Онлайн-депозит — вигідно, зручно! Але не в АТ «БАНК ФОРВАРД»,
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
А что на самом деле? Читаем Умови ДБО:
УМОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АТ «БАНК ФОРВАРД»
Ці Умови ДБО АТ «БАНК ФОРВАРД» є невід'ємною частиною Умов банківського обслуговування. 1. 2.16. Банк має право в односторонньому порядку вносити зміни до Умов і Тарифів.
2. Клієнтові необхідно самостійно відстежувати зміни в Договорі (у тому числізміни в Умовах і Тарифах).
3. 2.17. Банк повідомляє Клієнта про будь-які зміни Умов і Тарифів будь-яким з наступних способів (за вибором Банку):
2.17.1. шляхом розміщення друкованих екземплярів нових редакцій Умов і Тарифів на інформаційних стендах по місцю знаходження Банку і його підрозділів;
Из текста следует:
1. Не подпишешь — не будешь обслуживаться.
2. Подписал — будь готов к любым неожиданностям.
Я читал, подписал, разместил Онлайн-депозит, и что из этого вышло.
Уже несколько лет я в свободном плавании. Меняются страны, города, провайдеры, мобильные операторы, банки. Для пополнения запасов необходим надежный интернет-банкинг. Определился на связке: ноутбук+ киевстар (в роуминге)+ украинский банк. Это Приватбанк, Форвард Банк, Конкорд, Таскомбанк. Случались сбои, блокировка входа, но со всеми банками проблема решалась дистанционно. Исключение — Форвард Банк.
В августе 2020 открыл в отделении счет, зарегистрировался в Forward Online, открыл Онлайн-депозит (с пополнением) и внес его с карты Приватбанка, не выходя из отделения. Отъехал на 2000 км. от отделения и решил пополнить депозит.
Написал в банк, письмо 1: Sent: Monday, December 21, 2020 11:05 AM Доброго дня! Дайте, будь ласка, реквізити для поповнення депозиту он-лайн.
Ответ: 22 дек. 2020 г., 09:13
Повідомляємо, по електронній пошті приватна інформація не надається, так як вона є конфіденційною і може бути надана тільки Клієнту після проходження процедури ідентифікації.
З-за кордону по телефону: + 380−44 390−95−95 або за допомогою Skype.
З повагою, Оксана Бабій. Фахівець відділу клієнтської підтримки Forward Bank.
Выполнил рекомендации специалиста по всем каналам связи предложенным на сайте банка.
Результат — блокировка счета при первой попытке вводе пароля. Никакой идентификации от меня не требовали.
Написал в банк, письмо 2: дата: 22 янв. 2021 г., 17:48
«Я випробува всі зазначені канали зв«язку. Мені пропонують лише прийти у відділення.
Потреби їхати до України зараз не маю. Прошу знайти можливість відновити доступ до інтернет-банкінгу дистанційно. Я хочу поповнити та продовжити депозит.»
Ответ 2: дата: 25 янв. 2021 г., 16:53
Шановний, Вас вітає Forward Bank!
Інформуємо, для розблокування Особистого кабінету Вам необхідно звернутися до відділення Банку з паспортом та ІПН для написання відповідної заяви.
Відключити\підключити автопролонгацію за вкладом можливо, залишивши відповідний запит в чат-боті Телеграм. Також, вклади, умовами яких допускається внесення додаткових внесків, вкладник може поповнити безготівковим переказом з будь-якого іншого банку України, в тому числі, використовуючи їх Інтернет-банкінги.
З повагою, Леся В’язьмінова, Фахівець відділу клієнтської підтримки Forward Bank.
Итог:
1. Я запросил реквизиты для пополнения депозита переводом из другого банка —
Совет специалиста 1: — «зайди в Інтернет — банкинг, иначе не возможно.»
2. При первой попытке входа — блокировка.
Совет специалиста 2: — подай письменное заявление в отделении или сделай перевод из другого банка.
3. Чат-бот Телеграм в режиме Відключити\підключити автопролонгацію НЕ работает.
4. Функция на сайте «Зворотній дзвінок» НЕ раблотает. СМС с кодом подтверждения банк НЕ отправляет. Контрольный звонок на финансовый номер клиента НЕ делает. Похоже на режим жесткой экономии.
Эпилог.
«Forward Online — 24/7 доступ до Ваших банківських сервісів (денег) —
если повезет! Когда-нибудь! Может быть!
ЗЫ: Разместил 22 января 2021, 17:54 в разделе «Вопросы банку». Ответа нет