Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
eldanmon 15 липня 2024, 11:44
Якщо ви отримали картку онлайн, то ви стали жертвою «спрощеної ідентифікації» і ваши кошти будуть заблоковані банком, якщо річний (!!) ліміт в 400000 буде перевищено. Потім підтримка сухо посилає вас в найближче відділення на відстані 132 км по дорозі, неподалік від зони бойових дій, і До Побачення. Саме це сталося зі мною і моїми заощадженнями, які я можу лише спостеригати в цьому красивому додатку. Завантажуйте на свій страх і ризик. Шкода, не можна 0/5 оцініти. Як грошей в мене зараз.
Глобус
Відповідь банку
15 липня 2024, 17:09
Добрий день👋🏻
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Також, вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Гершун 10 липня 2024, 16:29
Доброго дня. Був заблокований рахунок, як пояснюєте, переліміт 400 000 грн. Сформував у Вашому додатку 2 дві виписки по рахунку. Одну з моменту відкриття рахунку по 31 грудня 2023 року, іншу з 1 січня по сьогодні в жодній з виписок не досягнута сума 400 000 грн. Чекаю розблокування рахунку для можливості користування своїми власними коштами
Andrii999 9 липня 2024, 18:16
У квітні 2024 року вирішив (на свою голову) відкрити рахунок у банку Глобус.
Рахунок було відкрито онлайн через додаток банку та замовлено пластикову картку.
З того часу зробив декілька зарахувань особистих коштів з іншого банку на картковий рахунок Глобусу. Сума зарахувань і близько не наблизилась до обмежень в 400 тис. грн.
Не було перевищено також і обмеження на місячне поповнення карткового рахунку.
В межах суми зарахованих коштів оформив депозити в цьому банку.
Ніяких видаткових чи прибуткових операцій не здійснював, тобто всі зараховані кошти пішли на відкриття та поповнення депозитів.
Навіть, якщо до видаткових операцій віднести відкриття та поповнення депозитів в цьому ж банку, то ліміт в 400 тис. також не перевищено жодним чином.
Отже, ліміт на видаткові операції не перевищено (навіть не наблизившись до обмежень), ліміт на загальний залишок на рахунках також не перевищено.
При перевірці нарахованих процентів виявив, що рахунок для виплат, на який зараховуються проценти та депозити заблоковано. Спочатку уваги не звернув та подумав, що то глюк додатку. Але почитавши останні відгуки про цей банк збагнув, що то не глюк, а цілеспрямовані дії банку Глобус по блокуванню рахунків та обмеженню доступу клієнтів до їхніх коштів.
Сьогодні (09.07.2024), через телеграм, звернувся до оператора банку (оператор Інна) із запитанням щодо підстав блокування рахунку для виплат. На що відповіді не отримав, але отримав пропозицію звернутись «на відділення банку» для проведення повної ідентифікації для розблокування рахунку. Підстави для блокування рахунку не зазначено. Оскільки відповіді на своє питання не отримав, я повторно попросив назвати конкретну підставу для блокування мого рахунку. Відповідь не надійшла, а чат було автоматично закрито.
Отже, у результаті співпраці з банком Глобус маю безпідставно заблокований рахунок та втрачений доступ до власних коштів.
Глобус
Відповідь банку
10 липня 2024, 14:28
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Також звертаємо вашу увагу, що якщо Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації, то згідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Наразі ми працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
Добрий день!
Аналогічна ситуація, як і у більшості клієнтів банку. Банк все повністю заблокував: картку, яку я згодом сам подав на закриття, якою я справно користувався цілий рік і платив справно по кредиту.
Оператор сказав, що із-за ліміту 400 тис., йдіть у відділення, а ви дорогу проплатите від Кам’янця до Хмельницького, де я живу?! Чи тоді відкривайте відділення у обласному цінтрі, а не в якомусь там Кам’янці Подільському.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн верифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку?!
Глобус
Відповідь банку
8 липня 2024, 15:09
Дякуємо за додатково надану інформацію.

Повідомляємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

На сьогодні, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.
maxstar 5 липня 2024, 18:07
Добрий день!
Були заблоковані рахунки.
Оператор сказав що із-за ліміту 400 тис.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн веритифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку
Проблема вирішена
nic 1 липня 2024, 18:10
За рекомендацією Мінфіну відкрив 2 депозити з бонусом в Глобусі. Тому, що якраз закінчувалися депозити в інших банках, а в Глобусі були одні з найвищих відсотків, до того ж, бонус від Мінфіну… В результаті отримав копійки бонусу і маю заблоковані рахунки. Чому? Ніяких заборонених операцій не було. Ліміт в 400000 перевищений не був (відкривав карту в застосунку). Кошти мої, власні заощадження, які збиралися протягом життя і на які я розраховував (і на відсотки з них). Ніяких незаконних доходів. Отримую пенсію по інвалідності і на дитину, за землю орендну плату і відсотки за депозитами — все! Коли не зміг кілька разів оплатити покупки — зайшов у відділення в Полтаві. Працівник там нічим не допоміг і, навіть не старався прояснити ситуацію. А, дізнавшись, що карта відкрита онлайн, сказав «звертайтесь на гарячу лінію». Звернувся, але й там сказали тільки «не хвилюйтеся, з вашою картою все добре, просто доступ до рахунку тимчасово обмежений, тому що був перевищений річний ліміт на 5000». За що? За те, що розмістив депозити в вашому банку і розраховував на свої кошти? Повторюю: ліміт в 400000 (здається так за умовами карти GlobusPlus) перевищений не був. Ніякого алгоритму дій запропоновано не було. І як тепер далі — не знаю… Висновок: не зв’язуйтесь з такими банками, як Глобус і з Мінфіном і їх бонусами. Ті копійки вигоди не варті тих нервів і здоров’я. І шансів втратити свої збереження.
Глобус
Відповідь банку
2 липня 2024, 14:51
Добрий день.
Наші спеціалісти вже надали Вам консультацію та допомогли у вирішенні ситуації.
Дякуємо за відгук.
Полезный комментарий
energy1 1 липня 2024, 21:41
Там автоматично встановлений добовий ліміт операцій 5000 грн. Треба звернутись на гарячу лінію і змінити його. Або Ви в анкеті неправильно вказали обсяг операцій (треба було до суми власних грошей додати відсотки).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 28 червня 2024, 18:03
Пытался зарегистрироваться в приложении, ничего не получилось.
Глобус
Відповідь банку
28 червня 2024, 20:33
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід при реєстрації в застосунку. Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Проблема вирішена
Олександр Гершун 26 червня 2024, 11:14
Доброго дня!
Хотів поділитись неприємним контактом і справпрацею з Глобус Банком. Відкрив картку, по причині що був кращий кешбек на продукти і вигідніші умови по депозитам. За рік заробив кешбека близько 1500 грн. Активно користувався і відкривав депозити, періодично заходили кошти.
Але вчора хотів розрахуватись в магазині карткою, але операція була відхилена, бо картка виявилась заблокованою. Позвонив на гарячу лінію сказали у мене переліміт операцій за 400 000 грн потрібно їхати у відділення. На жаль відділення немає в м.Кропивницький. Сьогодні написав звернення на службу підтримки, відповіді поки не отримав.
Не розумію чому я не можу зняти свої власні кошти і з часом забрати свої депозити, якщо виявляється вони банку не потрібні. Але чому я не можу зробити це дистанційно? Я боржник? Хочу вирішити з банком дану ситуацію полюбовно, але банк не хоче йти на зустріч
Глобус
Відповідь банку
26 червня 2024, 12:43
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук.

Інформуємо Вас, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Наразі, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже незабаром ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.

Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
MariAnna85 24 червня 2024, 9:05
Банк сказав, що я особисто повинна прилетіти з-за кордону і у відділенні з паспортом написати заяву на розблокування. Я прилетіла і написала заяву. Увечері передзвонили і сказали, що картку не розблокують. Не можуть вирішити питання з 18 червня. Буду закривати рахунок і бігти звідти!
Глобус
Відповідь банку
24 червня 2024, 11:18
Доброго дня!

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Проблема вирішена
Hesoyam 12 червня 2024, 17:34
Я забув пароль до застосунку і мені заблокували банк, неможливо тепер увійти. Щоб розблокувати, говорять що потрібно відвідати відділення яке знаходиться взагалі у іншій області, можливості відвідати у мене немає і не буде ніколи. Кожний раз коли я прошу оператора допомогти відновити вхід, вони шлють мене у відділення. 2024 рік технологій і усі банки допомагають онлайн, а ось глобус банк залишився у камяному столітті і не надає клієнтам допомогу онлайн. Як результат у мене заблокований банк, який розблокувати немає можливості 🤝
Глобус
Відповідь банку
12 червня 2024, 17:47
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід при користуванні мобільним застосунком GlobusPlus. Акаунт може бути заблокований виключно з міркувань безпеки.

Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
MajeraIz0tova 28 травня 2024, 20:32
При відкритті доларового рахунку і до нього картки окремо було промвлено, що комісії за обслуговування немає. Мовчки знімаються гроші. Вказали що комісії немає, а вона є. Неприємненько, хоча три роки як клієнт я була задоволена обслуговуванням.
Natalia1303 27 травня 2024, 16:58
При відкритті депозиту працівники банку запропонували внести гроші на карту і зробити це через мобільний додаток. Про існування комісіі ніхто не попередив
В результаті — споачена комісія в розмірі 2 тисячі грн
Віорел Ціпле 21 травня 2024, 11:20
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Капушанська, 42
Я працював з цим банком в их так званий пільговий період, потім не було потреби просто. Заходжу на--в додаток (цього разу як раз дума брати трошки кредиту за %), а вони собі там вже майже 700 грн нарахували тільки за %. Це % за неіснуючий кредит!!! Пишу їм: Що це таке?! А вони кажуть в мене 6тис з чимось кредит!!! Кредит якій я не брав!!! Тобто афера працює так: вони в додатку пишуть, берить кредит без %. А потім кажуть що ти не так щось зрозумів!!! Тобто цей «банк» обманює людей в воєнний час!
Глобус
Відповідь банку
21 травня 2024, 14:00
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виник негативний досвід користування карткою GlobusPlus.
Але в вашому відгуку Ви надаєте недостовірну інформацію щодо неіснуючого кредиту та інформації про надання кредитної картки без %.

Звертаємо увагу, що строк дії пільгового періоду можна переглянути в мобільному застосунку GlobusPlus, крім того банк регулярно нагадує про закінчення строку дії пільгового періоду шляхом направлення повідомлень в застосунку.
Також дія пільгового періоду вказана в тарифах банку (https://globusbank.com.ua/ua/kartki-globusplus.html) та описана в пункті 4.2. додатку 3 до Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в «АТ «КБ «ГЛОБУС», з яким можна ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/ua/dogovor-o-predostavlenii-kompleksa-uslug.html

З тарифами по картці Ви також можете ознайомитись на сайті банку: https://globusbank.com.ua/images/uploaded/sys_media_doc/doc_ea4b270048c720a9a2c0b4d75f022f04.pdf

Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтові прості і зручні фінансові послуги. Дякуємо за Ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 18 травня 2024, 9:30
Хоч відгук і не зарахується похвалю банк.

В четвер вирішив перекинути гроші на свій рахунок в інший банк. Щоб раптово не стати обʼєктом цікавості фінмону вирішив відправити їх через банківський переказ. Після заповнення всіх реквізитів натиснув кнопку, але нічого не відбулося. Спробував ще — те саме.

Звʼязався з підтримкою, вони запропонували спробувати вимкнути Wi-Fi (мабуть думали що я за кордоном), потім ще перевантажив смартфон — але проблема залишалась. Записав їм відео (треба скидати на емейл бо в телеграмі вони відео отримати не вміють), після чого до мене передзвонив співробітник банку і ми з ним ще раз покроково пройшли по процедурі переказу. Вона потім ще раз мені передзвонила, підтвердила що проблема є і пообіцяла передзвонити як тільки проблема буде вирішена.

Наступного дня (пʼятниця) вона мені передзвонила, повідомила що версія з виправленням вже доступна. Перевірити руки дійшли лише ввечері: відправив гроші і вони десь через пів години вже були в іншому банку на рахунку.

Резюме: підтримка відгукується оперативно, довести їм наявність проблеми цілком можливо (це вам не Дія якась де будуть відбріхуватись роками) і головне що дуже оперативно проблеми вирішують.
Глобус
Відповідь банку
20 травня 2024, 11:23
Вітання!

Дякуємо за змістовний відгук та приємні слова. Передали Ваш коментар колегам зі служби турботи, тому що це результат їх роботи.
Vitalik9878 10 травня 2024, 11:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 11
Пытался более 10 раз пройти верификацию в додатку. Не получилось, выскакивает ошибка с предложением обратиться в службу поддержки или в банк. Дважды звонил в службу поддержки, с точностью выполнил их рекомендации, (которые похожи на шаманизм): переключиться с Wifi на мобильный интернет, переустановить додаток, перезагрузить смартфон. Ничего не помогло.
Глобус
Відповідь банку
10 травня 2024, 11:35
Вітаємо!
Нам прикро, що під час реєстрації в застосунку у вас виникли складнощі. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотнього звʼязку.
Проблема вирішена
AnnaVelenkton 7 травня 2024, 9:36
Відділення за адресою: Київ, провул. Куренівський, 19/5
И так, я очередной клиент этого недобанка который попал на блокировку счета якобы по «жалобе» с другого банка.Все началось в понедельник,15.04.24, на карту мне зашло несколько платежей на разные не сильно большие суммы в общей сумме на 20−25 тысяч.Банк использовала для покупки валюты по более-менее интересному курсу.Во вторник утром,16.04.24 при входе в приложение я увидела, что на всех картах висит пометка «заблокировано».Поскольку это было ранее утро, я решила не звонить, а написать в бот в телеграме, на что мне ответили что причины блокировки мне никто не скажет, мол банк имеет такое право (подобный бред я слышала впервые, но самые веселые квесты еще впереди).Я поняла что писать туда бесполезно, ибо сидят там явные профаны, которые отправляют зачем-то на почту, я решила позвонить.И так, по телефону мне заявляют что есть, внимание, ЗАЯВЛЕНИЕ В КИБЕРПОЛИЦИЮ, что мои счета арестованы на 30 дней и вернуть деньги я не смогу.После подобного заявления я сразу поняла что начался банальный развод со стороны банка, все эти переписки и звонки фиксировались и есть в наличии (дальше расскажу подробнее).И так, собираюсь я в отделение 1 на переулке Куреневской.Отделение это 12−15 квадратов,3 компа и 2 бабки с сберкассы, кто был, тот подтвердит.Никакой информации они тоже дать не могут, то есть я писала в бот, я звонила, я писала на почту, я пришла в отделение и ни в одном из 4 каналов связи внятно дать ответ мне не могут.Ради справедливости скажу-на почте сразу начала ссылаться на закон про отмывание и легализацию, ну как обычно.В отделении одна из бывших сотрудниц сберкассы начала звонить в отдел финмониторинга этой шарашкиной конторы, на что дали ответ что, внимание, ЗАЯВЛЕНИЕ В КИБЕРПОЛИЦИЮ С ОЩАДБАНКА, ВЕДЕТСЯ УГОЛОВНОЕ ДЕЛО! На этом моменте стало очень смешно, так как никаких транзакций с ощадбанка у меня не было+финмониторинг с 3 раза смог только назвать 2 суммы, на которые якобы пришла жалоба, которых даже не было, этих транзакций на такие суммы просто не было.
После услышанного я вышла с отделения и позвонила сразу в НБУ и КиберПолицию, на что услышала ответ с обеих организаций что КиберПолиция не есть исполнительным органом, они не имеют право блокировать счета без решения суда, то есть банк заведомо врал мне в глаза и грозился судом и уголовным делом.Это же мне и подтвердили в НБУ.К тому же, сотрудница которая мне этот бред несла рассказывала мне что мне надо обратиться в полицию, в ощад, еще куда-то, хотя с какой целью мне это делать, это проблемы банка, не мои.Потом я узнала что чуть дальше есть отделение для юр.лиц, я пошла туда, где начальник отделения Александр решил мне помочь, позвонил сам в финмониторинг, сказал что проблема есть, проблема в зачислении больших средств, я написала заявление и мы разошлись с уверением что все будет хорошо.На следующий день 17.04.24 я поехала в полицию, сделали запрос, ествестенно никакого обращения, а тем более уголовного дела на меня нет.После заверения Александра о том, что все будет очень быстро, я написала в чат телеграма, так как была недалеко от банка, что с моим заявлением, мне ответил сотрудник что банк закрывает мой счет, напиши заявление и деньги Вам вернут.Я естественно поехала быстро в отделение, где после 15−20 минутных разбирательств Александра по телефону оказалось что никто заявление мое не смотрел (хотя сотрудник чата откуда-то ж знает информацию, тупо искуственно время затягивают) и что мол ожидайте.Вечером того же дня 17.04.24 я решила все-таки выяснить по чату и почте информацию полностью, на основании каких нормативно-правовых документов, заявлений и прочего заблокировали мой счет, я раньше говорила что вела полностью всю фиксацию общения с ними, этот бред что они пишут и прочее.И началось веселое как обычно-по телефону ответа нету, а по чату сотрудник мне частично дал ответ, мы нашли эту «проблемную транзакцию», теперь это была реальная транзакция на сумму 2500 грн, однако была она не с ощадбанка, а с отп, но сотрудники все равно продолжали врать дальше.Самое интересное, что они сами себя в чате закапывали, ссылались за законы, которые сами же нарушали и прочее.И так, для тех у кого такая же ситуация, читайте дальше, как удалость вернуть часть денег.Самое интересное что меня 2 дня игнорировали по почте, никто никакой информации там не давал, вообще реакции не было, а сотрудник в чате, когда понял что закопал себя в яму, просто вышел из чата.Повтоюсь, все скриншоты этих переписок у меня есть.И так, после моего обращения я распечатываю эти все скриншоты, беру КВИТАНЦИЮ НА ЭТУ «ПРОБЛЕМНУЮ ТРАНЗАКЦИЮ», человек который отправил эти 2500 грн вообще в шоке что он якобы в полиции со слов банка на меня что-то писал, получается и заявление писал, и сам выписку дал, да глобус? И так, еду я с этой горой бумаг назад к Александру, даю ему это все, и тут внимание момент.Есть так называемый Закон Украины о платежных услугах, нас интересует статья 86, пункты 16−17.Там пишется следующее-БАНК ИМЕЕТ ПРАВО ЗАМОРОЗИТЬ НА СЧЕТУ ПОЛУЧАТЕЛЯ СУММУ ДЕНЕГ ЭКВИВАЛЕНТНУЮ ТОЙ, НА КОТОРУЮ ПРИШЛА ЖАЛОБА.То есть, банк должен был заморозить 2500 грн, а не все 47 тысяч что у меня были на счету.Когда я начала это все говорить, Александр начал говорить, мол делайте запрос на банк, официально ответим до 30 дней и прочее, хотя это тоже противоречит законодательству, банк обязан давать информацию сразу, НБУ был в шоке от этого ответа.После того, что я сказала, что в таком случае вы нарушаете статью 86, то что я описывала выше, был ответ от сотрудников сбоку «приходите шо с полицией, шо с нбу», который сопровождался смехом.После этого, Александр заверил, что у финмониторинга есть мой телефон и они со мной свяжутся, я поехала по делам и планировала после обеда писать заявление в полицию, но тут звонок от Александра и все-таки банк соизволил следовать закону, разблокировать на счету сумму, я вывела 45 тысяч, а 2500 остались якобы на разбирательстве.После 18.04.24 до сегодняшнего дня 07.05.24, а сегодня 22-й день, банк глобус никаким образом не выходил на меня-никто не звонил, никто не писал по почте.Согласно обоим законам, на который ссылается банк у них есть до 30 дней.Посмотрим что будет через неделю.Единственное спасибо в этой ситуации хочу сказать Александру, он захотел помочь и впринципе внес ясность в эту ситуацию и по факту помог разблокировать основную сумму для вывода.Остальные персонажи что по телефону, что по чату, что по почте, что в первом отделении вообще не понятно что делают на занимаемых должностях.Мой случай не первый, хамство и некомпетентность тут у многих было, но надо стоять на своем.Так же человек, который со слов банка «подал жалобу с ощада», попросил у меня скриншоты, где банк на него ссылается и готовит с его слов заявление в полицию по факту того, что банк прикрывается им. По факту из этого всего могу сделать один вывод-банк использует закон про отмывание и легализацию средств как легальное прикрытие для своих безпредельных блокировок, которые делаются по моему мнению с целью создания картинки якобы в банке есть средства и все хорошо.Почему НБУ не обращает внимания на эту контору, почему нету никакой ответственности за то что банк за 30! дней якобы не может разобраться с какого даже банка «жалоба», естественно никто Вам не даст эту жалобу без «обращения в банк», которое тоже будут тянуть 30 дней, что бы дольше деньги были в блокировке.Вобщем, по моим расчетам, мои 30 дней точно истекают 16.05.24, будем смотреть за развитием ситуации с остатком в 2500, будет ли очередное нарушение сроков и законов, или все будет нормально.
ossok 19 квітня 2024, 13:44
Чтобы зарегистрироваться в приложении слишком сложная регистрация. При оформлении депозита онлайн, долго зачисляются день и за эту операцию банк ещё снимает 1% средств. Так что положив 100 т гривен на депозит, будьте готовы подарить ещё 1000 гривен банку. Другие банки за онлайн оформление бонусы начисляют в виде кэшбека. А тут деньги находятся на счету у банка и за оформление депозита снимают деньги. Так что если у кого-то есть депозит, то советую его снять по завершении и вложить деньги в другие проекты (есть много чего интересного)
Vlado4ka001 12 квітня 2024, 21:18
Мені відправили переказ з-за кордону. Пройшло вже 4 дні, а коштів немає. Відправнику кошти не повертались, але й мені не прийшли. Всі реквізити були вказані вірно. На гарячій лінії нічим допомогти не можуть.
Глобус
Відповідь банку
16 квітня 2024, 10:40
Вітаємо! 👋🏻
Щоб допомогти у вирішенні вашого питання, просимо надати детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв'язку.
Дякуємо!
ukrx 6 квітня 2024, 11:24
Сложная регистрация, полно вопросов.
После регистрации — написали, что заявка отклонена.
Володимир германов 28 березня 2024, 11:29
Відділення за адресою: Київ, провул. Куренівський, 19/5
Не було жодного випадку, щоб фахівці Глобус банку якось проігнорували мої потреби. Ба більше: допомога завжди швидка, «терпляча» та вичерпна! Я повністю задоволений, що став клієнтом цього банку!
Бути клієнтом Глобуса — це можливість отримати якісні послуги, а ще не лише позбутися власних страхів і комплексів (експерти банку все пояснять, зорієнтують, підберуть найвигідніші умови чи за кредитом, чи за депозитом тощо).
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Глобус Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.