×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.45 | 44.3 |
Всі курси банку |
Оператори не можуть нормально відповісти
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ
Це ужас, а не банк гроші не можливо вивести техх підтримка тільки посилає на відділення просто немає слів не хочу більше бути клієнтом банку цього
Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку
Коментарі (11)
Курс валюти безготівковий 50к на міс
Коментарі (1)
Швидкодія процесів
Коментарі (1)
не поповнюйте картку в терміналах Привату!
Коментарі (1)
Неможливо відкрити картку без відвідування відділення
Коментарі (3)
банківськи перекази працюють як за часів царя Гороха
З іншого боку хотів би відмітит гарну реалізацію переказів в мобільному застосунку:
* непроведений платіж позначений як такий що перебуває в очікуванні
* після відправки переказу десь пів години на формі перегляду деталей платежу присутня кнопка яка дозволяє скасуватти відправку
Коментарі (5)
Банк!
Коментарі (1)
Пользуюсь давно и нареканий нет!
Написати коментар
Валюта
Написати коментар
хами на гарячій лінії!
Написати коментар
Жахлива організація служби підтримки банку
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку
Коментарі (3)
Хороший банк
Написати коментар
Некомпетентність працівників call-центру
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
Коментарі (2)
Ліміт 400 тис на рік
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
Коментарі (2)
Реакція банку на відгуки, = зниження Кредитного ліміту до 0грн.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.
На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Коментарі (3)
Заблокирован счет
Написати коментар
Неможливо закрити договір
Коментарі (2)
Очень быстрое оформление страхового случая
Коментарі (1)
Підтримка знущається
Коментарі (1)
Про Д О 62 дні грейсу по картці GlobusPlus
На початок вересня сумма погашення для грейсу становить: -12496,73грн.
Відповідно, залишилось аж +3,27грн.
Поповнюємо його кешбеком у 209,59, стає: +212,86
Витрачаємо:
-1грн.
-99,97грн.
Залишається: +111,89
Поповнюємо на:
+177грн.
+1211,11грн.
Залишок: +1500грн.
Витрачаємо:
-1499грн.
Залишок: +1грн.
А тепер увага, сумма погашення для грейсу становить: -12499грн.
Чому? Адже вже були поповнення в цьому місяці (і навіть мінімальний платіж світиться 0грн.) сумарно на:
+209,59
+177грн.
+1211,11грн.
Чому це не враховано у якості погашення ???
Чому витрати в цьому місяці не перейшли для погашення в наступний ???
Де ці пільгові до 62 дні для них ??? Про які доречі йдеться у Договорі.
Чи це дія «магічного» префікса «до» перед кількістю днів?
Тех. підтримка у роз’ясненнях оперує такими пунктами Додатку 3, «Публічної пропозиції.»:
4.2.2.
4.2.2.1.
4.2.5.
Якщо це дійсно ваші пояснення, а не якась помилка, ну що ж то ваша справа.
Але. я таки вважаю що у вас один документ суперечить іншому.
Це не прозоро, брудно і вводить в оману.
В інших банках такої дичини по кредитці з грейсом немає. (наприклад А-Банк, IdeaBank)
Коментарі (2)