×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.45 | 44.3 |
Всі курси банку |
Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Написати коментар
банк тихо снял деньги
Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук
Коментарі (6)
Незрозуміло звідки виникла заборгованість?
За операціями в додатку Глобус Плюс у Вас виник борг в сумі 211,36 грн.
по депозитній карті. Перевірів в застосунку всі операції по депозітній карті — ідуть з комісіею нуль! Ниде не указана заборгованість.
Що це таке та як це розуміти???
Коментарі (3)
не хотят возвращать деньги!!!
Коментарі (12)
Неспівпадають курси
Коментарі (1)
Перед відкриття рахунку в цьому банку декілька разів подумайте про це
Коментарі (4)
Не працює інтернет банкінг
Написати коментар
До недавнего времени считала банк нормальным
+ Возможность пополнения в терминалах
Дякуємо за Ваш відгук.
З метою підвищення захисту електронних документів клієнтів та забезпечення доступності платежів у режимі 24/7, банком було прийнято рішення запропонувати клієнтам перейти на удосконалений електронний підпис (УЕП) в мобільному застосунку GlobusPlus. ОТР-пароль, згідно діючого законодавства відноситься до простого електронного підпису. Удосконалений електронний підпис є більш захищеним. При цьому доставка ОТР-паролю в sms повідомленні залежить від наявності покриття мобільного зв’язку.
Інформуємо, що в мобільному застосунку Банк пропонує використовувати удосконалений електронний підпис для підписання платіжних інструкцій та/або вчинення будь-яких правочинів, підписання будь-яких документів та/або при здійсненні будь-яких дій, платіжних операцій згідно з укладеним договором. Також, Ви могли відмовитись від використання електронного підпису (УЕП) в мобільному застосунку.
Банк дбає про захист клієнтів. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати вам простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства і щиро сподіваємось, що здійснення платежів та інших правочинів в мобільному застосунку GlobusPlus з новим сервісом стане ще зручніше.
Коментарі (1)
УЖАСТНЫЙ БАНК!
Написати коментар
Банк взимает комиссию при оплате валютными картами.
При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.
Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?
Написати коментар
Незрозуміла та неввічлива поведінка співробітників відділення
Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.
В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.
А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.
Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.
Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.
До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
Коментарі (2)
не зрозумілий графік погашення кредиту
Коментарі (1)
Клієнти банку не потрібні
що умов для відмови відкриття рахунку нема і запропонували Ощадну картку, яка не підтримується додатком. Тобто відкрити рахунок можна, але керувати ним через додаток не вийде. Це означає, що неможливо ні перерахувати кошти,
ні поповнити мобільний, ні взагалі побачити баланс саме через додаток.
Просто фізична картка все! Отже, будьте готові, що карти ГлобусПлюс можуть не дати без пояснення причин.
Написати коментар
Подворовывают и находят этому оправдание.
В квитанции этого нигде не видно. Вместо одной операции в выписке совсем другая (почему не +10%?) Чек не соответствует выписке. Банальная кража со счета.
Коментарі (1)
Періодичні складнощі з роботою банківських продуктів
Коментарі (1)
Не банк, а мошенники
Просимо Вас надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли зробити наші сервіси та послуги кращими.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Банк мошенников
2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)
3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.
Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.
Коментарі (1)
Заблокували карту после пользования в 2 дня
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
Написати коментар
Лохотрон с овердрафтами
Коментарі (2)
Дуже довго проходять перекази на Приват
Коментарі (1)