Ідея Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дякуємо Вам, щоб обрали наш банк. Інформацію щодо рішення по Вашій кредитній заявці Ви можете дізнатись на відділенні Ідея Банку, де Ви оформляли заявку на кредит. У разі позитивного рішення по Вашому кредиту Ви отримаєте смс-повідомлення. Гарного Вам дня!
Написати коментар
Якщо у Вас виникатимуть ще запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написати коментар
Даний код Ви можете отримати на свій номер мобільного телефону, якщо він працює в роумінгу у країні, де Ви зараз перебуваєте.
Якщо можливість отримувати СМС на українську картку мобільного оператора у Вас відсутня, Ви можете подзвонити в наш контакт-центр та спитати цей код (він приходить в авторизаційному запиті).
Написати коментар
На цей емейл підтримки клієнтів, можете надіслати свою заяву і працівники її розглянуть Info.povidomlenja@ideabank.ua
Написати коментар
Для отримання дозволу на виїзд за кордон, клієнту необхідно заповнити заяву за банківським зразком (у вкладці). Заяву можна надіслати електронною поштою (PPOAVTO@ideabank.ua) або факсом (032-242-06-25). У своєму зверненні необхідно вказати територію виїзду і причину. Відповідальний спеціаліст розглядає заяву і про подальші дії повідомляє позичальника.
Написати коментар
В даній ситуації обов'язково потрібен підтверджуючий документ про обставини що не дають можливості її надати (звільнення, декрет). Щодо штрафу, то відповідно до договору якщо через одинадцять місяців не надано довідку, Банк стягує штраф в розмірі двох місячних платежів.
Коментарі (1)
В данный момент я испытываю финансовые затруднения связанные с уменьшением моих доходов(зарплата).Обратился в отделение города Кривой Рог(пр.Гагарина)17.12.14г. написал заявление на имя Василишин Татьяны о реструктуризации, заявление приняли, вх № 14499.Сотрудники отделения были вежливыми и корректными.уведомили меня что заявление рассматривается в течении 30 дней.По истечении данного срока никакими способами меня не уведомили о решении банка.После самостоятельного обращения в отделение и звонков в отдел кредитной задолженности я узнал, что мне отказано в реструктуризации.Также было отказано в просьбе перенести дату оплаты на другое число.Почему банк не идёт навстречу клиенту, который временно испытывает трудности и который не уклоняется от оплаты? готов рассмотреть любые варианты и предложения со стороны банка, но пока не предлагаете ничего, вообще.Зачем «загонять» клиента в ещё более сложную ситуацию (звонки, просрочки, пеня)? На вопрос по телефону горячей линии отвечают довольно-таки грубо «це ваші особисті проблеми, платіть стільки ж як і раніше».Очень надеюсь на встречные шаги со стороны банка.Номер моего кредитного договора Р20.187.72186
Написати коментар
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ваш номер телефону.
3) Дату, коли до Вас телефонували.
4) Номер телефону з якого до Вас телефонували.
Написати коментар
Дякуємо Вам за звернення.
Щоб провести розслідування нам потрібна наступна інформація:
1) П.І.П особи, що подала Ваш номер телефону.
2) Ваш номер телефону.
Надішліть її нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
Написати коментар
Ви не підпадаєте під умови кредитування. Про це Ви в деталях були повідомлені оператором по телефону.
Написати коментар
Склалася така ситуація.Я є клієнтом банку декілька років, тримаю депозит. На днях прийшла переоформляти, кошти з попереднього депозиту надійшли на картку, термін дії якої вийшов. Але у відділенні мене вже чекала нова картка. Касир на касі № 1 швиденько дала мені конверт з карткою та кодом і каже :«Відкривайте, дивіться пін-код і вводьте в термінал». Виявляється, на рахунку 60 коп. Тоді економіст спитала касира, а чи точно мою картку вона мені видала. Та ще раз спитала прізвище (хоча перед тим я їй давала паспорт) і знайшла вже мою картку! А та, з конверту, який я вже вскрила і розписалася на картці, була чужа!!! Я без поняття, якщо прийде власник тієї картки, як вони будуть їй чи йому відавати картку. Хоча це вже не мої проблеми.
Мене вразило інше: сталася серйозна помилка з вини банку, а у працівниць це викликало тільки жарти і сміх, про якісь вибачення навіть не йшлося! Світ такого не бачив — роздавати картки наліво і направо. А якби точно так же вони комусь видали комплект з пін-кодом і моєю карткою, на якій 16,5 тис.! Яким чином я би потім довела, що карти в мене нема і гроші знімала не я?!!!
Працівники некомпетентні і не можуть собі дати раду в елементарних речах! А ще називаєте себе європейським банком. Скандалу я їм не влаштувала тільки тому, що це був вечір перед старим Новим Роком.
Написати коментар
Написати коментар
Наприклад: пакет «Вигідний».
№1. Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою системи «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». Входить у вартість обслуговування пакету послуг.
№2. Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою CДО «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». 0,5% від суми мін. 5 грн — макс. 250 грн. Безкоштовно.
Який з цих пунктів вірний для пакету «Вигідний»? №1 чи №2?
Написати коментар
На сайті банку в тарифах пакету «Вигідний» є інформація: Здійснення безготівкових операцій по поточних рахунках, в тому числі згідно постійно-діючого розпорядження, з допомогою системи «Інтернет-банкінг»: — в інші банки; — на інші рахунки, відкриті у ПАТ «Ідея Банк». Входить у вартість обслуговування пакету послуг.
По факту знімається комісія 0.5%, не менше 5 гривень.
Написати коментар
Згідно внутрішньої Процедури Банку перерахунок графіку ануїтетних платежів здійснюється відповідно до письмового звернення клієнта. Дана послуга оплачується, згідно затверджених тарифів Банку.
Написати коментар
Написати коментар
Щоб розглянути Вашу ситуацію детальніше, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
Написати коментар
0 800 50 20 30 номер гарячої лінії банку. Оператор надасть Вам всю інформацію і відповість на Ваші запитання.
Написати коментар
Написати коментар
Как можно мне оформить кредитные каникулы, потому что я сейчас без работы и не проживаю по месту своей регистрации, а также не живу на территории Украины?
Благодарю за ответ!
С уважением, А.Н.!
Чтобы подробнее рассмотреть вашу ситуацию, отправьте, пожалуйста, на Info.povidomlenja@ideabank.ua
1)Ф.И.О;
2)Номер кредитного договора.
Написати коментар