Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Yanuska 11 березня 2024, 21:22
Неймовірно непрофесійне обслуговування. Співробітник банку взагалі не несе ніякої відповідальності за свої слова. На моє уточнення як правильно погасити борг при арештованому рахунку, у офіційному чат-боті відповіли, що закривати потрібно просто поповнивши карту. А як зʼясувалось з часом, кошти, які я внесла в рахунок погашення кредиту виявились замороженими. І мій борг не зменшився на внесену суму.
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Глобус
Відповідь банку
14 березня 2024, 12:20
Дякуємо за ваш відгук, банком обов'язково буде перевірена, викладена у Вашому зверненні, ситуація щодо інформування про сплату заборгованості по арештованому рахунку. Натомість, інформуємо, що відповідно до вимог законодавства здійснення видаткових операцій по рахунку на який накладено арешт є обмеженим в т.ч. на погашення заборгованості і відновлення видаткових операцій (в т.ч. погашення заборгованості) можливе лише після отримання банком постанови про зняття арешту.

Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
N24 4 березня 2024, 22:15
Когда я полтора года назад оформляла карту, я уточняла за кредитные средства и мне сказали, что условия как и у всех банков- 62 дня льготный беспроцентный период Во всех банках условия одинаковы-если ты пользуешься кредитными средствами в текущем месяце, ты должен погасить всю задолженность ЗА ЭТОТ МЕСЯЦ до конца следующего чтобы не платить большой процент за кредит. Это правило работает давно во всех банках и не один десяток лет. В январе у меня возникла кредитная задолженность и на начало февраля она составляла 3000 с небольшим. Помня свой долг на начало месяца я 21 февраля пополнила карту на 5000 закрыв таким образом свой долг за январь, решив, что февральскую задолженность погашу уже в марте. Не было никаких предупреждений, смс, извещений, но тихенько 29 февраля банк списал с меня 252 грн за пользование кредитом. Причем после любой транзакции приходит смс, но здесь все ТИХО. Всегда смотрю историю транзакций по смс, поэтому ничего не заметила. И только 4 марта случайно заметила списание средств. Обратившись в службу поддержки узнала, что оказывается Глобус — банк особенный. Я должна была оказывается погасить не только январскую, но вообще ВСЮ задолженность. Конечно меня можно обвинить в том, что я невнимательно читаю договор, но такие НЮАНСЫ мало кто заметит, в то время, как у всех остальных банков условия льготного кредитования ОДИНАКОВЫ, различия только в процентах по овердрафту. Я не знаю сколько с меня еще снимут за 4 дня марта-посмотрим, но осадок очень нехороший. Особенно возмутило отсутствие предупреждения, что вам надо погасить всю задолженность до конца месяца, иначе штраф и отсутствие смс, что с меня сняты деньги. Специально связалась с другими банками (моно и абанк) и они мне еще раз подтвердили, что у них задолженность достаточно погашать за ПРЕДЫДУЩИЙ месяц и они всегда предупреждают через приложение о необходимости погасить кредит и в какой сумме, чтобы не платить проценты. Я многодетная мать, сейчас война, а тут еще и по-тихому списывают деньги. ПОЗОР!
Глобус
Відповідь банку
5 березня 2024, 10:35
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук
Проблема вирішена
Igorenya 27 лютого 2024, 14:16
27 Лютого прийшов лист на електрону пошту з відділення в якому обслуговуюсь: Добрий день, Ігор Миколайович.
За операціями в додатку Глобус Плюс у Вас виник борг в сумі 211,36 грн.
по депозитній карті. Перевірів в застосунку всі операції по депозітній карті — ідуть з комісіею нуль! Ниде не указана заборгованість.
Що це таке та як це розуміти???
nanakras05 18 лютого 2024, 10:10
Все началось с того, что я получил около 22000 грн от третьих лиц.Лимит в 50к грн в месяц я не превышал, даже не успел вывести деньги с карты, как через пол часа все мои карты в аккаунт заблокированы.я писал в поддержку, на что мне ответили что вы не можете вывести деньги, что подана заявка в киберполицию.Какую еще киберполицию и какой еще суд? Я понял что я попал под обычный фин мониторинг, но все банки обязаны возвращать остаток средств на счетах на другую карту.В глобус банке не собираются возвращать мои деньги, так же на мои просьбы объяснить в чем дело-не отвечают более часа.Я даже не знаю причину заявление в киберполицию, поддержка ответила за отмыванию денег, а так же оружие.В общем как я понимаю возвращать мои деньги никто не собирается, прийдется подавать жалобу на низкорейтинговый банк ГЛОБУС.Никому не советую переводить туда выше 10 тысяч грн.Иначе даже какому то пожилому мужчине за перевод пенсии впаяют расследование киберполиции, которое не понятно сколько будет длиться…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pdixma 17 лютого 2024, 12:51
Курс долара на сайті відрізняється від курсу у відділенні банку.
rosstikf 9 лютого 2024, 14:05
Банк, який не видає кошти клієнта, і навіть про це ніхто не каже. Розповім коротку історію взаємодії з банком. Раніше, у 2019 році, мав рахунок у цьому банку, картку «Відсоточка», яку закрив у відділенні через більш цікаві пропозиції на ринку. Недавно помітив, що банк оновився, має новий додаток, можливо, щось змінилося, і відкрив картку дистанційно через «Дію» 01.10.2023. Відкрив дві картки — «Globus plus» та «Globus plus Light», отримав їх через нову пошту. Вирішив 05.02.2024 відкрити депозит. Тут трохи виплата депозиту відбувається по-іншому: відкривається якийсь рахунок онлайн для виплат. Відкрив депозит і побачив у додатку в розділі «рахунки», що цей рахунок заблокований. Подумав, що це може бути. Подзвонив на гарячу лінію, щоб запитати, і отримав відповідь, що мені потрібно здійснити ідентифікацію в відділенні банку, і до того часу рахунок буде заблокований, і депозит не можна зняти. На запитання, чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2024, і банку було надіслано копію документів, отримав відповідь, що це спрощене оформлення було, і останній раз ідентифікація була у 2019. При тому, що перекази з картки на картку все працює, також на картку іншого банку. Запитав, як можна здійснити ідентифікацію онлайн, як в інших банках, і отримав відповідь, що ніяк, тільки йти у відділення. І про це випадково дізнався, і у відповідь отримав, що банк не зобов’язаний повідомляти клієнта про необхідність ідентифікації. Добре, що хоч не відкривав депозит на велику суму. Тому написав тут, може тут більше компетентні працівники банку, ніж на гарячій лінії. І чекаю на зворотний зв’язок і відповідь на питання: чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2023, і документи були передані в банк, на що ідентифікація робити після скількох місяців. Чому в банку не можна здійснити ідентифікацію, як в нормальних банках онлайн через «Дію», бо для банку, як зрозумів, «Дія» це не документ. І чому не повідомляють клієнтів про необхідність повторної ідентифікації.
nefdsa 18 січня 2024, 12:35
Хотіла пожалітись на роботу інтернет-банкінгу. На ноуті немає ніяких впн та іншого, що могло б тормозити роботу сайту, але при цьому періодично вибиває помилку при вході, доводиться по сто разів оновлювати сторінку, щоб потрапити до своїх рахунків. На гарячій лінії допомогти не змогли, все скидують на налаштування ноута.
natashaGra 8 січня 2024, 13:58
Вчера хотела перевести деньги с одной своей карты на другую. В приложении стало появляться безальтернативно сообщение об электронной подписи, которую надо оформить. Пришлось таки эту подпись оформить. Хотя я не хотела этого делать, да и не нужна она мне. Зачем вы сделали такое «улучшение»? Обращение к разработчикам не внесло ясности в ситуацию. Это дополнительная услуга, не всем нужная. После этого мне на почту пришел договор об открытии электронной подписи. В ответ написала, что я эту подпись не просила и не хотела её оформлять.Еще отрицательного- открыть счёт в приложении можно, закрыть нельзя. Мало информации о счёт-онлайн — просто пошла в отделение узнавать.
+ Возможность пополнения в терминалах
Глобус
Відповідь банку
9 січня 2024, 9:41
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук.

З метою підвищення захисту електронних документів клієнтів та забезпечення доступності платежів у режимі 24/7, банком було прийнято рішення запропонувати клієнтам перейти на удосконалений електронний підпис (УЕП) в мобільному застосунку GlobusPlus. ОТР-пароль, згідно діючого законодавства відноситься до простого електронного підпису. Удосконалений електронний підпис є більш захищеним. При цьому доставка ОТР-паролю в sms повідомленні залежить від наявності покриття мобільного зв’язку.

Інформуємо, що в мобільному застосунку Банк пропонує використовувати удосконалений електронний підпис для підписання платіжних інструкцій та/або вчинення будь-яких правочинів, підписання будь-яких документів та/або при здійсненні будь-яких дій, платіжних операцій згідно з укладеним договором. Також, Ви могли відмовитись від використання електронного підпису (УЕП) в мобільному застосунку.

Банк дбає про захист клієнтів. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати вам простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства і щиро сподіваємось, що здійснення платежів та інших правочинів в мобільному застосунку GlobusPlus з новим сервісом стане ще зручніше.
Ravni 5 січня 2024, 17:37
По мимо того что снимает скрытую комиссию, они вообще заблокировали аккаунт, за то что пришел счет с другого банка (МОЕГО ЖЕ)! и чтобы снять ограничение, мне нужно лично прийти в банк, а то что я им говорю что я не в стране, их не волнует! ПРОСТО УКРАЛИ ДЕНЬГИ! НЕ СОВЕТУЮ ДАННЫЙ БАНК!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
webonline 26 грудня 2023, 17:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Следует учитывать, что при оплате товара или услуги долларовой картой в валюте доллар США, банк взимает скрытую комиссию в размере 2−4%. Такая же комиссия взимается при зачислении долларов США на долларовую карту.

При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.

Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?
Проблема вирішена
Три літри 25 грудня 2023, 13:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь.

Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.

В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.

А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.

Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.

Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.

До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PatriotiKua 22 грудня 2023, 19:48
Якось дивно працює кредитний ліміт в плані дат виплат. Спочатку треба було його закривати через 2 тижні після оформлення, тепер через 30 днів. Не дуже зрозумів, як це працює
Olena53 21 грудня 2023, 16:01
Банк відмовив у відкритті рахунку по надданню документів через ГлобусПлюс, хоча кредитний рейтинг хороший. Кредитний ліміт і не був потрібен, привабили умови депозиту і кешбек. Про причину такого рішення підтримка відповіді не надала, відправила до відділення. У віддленні теж не пояснили причину, хоча сказали,
що умов для відмови відкриття рахунку нема і запропонували Ощадну картку, яка не підтримується додатком. Тобто відкрити рахунок можна, але керувати ним через додаток не вийде. Це означає, що неможливо ні перерахувати кошти,
ні поповнити мобільний, ні взагалі побачити баланс саме через додаток.
Просто фізична картка все! Отже, будьте готові, що карти ГлобусПлюс можуть не дати без пояснення причин.
fig vam 20 грудня 2023, 18:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Ганни Ахматової, 3
Счет в банке открыт в $. Операция в $. Комиссия банка -0(по договору и выписке). Валюта операции соответствуею валюте счета, дсс нету. Банк списал на 2.5% больше, мотивирую тем, что карта мастеркард и расчеты у них в евро (Почему меня должны волнвать внутренние процедуры и аппетиты банка мне не понятно).
В квитанции этого нигде не видно. Вместо одной операции в выписке совсем другая (почему не +10%?) Чек не соответствует выписке. Банальная кража со счета.
Ruta55 20 грудня 2023, 13:28
Останнім часом дуже пагано працює додаток, треба постійно перезаходити в акаунт, не працює банк айді.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karina1809 9 грудня 2023, 21:37
Заблокировали деньги.отказываются возвращать.не дают написать заявление на возврат денег.перенаправляют на разных операторов.приезжали в отделение, у итоге по телефону и в отделении говорят разную информацию
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 11 грудня 2023, 9:48
Дякуємо за Ваш відгук.

Просимо Вас надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли зробити наші сервіси та послуги кращими.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 грудня 2023, 9:43
Відгук не зарахований (на 14.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Даниил Швец 1 грудня 2023, 19:32
1. Решил купить валюту в банке и снять ее что бы не платить процент за обналичивание. Зашел на сайте банка в валютный калькулятор для оформления депозита — увидел возможность размещения депозита на 10 дней. Дополнительно решил в телеграмме (который указан в банке как контактный) уточнить можно ли оформить карту гривневую, с нее сделать обмен валюты на долларовую, оформить депозит на 10 дней и потом без процентов его снять — да, так можно сделать ответили (в скриншотах переписка есть с сотрудником банка). В итоге оказалось что на 10 дней оформить депозит нельзя новый, а это только пролонгация возможная — сотрудник банка меня обманул.

2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)

3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.

Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.
Проблема вирішена
Trachukyulia 30 листопада 2023, 22:14
Заблокировали 1 из карт пишу в поддержку не помогли толком
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lionkiller 28 листопада 2023, 14:37
Звичайний лохотрон с овердрафтами та курсами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MykolaiJne 28 листопада 2023, 11:44
По роботі доводиться інколи робити переказ на Приватбанк, суми зовсім невеличкі, але постійно доводиться чекати 1−2 дні до зарахування!!! я не розумію чому так, адже перекази на всі інші банки надходять майже миттєво! буду міняти банк, бо це не діло. Хоча все решта цілком влаштовує. Шкода ((

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝