Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Stephan Mack 9 лютого 2023, 8:03
Почалось все з того, що я в Монобанку вирішив збільшити кредитний ліміт.Але з банку прийшла відмова, бо, нібито, в мене не погашений кредит в іншому банку.При перевірці в бюро кредитних історій, я дізнався, що справді на мені висить кредит в банку Глобус.Я знайшов, контакти банку, та зателефонував, щоб дізнатися, як, де та коли був оформлений кредит.Дізнався, що кредит був оформлений в магазині електроніки в місті Одеса (при тому, що я не був в Одесі десь 1.5−2роки).Хтось пред’явив мої документи, та оформив кредит на моє ім'я (документи не втрачалися 100%).Також співробітник банку надав фотопідтвердження, де, нібито я, тримаю паспорт в руках.Але іронія в тому, що я не міг там навіть бути в той день, так як в той день займався оформленням автомобілю за 300 км від Одеси (є договір купівлі-продажу).Ну і сам процес зайняв практично цілий день, так як в МРЕО завжди великі черги.Звісно, після цього, я написав заяву в поліцію, прокуратуру.Але ніякого результату це не дало, і я так і залишив цю ситуацію, доки не почали надходити листи про заборгованість.Листи приходили по прописці на адресу батьків, тому щоб вони не турбувалися, я вирішив вирішити це питання до кінця.Я подав в суд.Заборгованість на даний момент біля 22000грн.Витрати на адвоката ±10000грн.Після першого слухання призначили експертизу підпису.Через місяць прийшло повідомлення, що потрібно сплатити проведення експертизи.Вартісь, увага--25000грн.(за експертизу підпису!).Не знаю, що робити далі.Розчарований і в банку, і в правоохоронних органах, і в суді…
Глобус
Відповідь банку
10 лютого 2023, 9:13
Доброго дня.

Дякуємо за відгук.
Вказана інформація щодо оформлення кредиту на Ваше ім’я сторонньою особою перевірена та не підтверджена.
Просимо Вас звернутись з документами, що підтверджують особу на відділення банку для проведення ідентифікації. Крім того, ви можете звернутись до нас у будь-який зручний для Вас спосіб, зокрема: електронним листом за адресою: info@globusbank.com.ua; за телефоном служби підтримки 0 800 300 392; за допомогою чат-бота банку в додатках Messenger, Viber (Глобус Банк) та Telegram (@GLOBUSBANK_bot). Дякуємо!
TILOH 3 лютого 2023, 16:15
Сначала о хорошем, познакомился с этим банком когда приспичило купить автомобиль прямо здесь и сейчас, зашел в ближайший банк спросил за кредит, минут через десять уже ехал в салон оформлять авто, потом еще карту у них оформил на всяк випадок. в общем тогда остался доволен и условиями и сотрудницами отделения.
но это Днепр, в Днепре по большей части люди адекватны.

теперь о неадекватах.
работаю в сети, получаю деньги криптой на биржу куна и на вайтбит, бо паксумы и чеки ситибанка у нас сналить проблематично, алгоритм: пришли usdt — купил за них гривну — вывел на карту — пошел в АТБ, пришло из США→потрачено в Украине, все просто и прозрачно.

пару месяцев назад началась истерия вокруг крипты, выводы стали медленными и маленькими транзакциями, ну да ладно, спешки нет.

а на днях хотел вывести деньги на карту глобуса, стал выводить, а оно несколько часов висит и назад возвращается, два дня тыкал, ругался с вайтбитом, в итоге из 75к глобус принял 30 с восемьдесят восьмой попытки, и саппорт глобуса говорил что никаких других переводов они не видели, ничего не отклоняли и вообще им НБУ запретил с криптой работать.

ок, раз вайтбит глючит (а у них бывало) перекинул на куну и попытался оттуда на глобус, и хрен, такая же история. вынул деньги на моно — за десять минут сороковник залетел.
порывшись на сайте НБУ и различных лигазаконах не нашел ничего что препятствовало бы банкам принимать средства в национальной валюте гривне с криптообменников легально работающих в Украине, тем более что переводы гривны они осуществляют через сервис Ibox так же легально и прозрачно работающий в Украине.

решил уточнить у глобуса, может я пропустил какой то закон регулирующий данную сферу, в чатботе глобуса меня встретила Ксения, сообщившая мне «В нашому банку заборонені операції на криптобіржах. Тому операції відхиляються.»,

на мою просьбу указать мне на соответствующий нормативно-правовой акт Ксения ответила через двадцать минут, прислав постанову НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» от 24 лютого 2022 року и указав на п. 16 в ней, который касается исключительно Банков-емітентов електронних грошей, коим глобус не является, на сайте НБУ опубликован исчерпывающий список Банков-емітентов електронних грошей, в котором не значится ни Глобус банк, ни Ксения.

далее Ксения еще двадцать минут молча ковырялась в носу так и не сумев объяснить мне является ли банк Глобус Банком-емітентом електронних грошей, а моя карта гаманцем електронних грошей.

пока Ксения ловила приход от ковыряния в носу, я провел эксперимент: отправил с этой карты глобуса 666 гривен на бинанс, прямо из аккаунта бинанса «оплатить картой», и оно прошло, тут же попробовал их вывести назад и тоже прошло.

спрашиваю Ксению -«могу ли я с карты глобуса перевести средства на бинанс?» каже -«нi»
кажу «только что это сделал» и показываю скрины,
вона каже — «Ця операції пройшла через Айбокс».
получив от меня информацию о том что украинские обменники шлют гривну также через айбокс, увидев скрин с переводом с вайтбита где они из 75к айбоксом приняли 30, а остальное назад вернули, и проверив входящие по моей карте Ксения утратила способность как-либо реагировать на окружающую среду и исчезла,

вопрос «почему глобус не принимает гривну от украинских сервисов и свободно отправляет средства на бинанс» Ксения оставила открытым,

диалог с Ксенией был начат в 10:13, в 12:13 я поинтересовался у другого оператора не случилось ли чего с Ксенией, выяснилось что с её стороны диалог был закрыт как просроченный.

и вот что получается, НБУ издает акты нацеленные на минимизацию оттока финансов из Украины, акты ограничивают деятельность организаций выпускающих электронные деньги, коей глобус не является.

двое из ларца (глобус) решают что Они лучше НБУ знают как правильно и блокируют приток средств в Украину, оставляя возможность беспрепятственного оттока средств из Украины на вонючий бинанс, который как раз таки и является эмитентом электронных денег (BNB) и не имеющий законных оснований на деятельность в Украине.

лицом банка выступает тот с кем коммуницирует клиент, в данном случае это Ксения, своей некомпетентностью и затягиванием диалога на два с половиной часа превратившая лицо банка в отвратительную рожу.

я считаю что с такими организациями как глобус банк Украина сможет очень быстро искоренить различные теневые «схемы» и чуваков делающих бабки на обналах за сараем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adixnjme 25 січня 2023, 10:46
Персонал дуже привітний та уважний. Обслуговування на найвищому рівні. Дуже подобається, що немає черг і якщо не встигаю щось сплатити у касі, то в банкоматі це завжди зроблю. Банкомат завжди вчасно спрацьовує.
Denza27 24 січня 2023, 4:17
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 41
Взята растрочка на 40к осталося 14к и пошкли штрафы 1.7к как в договоре было написано, да там есть неуплата и я ее на днях погашу, планирую закрыть в следующем месяце весь кредит, но не смогу успеть выплатить всю суму из-за следующего штрафа, так на хочется 3.5к переплаты (((. Без человечность, работы не находил с начало вторжения. не начисляйте следующий штраф, прошу
Глобус
Відповідь банку
24 січня 2023, 14:18
Вітаємо
Дякуємо за відгук.
Інформуємо Вас, що Банк Глобус, згідно вимог діючого законодавства, по всім кредитам фізичних осіб не нараховує штрафні санкції за несвоєчасну сплату кредиту в період дії воєнного стану та 30 днів після його завершення або скасування. Однак звертаємо Вашу увагу, що відсутність нарахування штрафних санкцій, не означає скасування відсотків та/ або комісій за користування кредитними коштами — таке нарахування є правомірним.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку. Глобус Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці. Тому для оперативного вирішення вашого питання просимо надати Ваш номер телефону для зворотнього зв’язку або звернутись до нас у будь-який зручний для Вас спосіб, зокрема: електронним листом за адресою: info@globusbank.com.ua; за телефоном служби підтримки 0 800 300 392; за допомогою чат-бота банку в додатках Messenger, Viber (Глобус Банк) та Telegram (@GLOBUSBANK_bot).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ghnagobf 21 січня 2023, 12:38
Взяв у Глобусі в листопаді минулого року споживчий кредит. Сума невелика, але треба було платити регулярно. За цей час я кілька разів звертався до відділення банку, щоб вирішити проблеми, що виникли, і взяти довідки, що підтверджують доходи для того, щоб підтвердити рівень своїх доходів. Підвищив кредитний рейтинг.
Проблема вирішена
Kitsya 29 грудня 2022, 14:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Чайковського, 16
Пишу відгук стосовно ситуації, яка відбулась у відділенні банку N9 за адресою, м Львів, вул.Чайковського 16.
Ми з чоловіком звернулись в дане відділення 26.12.2022р для відкриття пластикової карти фіз.особи. Працівник, який нас обслуговувала сказала що оплата за карту 150 грн. На прохання вказати де зазначено даний пунк у тарифах, адже там вказано що оформлення карти безкоштовне, працівник відповіла, що це за довідку з реквізитами рахунку (яка в тарифах вказана окремим пунктом).
Працівник сказала що дана платна довідка є обов’язковою і без неї карту не оформить. Так як були термінові справи, і не було часу на подальше з’ясування ми пішли з відділення.
Однак, повернувшись через годину щоб таки оформити карту, працівник зверхньо сказала, що :«Поки ви ходили і думали, весь пластик розібрали"!
Що це за взагалі за ставлення до клієнта, це що якийсь базар, де тобі придумають неіснуючі ціни (тарифи) і якщо хочуть видають карту, а якщо хочуть ні, чи це фін.установа?!
Як працівник дозволяє подібне відношення?!
Зателефонувавши 29.12 мені сказали що пластика немає, він в дорозі, коли буде невідомо)
Як у єдиному відділенні на весь Львів тиждень часу немає пластику?
Яке враження після цього має скластися про ваш банк, де працівники роблять що хочуть безкарно?)
Глобус
Відповідь банку
5 січня 2023, 10:00
Доброго дня!

Дякуємо за відгук.

Наразі у відділенні у м. Львів спостерігається певні проблеми із наявністю пластикових карток через значний ажіотаж зі сторони клієнтів.
Найближчим часом дане питання буде вирішено аби в подальшому клієнти могли оперативно отримувати будь-які платіжні картки Банку.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
OSTcost 27 грудня 2022, 15:14
Кожного разу приходять смс з різними суммами до погашення кредиту. Нараховуються некоректні проценти. Гаряча лінія не працює 0 800 300 392, додзвонитись неможливо!!! У відділеннях ніхто нічого не знає!!! Надати інформацію та відповісти на запитання чому нараховані такі проценти, чому через день різні суми до погашення приходять НІХТО НЕ МОЖЕ!!! Відправляють на гарячу лінію на яку навіть виклик не йде!
Військовий стан в країні, а цей, вибачте, *** банк то колекторів натравлює, то проценти нараховує невідомо як пораховані і не може відповісти на запитання.

Ніколи не беріть нічого в розстрочку або в кредит в магазинах від цього банку!!!
Некомпетентний та неадекватний банк
Глобус
Відповідь банку
28 грудня 2022, 9:31
Доброго дня!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми дуже цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Щодо описаної Вами ситуації, повідомляємо, що всю інформації стосовно кредиту Ви може переглянути в мобільному додатку GlobusPlus https://glpls.page.link/app
Крім того, спеціаліст служби турботи зв’яжеться з Вами для надання додаткової консультації.
Дякуємо за звернення!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vitorzaviryha 23 грудня 2022, 16:42
Оформила заявку, того ж дня мені передзвонили та запропонували підписати кредитний договір. Мені запропонували погасити кредит достроково, і я погодилася. Але через деякий час я помітила, що сума платежу вказана у розмірі, що перевищує суму, яку я сплатила. У результаті я переплатила більше, ніж мала.
Глобус
Відповідь банку
23 грудня 2022, 17:10
Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення.
Просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб для перевірки та надання Вам детальної інформації.
azarkh 22 грудня 2022, 13:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Ганни Ахматової, 3
Замечательно отделение: внимательные и вежливые сотрудники, работают очень быстро. Вчера при большом стечении посетителей заведующая так организовала работу, что даже ожидание в очереди проходило в спокойной атмосфере и с улыбкой.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ranoyqouc 17 грудня 2022, 9:51
Я отримую зарплату на картку глобус банку, а також інші мої платежі. І я знаю, що будь-якої миті можу зайти в інтернет-банк і подивитися, куди і скільки грошей було переведено.
Aktor53 8 грудня 2022, 13:42
Відкрила картку, але через 30 хвилин відразу хотіла закрити. І що я тут відкрила для себе?)))
Щоб закрити картку меня треба їхати в друге місто!!!)))
В друге місто, Карл!!!
В воєний час. *** сидить в call центрі яке навіть не знаю, що таке Кривий Ріг, між іншим — місто президента!!!
Ближайше відділення Дніпро, чудово просто)
Зима, війна (бомблять), відключення світла (це я к тому, що відділення може не працювати) і мені їхати в Дніпро закрити картку, бо «поки не начісляють нічого, але це може змінитись».
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 8 грудня 2022, 14:08
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.
Аби розібратися в ситуації просимо у будь-який зручний для Вас спосіб повідомити Банк деталі даного інциденту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
19x7hscw 25 листопада 2022, 10:10
Оформила кредит в Глобусі через адекватну процентну ставку. Виплачую вже півроку, ніяких проблем не виникало.
Тетяна Буга 17 листопада 2022, 12:10
Роботою персоналу відділення задоволена, жодних ексцесів, непорозумінь, зловживань. Персонал ввічливий, допоможуть, підкажуть. Обслуговуюсь з 2017 року.
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
asseryt 12 листопада 2022, 11:24
Сподобалося обслуговування та компетентність працівників. Єдине що збентежило, це коли телефонував до банку, мені нарахували одну комісію, а під час укладання договору вже іншу. Може помилилися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgeniyaZ 9 жовтня 2022, 14:10
Інноваціями банки не похвастається, але і пожалітися теж нема на що. Коротше кажучи, банк для старшого покоління, якому несильно важливі мобільні додатки і онлайн-обслуговування
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mogol 29 вересня 2022, 21:08
, БАНК ГЛОБУС-«аналіз Ваших операцій по картковому рахунку за період з 01.08.2022 по 09.09.2022 засвідчив, що Ви вільно розпоряджаєтесь своїми коштами та робите покупки із використанням платіжної карти» докладываю подробно насчёт «вильно"-картой без доступа к приложению-1. я плачу за товар спекулянтам торгашам с терминалом на 30 процентов больше чем торговцам рядом 2.обналичить с карты без доступа к приложению плачу 12−15 процентов через терминал- напротив обналичка с приложением уже бесплатно, а если крупная сумма тебе платят проценты 3.в ХЕРСОНЕ идет тенденция запрета продажи с использованием карт украинских банков тем более карты глобус без дистанционного чипа -пример магазины сытый маркет (сильпо быв.)ТОРУ,Ekomarket быв. -скоро вообще нигде 3.без подтверждения приложения невозможно оплатить перевод и некоторую коммуналку, оплату интернета пока счёта украинские…т.е. банк глобус таки вредит украинским клиентам оказавшимся в беде!
mogol 28 вересня 2022, 22:28
ГЛОБУС БАНК грубо нарушает права граждан Украины находящихся на оккупированных территориях так как из-за отсутствия украинских мобильных сетей невозможно получить код подтверждения банковской операции и даже войти в приложение или сайт банка в итоге клиент банка не имеет доступа к своим сбережениям-Приват банк, Сенс банк нашли цивилизованные способы помочь клиентам- ГЛОБУС БАНК же пользуется моментом в корыстных целях лишает клиентов возможностью оперировать своими деньгами-неужели так трудно как в привате в подтверждение входа или операции 3 шаг сделать пин код карты, а не смс укр.оператора (который не работает) ведь пин карты-его (если о безопасности) можно всегда поменять в приложении, в конце концов отмените подтверждение 3-ий шаг ведь это моя безопасность
Глобус
Відповідь банку
29 вересня 2022, 9:38
Доброго дня, шановний лкієнт.

Дякуємо за Ваше звернення.

Проведений аналіз Ваших операцій по картковому рахунку за період з 01.08.2022 по 09.09.2022 засвідчив, що Ви вільно розпоряджаєтесь своїми коштами та робите покупки із використанням платіжної карти, як в українських, так і в іноземних магазинах.
Відповідно питання щодо отримання смс- підтвердження проведення операцій не є для Вас проблемою.
На сьогодні система смс-підтвердження є тим механізмом, який зарекомендував себе з кращої сторони для захисту клієнтів банку від шахраїв та несанкіонованого зняття коштів з рахунків клієнтів, тому її відключення не є можливим.
Зі свого боку, Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід/
er1cs0n 16 вересня 2022, 21:06
Просто ужасные впечатления от банка. Если раньше всех убогих ссылали в Сибирь, то сейчас всех людей с отрицательным IQ устраивают в Глобус-Банк. Сейчас попытаюсь вкратце рассказать Вам, почему с этим банком не стоит связываться даже под дулом пистолета.
4 раза обращался в поддержку банка. И 3.5 раза из 4х мне не смогли нормально помочь или хотя бы дать какую-то информацию по моему вопросу. Оплачивал на иностранном сайте товар в евро. Курс безналичного расчета в приложении банка указан 37.5.
После оплаты 100 евро, с баланса была снята сумма 4200 грн. Я может не силен в математических расчетах, но как-то меня это насторожило. Звоню в банк. После длительного и бесполезного диалога, мне начинают внушать, что разница в 450 грн — это двойная конвертация за оплату. Уточню: цена на сайте была указана в евро (не гривне).
После попыток объяснить сотруднику банка, что такое «двойная конвертация» и за что она снимается, был вынужден вежливо попрощаться и повесить трубку, пока у меня не закипел мозг от бессвязного потока речи на «том конце провода». Спустя час звоню еще раз, в надежде, что в этот раз мне попадется более компетентный сотрудник. И что вы думаете? Опять полчаса предоставления данных и объяснений по поводу конвертации валют. Но спустя еще 5 минут и осознания того, что от меня так просто не отделаться, я слышу в трубке волшебные слова: «Спустя 24 часа ваша оплата будет пересчитана по корректному курсу, указанному в приложении банка». Я, как обладатель нескольких банковских карт, немного впадаю в ступор от этой речи, т.к. никогда с подобным не сталкивался. Ну да ладно, думаю, черт с ним, подожду сутки и опять попру на Бастилию.
По итогу — да, спустя 26 часов, сумма оплаты была пересчитана и 450 гривен вернулись на баланс. И что вы думаете, это вся история? Да нет, берите попкорн и усаживайтесь поудобнее)) Проверив лимиты по карте, подсчитав, что использовал 40% от лимита НБУ по оплатам в зарубежных терминалах, захожу на свой любимый сайт и пытаюсь оплатить на 200 евро. Операция завершается не успешно — лимит оплаты пишет в сообщении. Окей, гугл. Звонить уже в этот раз не стал, пишу в тележку в службу поддержки. На часах 18:00. Описываю ситуацию сотруднику, попутно предоставляя ФИО, номер карты, прописку, серию паспорта, ИНН, дату рождения и dickpic, чтобы подтвердить, что я являюсь клиентом этого, смешно говорить, банка. Сотрудник пропадает. В 18:20 напоминаю о себе. Мне отвечают, что я использовал свой лимит. Он обнулится 1 октября. Делаю скриншоты по оплатам, выписку по карте с дня этого месяца, с которого пользовался картой. Выходит порядка 37−40 тысяч. Скидываю сотруднику, объясняя, что я никак не мог использовать лимит в 100 000 гривен, т.к. я даже не пополнял карту на такую сумму. Сотрудник пропадает. В 18:50 мне отвечают, что я использовал лимит, внимание, с 16.08 по 16.09. На аннотацию «лимит же обновляется 1го числа, при чем здесь август?», меня уже просят сделать выписку по карте с 1 сентября по 16. Сотрудник пропадает. В 19:40 получаю ответ, шикарный, как по мне. «Для вирішення цього питання Вам необхідно звернутись у цей чат в робочий час банку». Окей. Пламенно прощаюсь с сотрудником банка, оставляя ему печальный отзыв о его некомпетентности. Ну думаю, ладно, переведу сейчас некую сумму на Райф, оплачу с него. Барабанная дробь: «Вы не можете перевести свои средства, исчерпан лимит». Это при том, что я ни 1 грн с этой карты за месяц не перевел. Я уже малость пускаю пену изо рта… Звоню в банк :) И после примерно 5 минут общения, мне заявляют, что, оказывается, по виртуальным картам месячный лимит составляет 40 000 гривен. Для увеличения лимита по дебетовой (!) карте, мне нужно приехать в отделение банка, привезти ворох документов и сдать кал и семенную жидкость. И только после этого банк ВОЗМОЖНО рассмотрит мое заявление и увеличит лимит.
Я уже бьюсь практически в истерической агонии… Спрашиваю: «Ну с оплатами понятно, лимит так лимит. А почему я не могу перевести свои средства с карты на другую карту?»
И тут следует ответ, от которого у меня начинается нервный тик не только на глазах))
«В вышеупомянутом учреждении, которое даже стыдно назвать банком, лимит ОБЩИЙ на оплату, снятие и переводы.»
И так как я его исчерпал, я не смогу получить/снять/потратить свои 15 000 до 1 октября. «У меня ваши деньги, но я их Вам не отдам» © Так что ли?

Если Вас не убедило мое весьма кратное описание просто необычайных проблем, связанных с этим банком и использованием их физических/виртуальных карт, то Вы для них — идеальный клиент!

Game Over.
Глобус
Відповідь банку
19 вересня 2022, 14:36
Доброго дня, шановний Клієнт!

Дякуємо за Ваше зверення.

Інформуємо Вас, що Ви стали Клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.9 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 40 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками клієнта в Банку;
— до 40 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Щодо розрахунків на закордоних сайтах зазначаємо, що при здійсненні операцій у валюті відмінній від валюти платіжної карти Банк блокує на рахунку 10% від суми покупки для покриття можливих курсових витрат, які можуть виникнути при фактичному списанні коштів з Вашого рахунку, адже списання коштів, як правило, відбувається через 1-3 календарних дні по курсу, який буде діяти на той момент. Після списання коштів з Вашого рахунку заблокована сума коштів стає знову доступною Клієнту для вільного використання.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
jeykobxc 13 вересня 2022, 16:25
Телефонував на гарячу лінію. Приємно задоволений. Чітко слухають запитання та відповідають на речі які цікавлять. Відчувається добре ставлення так сказати «людяно».
Олегович Торба 13 вересня 2022, 15:38
Нещодавно відновив працю з банком, так як дізнався що в них вже є можливість відкривати депозит онлайн, новий додаток також працює добре, касир 1 відділення топ!)

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝