×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Глобус Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.85 | 44.5 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Всі курси банку |
Утримують кошти
Коментарі (4)
Заблокували карту і утримують 17 т.грн , 3 тижні !
Коментарі (1)
присволи мои доллары
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та квитанцію, що підтверджує операцію на електронну пошту info@globusbank.com.ua
Також Ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber.
Дякуємо за відгук!
Коментарі (1)
Не вдається зробити переказ у валюті
Рекомендуємо повторити спробу здійснення переказу коштів на закордонну картку.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Дякуємо за відгук!
Коментарі (4)
Національне кидалово
Десь у вересні до нац.кешбеку приєднався і Глобус. Але зараз вже 23 листопада, а в застосунку досі відсутня можливість скористатися грошима отриманими на картку національного кешбеку:
— оплатити комуналку — карта відсутня в переліку джерел платежу
— поповнити мобільний — карта відсутня в переліку джерел платежу
— відправити гроші «на ЗСУ» через благочінний внесок — карта відсутня в переліку джерел платежу
Так, користуючись сторонніми сервісами, наприклад через сайт мобільного оператора можна використати ці гроші хоч на поповнення мобільного. Але це мабуть і все.
Нагадую: пройшло майже 3 місяці. Ну хай два, якщо рахувати від новини на сайті Глобуса.
Ви можете витратити кешбек, оплачуючи карткою онлайн або прив'язавши картку до ApplePay чи Google Pay для оплати телефоном. Коштами можна скористатися на сервісах (сайтах) або у POS-терміналах торгових точок з використанням картки.
Оплати здійснюються лише в торгових точках з дозволеними MCC-кодами (код категорії продавця), які регламентуються Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2024 № 952 «Про затвердження Порядку реалізації експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні».
Дякуємо за відгук!
Коментарі (7)
Не можу повернути помилково відправлені кошти!
1. Звертаюсь на гарячу лінію, кажуть, пиши на емеіл. Ок. Завантажила виписку, написала. Відповідь надходить:" Інформуємо, що Ви здійснили переказ коштів за допомогою сервісу
MasterCard MoneySend. З нашого боку кошти успішно перераховано на картку
іншого Банку. Для уточнення детальної інформації стосовно статусу
платежу та повернення коштів Вам необхідно звернутися в підтримку
банку-отримувача…
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан? По-друге, я звернулась до ПУМБ, навіть спроби не було зарахувати ці кошти, до Пумбу вони не надходили.Якщоб надійшли, ПУМБ би повернув їх туди, звідки прийшли.
Підтримка банку Глобус каже: Рекомендуємо звернутися в підтримку даного сервісу MasterCard MoneySend для отримання квитанції по платежу.
Куди звертатися? Я не розумію! Де знайти контакти (офіційні) цієї платіжної системи і що потрібно їм надати? Адже квитанцію в вашому Глобус застосунку я завантажити не можу!!! Ви мені сказали, проси квитанцію у платіжної системи MoneySend. Я просто в розпачі…Де шукати майже 4 тис гривень? Де вони??? Куди вони надійшли??? Чому Моно банк відразу вирішив це питання, а Вам пофіг!!! Де шукати ці кошти???
Коментарі (9)
Блокування картки
Коментарі (4)
Заблокували і утримують кошти
Коментарі (5)
Заблокували карту з коштами , утримують кошти
Коментарі (2)
Не повністю нараховують кешбек на вибрану категорію
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Рекомендуємо звертатись в нашу службу турботи і наші спеціалісти завжди спробують допомогти в вирішенні різноманітних питань.
Щодо нарахування кешбеку, будь-ласка перевірте нарахування в мобільному застосунку.
Дякуємо за відгук!
Написати коментар
На уступки не йдуть
Коментарі (2)
Глобус плюс самый плохой банк
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Коментарі (1)
Не відкривають рахунок по причині того, що я свій номер перенесла на іншого оператора
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.
Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.
Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.
Коментарі (1)
Глюк
Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написати коментар
спамлять!
Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написати коментар
Безпідставно блокують кредитний ліміт на кілька годин
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Написати коментар
3 місяці заблоковані рахунки
Ніколи не було великих оборотів і надходжень, адже в основному користувався кредитним лімітом.
4 травня продав криптовалюту на суму 13000 грн, і на наступний день рахунки було заблоковано.
На пошті відповіли що прийшов запит з кіберполіції на цю операцію, і розблоковання неможливе.
Я почекав 30 днів, сам звернувся до поліції — мені сказали що на рахунок мене не має ніяких заяв чи проваджень.
Знову написав лист на електронну пошту в липні, перечисливши які закони порушує банк.
Відповіли те саме — що надійшов запит від кіберполіції, щоб у 10-денний термін надати банку лист з поясненням щодо підстав проведення операції з зарахування переказу коштів, надати підтверджуючі документи щодо місця роботи та офіційних джерел доходів (довідки з ПФУ, місця роботи), інші документи на підтвердження фінансового стану та джерел доходів.
Написав пояснення до переказу, скинув скріншот угоди, квитанцію до платежу, додав довідку ОК-7.
Чекав відповідь більше 2ох тижнів, але так і не дочекався.
Вчора знову написав на пошту, отримав таку відповідь: «На жаль, надані Вами пояснення не дають достатніх підстав Банку розблокувати карти. Також інформуємо Вас про те, що у Вас є можливість закрити карткові рахунки, особисто відвідавши будь-яке відділення нашого Банку та написавши відповідну заяву, при собі необхідно мати оригінали Ваших документів (паспорт та ідентифікаційний номер)».
Але я не хочу закривати рахунки, бо хочу надалі користуватися банком. Прошу представників банку ще раз ознайомитися з наданими поясненнями і документами, і розблокувати рахунки.
Дякуємо за Ваше звернення та повторно Вам повідомляємо, що блокування Вашої карти відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги».
Якщо у вас є нові документи та пояснення щодо фінансової суті операцій, які Ви проводили по картці, просимо їх надати до банку для розгляду.
Наразі рішення банку про закриття Вашого рахунку є чинним та ми очікуємо на Ваше звернення для завершення даного процесу.
Написати коментар
Проблеми з переказом.
Коментарі (1)
Гарний клієнтський сервіс.
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Коментарі (2)
Не можу прийти у відділення Глобуса
Просять мене піти у відділення для ідентифікації.
Я за кордоном, точно не піду у відділення.
Допоможіть будь ласка роблокувати рахунок. Або закрити повністю мій рахунок онлайн й вивести свої кошти.
Треба було попереджети, що мій рахунок не активний. Поповнити можу — користуватися ні.
Дякуємо за відгук.
Інформуємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Звертаємо увагу, що при розрахунку ліміту враховуються видаткові операції по всім рахункам в т.ч. по рахункам у іноземній валюті та до розрахунку включаються як внутрішньобанківські видаткові операції (наприклад: обмін валют з одного рахунку на інший), так й операції пов'язані з розрахунками чи перерахуванням коштів на інші банки.
Також повідомляємо, що ми вже завершуємо тестування процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми Вас додатково повідомимо.
Коментарі (5)