится с заявлением об отсрочке кредита мы написали заявление начальнику департамета Береговскому только не знаем эмайл почту куда отпровлять, зарание большое спасибо
Ідея Банк
Відповідь банку
9 лютого 2015, 15:54
Доброго дня, Юлия!
На цей емейл підтримки клієнтів, можете надіслати свою заяву і працівники її розглянуть Info.povidomlenja@ideabank.ua
jox276
jox276
3 лютого 2015, 8:24
Дмитрий
подскахите плачу кредит на авто без задолжностей нужно выехать в Белоруссь как это сделать и где я проживаю в донецкой обл
Ідея Банк
Відповідь банку
10 лютого 2015, 12:14
Доброго дня, jox276!
Для отримання дозволу на виїзд за кордон, клієнту необхідно заповнити заяву за банківським зразком (у вкладці). Заяву можна надіслати електронною поштою (PPOAVTO@ideabank.ua) або факсом (032-242-06-25). У своєму зверненні необхідно вказати територію виїзду і причину. Відповідальний спеціаліст розглядає заяву і про подальші дії повідомляє позичальника.
logidea
logidea
26 січня 2015, 14:13
Вільна країна
Добрий день. Цікавить наступне питання, якщо клієт справно платить по кредиту але не має можливості (так як не працює офіційно, чи звільнився, дикрет, тощо) через рік підтвердити своє фінансове становище що робити в такій ситуації, чи достатньо тільки зателефонувати на гарячу лінію, чи потрібна письмова заява, і чи будуть якісь штрафні санкції у такому випадку?
Ідея Банк
Відповідь банку
12 лютого 2015, 12:08
Доброго дня, logidea!
В даній ситуації обов'язково потрібен підтверджуючий документ про обставини що не дають можливості її надати (звільнення, декрет). Щодо штрафу, то відповідно до договору якщо через одинадцять місяців не надано довідку, Банк стягує штраф в розмірі двох місячних платежів.
arval
arval
23 січня 2015, 21:17
Артём, Кривой Рог
Здравствуйте! я являюсь клиентом Вашего банка(кредит «консолідований»).Втечении 1,5лет исправно платил, без просрочек.
В данный момент я испытываю финансовые затруднения связанные с уменьшением моих доходов(зарплата).Обратился в отделение города Кривой Рог(пр.Гагарина)17.12.14г. написал заявление на имя Василишин Татьяны о реструктуризации, заявление приняли, вх № 14499.Сотрудники отделения были вежливыми и корректными.уведомили меня что заявление рассматривается в течении 30 дней.По истечении данного срока никакими способами меня не уведомили о решении банка.После самостоятельного обращения в отделение и звонков в отдел кредитной задолженности я узнал, что мне отказано в реструктуризации.Также было отказано в просьбе перенести дату оплаты на другое число.Почему банк не идёт навстречу клиенту, который временно испытывает трудности и который не уклоняется от оплаты? готов рассмотреть любые варианты и предложения со стороны банка, но пока не предлагаете ничего, вообще.Зачем «загонять» клиента в ещё более сложную ситуацию (звонки, просрочки, пеня)? На вопрос по телефону горячей линии отвечают довольно-таки грубо «це ваші особисті проблеми, платіть стільки ж як і раніше».Очень надеюсь на встречные шаги со стороны банка.Номер моего кредитного договора Р20.187.72186
ekaterinka78
ekaterinka78
21 січня 2015, 22:27
Харьков
Здравствуйте, я никогда не являлась клиентом Вашего банка и даже не знала о нем. Сегодня мне позвонили из Ивано-Франковска и робот сказал, что мне необходимо внести платежю как мне выяснить, откуда у банка информация обо мне
Ідея Банк
Відповідь банку
27 січня 2015, 13:36
Доброго дня, ekaterinka78!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ваш номер телефону.
3) Дату, коли до Вас телефонували.
4) Номер телефону з якого до Вас телефонували.
pavlija
pavlija
21 січня 2015, 14:36
Доброго дня. Моя підлегла брала кредит у Вашому банку і надала мій номер телефону для підтвердження того, що дійсно вона працює у нашій фірмі. На даний момент вона звільнилась близько року назад, а мене постійно турбує Ваша служба безпеки. Вони дзвонять по 5-10 разів на день. Я втомилась пояснювати їм одне й те саме, що на даний момент не маю ніякої інформації про Вашу клієнтку, так як вона вже не працює на нашій фірмі. Невже надана мною інформація ніде не нотується, адже на наступний день телефонують знову і задають ті ж самі запитання. Хотіла запитати, що можна зробити і куди звернутись, щоб, нарешті, мене залишили у спокої. Дякую.
Ідея Банк
Відповідь банку
18 лютого 2015, 15:09
Доброго дня, pavlija!
Дякуємо Вам за звернення.
Щоб провести розслідування нам потрібна наступна інформація:
1) П.І.П особи, що подала Ваш номер телефону.
2) Ваш номер телефону.
Надішліть її нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
oleg6105
oleg6105
19 січня 2015, 19:43
oleg, Черновцы
Не могу ли я узнать на какой стадии находится моя заявка на кредит? Тел.+380509499183 подтвержден, оператор собеседование провел.
Ідея Банк
Відповідь банку
27 січня 2015, 13:33
Доброго дня, oleg6105! Ваша заява була прийнята і розглянена.
Ви не підпадаєте під умови кредитування. Про це Ви в деталях були повідомлені оператором по телефону.
LyudmilaI
LyudmilaI
16 січня 2015, 18:47
Люда, Тернопіль
Доброго вечора. Хочу повідомити про те, що в Тернопільському відділенні працюють некомпетентні працівники, а отже бардак
Склалася така ситуація.Я є клієнтом банку декілька років, тримаю депозит. На днях прийшла переоформляти, кошти з попереднього депозиту надійшли на картку, термін дії якої вийшов. Але у відділенні мене вже чекала нова картка. Касир на касі № 1 швиденько дала мені конверт з карткою та кодом і каже :«Відкривайте, дивіться пін-код і вводьте в термінал». Виявляється, на рахунку 60 коп. Тоді економіст спитала касира, а чи точно мою картку вона мені видала. Та ще раз спитала прізвище (хоча перед тим я їй давала паспорт) і знайшла вже мою картку! А та, з конверту, який я вже вскрила і розписалася на картці, була чужа!!! Я без поняття, якщо прийде власник тієї картки, як вони будуть їй чи йому відавати картку. Хоча це вже не мої проблеми.
Мене вразило інше: сталася серйозна помилка з вини банку, а у працівниць це викликало тільки жарти і сміх, про якісь вибачення навіть не йшлося! Світ такого не бачив — роздавати картки наліво і направо. А якби точно так же вони комусь видали комплект з пін-кодом і моєю карткою, на якій 16,5 тис.! Яким чином я би потім довела, що карти в мене нема і гроші знімала не я?!!!
Працівники некомпетентні і не можуть собі дати раду в елементарних речах! А ще називаєте себе європейським банком. Скандалу я їм не влаштувала тільки тому, що це був вечір перед старим Новим Роком.
Ідея Банк
Відповідь банку
20 січня 2015, 10:06
Доброго дня, LyudmilaI! Дякуємо Вам за звернення. Зі сторони керівництва було здійснено розслідування та вчинено відповідні заходи для врегулювання інциденту.
Vladmir
Владимир Яковенко
7 січня 2015, 11:24
Владимир, Одесса
Здравствуйте! Меня интересует открытие депозита с конвертацией валюты с гривны в доллары или евро и по какому курсу на сегодняшний день!
tiesto2014
tiesto2014
31 грудня 2014, 16:09
Яка різниця між термінами «Система «Інтернет-банкінг»» та «CДО «Інтернет-банкінг»»? В тарифах пакетів згадуються обидва терміни окремими позиціями. Відтак незрозуміло, який саме тариф застосовується.

Наприклад: пакет «Вигідний».

№1. Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою системи «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». Входить у вартість обслуговування пакету послуг.

№2. Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою CДО «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». 0,5% від суми мін. 5 грн — макс. 250 грн. Безкоштовно.

Який з цих пунктів вірний для пакету «Вигідний»? №1 чи №2?
tiesto2014
tiesto2014
31 грудня 2014, 16:05
Яка комісія за платежі/перекази в інші банки через СДО «Інтернет-банкінг» в тарифному пакеті «Вигідний»?

На сайті банку в тарифах пакету «Вигідний» є інформація: Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою системи «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». Входить у вартість обслуговування пакету послуг.

По факту знімається комісія 0.5%, не менше 5 гривень.
ashatana
ashatana
30 грудня 2014, 11:25
Наталья, Кривой Рог
Здравствуйте, ответьте мне пожалуйста почему я должна писать заявление на перерасчет процентов, ведь аннуитетный кредит подразумевает процент на остаток тела кредита, с какого… Вы берете процент согласно графика??? Взят в вашем банке автокредит, АННУИТЕНТЫЙ, оплачена сумма в 2раза больше чем прописана в графике, переплата падает на тело кредита, соответственно, остаток стал меньше и проценты тоже, здесь высшей математики не надо!!! На каком основании Вы на следующий месяц берете процент не с остатка суммы??? Хочу видеть и знать на какой документ Вы ссылаетесь????
Ідея Банк
Відповідь банку
30 грудня 2014, 12:45
Доброго дня, ashatana! При видачі кредиту клієнту надають графік платежів, згідно якого він повинен здійснювати оплату. В разі оплати кредиту сумами, більше ніж по графіку, переплата автоматично зараховується в тіло кредиту в день щомісячного платежу. Проценти нараховуються кожного місяця на залишкову суму основного боргу. Відповідно в разі часткового дострокового погашення відсотки нараховуються менше, ніж по графіку. Проте для того, щоб розрахувати платежі з врахуванням переплат (новий графік), необхідно здійснити перерахунок графіку.
Згідно внутрішньої Процедури Банку перерахунок графіку ануїтетних платежів здійснюється відповідно до письмового звернення клієнта. Дана послуга оплачується, згідно затверджених тарифів Банку.
anabellaukrnet
анна сульдина
10 грудня 2014, 12:55
анна, киев
nfo.povidomlenja@ideabank.ua на этот адрес я 2 раза отправляла свои вопрос по поводу оплаты своего штрафа за не вовремя отправленную справку о доходах ответ так и не получила, по телефону ответ мне тоже дать не могут что мне делать и куда обращаться?
mar15072008
mar15072008
2 грудня 2014, 17:10
Могу ли я оформить заявку онлайн, для повышения лимита?
Ідея Банк
Відповідь банку
8 грудня 2014, 11:08
Доброго дня, mar15072008! Якщо у Вас діє програма наступний Позитив, тільки тоді Ви зможе оформити заявку(можна і через КЦ) на збільшення ліміту, шляхом видачі нового кредиту і закриття діючого.
Щоб розглянути Вашу ситуацію детальніше, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
margarita20
margarita20
27 листопада 2014, 13:12
Рита, днепропетровск
Есть какой-то бесплатный номер, чтобы к вам позвонить и заполнить заявку с оператором??????
Ідея Банк
Відповідь банку
27 листопада 2014, 13:32
Доброго дня, margarita20!
0 800 50 20 30 номер гарячої лінії банку. Оператор надасть Вам всю інформацію і відповість на Ваші запитання.
sv180581ins
Наталья Илащук
26 листопада 2014, 17:39
Наталья, Черновцы
имею кредит в Идея банк, оплачено 7 месяцев без просрочек, хочу переоформить по вашей программе «Позитив» кредит на сумму 50000,00 но в том месяце мне дали отказ по какой причине не сказали!!! Когда я могу переоформить кредит, и какие будут предложения по моему кредиту? № Р24.102.777.16
Serenina
Serenina
20 листопада 2014, 17:30
Добрый день! Я взяла в вашем банке кредит, задолженностей не имела и регулярно его оплачивала. Но сейчас не могу его оплачивать. В данный момент без работы. Мой адрес: г.Донецк. Сейчас зона АТО
Как можно мне оформить кредитные каникулы, потому что я сейчас без работы и не проживаю по месту своей регистрации, а также не живу на территории Украины?
Благодарю за ответ!
С уважением, А.Н.!
Ідея Банк
Відповідь банку
21 листопада 2014, 9:23
Добрый день, Serenina!
Чтобы подробнее рассмотреть вашу ситуацию, отправьте, пожалуйста, на Info.povidomlenja@ideabank.ua
1)Ф.И.О;
2)Номер кредитного договора.
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Гаряча лінія Ідея Банку