Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vlado4ka001 12 квітня 2024, 21:18
Мені відправили переказ з-за кордону. Пройшло вже 4 дні, а коштів немає. Відправнику кошти не повертались, але й мені не прийшли. Всі реквізити були вказані вірно. На гарячій лінії нічим допомогти не можуть.
Глобус
Відповідь банку
16 квітня 2024, 10:40
Вітаємо! 👋🏻
Щоб допомогти у вирішенні вашого питання, просимо надати детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв'язку.
Дякуємо!
ukrx 6 квітня 2024, 11:24
Сложная регистрация, полно вопросов.
После регистрации — написали, что заявка отклонена.
Володимир германов 28 березня 2024, 11:29
Не було жодного випадку, щоб фахівці Глобус банку якось проігнорували мої потреби. Ба більше: допомога завжди швидка, «терпляча» та вичерпна! Я повністю задоволений, що став клієнтом цього банку!
Бути клієнтом Глобуса — це можливість отримати якісні послуги, а ще не лише позбутися власних страхів і комплексів (експерти банку все пояснять, зорієнтують, підберуть найвигідніші умови чи за кредитом, чи за депозитом тощо).
anatbut 21 березня 2024, 19:23
Давно користуюся послугами банку «Глобус». Ставлення до мене як до клієнта завжди було професійним, уважним та доброзичливим. Після звільнення з окупації я опинився в Іспанії.Через деякий час банківська карта була заблокована, щоб її розблокувати потрібно було пройти ідентифікацію. Оператор банку порадила мені звернутися до відділення номер 10 м. Харкова. Далі з мого питання я спілкувався зі співробітницею відділення у ВепрецькоюТ.І. Вона мені вислала коротку і зрозумілу інструкцію і далі давала поради, якщо щось було незрозуміло. За її підтримкою я пройшов ідентифікацію, розблокував картку і відкрив депозит. Щиро дякую банку «Глобус», співробітникам відділення номер 10 і особиста провідному економісту відділення Вепрецькій Т.І. за компетентність уважне ставлення у вирішенні мого питання.
Анатолій Григорович.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 березня 2024, 8:14
Відгук зарахований (на 22.03.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Pixelman95 16 березня 2024, 9:02
Відділення за адресою: Рівне, вул. Симона Петлюри, 14
Банк вигадав нову схему як заморозити гроші мінімум на місяць, та ще й заробити на відсотках по кредиту.
Активно користуюсь картою у власних цілях, так як тут найкращий кешбек (покупки у супермаркетах, кафе, покупки ігор і тд).
Дали 15000 грн кредитного ліміту, от активно ним користувався і завжди вчасно погашав щоб бути у пільговому періоді.
Ще й на оплату частинами взяв телефон на 6 платежів через цей банк.
Так от, заборгованість на кредитці була приблизно 11000 грн, пільговий період до 31 березня.
7 березня скинули мені 16000 грн на дебетову карту, хотів перевести на кредитку і щоб залишилось на платежі по оплаті частинами.
Ввечері не зміг зайти в акаунт — пише що заблоковано з метою безпеки.
Написав в чат телеграм, там нічого не знають, сказали писати на пошту.
На пошті відповіли що акаунт і картки заблоковано по зверненню іншого банку, за підозрою у вчиненні шахрайських дій щодо їх клієнтіа. Що постраждала особа направлена у поліцію. І що транзакції по карті підлягають фінансовому моніторингу «у відповідності із Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Закону України Про платіжні послуги проводиться розслідування Вашої фінансової діяльності.
Відправник ніяких скарг не подавав, + надходжень за місяць було тільки 16000 грн.
Ніяких пояснень по переказу чи довідок про доходи банк не просив, на запитання скільки часу чекати перевірку не відповіли.
Пішов у відділення — там нічого не знають, консультант подзвонила «вище», сказали що перевірка місяць.
Я в шоці — акаунт заблоковано мінімум до 8 квітня, відсотки по заборгованості нарахують 31 березня, гроші «лежать» на дебетовій карті…
Нікому не рекомендую цей банк, бачу по відгукам що це їх схема утримувати ваші гроші мінімум місяць.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marteika 15 березня 2024, 16:31
Встановила додаток на телефон, а зайти не можу, пише що сталась якась помилка, перевстановила — не допомогло ((
Graf91 14 березня 2024, 15:52
Только что хотел войти в приложение банка, а мне пишет что вход заблокирован. По какой причине неясно. Карту открыл недавно. активно ее не пользовался. Неужели уловка про псевдо заявление в кибер полиции это правда? Надеюсь у меня не эта ситуация
Проблема вирішена
Polaris0308 14 березня 2024, 13:48
Все стандартно, заморозили средства, на вас жалоба, которой нет, потерпевший отправлен в киберполицию, хотя отправитель не в курсе что он потерпевший и что он должен идти куда-то и писать заявление. 2 недели прошло с момента блокировки, на вопрос в каком статусе дело, говорят — пишите повторно заявку на имейл, вам ответят)) Сразу отмечу, никаких перегонов, ни крипта, ни торговля. Карту использовал для личных нужд, оплата в магазинах в основном, переводов в месяц 5−6 в среднем, суммы небольшие. Не рекомендую банк…
Yanuska 11 березня 2024, 21:22
Неймовірно непрофесійне обслуговування. Співробітник банку взагалі не несе ніякої відповідальності за свої слова. На моє уточнення як правильно погасити борг при арештованому рахунку, у офіційному чат-боті відповіли, що закривати потрібно просто поповнивши карту. А як зʼясувалось з часом, кошти, які я внесла в рахунок погашення кредиту виявились замороженими. І мій борг не зменшився на внесену суму.
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Глобус
Відповідь банку
14 березня 2024, 12:20
Дякуємо за ваш відгук, банком обов'язково буде перевірена, викладена у Вашому зверненні, ситуація щодо інформування про сплату заборгованості по арештованому рахунку. Натомість, інформуємо, що відповідно до вимог законодавства здійснення видаткових операцій по рахунку на який накладено арешт є обмеженим в т.ч. на погашення заборгованості і відновлення видаткових операцій (в т.ч. погашення заборгованості) можливе лише після отримання банком постанови про зняття арешту.

Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
N24 4 березня 2024, 22:15
Когда я полтора года назад оформляла карту, я уточняла за кредитные средства и мне сказали, что условия как и у всех банков- 62 дня льготный беспроцентный период Во всех банках условия одинаковы-если ты пользуешься кредитными средствами в текущем месяце, ты должен погасить всю задолженность ЗА ЭТОТ МЕСЯЦ до конца следующего чтобы не платить большой процент за кредит. Это правило работает давно во всех банках и не один десяток лет. В январе у меня возникла кредитная задолженность и на начало февраля она составляла 3000 с небольшим. Помня свой долг на начало месяца я 21 февраля пополнила карту на 5000 закрыв таким образом свой долг за январь, решив, что февральскую задолженность погашу уже в марте. Не было никаких предупреждений, смс, извещений, но тихенько 29 февраля банк списал с меня 252 грн за пользование кредитом. Причем после любой транзакции приходит смс, но здесь все ТИХО. Всегда смотрю историю транзакций по смс, поэтому ничего не заметила. И только 4 марта случайно заметила списание средств. Обратившись в службу поддержки узнала, что оказывается Глобус — банк особенный. Я должна была оказывается погасить не только январскую, но вообще ВСЮ задолженность. Конечно меня можно обвинить в том, что я невнимательно читаю договор, но такие НЮАНСЫ мало кто заметит, в то время, как у всех остальных банков условия льготного кредитования ОДИНАКОВЫ, различия только в процентах по овердрафту. Я не знаю сколько с меня еще снимут за 4 дня марта-посмотрим, но осадок очень нехороший. Особенно возмутило отсутствие предупреждения, что вам надо погасить всю задолженность до конца месяца, иначе штраф и отсутствие смс, что с меня сняты деньги. Специально связалась с другими банками (моно и абанк) и они мне еще раз подтвердили, что у них задолженность достаточно погашать за ПРЕДЫДУЩИЙ месяц и они всегда предупреждают через приложение о необходимости погасить кредит и в какой сумме, чтобы не платить проценты. Я многодетная мать, сейчас война, а тут еще и по-тихому списывают деньги. ПОЗОР!
Глобус
Відповідь банку
5 березня 2024, 10:35
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук
Проблема вирішена
Igorenya 27 лютого 2024, 14:16
27 Лютого прийшов лист на електрону пошту з відділення в якому обслуговуюсь: Добрий день, Ігор Миколайович.
За операціями в додатку Глобус Плюс у Вас виник борг в сумі 211,36 грн.
по депозитній карті. Перевірів в застосунку всі операції по депозітній карті — ідуть з комісіею нуль! Ниде не указана заборгованість.
Що це таке та як це розуміти???
nanakras05 18 лютого 2024, 10:10
Все началось с того, что я получил около 22000 грн от третьих лиц.Лимит в 50к грн в месяц я не превышал, даже не успел вывести деньги с карты, как через пол часа все мои карты в аккаунт заблокированы.я писал в поддержку, на что мне ответили что вы не можете вывести деньги, что подана заявка в киберполицию.Какую еще киберполицию и какой еще суд? Я понял что я попал под обычный фин мониторинг, но все банки обязаны возвращать остаток средств на счетах на другую карту.В глобус банке не собираются возвращать мои деньги, так же на мои просьбы объяснить в чем дело-не отвечают более часа.Я даже не знаю причину заявление в киберполицию, поддержка ответила за отмыванию денег, а так же оружие.В общем как я понимаю возвращать мои деньги никто не собирается, прийдется подавать жалобу на низкорейтинговый банк ГЛОБУС.Никому не советую переводить туда выше 10 тысяч грн.Иначе даже какому то пожилому мужчине за перевод пенсии впаяют расследование киберполиции, которое не понятно сколько будет длиться…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pdixma 17 лютого 2024, 12:51
Курс долара на сайті відрізняється від курсу у відділенні банку.
rosstikf 9 лютого 2024, 14:05
Банк, який не видає кошти клієнта, і навіть про це ніхто не каже. Розповім коротку історію взаємодії з банком. Раніше, у 2019 році, мав рахунок у цьому банку, картку «Відсоточка», яку закрив у відділенні через більш цікаві пропозиції на ринку. Недавно помітив, що банк оновився, має новий додаток, можливо, щось змінилося, і відкрив картку дистанційно через «Дію» 01.10.2023. Відкрив дві картки — «Globus plus» та «Globus plus Light», отримав їх через нову пошту. Вирішив 05.02.2024 відкрити депозит. Тут трохи виплата депозиту відбувається по-іншому: відкривається якийсь рахунок онлайн для виплат. Відкрив депозит і побачив у додатку в розділі «рахунки», що цей рахунок заблокований. Подумав, що це може бути. Подзвонив на гарячу лінію, щоб запитати, і отримав відповідь, що мені потрібно здійснити ідентифікацію в відділенні банку, і до того часу рахунок буде заблокований, і депозит не можна зняти. На запитання, чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2024, і банку було надіслано копію документів, отримав відповідь, що це спрощене оформлення було, і останній раз ідентифікація була у 2019. При тому, що перекази з картки на картку все працює, також на картку іншого банку. Запитав, як можна здійснити ідентифікацію онлайн, як в інших банках, і отримав відповідь, що ніяк, тільки йти у відділення. І про це випадково дізнався, і у відповідь отримав, що банк не зобов’язаний повідомляти клієнта про необхідність ідентифікації. Добре, що хоч не відкривав депозит на велику суму. Тому написав тут, може тут більше компетентні працівники банку, ніж на гарячій лінії. І чекаю на зворотний зв’язок і відповідь на питання: чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2023, і документи були передані в банк, на що ідентифікація робити після скількох місяців. Чому в банку не можна здійснити ідентифікацію, як в нормальних банках онлайн через «Дію», бо для банку, як зрозумів, «Дія» це не документ. І чому не повідомляють клієнтів про необхідність повторної ідентифікації.
nefdsa 18 січня 2024, 12:35
Хотіла пожалітись на роботу інтернет-банкінгу. На ноуті немає ніяких впн та іншого, що могло б тормозити роботу сайту, але при цьому періодично вибиває помилку при вході, доводиться по сто разів оновлювати сторінку, щоб потрапити до своїх рахунків. На гарячій лінії допомогти не змогли, все скидують на налаштування ноута.
natashaGra 8 січня 2024, 13:58
Вчера хотела перевести деньги с одной своей карты на другую. В приложении стало появляться безальтернативно сообщение об электронной подписи, которую надо оформить. Пришлось таки эту подпись оформить. Хотя я не хотела этого делать, да и не нужна она мне. Зачем вы сделали такое «улучшение»? Обращение к разработчикам не внесло ясности в ситуацию. Это дополнительная услуга, не всем нужная. После этого мне на почту пришел договор об открытии электронной подписи. В ответ написала, что я эту подпись не просила и не хотела её оформлять.Еще отрицательного- открыть счёт в приложении можно, закрыть нельзя. Мало информации о счёт-онлайн — просто пошла в отделение узнавать.
+ Возможность пополнения в терминалах
Глобус
Відповідь банку
9 січня 2024, 9:41
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук.

З метою підвищення захисту електронних документів клієнтів та забезпечення доступності платежів у режимі 24/7, банком було прийнято рішення запропонувати клієнтам перейти на удосконалений електронний підпис (УЕП) в мобільному застосунку GlobusPlus. ОТР-пароль, згідно діючого законодавства відноситься до простого електронного підпису. Удосконалений електронний підпис є більш захищеним. При цьому доставка ОТР-паролю в sms повідомленні залежить від наявності покриття мобільного зв’язку.

Інформуємо, що в мобільному застосунку Банк пропонує використовувати удосконалений електронний підпис для підписання платіжних інструкцій та/або вчинення будь-яких правочинів, підписання будь-яких документів та/або при здійсненні будь-яких дій, платіжних операцій згідно з укладеним договором. Також, Ви могли відмовитись від використання електронного підпису (УЕП) в мобільному застосунку.

Банк дбає про захист клієнтів. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати вам простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства і щиро сподіваємось, що здійснення платежів та інших правочинів в мобільному застосунку GlobusPlus з новим сервісом стане ще зручніше.
Ravni 5 січня 2024, 17:37
По мимо того что снимает скрытую комиссию, они вообще заблокировали аккаунт, за то что пришел счет с другого банка (МОЕГО ЖЕ)! и чтобы снять ограничение, мне нужно лично прийти в банк, а то что я им говорю что я не в стране, их не волнует! ПРОСТО УКРАЛИ ДЕНЬГИ! НЕ СОВЕТУЮ ДАННЫЙ БАНК!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
webonline 26 грудня 2023, 17:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Следует учитывать, что при оплате товара или услуги долларовой картой в валюте доллар США, банк взимает скрытую комиссию в размере 2−4%. Такая же комиссия взимается при зачислении долларов США на долларовую карту.

При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.

Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?
Проблема вирішена
Три літри 25 грудня 2023, 13:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь.

Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.

В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.

А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.

Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.

Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.

До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PatriotiKua 22 грудня 2023, 19:48
Якось дивно працює кредитний ліміт в плані дат виплат. Спочатку треба було його закривати через 2 тижні після оформлення, тепер через 30 днів. Не дуже зрозумів, як це працює

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.85 44.5
USD 41.8 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.85 44.5
USD 41.8 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝