Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ідея Банку: Житомир, вул. Київська, 39

Адреса:
Житомир, вул. Київська, 39
Телефон:
+38 (0412) 42-07-91, +38 (050) 432-29-52
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
21 липня 2022, 22:47
Не шановний ідея банк! Перестаньте телефонувати по кілька разів на місяць щомісяця українцям впарюючи свої здирницькі кредити готівкою під 70% річних Навидавайте їх собі на 30 років вперед.

У березні 2022 року в односторонньому порядку банк позбавив мене кредитного ліміту і це триває по цю хвилину 21.07.2022 року.

Мені соромно за ідея банк. Мені соромно бути клієнтом ідея банку.

Щоразу коли ви телефонуєте з черговим впарюванням кредиту готікою, я очікую почути зовсім інше — Шановний Сергій, ідея банку соромно за своє ганебне рішення позбавити вас кредитного ліміту, він просить вибачення та дарує вам подарунок в якості компенсії за свої непрофесійні дії. Наприклад кешбек на всі витрати карткою 10% до квітня 2023 року.

І не потрібно мені розказувати, щоб я звертався за поновленням кредитного ліміту — самі його забрали — сам і повертайте. Я не буду витрачати на це час. Я відкривав картку з кредитним лімітом та кешбеком.

Доречі, ви вже спромоглися за 3 роки додати розділ кешбек у мобільний додаток о.банку? Чи для ваших програмістів це наче місія польоту на марс?

І не потрібно мені перетелефонувати, я заблокував ваші спам-номери.

Не рекомендую банк нікому.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
25 липня 2022, 15:17
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
1
28 вересня 2021, 17:16
З самого початку при спробі отримати картку у мене почалися проблеми
На першому ж етапі мобільний додаток відмовився приймати мій номер телефону, це тривало 3 дні (пт-нд). Ніхто ніяк не відповів на моє звернення, що полагодили.

При замовленні картки через доставку кур'єром передзвонили, прийняли заявку і сказали, що кур'єр зателефонує за кілька хвилин. Кур'єр не зателефонував взагалі за кілька годин.

Я сам зателефонував у техпідтримку, і історія повторилась по колу: прийняли заявку і сказали, що кур'єр зателефонує за кілька хвилин. НЕКОМПЕТЕНТНІ ПРАЦІВНИКИ.

При подачі документів банку я сфотографував усі сторінки паспорту та ІПН, банк перевірив і призначив кредитний ліміт та видачу картки. Але при видачі картки кур'єр знову перефотагрфував усі сторінки моїй документів. Заново. Навіщо я їх вам фотографував?

Подача заявки на отримання картки і її повна активація зайняли більше днів, ніж якби я сам пішов у відділення. Доставку кур''єром не рекомендую.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
4 жовтня 2021, 14:07
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь.
3
7 липня 2020, 14:58
Являюсь клієнтом даного банку. З приходом карантина втратила дохід. Тому перше що зробив Ідея банк — почав погрожувати з різних номерів. Звісно, таких похабників я блокувала, а сьогодні отримала сюрприз. Наклейку зі своїм фото на дверях будинку «Увага Боржник» і «Розшукується». Мені здається, чи банк на себе бере обовязки правоохоронних органів та суду? Чому, якщо я в «розшуку», то мене не шукає поліція? Якщо я «боржник» то де рішення суду? Яке має право банк розвішувати наклеп на своїх клієнтів, включаючи розповсюдження їх персональних даних? Чке право моє їхній спеціаліст Віктор мені погрожувати, зі словами «йдіть у поліцію і кажіть „я — боржник“. На запитання — якщо я боржник, то чому не отримала поштою вимогу від банку, і не отримала повістку в суд, пан Віктор відповів що банку це „дорого“ і тому їм значно дешевше порушувати мої конституційні права та засилати невідомих до мене додому та здійснювати протиправні дії.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
17 липня 2020, 15:37
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами
написать личное сообщение банку изменить ответ банка
1 не зарахована
29 червня 2020, 9:04
Не так давно начал получать навязчивые звонки от банка на свой корпоративный служебный номер, при чем каждые пару дней. Порой звонят и через день с одним и тем же вопросом — Я Вадим?
Каждый раз ответ следует, что «нет».
Так же уточняю, что понятия не имею кто это и где его искать.
Мне говорят, что мой номер указан как контактный, на что их поздравляю и сообщаю, что это точно не моя проблема.
После чего консультант сообщает, что зафиксировал информацию и кидает трубку.
И самое интересное, такое общение происходит каждые пару дней.
Что фиксируют, для чего и фиксируют ли вообще? Так как каждый раз звонят с одним и тем же вопросом.
Какая цель? Или думают что поменяется ответ?
Кроме негатива, ничего не добьются… а если будет продолжаться, то придется записи этих разговоров выложить на внутреннем сайте компании с небольшой вступительной стаьей (домен почты, который использовался при регистрации тут).
Как мне избавится от навязчивых звонков и наконец донести информацию, что номер никогда не принадлежал человеку, которого ищут? Информация о человеке и его местоположении мне не была известна и никогда не будет, так как я понятия не имею кто это и где он.
Почему, коллцентр не хочет помочь в данном вопросе?
Отправляет на эту же линию, где опять разговор идет в ключе, как описал выше. То есть безрезультатно.
Сам никогда не был и Боже упаси стать их клиентом. Если они не могут разобраться с пустяковой просьбой — не звонить, так как звонят не по адресу и каждый раз не могут обработать полученное инфо, то как они могут работать с доверенными им депозитами и зарплатами проектами, если не решают даже простейшие вопросы?
Написати коментар
3
12 травня 2020, 14:41
Сьогодні отримала дзвінок від цього Горе -Банку від якого дуже розлючена.Працівники не ввічливі, хамовиті, в такий важкий час для всіх, коли інші банки з розумінням відносяться до ситуації і пропонують цивілізовано вирішити дане питання, цей банк погрожує колекторами, судами, поліцією і тощо. Я не відмовляюсь платити кредит, але після сьогоднішнього дзвінку буду платити тільки після суда, або поки не почую реального виходу з даної ситуації. Тепер всі дзвінки від цього банку буду записувати. Незадоволення на всі 100000000%.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
22 травня 2020, 13:44
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
1 не зарахована
14 вересня 2018, 15:17
Моя мама взяла споживчий кредит в Ідея банк.У зв язку з хворобою та похованням близької людини були пропущенні терміни проплат.Спочатку почалися дзвінки, але не для того щоб знайти вихід з положення а з образами і погрозами.Почали оклеювати двері з наліпками і надписом 'боржник «.вказуючи прізвище, ім я по-батькові та суму боргу. Все це робить «найкращий працівник' банку, як він себе називає Віктор тел.097 723 6209.Він верещить на весь під їзд ображаючи, брехухою казав, щоб брала речі і йшла на кладовище.Потім оклеїв весь під їзд фотографіями з маминим зображення і підписами» Увага розшук » " Боржник' що не дозволино заком.Щойно передзвонив мамі і сказав що її скоро будуть відспівувати на кладовищі.Кредит всього 40 000 грн.Ми живемо в правовій державі.Хто дав право якомусь Віктору (так як прізвище він не повідомляє )знучатися над літньою людиною (мамі 72 роки).Перш за все звертаюся до керівництва банку голові правління ПАТ Ідея банк М.Власенку, щоб огородити нас від спілкування з працівником банку Віктором так як він верещить, що він керівник.Також звертаюся до всіх хто був або є у такій ситуації давайте об єднуватися проти насильства, Прошу організації з захисту прав людей не лишитися байдужими до свавілля банку і зв язатися зі мною а тако всіх небадужих людей.SOS. SOS.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ідея Банк
25 вересня 2018, 18:15
Доброго вечора!
Для з'ясування обставин описаної ситуації, напишіть на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua Ваш контактний номер телефону і ПІБ — ми детально розглянемо ситуацію.
Бажаємо Вам гарного вечора!
З повагою, команда Ідея Банку.
без оцінки
22 липня 2017, 14:13
Хочу відмітити обслуговування в Житомирському відділенні Ідея Банку. Хожу в різні банки Житомира.Мене вразило обслуговування менеджера Галини. Як, людина може бути компетентна в багатьох питаннях. Поки стояв в черзі в касу мав час спостерігати за роботою даного спеціаліста. В черзі стояв 25 хвилин хтів поміняти долари за цей час поки дочекався своєї черги замітив та порівняв обслуговування з іншими банками. Як вона встигає оформлювати документи, заповнювати якісь анкети чи заяви, одночасно консультувати людей які заходять і кажуть «Я тільки спитаю», виписувати їм квитанції, заспокоювати людей в черзі, котрі чекають до каси, допомагає своїм колегам у вирішенні робочих питань. Вміє заспокоювати агресивно налаштованих клієнтів в черзі. Питання а де начальник відділення в цей час, чому не допомагає дівчатам.Багато людей як до менеджерів так і до каси. Може відкриють другу касу це допомогло б уникнути великих черг до каси.Взагалі враження позитивне від даного відділення прийду оформлювати кредитну карту почув консультацію по ній і зацікавився. Дівчата молодці.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
4 вересня 2017, 14:53
Доброго дня, шановний NYKOLAYY!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми раді, що Ви обрали наш банк і наша робота відповідає Вашим очікуванням.
У разі, якщо у Вас з'являться додаткові запитання, Ви можете завжди написати нам на пошту info@ideabank.ua або зателефонувати на гарячу лінію банку за номером — 0 800 50 20 30.
Ми завжди раді допомогти Вам!
З повагою, команда Ідея Банку.
без оцінки
27 грудня 2016, 21:34
хтілося би залишити гарний відгук по обслуговуванню клієнтів в Житомирському відділенні Ідея банку. хочу сказати, що дівчата на відділенні ввічливі та доброзичливі. На відділенні працювало двоє дівчат спеціаліст та касир. Було багато людей черга велика. Працював один менеджер на залі.Навантаження на людину було велике комусь терміново треба поповнити карту, комусь тільки спитати, хтось казав допомогти написати заяву, очікували люди на консультацію по кредиту, також людина казала, що є депозитним клієнтом і в черзі сидіти не буде.Працівник ввічливо пояснив, що працює сам та не може оформити депозит без черги.Попросив зачекати. Мені потрібні були терміново кошти звернулася в даний банк. Оформила заявку на кредит через 50 хвилин мені погодили кредит. Менеджер Галина швидко підготувала документи на видачу кредиту все доступно пояснила, запропонувала декілька варіантів отримання кредиту, консультацію надала кваліфіковану видно, що людина на своєму місці. Через місяць обов'язково прийду за кредитною картою. Всім своїм знайомим буду радити цей банк. Успіхів та процвітання Вам.
Написати коментар
1
17 квітня 2016, 14:18
Хотів відкрити рахунок 13.04.2016, як фізична особа підприємець.
Працівники вміють лише видавати кредити, відкриття рахунку для них дуже важка справа.
Чекати довелося 40хв щоб отримати відповідь, що якість моїх сканкопії їм не подобається, і потрібно надати оригінали(хоча в переліку документів написано копії реєстраційних документів). В банку задуха немає чим дихати і це тільки весна.
Тому Идея Банке не рекомендую для обслуговування
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
18 квітня 2016, 12:46
Доброго дня, шановний amidshakdim!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли в Вас у відділенні банку. Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua детальний опис ситуації, дату та час візиту на відділення, а також Ваші контактні дані.

Ваша ситуація буде на контролі у відповідального спеціаліста. Про результати ми повідомимо Вам додатково.

Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банку.
1
6 квітня 2016, 12:55
Добрый день! Зашла в отделение в Житомире получить консультацию по обслуживанию физ-лиц предпринимателей, а также по размещению депозита как физ лицо. Была неприятно удивлена тому, что: на меня никто не обратил внимание, сидело две барышни и очень активно обсуждали что-то. Когда я просила проконсультировать- мне «тыкнули» на рекламные проспекты. Адекватного отвела по открытию счета я не получила, а уж тем более чем они отличается. Также не получила информации по частным картам в разных валютах. Так я хочу поменять банк по обслуживанию как юр лица так и физического- была поражена безразличием сотрудников к клиенту. Заинтересованности ноль!!! Незнание продуктов.… И вообще хамское отношение!!! Куда смотрит начальник этого отделения в Житомире??? НЕ РЕКОМЕНДУЮ ИДЕЯ БАНК В ЖИТОМИРЕ ДЛЯ ОБСЛУЖИВАНИЯ!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ідея Банк
12 квітня 2016, 16:28
Доброго дня, шановна Olga198117!

Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — іnfo.povidomlenja@ideabank.ua деталі візиту, дату та час, а також Ваші контактні дані.
Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою Головного Банку.

Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банку.
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ідея Банку за адресою Житомир, вул. Київська, 39. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ідея Банку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ідея Банку розташованому за адресою  Житомир, вул. Київська, 39- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.