Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Глобус Банку: Харків, пр-т Гагаріна, 1

Адреса:
Харків, пр-т Гагаріна, 1
Телефон:
+38 (057) 728-54-52
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
18 липня 2024, 17:50
15 липня 2024 року, необачно за рекламою на сайті Мінфін звернувся до нібито відділення Глобус банку у місті Харкові. Запитав чи можна розмістити депозит на 100 000 або більше? Відчинили широко двері, незважаючи на повітряну тривогу, за півгодини оформили депозит, заволодівши готівковими коштами і проводили з чомусь саркастичними усмышками до виходу під керуванням цим процесом з боку жінки, на яку як на старшу вказували усі присутні спільники — прізвище «Карпенко».
Наступного дня приїхав знов о 14-й (нібито кінець їх обідньої перерви), щоб відповідно до заяви-договору доповнити депозит готівкою, яку зумів отримати наступного дня, тобто 16го. Але, починаючи з 14ї і до «кінця робочого дня» — 18 години у це приміщення мене вже не допускали, мотивуючи повітряною тривогою.

Наступного дня 17-го липня ситуація повторилася один в один. Але виникла одна несподівана відмінність. Жінка «Карпенко», яка до цього моменту самоідентифікувала себе, як керівник цього відділення (відколи я спілкувався з нею з 15 липня) — тепер 17 липня заявила, що я не є клієнтом банку (!) і тому сюди вона мене не пустить (!), а на моє здивоване заперечення, що в мене є договір «вами підписаний!» відповіла: «Я договір з вами не підписувала». Все. Занавіс.
Через те, що в мене не було договору одразу на руках і я не міг перевірити ці цілком несподівані слова — я вимушений був уїхати за місцем, де знаходився договір, і передивитись його, щоб зрозуміти правду.
Пізніше того дня 17го я упевнився в тому, що дійсно «Карпенко» його не підписувала, хоча на сайті банку відображається саме таке, причому єдине прізвище керівника у Харкові. А у заяві-договорі дійсно виявився підпис іншої людини (чоловіка) без позначення посади. Це прізвище мені нічого не говорить, знайти згадку про нього на сайті банку не зміг. Печатка нагадує дитячі штампік, який можна купити в дитячих іграшках-штампіках для начальних класів та дитсадків.

18го знову приїхав о 14:00, вже зателефонувавши завчасно до поліції та на гарячу лінію цього банку, і попередив оператора лінії про те, що коїться і про те, що я викликав поліцію за ознаками і підозрою на шахрайське заволодіння моїми готівковими грошами 15 липня від виглядом відкриття депозиту у приміщенні під вивіскою «Глобус банк». Поліція за 20 хвилин приїхала, заява на притягнення шахраїв до відповідальності прийнята, пояснення надані. Чекаю на подальше розслідування та кримінальне провадження.
Бережіться цього банку і реклами навіть на Minfin, що дуже прикро.

P. S. Складається підставне враження що спільники у «Карпенко» таки є у центральному офісі цього банку, тому що при спробі зареєструватися у додатку, і перевірити депозит через їх офіціальний додаток «Глобус плюс» — це виявилось для мене неможливим, в нього увійти не можу, а гаряча лінія банку на питання про причину, чому неможливо користуватися додатком, або чи є він платний — не відповіли, а додаток нібито безоплатний.

Наразі бережіться.
Коментарі (7)
Ответ банка
Глобус
18 липня 2024, 18:07
Доброго дня!

Просимо у будь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію аби перевірити Вашу інформацію.

Дякуємо.
Відповідь адміністратора
Мінфін
22 липня 2024, 12:05
Дякуємо вам що ви скористались програмою «Бонус до депозиту». Банк підтвердив що на ваше ім'я був розміщений в липні депозитний вклад. Для отримання бонусу просимо заповнити форму підтвердження https://minfin.com.ua/ua/deposits/bonus/confirm/ та внести повний перелік всіх необхідних данних. Виплата акційної винагороди відбувається протягом 32 календарних днів від дати заповнення вами форми підтвердження депозитного договору та перевірки нами даних.
4
25 грудня 2023, 13:39
Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь.

Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.

В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.

А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.

Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.

Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.

До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
Коментарі (2)
5
6 жовтня 2023, 13:21
Вкладчиком являюсь не первый год. Персонал вежливый и грамотный. С этим банком хочется сотрудничать. Пусть у вас всё будет ХОРОШО.
Написати коментар
1
11 травня 2023, 1:12
Звернувся до контакт центру банку Глобус с проханням надати виписки по рахунках на електронну адресу. Пояснив, що найближче відділення знаходиться на відстані 150 км. Але банк запропонував лише єдиний варіант звернутися до відділення. Тобто, щоб отримати один папірець необхідно подолати відстань 150 Км в одну сторону і витратити на це цілий день. Інші банки без питань надали відповідні виписки на електронну адресу. Таким чином, банк не є клієнтоорієнтований, технологічним та примушує клієнтів щоб отримати папірець витрачати час. Не рекомендую банк Глобус.
Написати коментар
Ответ банка
Глобус
11 травня 2023, 9:27
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Надання виписок по рахункам клієнтів вимагає від Банка контролювати хто саме її отримає, оскільки дана інформація містить персональні та фінансові дані клієнтів.
Саме тому надання таких виписок здійснюється без жодних обмежень у мобільному застосунку Банку та системі інтернет-банкінгу для фізичних осіб, де клієнт вже попередньо ідентифікований.
В інших випадках, надання виписки можливо лише на ті електронні адреси, які клієнт особисто вказав при оформленні відповідних рахунків. Якщо ж в Банку відсутня інформація про електронну адресу клієнта та дозвіл клієнта відправляти туди виписки, клієнту необхідно звернутись один раз до найближчого відділення та надати відповідну інформацію, що в подальшому дозволить Банку оперативно відправляти запитувану інформацію на електронну пошту клієнта.
Нам шкода, що дана ситуація справила негативне враження від обслуговування у Банку. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
1
1 травня 2023, 12:22
Сьогодні вранці при виборі умов кешбеку на категорію Продукти значилося 4 відсотки за власні кошти, а вже за кілька годин банк на власний розсуд встановив 3 відсотки. Тобто змінюють умови як заманеться. Такі дії викликають недовіру до банківської установи. Геть не задоволений!
Коментарі (1)
Ответ банка
Глобус
1 травня 2023, 14:30
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що дійсно трапилась технічна помилка у відображенні відсотку кешбеку на травень місяць у категорії «Продукти» при розрахунку власними коштами. Дана помилка була швидко усунута Банком та наразі відсоток кешбеку відображається коректно.

Нам шкода, що дана технічна помилка викликала недовіру до Банку. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
3
8 березня 2023, 13:31
Поехал купить жене что-в честь праздника, а карта заблокирована.То, что удивился, это мало сказать.На гарячей линии сказали, что вам нужно пройти верификацию.В конце янаваря, сам, по собственной инициативе, был в Харькове, заехал в банк и сказал, что мне нужно это сделать.Мне ответили, что это вообще не нужно, у вас и так все в порядке.Не имею возможности подъехать в отделение сейчас, да их и нет здесь.Попросил верифицировать меня дистанционно.Горячая линия ответила, что попробует решить вопрос, отделение в Ха, сказали, что без личнного присутствия никак, чат бот, так просто начали издеваться, отвечать шаблонами и издевательством.Ощущения после всех общений-ты нихто.В чат боте также написал оператор-если тебе не нравятся правила, вообще с нами дела не имей, ну понятно, больше иметь не буду…
Написати коментар
1
28 грудня 2021, 17:38
Брал кредит на машину. На протяжении всего времени оформления и закрытия меня за человека не считали. На мои вопросы отвечали: «Не нравятся условия — не подписывай». Всё время ко мне обращались на ты, хотя разрешения я не давал. Расплатиться в касе картой другого банка нельзя, только наличкой. Получить справку онлайн нельзя, только ехать в отделение. Если вам дороги ваши нервы — обходите банк стороной. Если есть желание повыяснять отношения — то вам именно сюда. Ради справедливости — условия кредитования достаточно неплохие.
Написати коментар
Ответ банка
Глобус
29 грудня 2021, 16:00
Доброго дня!

Дякуємо, що позитивно оцінили наші умови кредитування. Нам шкода, що Вам довелось зіштовхнутись з певними незручностями. Через перехід на новий процесинг, ми справді тимчасово не можемо приймати в касі платежі з карток інших банків. Банк докладає максимум зусиль, щоб виправити цю ситуацію.
2
31 серпня 2021, 17:47
Я давно являюсь клиентом банка Глобус, лет 10. Он маленький и своих банкоматов не имеет (в Харькове их нет) Раньше были партнерские банкоматы, с депозитной карты процент не взымали. Но как оказалось теперь партнеров нет и взымается комиссия 20грн +2%(без комиссии только в кассе банка-одно отделение в городе).Ну, а клиентов можно не предупреждать, зачем, пускай платят. Мораль: думайте стоит ли связываться с таким мелким и мелочным банком. Договор № 175204
Написати коментар
1
11 березня 2021, 20:48
Не рекомендую пользоваться услугами банка. Это то самое место, где вы почувствуете себя не комфортно. Очень заметно хамство при первом общении. В частичном случае, при подаче документов на ипотеку в городе Харьков с застройщиком ЖС-1, нужно оплатить информационные услуги — будьте осторожны, в случае отказа вы потеряете около 750 грн. Хочу заметить в другом банке одобрена ипотека на 40к $, но в случае плохой улыбки менеджеру глобус банка, вы не получите ипотеку даже на 5к $. При этом потеряете и время, и деньги.
Написати коментар
2
6 листопада 2018, 16:27
01.11.18 зашел в №10 отделение (Харьков) снять в кассе с карточки наличность — без паспорта не дали, кассирша «добрая душа» говорит: можете в банкомате «приватбанка» снять без комиссии, только баланс не смотрите. здорово! подумал я, ходить всё время в отделение не удобно. действительно, банкомат пишет комиссия 0%, приходит смс с банка — цифры правильные… казалось бы, ура… но нет! на следующий день пропадают 15 грн. — в интернетбанкинге таких цифр нет! пишу письмо: «что за дела?» — 3 дня, состояние — «не прочитано». ладно, проверю ещё раз, что мне 1,15% жалко (на самом деле — да, жалко)) снимаю 50грн. — всё так же, банкомат — ком.0% смс — правильная, на следующий день — 2.50… да, комиссия есть, аШ до 5%)) сходил в отделение, говорят «всё верно», а что кассирша? ошиблась — бывает…
Написати коментар
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Глобус Банку за адресою Харків, пр-т Гагаріна, 1. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Глобус Банку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Глобус Банку розташованому за адресою  Харків, пр-т Гагаріна, 1- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.