Курс валютв Ідея Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.5 | 44.9 |
PLN | 10 | 10.35 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Ідея Банку: Львів, вул. Городоцька, 151
Адреса:
Львів, вул. Городоцька, 151
Телефон:
+38 (032) 232-91-67, +38 (050) 373-22-29
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Не знаю почему столько плохих отзывов на плохое обслуживание- я очень доволен. Заблокировали карту по жалобе на перевод, буквально через короткое время перезвонили, а не как в других банках через 3 дня, выслушали обьяснения. не стали из себя строить ФБР и требовать как другие банки чуть ли справку о доходах соседей, достаточно было моего желания предоставить документы по транзакции, все быстро и необременительно. Сервис в вайбере и по телефону работает отлично- в отличии от многих банков соединяют с отделом финмониторинга и можно сразу предметно говорить о своей проблеме. Буду надеется, что не сглажу)))
Написати коментар
Прийшов у видилення банку м Львив вул Городозька 151 03,03,2017 о 17 30 посидив до 17 45 передимною два клиэнта и люди биля каси в мою сторону летить фраза що вам потрибно я витримавши паузу 1 минуту видповидаю видкрити депозит (празивниця банку задаэ некоректни запитання клиэнтам вашого банку привселюдно ставлячи мене як клиэнта в незручьне становище)
Написати коментар
Відповідь адміністратора
5 квітня 2017, 15:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.04.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Минулого тижня додаток O.bank перестав працювати, запропонували скачати додаток O.bank 2.0, скачав, однак авторизуватися там не зміг, спробував зайти з комп’ютера через інтернет-банкінг, однак мене тут-же заблокували без пояснення причин. Підтримка сказала звертайтеся у відділення. Мені до найближчого відділення їхати 2−2,5години. Через дію авторизуватися в них немає можливості.
У відділенні провів більше 2 годин. Хотів закрити всі рахунки та забрати всі кошти. Однак цього зробити неможливо, я змушений ще раз їхати 28 лютого в це відділення, щоб закрити рахунок.
Категорично не рекомендую мати справу з даним банком, совкове та довготривале обслуговування
З трьох робочих місць працювала тільки одна працівниця, переді мною була одна клієнтка, яка провела біля менеджера близько 1 години