×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Пользуюсь давно и нареканий нет!
Написати коментар
Валюта
Написати коментар
хами на гарячій лінії!
Написати коментар
Жахлива організація служби підтримки банку
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку
Коментарі (3)
Хороший банк
Написати коментар
Некомпетентність працівників call-центру
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
Коментарі (2)
Ліміт 400 тис на рік
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
Коментарі (2)
Реакція банку на відгуки, = зниження Кредитного ліміту до 0грн.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.
На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Коментарі (3)
Заблокирован счет
Написати коментар
Неможливо закрити договір
Коментарі (2)
Очень быстрое оформление страхового случая
Коментарі (1)
Підтримка знущається
Коментарі (1)
Про Д О 62 дні грейсу по картці GlobusPlus
На початок вересня сумма погашення для грейсу становить: -12496,73грн.
Відповідно, залишилось аж +3,27грн.
Поповнюємо його кешбеком у 209,59, стає: +212,86
Витрачаємо:
-1грн.
-99,97грн.
Залишається: +111,89
Поповнюємо на:
+177грн.
+1211,11грн.
Залишок: +1500грн.
Витрачаємо:
-1499грн.
Залишок: +1грн.
А тепер увага, сумма погашення для грейсу становить: -12499грн.
Чому? Адже вже були поповнення в цьому місяці (і навіть мінімальний платіж світиться 0грн.) сумарно на:
+209,59
+177грн.
+1211,11грн.
Чому це не враховано у якості погашення ???
Чому витрати в цьому місяці не перейшли для погашення в наступний ???
Де ці пільгові до 62 дні для них ??? Про які доречі йдеться у Договорі.
Чи це дія «магічного» префікса «до» перед кількістю днів?
Тех. підтримка у роз’ясненнях оперує такими пунктами Додатку 3, «Публічної пропозиції.»:
4.2.2.
4.2.2.1.
4.2.5.
Якщо це дійсно ваші пояснення, а не якась помилка, ну що ж то ваша справа.
Але. я таки вважаю що у вас один документ суперечить іншому.
Це не прозоро, брудно і вводить в оману.
В інших банках такої дичини по кредитці з грейсом немає. (наприклад А-Банк, IdeaBank)
Коментарі (2)
очень компетентная служба поддержки
Написати коментар
Відгук про кешбек
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.
Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!
Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Коментарі (1)
Банк нормальний
Коментарі (4)
Банк мошенник
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур
Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.
Коментарі (20)
Банк регулярно блокирует средства на карточном счету
Коментарі (2)
Открытие счета — одно удовольствие.
К слову и тарифы на обслуживание очень приемлемые!
Написати коментар