Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
OLEGONISIUS 16 листопада 2024, 13:33
Відкрив рахунок у Глобус Банку, переказав кошти власні у сумі 30 тисяч гривень на карту Глобус Банку. Банк заблокував карту з коштами. Джерело коштів, я надав на пошту. Але банк, жодної відповіді не надає та утримує кошти. Прошу відреагувати на таку ситуацію і вирішити її!
Проблема вирішена
TNN 15 листопада 2024, 14:21
З червня 2024р. час від часу користуюсь карткою для оплати проїзду в міському транспорті м. Львів — 15.00 грн. за 1 поїздку (технологія стягнення коштів у «Львівавтодору» — при валідації блокується 1 грн., на наступний день зписується з карти решта 14 грн.). Вибрана категорія кешбеку за проїзд — 20% (3,00 грн.). До 01.11.2024р. банк стабільно і коректно нараховував кешбек — 3 грн. за 1 поїздку. З 02.11.2024р. кешбек став нараховуватися в сумі 0,20 грн. (тобто 20% з 1грн.) На решту 14,00 грн. банк кешбек перестав нараховувати. В техпідтримці кажуть, що то у «Львівавтодора» щось змінилося, а банк все нараховує правильно, хоча у мене по виписці проходить оплата 15 грн. за проїзд по категорії «Транспорт». Так що, тепер у м.Львів кешбек за оплату поїздок в громадського транспорту — 1,3333%.
Глобус
Відповідь банку
15 листопада 2024, 16:41
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.

Рекомендуємо звертатись в нашу службу турботи і наші спеціалісти завжди спробують допомогти в вирішенні різноманітних питань.

Щодо нарахування кешбеку, будь-ласка перевірте нарахування в мобільному застосунку.

Дякуємо за відгук!

Kravessim 13 листопада 2024, 13:23
Шалені відсотки за дострокове закриття вкладу. На уступки не йдуть.
King888 12 листопада 2024, 15:42
Заблокировали карточку и требуют чтобы я приехал в другой город в отделение банка так как у меня нет в городе отделение их. То что они мне заблокировали карточку и последние деньги что нет на проезд у меня чтобы поехать к ним. И на встречу не идут по видео связи им не подходит. А мне к вам пешком идти не понятно сколько сотен километров. Так что верните деньги
Глобус
Відповідь банку
12 листопада 2024, 15:47
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Проблема вирішена
yarmolenkoalina 11 жовтня 2024, 23:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Привабили умови банку, намагалась зареєструватись в додатку, надіслала всі документи, маю хорошу кредитну історію, через буквально хвилин 30 я просто з нічого отримала відмову. Коли через місяць намагалась знову подати заявку (так за їхніми умовами), то зареєструватись стало неможливо, тільки ввійти в додаток за номером, після чого знову писало що у заявці відмовлено. При розмові з підтримкою озвучили що відмовили мені через «недозвон» хоча жодного дзвінку від банку я не отримувала. Ніякого блокувальника незнайомих номерів у мене немає, приймаю всі дзвінки які надходять, але тут не дзвонивши мені вони вирішили просто в причині відмови вказати недозвон. Коли я все це озвучила оператору якій телефонувала, вона сказала що у мене «номер перенесено» і тому відмовили. З яких пір коли оператор зв’язку (у мене зараз Лайф, раніше був Київстар, номер не змінився) на початку дзвінку озвучує що номер перенесено на іншого оператора зв’язку, а потім йде дзвінок, це вважається формальною причиною відмови у користування послугами банку? Ситуація ніяк не вирішилась, зареєструватись заново чи подати заявку немоливо. Оператор не прийняла ніяких дій. Сказали звернутись у відділення яке працює з 9 до 17:30, при цьому з 13 до 14 закриваючись на обід 5/2. Відділення найближче знаходиться від мене на іншому кінці міста і як я по вашому повинна туди потрапити якщо працюю за графіком 9−18 5/2? Це щоб ви розуміли перший банк, який мені відмовив у відкритті рахунку. А ще перша людина яка мені не дозвонилась, при тому що я ніяких дзвінків так і не отримала, навіть зворотнього зв’язку від оператора з якою розмовляла!
Глобус
Відповідь банку
14 жовтня 2024, 12:55
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.

Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.

Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.

ShapovalAnatoli 9 жовтня 2024, 17:14
Перший раз не зміг зайти у моб. застосунок (((ніколи такого не було, постійно викидує. В підтримку неможливо дозвонитися.
Глобус
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 17:26
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
StasyaMaB 27 вересня 2024, 10:23
Вже набридло постійні рекламні дзвінки від представників банку. Дзвонять по багато разів на день.Це дуже відволікає від роботи!!! Просила їх не дзвонити мені, без результату! Також спамлять пуш-повідомленнями з пропозицією взяти кредит або кредитну картку.
Глобус
Відповідь банку
27 вересня 2024, 13:02
Вітаємо👋🏻

Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

koshka83 10 серпня 2024, 1:31
Нарешті отримав кредит лімітний від Глобус банку. Почав активно користуватися карткою і раптово через 5 днів після відкриття кредитної лінії при спробі оплатити карткою в магазині отримую відмову. Звязався з банком, кажуть що Вам обнулили кредитний ліміт, зверніться завтра, при чому в застосунку ліміт і далі висів 10000 грн. Опівночі заходжу, дійсно ліміт став 0. На наступний день знову телефоную в банк, кажуть все гаразд, Ваш ліміт 10000 грн, користуйтеся. Почав знову користуватися, пройшло 2 дні і знову та ж історія, відмова і опівночі в застосунку кредитний ліміт 0. Кредитна історія ідеальна, ніколи жодних прострочок за кредитами не мав. Для чого це робиться і для чого створюєте незручності для клієнтів, продавців у магазинах які змушені двічі проводити оплату? Якщо не бажаєте кредитувати клієнтів то не кредитуйте, а якщо прокредитували то будь-ласка не підставляйте клієнтів.
Глобус
Відповідь банку
12 серпня 2024, 17:21
Добрий день👋🏻
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Pixelman95 6 серпня 2024, 16:15
Відділення за адресою: Рівне, вул. Симона Петлюри, 14
Користувався цим банком дуже активно, бо був хороший кешбек на потрібні мені категорії.
Ніколи не було великих оборотів і надходжень, адже в основному користувався кредитним лімітом.
4 травня продав криптовалюту на суму 13000 грн, і на наступний день рахунки було заблоковано.
На пошті відповіли що прийшов запит з кіберполіції на цю операцію, і розблоковання неможливе.
Я почекав 30 днів, сам звернувся до поліції — мені сказали що на рахунок мене не має ніяких заяв чи проваджень.
Знову написав лист на електронну пошту в липні, перечисливши які закони порушує банк.
Відповіли те саме — що надійшов запит від кіберполіції, щоб у 10-денний термін надати банку лист з поясненням щодо підстав проведення операції з зарахування переказу коштів, надати підтверджуючі документи щодо місця роботи та офіційних джерел доходів (довідки з ПФУ, місця роботи), інші документи на підтвердження фінансового стану та джерел доходів.
Написав пояснення до переказу, скинув скріншот угоди, квитанцію до платежу, додав довідку ОК-7.
Чекав відповідь більше 2ох тижнів, але так і не дочекався.
Вчора знову написав на пошту, отримав таку відповідь: «На жаль, надані Вами пояснення не дають достатніх підстав Банку розблокувати карти. Також інформуємо Вас про те, що у Вас є можливість закрити карткові рахунки, особисто відвідавши будь-яке відділення нашого Банку та написавши відповідну заяву, при собі необхідно мати оригінали Ваших документів (паспорт та ідентифікаційний номер)».
Але я не хочу закривати рахунки, бо хочу надалі користуватися банком. Прошу представників банку ще раз ознайомитися з наданими поясненнями і документами, і розблокувати рахунки.
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 8 серпня 2024, 9:38
Вітаємо.

Дякуємо за Ваше звернення та повторно Вам повідомляємо, що блокування Вашої карти відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги».
Якщо у вас є нові документи та пояснення щодо фінансової суті операцій, які Ви проводили по картці, просимо їх надати до банку для розгляду.
Наразі рішення банку про закриття Вашого рахунку є чинним та ми очікуємо на Ваше звернення для завершення даного процесу.
Antonn38 5 серпня 2024, 17:55
2.08 я зробив переказ на свою картку за номером мобільного. Уже третій день, гроші не прийшли. Я вже не знаю, що робити ((((прошу перевірити статус операції, банк ігнорує.
xolami84 30 липня 2024, 18:45
Нещодавно помітила у виписці по картці, що банк зняв з мене незрозумілу комісію, 75 грн. Ніяких послуг я собі не підключала. Звернулася в банк. На щастя, це питання вирішали швидко і без проблем. Спасибі велике Глобусу за крутий клієнтський сервіс!
Глобус
Відповідь банку
31 липня 2024, 22:33
Вітаємо! 
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
polonynaKarpat 24 липня 2024, 11:42
Користуюся карткою приблизно рік. Відкрив її онлайн. Сьогодні поповнив свою картку і виявив що з грошима нічого не можу робити. Пише: «Рахунок не активний». Зв’язався з оператором через вайбер. Оператор написав що, рахунок заблокований через наближення до 400 тис. Сформував випивску там оборот 236 тис. Половина дозволеного. Це і близько ніяке не наближення.
Просять мене піти у відділення для ідентифікації.
Я за кордоном, точно не піду у відділення.
Допоможіть будь ласка роблокувати рахунок. Або закрити повністю мій рахунок онлайн й вивести свої кошти.
Треба було попереджети, що мій рахунок не активний. Поповнити можу — користуватися ні.
Глобус
Відповідь банку
25 липня 2024, 9:26
Добрий день.
Дякуємо за відгук.

Інформуємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Звертаємо увагу, що при розрахунку ліміту враховуються видаткові операції по всім рахункам в т.ч. по рахункам у іноземній валюті та до розрахунку включаються як внутрішньобанківські видаткові операції (наприклад: обмін валют з одного рахунку на інший), так й операції пов'язані з розрахунками чи перерахуванням коштів на інші банки.

Також повідомляємо, що ми вже завершуємо тестування процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми Вас додатково повідомимо.
Marensmix 19 липня 2024, 16:47
Такой бред этот банк мошенники полные! пополнил слава богу только на 1000 грн карту захожу в целях безопасности заблокировано! Позвонил на гарячу линию куда вы переводили 500 грн кто вам переводил 600 грн это бред полный в итоге не знаю! Мой вывод просто пересажать их всех за мошеннические действия ещё и в войну куда Минфин смотрит
Глобус
Відповідь банку
19 липня 2024, 17:16
Вітаємо👋🏻

Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
LtCol 18 липня 2024, 17:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
15 липня 2024 року, необачно за рекламою на сайті Мінфін звернувся до нібито відділення Глобус банку у місті Харкові. Запитав чи можна розмістити депозит на 100 000 або більше? Відчинили широко двері, незважаючи на повітряну тривогу, за півгодини оформили депозит, заволодівши готівковими коштами і проводили з чомусь саркастичними усмышками до виходу під керуванням цим процесом з боку жінки, на яку як на старшу вказували усі присутні спільники — прізвище «Карпенко».
Наступного дня приїхав знов о 14-й (нібито кінець їх обідньої перерви), щоб відповідно до заяви-договору доповнити депозит готівкою, яку зумів отримати наступного дня, тобто 16го. Але, починаючи з 14ї і до «кінця робочого дня» — 18 години у це приміщення мене вже не допускали, мотивуючи повітряною тривогою.

Наступного дня 17-го липня ситуація повторилася один в один. Але виникла одна несподівана відмінність. Жінка «Карпенко», яка до цього моменту самоідентифікувала себе, як керівник цього відділення (відколи я спілкувався з нею з 15 липня) — тепер 17 липня заявила, що я не є клієнтом банку (!) і тому сюди вона мене не пустить (!), а на моє здивоване заперечення, що в мене є договір «вами підписаний!» відповіла: «Я договір з вами не підписувала». Все. Занавіс.
Через те, що в мене не було договору одразу на руках і я не міг перевірити ці цілком несподівані слова — я вимушений був уїхати за місцем, де знаходився договір, і передивитись його, щоб зрозуміти правду.
Пізніше того дня 17го я упевнився в тому, що дійсно «Карпенко» його не підписувала, хоча на сайті банку відображається саме таке, причому єдине прізвище керівника у Харкові. А у заяві-договорі дійсно виявився підпис іншої людини (чоловіка) без позначення посади. Це прізвище мені нічого не говорить, знайти згадку про нього на сайті банку не зміг. Печатка нагадує дитячі штампік, який можна купити в дитячих іграшках-штампіках для начальних класів та дитсадків.

18го знову приїхав о 14:00, вже зателефонувавши завчасно до поліції та на гарячу лінію цього банку, і попередив оператора лінії про те, що коїться і про те, що я викликав поліцію за ознаками і підозрою на шахрайське заволодіння моїми готівковими грошами 15 липня від виглядом відкриття депозиту у приміщенні під вивіскою «Глобус банк». Поліція за 20 хвилин приїхала, заява на притягнення шахраїв до відповідальності прийнята, пояснення надані. Чекаю на подальше розслідування та кримінальне провадження.
Бережіться цього банку і реклами навіть на Minfin, що дуже прикро.

P. S. Складається підставне враження що спільники у «Карпенко» таки є у центральному офісі цього банку, тому що при спробі зареєструватися у додатку, і перевірити депозит через їх офіціальний додаток «Глобус плюс» — це виявилось для мене неможливим, в нього увійти не можу, а гаряча лінія банку на питання про причину, чому неможливо користуватися додатком, або чи є він платний — не відповіли, а додаток нібито безоплатний.

Наразі бережіться.
Глобус
Відповідь банку
18 липня 2024, 18:07
Доброго дня!

Просимо у будь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію аби перевірити Вашу інформацію.

Дякуємо.
Полезный комментарий
Банк Глобус 26 липня 2024, 17:30
Доброго дня!

За результатами розгляду Вашого зверення підтверджуємо, що Вами 15 липня було розміщено депозит, що підтвердується документами, які відповідають чинному законодавству.

Банком вже було підтверждено сайту Мінфін факт розміщення коштів і ви найближчим часом отримаєте бонус від даного сайту.

Щодо можливості вільного відвідування відділення Банку то повідомляємо, що організація роботи відділення Банку здійснюється відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту населення України та п. 8 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», що затверджена постановою Правління Національного банку України № 18 від 24.02.2022 із змінами.
Відповідно до даних норм законодавства, повітряна тривога є офіційним попередженням про можливу небезпечну подію, що передбачає загальну рекомендацію по Банку по евакуації персоналу банку та клієнтів у безпечне місце. В окремих випадках, коли ризик для життя та здоров’я персоналу та клієнтів є контрольованим, відділення може продовжувати обслуговування клієнтів.
Наразі відділення Банку продовжує працювати відповідно до об'єктивних обставин, які не залежать від Банку, тому просимо із розумінням віднестися до заходів, які приймаються Банком по збереженню життя та здоров’я персоналу та клієнтів, та для уникнення непорозумінь відвідування відділення просимо здійснювати у часи відсутності повітряної тривоги.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 липня 2024, 12:05
Дякуємо вам що ви скористались програмою «Бонус до депозиту». Банк підтвердив що на ваше ім'я був розміщений в липні депозитний вклад. Для отримання бонусу просимо заповнити форму підтвердження https://minfin.com.ua/ua/deposits/bonus/confirm/ та внести повний перелік всіх необхідних данних. Виплата акційної винагороди відбувається протягом 32 календарних днів від дати заповнення вами форми підтвердження депозитного договору та перевірки нами даних.
user987 16 липня 2024, 12:29
«Обмежили» можливість користування рахунками — будь-які видаткові операції заблоковані, при чому навіть між своїми рахунками в цьому ж банку. Без будь-яких попереджень. При чому поповнювати рахунок дає. Схоже цей банк-аферист розраховує зняти 30% моїх коштів в якості «страхування». Всі мої рахунки поповнювались виключно з власних рахунків в інших банках, з яких сплачено всі податки. Але банк про це не питає. Вони просто блокують без попередження. Служба підтримки жахлива. По слову витягувала інформацію, врешті «оператор Вікторія» сказала що кошти заблоковано на підставі постанови НБУ про фінмоніторинг о_О бо в мене «майже досягнуто» ліміт в 400 тис/рік. На питання чи розблокують рахунки як пройде рік — відповідь була НІ! Лише фізично у відділенні надати документи. Це в час коли всі нормальні банки віддалено відкривають повноцінні рахунки, доставляють картки за кордон. Для цього є всі можливості — але Глобус банку розвиватися нецікаво. Завдяки непоганим кешбекам я активно користувалась карткою, це був мій основний банк для щоденних розрахунків. Але ж про лояльність клієнтів і репутації в Глобусі не чули. Це тупо розводняк
Глобус
Відповідь банку
16 липня 2024, 17:52
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Повідомляємо, що вже незабаром в оновленій версії застосунку буде доступний процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.

Також звертаємо увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.
eldanmon 15 липня 2024, 11:44
Якщо ви отримали картку онлайн, то ви стали жертвою «спрощеної ідентифікації» і ваши кошти будуть заблоковані банком, якщо річний (!!) ліміт в 400000 буде перевищено. Потім підтримка сухо посилає вас в найближче відділення на відстані 132 км по дорозі, неподалік від зони бойових дій, і До Побачення. Саме це сталося зі мною і моїми заощадженнями, які я можу лише спостеригати в цьому красивому додатку. Завантажуйте на свій страх і ризик. Шкода, не можна 0/5 оцініти. Як грошей в мене зараз.
Глобус
Відповідь банку
15 липня 2024, 17:09
Добрий день👋🏻
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Також, вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Гершун 10 липня 2024, 16:29
Доброго дня. Був заблокований рахунок, як пояснюєте, переліміт 400 000 грн. Сформував у Вашому додатку 2 дві виписки по рахунку. Одну з моменту відкриття рахунку по 31 грудня 2023 року, іншу з 1 січня по сьогодні в жодній з виписок не досягнута сума 400 000 грн. Чекаю розблокування рахунку для можливості користування своїми власними коштами
Andrii999 9 липня 2024, 18:16
У квітні 2024 року вирішив (на свою голову) відкрити рахунок у банку Глобус.
Рахунок було відкрито онлайн через додаток банку та замовлено пластикову картку.
З того часу зробив декілька зарахувань особистих коштів з іншого банку на картковий рахунок Глобусу. Сума зарахувань і близько не наблизилась до обмежень в 400 тис. грн.
Не було перевищено також і обмеження на місячне поповнення карткового рахунку.
В межах суми зарахованих коштів оформив депозити в цьому банку.
Ніяких видаткових чи прибуткових операцій не здійснював, тобто всі зараховані кошти пішли на відкриття та поповнення депозитів.
Навіть, якщо до видаткових операцій віднести відкриття та поповнення депозитів в цьому ж банку, то ліміт в 400 тис. також не перевищено жодним чином.
Отже, ліміт на видаткові операції не перевищено (навіть не наблизившись до обмежень), ліміт на загальний залишок на рахунках також не перевищено.
При перевірці нарахованих процентів виявив, що рахунок для виплат, на який зараховуються проценти та депозити заблоковано. Спочатку уваги не звернув та подумав, що то глюк додатку. Але почитавши останні відгуки про цей банк збагнув, що то не глюк, а цілеспрямовані дії банку Глобус по блокуванню рахунків та обмеженню доступу клієнтів до їхніх коштів.
Сьогодні (09.07.2024), через телеграм, звернувся до оператора банку (оператор Інна) із запитанням щодо підстав блокування рахунку для виплат. На що відповіді не отримав, але отримав пропозицію звернутись «на відділення банку» для проведення повної ідентифікації для розблокування рахунку. Підстави для блокування рахунку не зазначено. Оскільки відповіді на своє питання не отримав, я повторно попросив назвати конкретну підставу для блокування мого рахунку. Відповідь не надійшла, а чат було автоматично закрито.
Отже, у результаті співпраці з банком Глобус маю безпідставно заблокований рахунок та втрачений доступ до власних коштів.
Глобус
Відповідь банку
10 липня 2024, 14:28
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Також звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Наразі ми працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Добрий день!
Аналогічна ситуація, як і у більшості клієнтів банку. Банк все повністю заблокував: картку, яку я згодом сам подав на закриття, якою я справно користувався цілий рік і платив справно по кредиту.
Оператор сказав, що із-за ліміту 400 тис., йдіть у відділення, а ви дорогу проплатите від Кам’янця до Хмельницького, де я живу?! Чи тоді відкривайте відділення у обласному цінтрі, а не в якомусь там Кам’янці Подільському.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн верифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку?!
Глобус
Відповідь банку
8 липня 2024, 15:09
Дякуємо за додатково надану інформацію.

Повідомляємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

На сьогодні, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
maxstar 5 липня 2024, 18:07
Добрий день!
Були заблоковані рахунки.
Оператор сказав що із-за ліміту 400 тис.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн веритифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Глобус Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.