Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
EvaPolska 6 квітня 2025, 10:32
Заблокували карту без явної причини. Переводила мамі декілька переводів у евро.
Глобус
Відповідь банку
7 квітня 2025, 9:29
Вітаємо👋🏻
Дякуємо за відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально розглянути ваше питання та надати зворотний зв’язок, просимо вас надіслати додаткову інформацію на нашу офіційну електронну адресу: info@globusbank.com.ua або звернутись до служби підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber).
Kelenna19 1 квітня 2025, 11:44
Подавала заявку на підвищення кредитного ліміту. Мені зателефонувала особа, сказала, що вона з банку Глобус, мені треба оновити деяку інформацію, почала ставити питання про моє працевлаштування, відкриті рахунку в інших банках. Я на це відповіла, що всю цю інформацію надавала в опитувальнику в відділенні банку і вона є актуальною на даний момент, і що мені видається дивним питати такі дані по телефону, бо я не можу бути впевнена, хто питає. На це особа сказала «до побачення» і після цього мій ліміт було зменшено. Наступного місяця подала заявку знову, і вона була автоматично відхилена. У мене ідеальна кредитна історія, ніяких підстав для такого поводження немає. Якби співробітниця банку порадила б звернутися до відділення щоб оновити дані, я б це звісно зробила, але вона не надала жодної інформації. Залишала скаргу в колл центр — без відповіді, порадили залишити ще тут.
Forber 28 березня 2025, 20:27
АТ «КБ «ГЛОБУС» — банк, який без пояснень блокує рахунки клієнтів і не дає можливості повернути власні кошти!

14.09.2024 року на мій картковий рахунок у цьому банку надійшов переказ у розмірі 4 900 грн. Через два дні, 16.09.2024 року, банк без жодного попередження заблокував мої картки, посилаючись на запит від Кіберполіції.

Я надав банку всі необхідні документи, що підтверджують легальність операції, але банк, замість того щоб розблокувати рахунок, почав висувати нові вимоги — тепер їм потрібно підтвердження від Кіберполіції про те, що справа закрита.

Вони змусили мене самостійно звертатися до Кіберполіції та вимагати від них якийсь офіційний документ, який підтвердить, що до мене немає претензій. Але після численних звернень до Кіберполіції мені так і не вдалося отримати цей документ — усі співробітники, з якими я спілкувався, заявляли, що вони не надають таку інформацію приватним особам. Тобто банк вимагає від мене документ, який я фізично не можу отримати!

У підсумку: мій рахунок заблокований, доступу до власних коштів я не маю, а банк не пропонує жодного реального шляху вирішення проблеми.

Більш того, їх «рішенням» стало закриття мого рахунку та переказ залишку коштів. Але щоб це зробити, вони вимагають особистої присутності у відділенні, що для мене неможливо, оскільки я перебуваю за кордоном. Тобто банк не лише незаконно блокує мої гроші, а й не дає жодної можливості їх повернути!

Це що, нова схема вимагання та блокування коштів клієнтів? Банку абсолютно байдуже на своїх користувачів — вони легко можуть заблокувати ваші гроші, а потім відмахнутися від вас.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк нікому! Якщо вам дорогий доступ до ваших власних коштів — тримайтеся подалі від цього банку.
Глобус
Відповідь банку
3 квітня 2025, 14:32
Вітаємо👋🏻
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Блокування рахунку було здійснено відповідно до умов Договору про надання банківських послуг, з якими ви погодилися під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Публічна частина договору розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html

Розуміємо, що ваша ситуація потребує індивідуального розгляду. Для того, щоб знайти рішення, просимо вас написати нам на офіційну пошту Банку: info@globusbank.com.ua

Також, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості особисто відвідати відділення Банку, повідомте нас про це, щоб ми могли розглянути альтернативні варіанти вирішення питання.
Дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось якнайшвидше допомогти вам!
Проблема вирішена
maxsafronenko 23 березня 2025, 10:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Доброго дня. Хочу залишити відгук про цей банк.
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Глобус
Відповідь банку
24 березня 2025, 16:29
Вітаємо, Максим👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.

Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.
VADIM ON 8 березня 2025, 19:45
Хочу висловити подяку Глобус банку за виплату 20% кешбеку до нарахованого Національного кешбеку за грудень-січень.Банк не «пожлобився », хоча і міг сплатити 10% по новим правилам з 1.03.25 р. І взагалі, по кешбеку Глобус банк став найкращим серед всіх банків України.
Глобус
Відповідь банку
10 березня 2025, 10:11
Вітаємо, Вадим 👋🏻
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук. 
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
polynull 7 березня 2025, 15:46
Банально не відкрили рахунок. Ні онлайн через додаток, ні у відділенні. Просто звичайний рахунок щоб здійснювати платежі. Ніякі кредити чи ліміти мені не потрібні. Підтримка безпорадна. Здається, в банку засиділись зайві працівники, які займаються відвертим шкідництвом…
Глобус
Відповідь банку
7 березня 2025, 15:50
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
AdmsralNAV 6 березня 2025, 12:52
Банк Глобус справляє приємне враження своїм брендом, що асоціюється з надійністю та сучасністю. Співробітники завжди готові допомогти і надати необхідну інформацію. Зручний інтерфейс мобільного додатку та достеменно продумана система онлайн-банкінгу роблять управління фінансами простим і зрозумілим. Загалом, я задоволений своїм досвідом, і рекомендую Банк Глобус усім, хто шукає якісний банківський сервіс.
Глобус
Відповідь банку
6 березня 2025, 14:35
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Fifon 25 лютого 2025, 14:51
Не хотів писати відгук але прийшлось.Спочатку банк мене влаштовував, але при оплаті в $ э конвертація в € якась велика конвертація вийшла.Сам порахував на сайті Mastercard повина було знати менше коштів.На гарячій лінії фахівці кидають слухалку.У відділенні зовсім ні тарифів не знають.Ще 400,000 тыс стоїть обмеження але спочатку сказали що це постанова НБУ, а другий оператор сказав що внутрішні правила банку, ну оцінити оператора неможливо .І дуже багато нюансів .єДине це хороший кешбек, але так як працюю банк 🏦 я б не хотів рекомендувати його
Глобус
Відповідь банку
25 лютого 2025, 17:03
Вітаємо 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Проблема вирішена
serga74 18 лютого 2025, 20:09
Спеціалісти банку під час спілкування на гарячій лінії обіцяють надати зворотній зв’язок за результатам звернення від 02.02.2025р. після додаткового вивчення питання на протязі дня, але не виконують своїх обіцянок, двічі обіцяли. Кажуть можливо з вами не було зв’язку, м’яко кажучи говорять неправду. 18.05.2025р. залишено скаргу.
Глобус
Відповідь банку
19 лютого 2025, 11:14
Вітаємо, Сергій 👋🏻
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням.
Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Проблема вирішена
Danylo789 13 лютого 2025, 16:58
В один день мені заблокували акаунт за поповнення на суму меньше в 5 разів, ніж моя офіційна зарплата, з якої я плачу податки.

До цього також був клієнтом банку, коли у мене був ще ФОП, кидав їм всі виписки по рахунку ФОП, де було видно отримані суми і сплачені податки.

Цього разу мене майже 2 тижні тримали з заблокованою картку, потім я написав всеж у підтримку, аби процес перевірки прискорили. Це і справді зробили і картку розблокували. Захотів купити валюту, як завжди, А МЕНІ ПОМИЛКА З ЯКИМОСЬ ЛІМІТОМ.

Попросили оновити анкету клієнта для підняття ліміту, я ввів всі свої данні, де вказав офіційну запрлату, і надіслав лист у відділ підняття ліміту ДЛЯ ПОКУПКИ ВАЛЮТИ ???

Мені ж у відповідь кажуть, що я ЗАЙМАВСЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ??? З ЯКОГО ЦЕ ДИВА, НАВІЩО ЦЕ МЕНІ ???

Вимагаю негайного вирішення питання!
Глобус
Відповідь банку
13 лютого 2025, 17:19
Вітаємо, Данило 👋🏻
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 12 лютого 2025, 11:22
Захотів переказати гроші закордон, з’ясувалось що саме в Глобусі (серед усіх банків в яких маю рахунки) курс обміну найкращій.

ОК, закидаю гривню переказом з картки на картку і … отримую відмову у зарахуванні грошей. При тому що переказ робив з застосунку іншого «банку», а точніше з застосунку Новопей.

ОК, може Глобус теж горохнувся на всю голову і банить перекази з карти небанку. Пробую переказати гроші банківським переказом — переказ пройшов (справа було до 20:00) і гроші на рахунку.

Тепер пробую зробити обмін валют і … получаю відмову у проведенні операції. І справа не в тому що грошей не вистачає — про це застосунок повідомляє окремо вказуючи суму комісії та попереджуючи що грошей не достатньо. З'єднуюсь з підтримкою і після перевірки підтримка повідомляє що треба почекати поки гроші будуть остаточно зараховані.

Якщо ви не зрозуміли про що мова (бо підтримка це і не сказала прямо) то проблема полягає в тому що картковий рахунок і звичайний існують якби паралельно і коли ви перераховуєте гроші на звичайний рахунок застосунок може показати вам що гроші нібито є в той час як насправді вони недоступні доти доки не відбудется синхронизація між картковим і звичайним рахунком. Давня відома проблема, особливо клієнтам банка Аваль який в таких випадках примудрявся нараховувати людям комісію за несанціонований овердрафт.

Почекавши пробую обміняти валюту, обмін відбуваєтся успішно, залишаєтся лише виконати переказ. І тут я помічаю що трохи помилився в розрахунках і грошей з урахуванням комісії менше ніж треба. ОК, знов роблю банківський переказ Новапей, але оскільки було вже після 20:00 він … десь підвис.

Чорт з ним, перекидаю гроші з картки іншого банку, гроші зараховані … але знов несинхонизовані картковий та звичайний рахунки і я знов чекаю коли це нарешті станется. Так і не дочекавшись йду спати.

Зранку прокинувся, сконвертував те чого не вистачало і пробую переказати гроші закордон. Але фігвам, тепер застосунок не може розрахувати комісію! Вчора все працювало і комісія рахувалась, а у випадку коли грошей не вистачало з’являлось окреме повідомлення про це. А тепер просто не рахуєтся комісія.

Звертаюсь до підтримки, але цього раху мені з підтримкою не пощастило. Не дивлячись на те що я скинув скріншот де видно повідомлення про те що комісія не розрахована через помилку дівчина Соломія каже мені що в мене не вистачає грошей. Роблю новий скріншот де пробую переказати лише 1 євро і отримую від застосунку те ж саме повідомлення. Нове питання чи в мене оновлений додаток (фейспалм)… На цьому в моє терпіння скінчилось.
Глобус
Відповідь банку
13 лютого 2025, 17:06
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час переказу коштів за кордон.
Щодо помилки розрахунку комісії, будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей про ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у службу підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber), і наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися з проблемою.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Harry13 11 лютого 2025, 15:48
Бан відмовив в кредитуванні через: «Вьі МУЖЧИНА!»
Дуже рекомендую оминати цей банк. Мало того що вимагають купу додаткових якихось незрозумілих документів, які самі можуть прекрасно отримати і подивитись, розглядають заявку хто зна скільки часу, дізнатися до розгляду заявки умови неможливо, так потім ще на гарачій лінії отримуєш ось таке пояснення. Дуже веселі клоуни, яки намагаються принизити своїх клієнтів.
Глобус
Відповідь банку
11 лютого 2025, 15:54
Вітаємо!

Перш за все хотіли би зазначати, що у Банку відсутні будь-які обмеження на кредитування чоловіків, що підтверджується кредитами, які в продовж остатнніх місяців видаються банком.

Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Blank97 10 лютого 2025, 20:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Ганни Ахматової, 3
Я являюсь клиентом банка уже пол года. Активно пользуюсь картами. Позавчера выяснилось что я не могу открыть новые карты и перевыпустить. В поддержке как попугаи твердили что банк не обязан передо мной отчитываться за что они меня заблокировали. Я пошла в отделение разбираться и в отделении менеджер сказала что меня заблокировал банк по причине того, что я давала пользоваться кому-то приложением банка. Глобус банк. Вы в своем уме??? подключайте внутреннее расследование. У вас что, нет айтишников??? проверяйте по айпи и имей что вход был с одного единственного устроства начиная с дня регистрации до сегодняшнего дня!!! Мне не надо на моем инн никаких блоков! Картами в магазинах расплачиваюсь я. Можете проверять по видео где угодно! Я требую разборки и сейчас буду писать в министерство финансов. Я не собираюсь мириться с обвинениями в том, чего не совершала!!! просьба предоставить доказательства того, что я давала кому-то в использование приложение банка! На почту вам тоже написала. Ответа не дождалась!
Глобус
Відповідь банку
11 лютого 2025, 9:38
Вітаємо!

Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.

Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки через чат-бот банку, який доступний в месенджерах Telegram, Viber – наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб допомогти у вирішенні ситуації.

BonyM 9 лютого 2025, 12:33
Я навіть не очикував, що так швидко та без додаткових зусиль перекажу евро на карту за кордоном жінці.
Полезный комментарий
Глобус Банк 10 лютого 2025, 9:04
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук!
Ми раді, що сервіс виправдав ваші очікування та допоміг швидко здійснити переказ.
Проблема вирішена
slex 6 лютого 2025, 11:11
З лютого 2025 року банк анонсував кешбек 3% за сплату комунальних платежів, проте зробив все можливе, щоб ніхто нічого не зміг сплатити через додаток. Шаблони платежів Yasno і Нафтогаза щезли з додатку, а власностворені шаблони Водоканалу або Теплоенерго не підлягають кешбеку взагалі. Три- чотири рази телефонував на гарячу лінію, намагався створити заявку, нічого конкретного не сказали, досі розбираються. Складається враження, що банком це зроблено навмисно.
Глобус
Відповідь банку
10 лютого 2025, 8:47
Вітаємо!

Дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг та отримання кешбеку.

Кешбек за категорією «Комунальні платежі» діє лише для оплат через застосунок у розділі «Комуналка» і не поширюється на платежі за реквізитами, про що додатково зазначено в описі даної категорії.

Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.

Три літри 1 лютого 2025, 10:20
Вночі десь після опівночі відправив переказ в інший банк. Переказ досі знаходиться в стані «в обробці».

В нормальних банках таких як Монобанк і навіть в небанках таких як Новапей перекази опрацьовуються протягом хвилин.
Глобус
Відповідь банку
3 лютого 2025, 12:58
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук.

Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась.

Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KostBreut 28 січня 2025, 20:37
Банк у цілому непоганий, користуюся час від часу. Інтернет-банкінг зручний, але неподобається те, що є затримки в роботі додатку в годину пік. Комісія за перекази могла б бути нижчою, особливо на великі суми.
Глобус
Відповідь банку
29 січня 2025, 11:12
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук, це цінно для нас та допомагає робити наш застосунок ще кращим. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком.

Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та запобігти цьому у майбутньому, прохання надати більше деталей та ваші контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

bonness 27 січня 2025, 14:27
Я як клієнт ПУМБ банку робив переказ на карту але випадково скопіював не потрібний номер карти, а номер карти іншої людини в Глобус банк, одразу позвонив в підтримку Глобус банк і попросив відмінити платіж. Вони замість цього блокують рахунок цієї людини і вже майже місяць ігнорують питання повернення. Ця людина, власник карти їм написала з проханням повернути кошти на мій рахунок, я писав те саме.
Глобус
Відповідь банку
27 січня 2025, 15:40
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.

Проблема вирішена
Андрій Бурлаченко 27 січня 2025, 1:16
Фахівець служби підтримки Вікторія не розблокувала гроші, в результаті довелося сплачувати мікрозайм із відсотками
Глобус
Відповідь банку
27 січня 2025, 8:53
Вітаємо, Андрій 👋🏻
Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
YuriySereda 17 січня 2025, 22:55
На прикінці минулого року отримав смс про припинення обслуговування банківського рахунку через необхідність завітати у відділення особисто, чи поспілкуватись з банком через мобільний додаток. З міркувань забезпечення безпеки як мого особисто, так і моїх близьких у період дії військового стану відвідування відділення особисто відкидаю, оскільки відділень банку у моєму місті нема, діють постійні тривоги, прильоти, у тому числі прильоти як саме у помешкання, так і на шляху руху в обласний центр. Зв’язок з банком через мобільний додаток є недосконалим, оскільки мобільний додаток, що забезпечує цю функцію потребує наявності швидкісного інтернету, особливо прокачанного засобу мобільного зв’язку з підтримкою технології 5G, відеокамерою кращою за 8 М, наявності пакету послуг інтернет провайдера зв’язку на швидкісний інтернет. Звісно, може десь в Києві, Львові чи іншому мирному обласному центрі це норма, але у нас зв’язок на постійному роумінгу між провайдерами Life, Vodafon, тобто той програмний засіб є цілком безкорисно річ. Разом з тим, маю діючі, актуальні та дуже свіжі реквізити системи BankID. Нажаль банку працівникам банку наведенні доводи не є аргументами. Дуже вразило хамське спілкування зі мною начальника відділення та економіста відділення куди 10 років тому приніс свої кошти та відкрив депозит. Щось схоже на те, у нас теж війна не минула, але ми не боїмося. Тим часом, державна компанія Нафтогаз прислала попередження про борги за газ, і саме цікаве — пеня!, та розрахунок можливих судових збитків. Дуже потужна, та дієва схема розводу вкладників у часи нескінечного воєнного стану.
Глобус
Відповідь банку
20 січня 2025, 11:09
Вітаємо, Юрій 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

Полезный комментарий
YuriySereda 29 січня 2025, 18:30
Питания щодо реєстраціі в мобільному додатку вирішено фахівцем банку досить оперативно. У цілому рекомендую цей банк.

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 48
USD 41.3 42.1
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 48
USD 41.3 42.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Глобус Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.