Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karina1809 9 грудня 2023, 21:37
Заблокировали деньги.отказываются возвращать.не дают написать заявление на возврат денег.перенаправляют на разных операторов.приезжали в отделение, у итоге по телефону и в отделении говорят разную информацию
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 11 грудня 2023, 9:48
Дякуємо за Ваш відгук.

Просимо Вас надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли зробити наші сервіси та послуги кращими.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 грудня 2023, 9:43
Відгук не зарахований (на 14.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Даниил Швец 1 грудня 2023, 19:32
1. Решил купить валюту в банке и снять ее что бы не платить процент за обналичивание. Зашел на сайте банка в валютный калькулятор для оформления депозита — увидел возможность размещения депозита на 10 дней. Дополнительно решил в телеграмме (который указан в банке как контактный) уточнить можно ли оформить карту гривневую, с нее сделать обмен валюты на долларовую, оформить депозит на 10 дней и потом без процентов его снять — да, так можно сделать ответили (в скриншотах переписка есть с сотрудником банка). В итоге оказалось что на 10 дней оформить депозит нельзя новый, а это только пролонгация возможная — сотрудник банка меня обманул.

2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)

3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.

Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.
Проблема вирішена
Trachukyulia 30 листопада 2023, 22:14
Заблокировали 1 из карт пишу в поддержку не помогли толком
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lionkiller 28 листопада 2023, 14:37
Звичайний лохотрон с овердрафтами та курсами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MykolaiJne 28 листопада 2023, 11:44
По роботі доводиться інколи робити переказ на Приватбанк, суми зовсім невеличкі, але постійно доводиться чекати 1−2 дні до зарахування!!! я не розумію чому так, адже перекази на всі інші банки надходять майже миттєво! буду міняти банк, бо це не діло. Хоча все решта цілком влаштовує. Шкода ((
gazikyazik 27 листопада 2023, 13:50
Заблокували додаток на 3 день щоб розблокувати потрібно нести документи підтверджуючі доходи
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ
Це ужас, а не банк гроші не можливо вивести техх підтримка тільки посилає на відділення просто немає слів не хочу більше бути клієнтом банку цього
Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jeykobxc 20 листопада 2023, 17:40
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Капушанська, 42
Прошу розглянути пропозицію щодо додавання актуального курсу валют (безготівковий курс в межах 50 000 грн на міс.) на веб сайті банку https://globusbank.com.ua/ з метою перегляду курсу, а також порівняння з іншими банками.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jeykobxc 12 листопада 2023, 17:34
Відділення за адресою: Київ, провул. Куренівський, 19/5
Банк не підходить для операцій тут і зараз. Тобто якщо треба терміново щось зробити і наприклад на гарячій лінії ти чуєш, що не оновилась система, то в вихідний день можливий варіант, що кошти ти бачиш, а використати їх не можеш.
ZloiGenius 8 листопада 2023, 15:37
Поповнював картку Глобусу в терміналі Приватбанку, кошти на рахунок не надійшли. Спочатку на гарячій лінії казали щоб почекала 3 робочі дні, потім щоб зверталась до Приватбанку. В приватбанку кажуть коштів не бачемо. Тепер кінців не знайти. Сумма не така і велика — 200 грн, але все одно шкода. Глобус банк розчаровує(((
ch777 7 листопада 2023, 9:54
Спробував віддалено відкрити картку, зробив фото паспорта, іпн, крутив голову, селфі, яке спрацювало з 5 разу. Заповнював навіщось рівень доходу та свою посаду. Насамкінець банк поліз у мою кредитну історію, хоча жодного підпису під ніяким договором не ставив на відкриття кредиту та верх цього дна було сказано, що треба йти у відділення, щоб підписати договір. Витрачено купу часу, аккаунт так і не зміг відкрити, в кредитній історії є запит від Глобуса, як видалити своє фото паспорта, селфі та документів невідомо. Відкривав картки онлайн в інших банках з дивана не виходячи з дому і такой маячні не бачив. У моєму місті немає відділень глобуса, а до найближчого відділення 300 км. Хлам
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 4 листопада 2023, 11:16
Розповідь буде короткою. В той час як НБУ гордо рапортує про взяття нових технологічних вершин, в той час як цілодобові банківські перекази вже 4 роки працюють цілодобово, в багку Глобус банківськи перекази вночі та не вихідні не опрацьовуються.

З іншого боку хотів би відмітит гарну реалізацію переказів в мобільному застосунку:
* непроведений платіж позначений як такий що перебуває в очікуванні
* після відправки переказу десь пів години на формі перегляду деталей платежу присутня кнопка яка дозволяє скасуватти відправку
Поликлин Поликлинич 1 листопада 2023, 17:33
Проценты по вкладам платят вовремя есть kushbeck всё супер
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlesjaLesja 18 жовтня 2023, 12:38
Пользую картами банка практически с самого его открытия. Условия отличные по картам, сотрудники компетентные и очень приятные.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CTEPAN 12 жовтня 2023, 19:00
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 47-А
Зайшов в відділення банку в Вінниці, запитав чи можу я продати дол. сша. Відповіли що немає гривні. Я запитав чи можу я купити валюту- відповіли що немає. Жах.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ElionoRa 10 жовтня 2023, 20:15
начебто і умови по картках непогані, але персонал залишає бажати кращого. таких хамовитих співробітників гарячої лініх ще пошукати треба.
Проблема вирішена
MykhailoB 9 жовтня 2023, 16:28
Скільки часу потрібно, щоб персонал банку зміг відповісти на запитання клієнта щодо операції? Мені не можуть відповісти вже три доби. Третій оператор каже мені «Нам потрібно більше часу. Прохання звернутися до чату в ГГ: ХХ». Звучить як знущання. Тобто банк навіть не має системи Service Desk і вони не реєструють звернення клієнтів. Потрібно як у докомп’ютерні часи звертатися та нагадувати особисто.
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку
NATALIAVLADIMIR 6 жовтня 2023, 13:21
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Вкладчиком являюсь не первый год. Персонал вежливый и грамотный. С этим банком хочется сотрудничать. Пусть у вас всё будет ХОРОШО.
Klostry 5 жовтня 2023, 17:21
Зателефонували до call-центру банку, поставили декілька питань щодо тарифів банку. Замість надати чітку відповідь на питання, оператор почав повідомляти відомості, які його навіть не запитували.
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
maxstar 5 жовтня 2023, 11:52
Заблокували рахунки у зв’язку з використанням ліміту 400 тис на рік при відкритті карти онлайн. Для підняття ліміту треба пройти верифікацію у відділеню. Відділень мало і далеко від мене. Це дуже не зручно. Прошу допомогти у вирішенні проблеми віддалено.
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SavageMind 2 жовтня 2023, 10:13
Хочу повідомити, що після моїх двох негативних відгуків, Глобус Банк, без будь-яких попереджень знизив мій Кредитний ліміт по картці з нещасних 12500грн. до 0грн, тобто прибрав зовсім.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.

На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝