×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Не вірте Фідобанку
Ніякої допомоги від цього банку не чекайте, не вірте словам, все пишіть письмово і причому заяви реєструйте в 2-х примірниках.
Не майте справи з цим банком: обмануть, зроблять Вас винними, і не в чому не допоможуть.
Написати коментар
Хороший банк!!!!
Так держать…
Написати коментар
На долго блокируют возвращенные вредства
Процедура блокування (так званий «холд») коштів у разі неуспішної транзакції регулюється Законодавством України та період блокування становить 30 днів з моменту ініціювання транзакції.
Вся процедура розроблена з урахуванням норм безпеки коштів власника рахунку/ держателя картки. Для гарантування безпеки коштів клієнтів, уникнення ситуації, коли за однією і тією ж транзакцією можуть здійснюватися подвійні списання.
Для того, аби достроково зняти «холд» з коштів, необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву. Оскільки у процесі здійснення операції бере участь не лише банк, але і торговець, процесинговий центр і платіжна система, то банк не може самостійно приймати рішення про зняття «холду» до з’ясування деталей неуспішною транзакції з усіма залученими у процес учасниками.
У будь-якому разі – гарантуємо вам, що ваші кошти будуть знову у повному обсязі доступні через 30 днів з моменту неуспішної транзакції.
Перепрошуємо за незручності! Сподіваємося, на розуміння.
Написати коментар
Валютный кредит
Коментарі (1)
Невозможно платить долларовый кредит
Банк не бажає, аби у вкладників виникала заборгованість, тому йде на поступки.
Будь ласка, завітайте до відділення, поспілкуйтеся зі своїм менеджером, ознайомтеся з документами на ковертацію заборгованості, і ви переконаєтесь, що немає ніякого підтексту, окрім полегшити кредитне навантеження на клієнта, яке, на жаль, виникло через зміну курсу.
Якщо будуть додаткові питання — пишіть, будь ласка, чи телефонуйте за номером 0 800 30 7676 до Контакт-центру. Дякуємо!
Написати коментар
Затягивание выплаты вкладов Промэкономбанка
З повагою, Фідобанк
Написати коментар
Пенсионная карта
2. Хочу переоформить на Фидо. Есть ли мгновенные карточки? За какое время, где в Харькове можно получить? Может, есть возможность переоформить старый счет?
Дякуємо за ваше звернення.
Ви можете оформити миттєву картку, є можливість переведення рахунку – втім, детально проконсультувати по вашому питання вас зможуть у відділенні. Крім того, у банку є спеціальні препозиції по пенсійних картках: додатково вони передбачають нарахування відсотків на залишок на рахунку. Тобто окрім отримання пенсії, картка слугує також інструментом для заощаджень.
У місті Харкові працюють наступні відділення Фідобанку (додаємо контактні телефони): пр-т. Перемоги, 50 ((057)766-34-82), вул. Єлізарова, 5 ((057)766-34-71), пр-т. Орджонікідзе, 19 ((057)766-34-62), вул. Енгельса, 25 ((057)734-94-01), пр-т. Московський, 275 ((057)293-50-33), вул. Римарська, 32 ((057) 703 94 50), пр-т Гагаріна, 41/2 ((057)703-94-56), вул. Кооперативна,13/2 ((057)784-05-60), пр-т. Маршала Жукова, 3 ((057)713-42-84).
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся.
Написати коментар
Дополнение к предыдущему отзыву
Перш за все приносимо свої вибачення за подібну ситуацію. Запевняємо вас, що вона не залишиться без уваги і будуть вжиті всі необхідні заходи для того, аби більше вона не повторювалася. Також хочемо подякувати за ваш відгук — завдяки йому ми знайшли «слебке місце» та вже працюємо над тим, аби покращити свій сервіс у цьому напрямку.
Повідомляємо вам, що вашою справою вже займаються експерти з центрального офісу Фідобанку, і невдовзі ви отримаєте детальний опис вимог до довіреності, яка необхідна для проведення операції з валютним кредитом. І, сподіваємося, що зовсім скоро ваше питання вирішиться. Ми зі своєї сторони докладемо максимум зусиль та сприяння, аби це сталося.
Ще раз дякуємо!
Написати коментар
Некомпетентные сотрудники
Відповідь банку надана до коментаря вище.
Написати коментар
Карта мастер кард
Хочю сказать спасибо за такой продукт.
Открыт Зарплатный проект в ФИДОБАНК.
МастерКард стандарт снятие наличности без % в любом банкомате Украины.
Пришлось выводить деньги с карты другово банка на ету карту.
Чюдо свершылось ни % за зачисление етих средств ни % за снятие не было.
Респект.
Хочемо також зауважити, що ви маєте можливість користуватися фінансовою платформою банку Фідомаркет та фінансовим мобільним додатком FIDO Wallet, з якими ви також без комісії можете поповнювати мобільний зв`язок, оплачувати інтернет та комунальні послуги. Зокрема, дані системи дистанційного управління коштами забезпечують також безкомісійні перекази між власними рахунками та інші вигідні сервіси. Будь ласка, користуйтеся.
У разі необхідності з питань роботи з Фідомаркетом та FIDO Wallet вас може проконсультувати у Контакт-центрі банку за номером 0 800 30 76 76.
Написати коментар
Непрозрачная политика, неуважение к клиентам
Отдельное «спасибо» за политику банка в отношении жертв АТО. Она порадовала.Черствость и цинизм — даже не смотря на прямой указ Президента о чрезвычайных мерах в отношении клиентов из пострадавших территорий. Радует что лично у меня получилось решить проблему относительно малыми расходами.
Из всех банков, с которыми приходилось работать, Фидобанк оставил после себя самое плохое впечатление.
Закрываю сотрудничество с банком и всему своему окружению буду советовать с вами не связываться.
Нам дуже шкода, що вам довелося отримати негативний досвід обслуговування у нашій установі. Сподіваємося, що це був лише людський фактор. Ми вдячні за ваш відгук, адже це допомагає нам розуміти, що нам є куди рости та вдосконалюватися та вказує на наші слабкі місця. Велике прохання до вас написати нам на info@fidobank.ua з описанням ситуації, яка у вас виникла, вказанням ПІБ та відділення, в якому ви обслуговувалися. Ми би хотіли використовувати конструктивні відгуки наших клієнтів для плануванння роботи по покращенню сервісу. Будемо вдячні за ваш лист. З повагою, Фідобанк
Коментарі (3)
Вкрали гроші з карточки
Написати коментар
Дуже погане обслуговування.
Коментарі (3)
віддайте депозит Фідобанк обманює людей
22 серпня 2014 року уповноваженою особою Фонду на тимчасову адміністрацію в ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРОМЕКОНОМБАНК» (далі — ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК») було підписано з ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ФІДОБАНК» (далі — ПУАТ «ФІДОБАНК») договір про передачу активів та зобов’язань ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК».
Відповідно до вказаного договору ПУАТ «ФІДОБАНК» набуває усіх прав та обов’язків боржника перед вкладниками ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК» щодо повернення грошових коштів вкладників, залучених ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК», і сплати відсотків за договорами банківського рахунку/вкладу (у тому числі за іменними ощадними сертифікатами), укладеними ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК» у межах 200 тисяч гривень.
Виплати проводяться, і інформацію про їх обсяги на щомісячній основі публікує на своєму сайті Фонд гарантування вкладів, який пильно стежить за процедурою виплати. Якщо у вас виникли труднощі чи ви маєте зауваження до процесу — прохання написати на info@fidobank.ua з деталями (ПІБ, відділення, до якого зверталися) та вказати в темі листа «для прес-служби банку». Ми розберемося в ситуації та допоможемо у її вирішенні. Дякуємо наперед за ваш лист!
Написати коментар
кадры-решают все
Написати коментар
Благодарность сотрудникам
Коментарі (1)
Ложная информация
Коментарі (2)
Благодарим работников Артемовского отделения ФИДОБАНКа
Большая просьба к дирекции ФИДОБАНКа: учитывая удобство и доступность большому количеству вкладчиков нашего региона к Артемовскому отделению, максимально увеличить там количество сотрудников. А к вкладчикам обращаюсь приезжать в любые отделения банка с позитивным настроем для совместных решений наших проблем.
Большое Вам СПАСИБО!!!
Ми докладаємо максимальних зусиль до вдосконалення обслуговування клієнтів неплатоспроможного банку, тому дуже вдячні за ваші відгуки — як позитивні, так і конструктивну критику.
Коментарі (2)
Ужасное качество обслуживания
Сегодня в очередной раз погашала платеж по кредиту в отделении по адресу г. Киев ул. Саксаганского,120. В ожидании своей очереди на оплату провела 57 мин.! (час обеда). Передо мной в кассе обслужилось 4 человека! Задала вопрос начальнику отделения Заяц Ольге Владимировне о скорости обслуживания кассы, мне в грубой форме ответили, что у них одна касса и ничем мне помочь не может. При этом, при мне разговаривала с кем-то по телефону на предмет снятия лимита по карте по чел-ку находившемся в кассе.
Попросила книгу жалоб, мне в такой же грубой форме ответили, что у них таковой не имеется. На просьбу распечатать заявление для отображения жалобы в письменной форме, также ответили отказом. Единственное дали чистый лист А4 и предложили написать свои пожелания на имя нач. отделения.
О соблюдении делового дресскода в этом отделении также не слышали так как и о этикете. Особенно поразила выгоревшая блондинка в босоножках на огромной шпильке, прозрачной блузе и полосатой мини юбке.
Информация на сайте не соответствует расписанию в отделении. Час обеда в кассе (при том, что она одна) с 12.00 до 13.00 вообще не указан.
После такого обслуживания уверена, что больше никакими услугами этого банка ни за какие деньги пользоваться не буду. Так как ситуация с ожиданиями в очередях и невежливым персоналом повторяется систематически. Пожаловаться на обслуживание некуда (не захотелось писать на чистом листе начальнику, который перед этим тебе нахамил).
Ми високо цінуємо такі детальні конструктивні заувження до обслуговування у нашому банку. Ми взяли до уваги ваші зауваження та проведемо роботу по підвищенню якості обслуговування у даному відділенні.
Також хочемо звернувати вашу увагу на те, що наразі одним із найважливіших напрямків нашої рооботи є удосконалення сервісу, тому ми дуже вдячні за вашу думку, яка допомагає нам визначити наші слабкі сторони.
Сподіваємося, у нас буде шанс показати вам зовсім інший рівень обслуговування та виправдати ваші очікування у майбутньому.
Коментарі (3)
ФИДОБАНК просто разводит людей
В фидобанк пришла 28.08.2014 — прошла идентификацию, сказали-Вам после первого сентября придет смс, когда можно забрать деньги. Прождала до 9 сентября-и пошла в отделение. Говорят-сейчас мы заключим с Вами договор-заключили «Щаслива сімка» — в договоре четко прописано-с момента заключения договора депозит на 7 дней. Захожу в фидомаркет спустя два дня-пишут, что у меня на счету 0. Кому писать, звонить-не знаю. Не банк-сброд какой то. Бред какой то несут, что программа не отображает Ваших денег, если вклад в Промєкономе закончился до 22.08.2014г. )мне то какая разница???), когда деньги вернут-тоже никто не знает. Пишут, что идентифиткацию полную проводят. Извините меня, больше двух недель проводить идентификацию??? Они там вообще офонарели что ли??? На Красноармейской на прошлой неделе вернули деньги пару вкладчикам-которые пришли и устроили там митинг. А остальным-не нужно???
Если они взяли на себя обязательства Промэконома-какого они их не исполняют???
Наши деньги и в Промэкономе могли также мертвым грузом лежать, как в фидо…
Вообщем ужасный банк!!! Никому его б не посоветовала.
Коментарі (2)