Відділення Ідея Банку: Київ, пр-т Соборності, 3
Адреса:
Київ, пр-т Соборності, 3
Телефон:
+38 (044) 292-18-45, +38 (050) 374-60-93
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Stella73
8 листопада 2021, 15:52
Был кредит в этой шараге, при закрытии его не предоставили документ который подтверждает закрытие кредита, на вопрос каким будет подтверждением сотрудница этого заведения сказала что Я НЕ ЗНАЮ, а кто знает? Сидит цокает, с недовольным лицом, общается как барыга. Колл центр это вообще отдельная история, там хамство, постоянные звонки, ну и конечно тоже никто ничего не знает, вечно разная информация. Приложения для Карты нет, банкоматов нет. Те кто держат эту шарагу никому не рассказывайте что эта параша — ваша! Это тупо стыдно! Это самое ***, никчемная организация с которой я когда-либо сталкивалась. Если бы можно было поставить минус, я бы с удовольствием это сделала. Тут в перечне можно выделить только три плохих момента, но если мы говорим об этом сарае то сюда применимы все минусы. Ни одного положительного отзыва на просторах я не нашла. Обходите 10 дорогой это место. Идея, я желаю вам поскорее загнить и испариться с лица земли. И не смейте называть себя БАНКОМ! Вы и понятия не имеете что это такое.
Написати коментар
Ответ банка
9 листопада 2021, 9:50
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги Вам буде надано відповідь.
З повагою, Ідея Банк
З повагою, Ідея Банк
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 19:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Брала в Идея банке кредит деньгами, платила исправно даже больше чем месячный платеж, появилась возможность закрыть раньше кредит.Звоню в банк мне называют сумму до полного закрытия, оплачиваю сразу в этот день и забываю как страшный сон. Но неет через пару месяцев начинают названивать хамские работники и требовать погасить долг по кредиту, на мои обьяснения не реагируют, был обклеян забор дома наклейками с моими даными с надписью« Розшукується боржник », Сегодня пришло смс, что мой долг Идея Банк передал коллекторам Debtfort с угрозами опплатить в течении 4 часов.Никогда раньше у меня проблем с банками не было!
Написати коментар
Ответ банка
15 листопада 2019, 11:58
Добрый день!
Просим извинить за причиненные неудобства.
К сожалению, при внесении оплаты через терминалы IBOX, средства на счет зачисляются не в режиме онлайн.
Мы изучим описанную вами ситуацию в отношении поведения наших сотрудников и примем необходимые меры.
Надеемся на понимание и продолжение сотрудничества.
С уважением,
Идея Банк
Просим извинить за причиненные неудобства.
К сожалению, при внесении оплаты через терминалы IBOX, средства на счет зачисляются не в режиме онлайн.
Мы изучим описанную вами ситуацию в отношении поведения наших сотрудников и примем необходимые меры.
Надеемся на понимание и продолжение сотрудничества.
С уважением,
Идея Банк
Доброго дня! мушу звернутися до вас працівники Ідеа Банку!
Сьогодні мій знайомий, який навіть не являється моїм родичем, просто з власної ініціативи вирішив зателефонувати на гарячу лінію і поцікавитись про мою заборгованість по кредиту.В результаті, що ми маємо… Йому одразу надали всю інформацію по моєму кредиту(Дату оформлення кредиту, номер договору та суму наданого мені кредиту навіть відділення де я здійснювала підписання договору на отримання кредитних коштів).
В мене, як у клієнта Вашу банку виникає питання… На якій підставі працівники Вашого банку надають таку інформацію будь-кому??? Як же Закон України «Про захист персональних даних»?? Я вражена відношенням ваших працівників і маю намір звертатися з позовом до суду на Вас.
Просто жах, я мала гарне враження про ваш банк, але ця ситуація змушує мене замислитись чи правильно я зробила вибір банку.
Написати коментар
Сьогодні мій знайомий, який навіть не являється моїм родичем, просто з власної ініціативи вирішив зателефонувати на гарячу лінію і поцікавитись про мою заборгованість по кредиту.В результаті, що ми маємо… Йому одразу надали всю інформацію по моєму кредиту(Дату оформлення кредиту, номер договору та суму наданого мені кредиту навіть відділення де я здійснювала підписання договору на отримання кредитних коштів).
В мене, як у клієнта Вашу банку виникає питання… На якій підставі працівники Вашого банку надають таку інформацію будь-кому??? Як же Закон України «Про захист персональних даних»?? Я вражена відношенням ваших працівників і маю намір звертатися з позовом до суду на Вас.
Просто жах, я мала гарне враження про ваш банк, але ця ситуація змушує мене замислитись чи правильно я зробила вибір банку.
Ответ банка
13 листопада 2019, 17:26
Доброго дня.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми провели перевірку вказаних фактів та вживаємо необхідних заходів для уникнення подібних ситуацій надалі.
Щиро сподіваємося на розуміння та збереження добрих взаємовідносин.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми провели перевірку вказаних фактів та вживаємо необхідних заходів для уникнення подібних ситуацій надалі.
Щиро сподіваємося на розуміння та збереження добрих взаємовідносин.
Вирішив замовити на сайті Кредитну карту «Card Blanche Online». Заповнив всі данні. Пройшла перевірка, написало що чекайте дзвінка. Передзвонили через 20 хвилин я дзвінок пропустив. Передзвонив сам і запитують що я хочу. Кажу залишав кредитну заявку на сайті, мені відповіли що ніякої заявки в них немає, що я помилився і можливо в іншому банку замовлялв. ТУТ НЕМА слів, з мене роблять дурника. В мене знову запитуюсть яку саме карту, і знову запитуюсть всі данні, паспорта рядом не було, кажу зачекайте я зараз знайду, вони пропонуюсть передзвонити через 5хвилин. Передзвонили — далі звязок прервався. Я передзвонив, кажу що замовлялв карту необхідно продовжити, паспорт на руках, починають знову запитувати спочатку… Ну ок… поки розмовляємо, йде інший дзвінок з цього ж банку я так розумію від іншого працівника. Беру другу лінію, там мовчать, повертаюсь на першу лінію, продовжуємо.
Після запитаних усіх данних, в кінці у кредитній картці було відмовлено вперше в житті. Причин для відмови я не бачу взагалі. Немає слів… Навіщо пропонувати сервіс, який не видається??? Замануха??
Коментарі (1)
Після запитаних усіх данних, в кінці у кредитній картці було відмовлено вперше в житті. Причин для відмови я не бачу взагалі. Немає слів… Навіщо пропонувати сервіс, який не видається??? Замануха??