Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
без оцінки
TERAINKOGNITO 4 січня 2015, 13:26
В мене склалась ситуація, коли по карточці Фідобанку при знятті коштів в банкоматі фактично кошти не було видано в сумі 1100,00 грн. Через 51 день (після подачі скарги до НБУ) розгляду моєї заяви на спірну транзакцію мені в Фідобанку стерджують, що я ці кошти перерахувала на благодійність сама. Порушують всі чинні нормативно -правові акти.
Ніякої допомоги від цього банку не чекайте, не вірте словам, все пишіть письмово і причому заяви реєструйте в 2-х примірниках.
Не майте справи з цим банком: обмануть, зроблять Вас винними, і не в чому не допоможуть.
без оцінки
ksysharomashka 29 грудня 2014, 21:32
Довольна работой Фидобанка, я клиент банка больше года неподводил ни разу… Буду и дальше с ним сотрудничать!!!
Так держать…
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 13 січня 2015, 17:30
Дякуємо за ваш відгук! Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу, аналізуємо відгуки та пропозиції, тому сподіваємося і надалі демонтрувати лише найвищий рівень обслуговування.
vinn 24 грудня 2014, 13:53
Если не дай бог при совершении платежа получатель отклонит его, ваши средства рискуют на 30 дней быть заблокированы и вы не сможете ими пользоваться. За этот срок они успеют сильно обесцениться. В то время, как в других банках этот вопрос легко решается предоставлением скана письма по электронной почте об отказе от платежа от сервиса, через который осуществлялся платеж, вы изведетесь доказывать отказ ФИДО-банку.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 26 грудня 2014, 12:14
Доброго дня, шановний клієнте!

Процедура блокування (так званий «холд») коштів у разі неуспішної транзакції регулюється Законодавством України та період блокування становить 30 днів з моменту ініціювання транзакції.

Вся процедура розроблена з урахуванням норм безпеки коштів власника рахунку/ держателя картки. Для гарантування безпеки коштів клієнтів, уникнення ситуації, коли за однією і тією ж транзакцією можуть здійснюватися подвійні списання.

Для того, аби достроково зняти «холд» з коштів, необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву. Оскільки у процесі здійснення операції бере участь не лише банк, але і торговець, процесинговий центр і платіжна система, то банк не може самостійно приймати рішення про зняття «холду» до з’ясування деталей неуспішною транзакції з усіма залученими у процес учасниками.

У будь-якому разі – гарантуємо вам, що ваші кошти будуть знову у повному обсязі доступні через 30 днів з моменту неуспішної транзакції.

Перепрошуємо за незручності! Сподіваємося, на розуміння.
без оцінки
any7783 16 грудня 2014, 10:07
Стало известно, в том числе и из нижнего поста, что Фидобанк предлагает конвертировать валютные кредиты в гривну. При обращении в отделение Фидобанка, сотрудник Фидобанка пояснил, что якобы такой программы нет, а потом упомянул, что это касается только должников. Получается, чтобы получить возможность платить по нормальному курсу, надлежащий заемщик (есть даже соответствующие сертификаты благодарности от Банка) должен стать ненадлежащим и специально просрочить свои платежи. Или все же есть какая-то программа и для надлежащих заемщиков, поскольку по нынешнему курсу (кредит брался по 4,5 грн.) платить просто уже нет возможности, хотя просрочки еще пока нет. Куда можно обратиться с такой проблемой? (На телефоне гарячей линии не дают такой информации)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adan66 12 грудня 2014, 21:25
В данный момент у меня долларовый кредит. Фидобанк ну невозможно просто с таким курсом платить. Банк предложил перевестись по курсу 8 грв. Мне стало это подозрительно, после слов консультанта что это в банке такая акция. Ну какая может быть акция в банке, это ведь не супермаркет какой то!!! Подскажите в чем подвох «акции»???
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 15 грудня 2014, 16:35
Доброго дня! У банку діє програма по переведенню заборгованості валютних позичальників у гривню. Банк аналізує становище вкладника, суму заборгованості та пропонує індивідуальну програму кожному клієнту.
Банк не бажає, аби у вкладників виникала заборгованість, тому йде на поступки.
Будь ласка, завітайте до відділення, поспілкуйтеся зі своїм менеджером, ознайомтеся з документами на ковертацію заборгованості, і ви переконаєтесь, що немає ніякого підтексту, окрім полегшити кредитне навантеження на клієнта, яке, на жаль, виникло через зміну курсу.
Якщо будуть додаткові питання — пишіть, будь ласка, чи телефонуйте за номером 0 800 30 7676 до Контакт-центру. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ирина Галичина 2 грудня 2014, 18:16
Я-бывший вкладчик Промэкономбанка.Прошла идентификацию в Харькове 28августа.Спустя 2 месяца мне позвонили и сказали, что якобы не все документы мною были подписаны, необходимо ещё подписать дополнительно какие-то новые.Опять 19 ноября в Лозовой я подписала новые документы, на этот раз мне сказали что теперь мои счета разблокируют в течении недели.Но воз и ныне там… Никто ничего не разблокировал, на Горячей линии ничего вразумительного ответить не могут.Вопрос: как долго мне будут морочить голову по поводу идентификации.Сколько раз я ещё должна ездить в другие города и как долго я должна ждать доступа к свом деньгам?
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 5 грудня 2014, 11:13
Шановна Ірино Валентивнівно! Дякуємо за ваше звернення. Приносимо свої вибачення за очікування. Ситуація стосовно депозитів з’ясована, сьогодні вам зателефонує менеджер банку та проконсультує щодо того, як ви можете отримати кошти. Тут деталі озвучувати не можемо з огляду на політику конфіденційності.
З повагою, Фідобанк
без оцінки
eve 30 листопада 2014, 15:19
1. Получала пенсию в Луганске в Фидо. Переоформила в Харькове, так случилось, что в на Дельту, т.к. были в наличии мгновенные карточки, выдали за 40 мин и т.д., хотелось скорее.
2. Хочу переоформить на Фидо. Есть ли мгновенные карточки? За какое время, где в Харькове можно получить? Может, есть возможность переоформить старый счет?
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 1 грудня 2014, 12:19
Доброго дня, Eve!
Дякуємо за ваше звернення.
Ви можете оформити миттєву картку, є можливість переведення рахунку – втім, детально проконсультувати по вашому питання вас зможуть у відділенні. Крім того, у банку є спеціальні препозиції по пенсійних картках: додатково вони передбачають нарахування відсотків на залишок на рахунку. Тобто окрім отримання пенсії, картка слугує також інструментом для заощаджень.
У місті Харкові працюють наступні відділення Фідобанку (додаємо контактні телефони): пр-т. Перемоги, 50 ((057)766-34-82), вул. Єлізарова, 5 ((057)766-34-71), пр-т. Орджонікідзе, 19 ((057)766-34-62), вул. Енгельса, 25 ((057)734-94-01), пр-т. Московський, 275 ((057)293-50-33), вул. Римарська, 32 ((057) 703 94 50), пр-т Гагаріна, 41/2 ((057)703-94-56), вул. Кооперативна,13/2 ((057)784-05-60), пр-т. Маршала Жукова, 3 ((057)713-42-84).
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся.
Marina77722 26 листопада 2014, 12:25
Менеджер сказал, что юридический отдел отказал. Я попросила связать меня с ними и узнать причину отказа, в письменном виде чтобы связаться со своим юристом. Мне отказали. Позвонив на телефон банка и объяснив причину попросила связать с юрид. отделом. Но это как телефон секретной службы. Тогда я опять попросила своего менеджера дать телефон начальника Днепропетровского отделения. Безрезультатно. Когда я обратилась к своему юристу с документами, он сказал что доверенность мне вообще не нужна, так как договор ипотеки выписан непосредственно на меня. То есть менеджер не ознакомился совершенно с моими документами. И что он передавал в юр. Отдел не понятно. Просто доверенность саму по себе, не подкладывая мои договора по ипотеке и кредиту. Соответственно как юрист мог вынести решение если он не видел документов. Цель всей реструктуризации продать квартиру и рассчитаться с банком. То есть на сегодняшний день банку совершенно не нужны полмиллиона гривен. Мало того, что я выплатила огромную сумму, но и готова остаться без жилья, лишь бы раздать долги. А тут такое хамское и непрофессиональное отношение.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 28 листопада 2014, 10:27
Marina77722, доброго дня!
Перш за все приносимо свої вибачення за подібну ситуацію. Запевняємо вас, що вона не залишиться без уваги і будуть вжиті всі необхідні заходи для того, аби більше вона не повторювалася. Також хочемо подякувати за ваш відгук — завдяки йому ми знайшли «слебке місце» та вже працюємо над тим, аби покращити свій сервіс у цьому напрямку.
Повідомляємо вам, що вашою справою вже займаються експерти з центрального офісу Фідобанку, і невдовзі ви отримаєте детальний опис вимог до довіреності, яка необхідна для проведення операції з валютним кредитом. І, сподіваємося, що зовсім скоро ваше питання вирішиться. Ми зі своєї сторони докладемо максимум зусиль та сприяння, аби це сталося.
Ще раз дякуємо!
Marina77722 26 листопада 2014, 12:15
Напишу свою историю о том, как внимательно относятся сотрудники банка к своим дорогим клиентам. Я взяла ипотеку в Ерсте банке в 2008 году. Сумма составляла 80000$. На сегодняшний день выплатила уже больше 85000$, то есть с учетом повышения курса доллара сумма вообще заоблачная, а еще предстоит выплатить 61000$ без учета процентов. Неоднократно обращалась в банк по вопросам реструктуризации, и всегда была услышана. Но тут Фидобанк стал правопреемником и очевидно требования к сотрудникам изменились. В связи с колебанием курса доллара, обращалась в отделение с целью узнать об их предложениях. Менеджер курирующий мое дело не позвонил ни разу, хотя у банка такие варианты были. В очередной раз мне позвонила девочка и сказала что по моему делу принято решение о реструктуризации и сказала к кому обратиться и назначила время. Когда я пришла, мой постоянный менеджер Шульга Сергей Михайлович, начал просматривать информацию только при мне. Не изучая мои документы сказал, что доверенность по которой я имею право подписывать все виды документов, и оплачивать кредит, ему не подходит. Я предложила обратиться в юридический отдел и пусть они ее изучат. На что он парировал, мол я и так все вижу, и вообще нотариус по этой доверенности не станет оформлять мне допсоглашение. Когда я спросила что нужно делать для оформления реструктуризации с моей стороны, менеджер обязал меня найти нотариуса который подписывал кредитный договор, и посоветовал как это сделать(набрать в интернете его данные). Когда я пришла к нотариусу он в недоумении на меня посмотрел и сказал, что сотрудник банка в такой ситуации сам связывается и мое присутствие необходимо только при подписании допсоглашения. На всякий случай я ему показала доверенность, у него она вопросов не вызвала, все подходило. Я позвонила своему менеджеру, скинула номер нотариуса и сказала про соответствие доверенности требованиям нотариуса. Вроде бы все хорошо, но менеджер заявил что теперь моя доверенность не подходит банку.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 28 листопада 2014, 10:28
Дякуємо за відгук!
Відповідь банку надана до коментаря вище.
oscolok 24 листопада 2014, 15:55
Добрый день.
Хочю сказать спасибо за такой продукт.
Открыт Зарплатный проект в ФИДОБАНК.
МастерКард стандарт снятие наличности без % в любом банкомате Украины.
Пришлось выводить деньги с карты другово банка на ету карту.
Чюдо свершылось ни % за зачисление етих средств ни % за снятие не было.
Респект.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 25 листопада 2014, 10:49
oscolok, дякуємо за ваш відгук!
Хочемо також зауважити, що ви маєте можливість користуватися фінансовою платформою банку Фідомаркет та фінансовим мобільним додатком FIDO Wallet, з якими ви також без комісії можете поповнювати мобільний зв`язок, оплачувати інтернет та комунальні послуги. Зокрема, дані системи дистанційного управління коштами забезпечують також безкомісійні перекази між власними рахунками та інші вигідні сервіси. Будь ласка, користуйтеся.
У разі необхідності з питань роботи з Фідомаркетом та FIDO Wallet вас може проконсультувати у Контакт-центрі банку за номером 0 800 30 76 76.
aralita 30 жовтня 2014, 17:19
Очень недовольна политикой банка в обращении с клиентами. Правовые и юридические приемы, которыми пользуется банк при общении с клиентами, откровенно грабительские и «гопнические». Наплевательство на проблемы клиентов поражает. Обращения с жалобами или с просьбой помочь в финансовой проблеме натыкаются на глухую стенку непонимания или юридические каверзы конракта с банком, которые просто невозможно преодолеть, не обратившись в суд. Политика банка непрозрачна и постоянно возникают какие-то скрытые проблемы. Ребята, мы в 21 веке, такие методы уже даже не злят, а вызывают отвращение. Давайте уважать друг друга и законы, а не вести себя как воры.
Отдельное «спасибо» за политику банка в отношении жертв АТО. Она порадовала.Черствость и цинизм — даже не смотря на прямой указ Президента о чрезвычайных мерах в отношении клиентов из пострадавших территорий. Радует что лично у меня получилось решить проблему относительно малыми расходами.
Из всех банков, с которыми приходилось работать, Фидобанк оставил после себя самое плохое впечатление.
Закрываю сотрудничество с банком и всему своему окружению буду советовать с вами не связываться.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:14
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що вам довелося отримати негативний досвід обслуговування у нашій установі. Сподіваємося, що це був лише людський фактор. Ми вдячні за ваш відгук, адже це допомагає нам розуміти, що нам є куди рости та вдосконалюватися та вказує на наші слабкі місця. Велике прохання до вас написати нам на info@fidobank.ua з описанням ситуації, яка у вас виникла, вказанням ПІБ та відділення, в якому ви обслуговувалися. Ми би хотіли використовувати конструктивні відгуки наших клієнтів для плануванння роботи по покращенню сервісу. Будемо вдячні за ваш лист. З повагою, Фідобанк
без оцінки
TERAINKOGNITO 16 жовтня 2014, 17:36
З карточки списали 1100, 0 грн. Службове розслідування не проводять, відправляють по кругу, говорять, що передзвонять, але так і ніхто не передзвонив. Це уже місяць тянеться. Тікайте з цього банку, обслуговування найгірше, гроші з карток крадуть.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:43
Доброго дня! Прошу написати у приватні повідомлення деталі вашої ситуації, а саме — за яких обставин були списані кошти. Ми би дуже хотіли розібратися в деталях ситуації та прискорити процес її вирішення. Будемо вдячні за ваш лист.
bazans 6 жовтня 2014, 14:47
Я вкладник Промекономбанку.Уже пройшло півтори місяця як я пройшов ідентифікацію, мені на інтернетбанкінгу намалювали цифирки, але реальних виплат даний банк непроводить(я зареєструвався в перший день реєстрації...)банк звітує про якісь міфічні виплати, але це неправда.Працівники банку нічого незнають і неможуть пояснити ні коли будуть розблоковано рахунок, ні хто це робить.Служба підтримки також нічим допомогти неможе ні по телефону гарячої лінії ні в онлайн чаті.заледве прийняли заяву на погане обслуговування.ВИПЛАТИ НЕВЕДУТЬСЯ!!!
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:47
Шановні вкладники Промекономбанку! Виплати проводяться, і інформацію про їх обсяги на щомісячній основі публікує на своєму сайті Фонд гарантування вкладів, який пильно стежить за процедурою виплати. Якщо у вас виникли труднощі чи ви маєте зауваження до процесу — прохання написати на info@fidobank.ua з деталями (ПІБ, відділення, до якого зверталися) та вказати в темі листа «для прес-служби банку». Ми розберемося в ситуації та допоможемо у її вирішенні. Дякуємо наперед за ваш лист!
без оцінки
AleksAndrosov 3 жовтня 2014, 11:21
ПУАО «ФИДОБАНК» (правонаступник)«КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК обманює вкладників, розповідає що виплати почнуться завтра і так вже біля двох місяців, надають інформацію, що не відповідає дійсності та не виплачують мені депозит та проценти. Шахраї

22 серпня 2014 року уповноваженою особою Фонду на тимчасову адміністрацію в ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРОМЕКОНОМБАНК» (далі — ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК») було підписано з ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ФІДОБАНК» (далі — ПУАТ «ФІДОБАНК») договір про передачу активів та зобов’язань ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК».
Відповідно до вказаного договору ПУАТ «ФІДОБАНК» набуває усіх прав та обов’язків боржника перед вкладниками ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК» щодо повернення грошових коштів вкладників, залучених ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК», і сплати відсотків за договорами банківського рахунку/вкладу (у тому числі за іменними ощадними сертифікатами), укладеними ПАТ «КБ «ПРОМЕКОНОМБАНК» у межах 200 тисяч гривень.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:47
Шановні вкладники Промекономбанку!
Виплати проводяться, і інформацію про їх обсяги на щомісячній основі публікує на своєму сайті Фонд гарантування вкладів, який пильно стежить за процедурою виплати. Якщо у вас виникли труднощі чи ви маєте зауваження до процесу — прохання написати на info@fidobank.ua з деталями (ПІБ, відділення, до якого зверталися) та вказати в темі листа «для прес-служби банку». Ми розберемося в ситуації та допоможемо у її вирішенні. Дякуємо наперед за ваш лист!
без оцінки
mishel pozigun 26 вересня 2014, 9:10
Відділення за адресою: Харків, ул. Кооперативная, 13
красивый, профессиональный, отзывчивый персонал!
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:48
Дякуємо за ваш відгук! Ми докладаємо зусиль, аби лише зростати у цьому напрямку!
sdv2102 25 вересня 2014, 18:43
Хочу выразить благодарность сотрудникам днепропетровского отделения на пр.Правды,11.Большое спасибо за помощь в получении вкладов из промэконом банка.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:50
Дуже дякуємо за відгук!
без оцінки
roms1011 22 вересня 2014, 15:38
Являюсь вкладчиком Пивденкомбанка. 16.09.14 сотрудник центрального офиса Фидо банка сообщил, что могу получить свой депозит, по Пивденкомбанку, в любом отделении Фидо банка до 23.09.14 г. Приехал в Днепре 19.09.2014г. получать деньги, а мне говорят ВСЕ!!! срок выплат до 18.09.2014. И куда теперь писатть претензию, кому выставлять счет?
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:51
Дане питання в компетнеції Фонду гарантування вкладів.
Vfhnsyjdf123 18 вересня 2014, 21:22
Я из г. Краматорска, бывший вкладчик ПРОМЭКОНОМБАНКа. Хочу отметить внимание, компетентность, выдержку и такт работников Артемовского отделения ФИДОБАНКа под руководством Дрыгиной Татьяны Ивановны. При оформлении документов я и мои родственники получили всю необходимую информацию о судьбе и выплате вкладов, сумма которых вместе с начисленными процентами полностью совпадает. Я уже получаю деньги, родственники, уверена, тоже вскоре получат.
Большая просьба к дирекции ФИДОБАНКа: учитывая удобство и доступность большому количеству вкладчиков нашего региона к Артемовскому отделению, максимально увеличить там количество сотрудников. А к вкладчикам обращаюсь приезжать в любые отделения банка с позитивным настроем для совместных решений наших проблем.
Большое Вам СПАСИБО!!!
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 19 листопада 2014, 13:49
Дякуємо за ваш відгук!
Ми докладаємо максимальних зусиль до вдосконалення обслуговування клієнтів неплатоспроможного банку, тому дуже вдячні за ваші відгуки — як позитивні, так і конструктивну критику.
ivp12 16 вересня 2014, 16:20
Если вы решили посетить, отделение ФИДОБАНКа заранее, будьте готовы, что с вами никто не поздоровается, и если не проявить никакой инициативы, останетесь вовсе не замеченными сотрудниками. Никто абсолютно не заинтересован во входящем потоке клиентов. Все прячутся за мониторами.
Сегодня в очередной раз погашала платеж по кредиту в отделении по адресу г. Киев ул. Саксаганского,120. В ожидании своей очереди на оплату провела 57 мин.! (час обеда). Передо мной в кассе обслужилось 4 человека! Задала вопрос начальнику отделения Заяц Ольге Владимировне о скорости обслуживания кассы, мне в грубой форме ответили, что у них одна касса и ничем мне помочь не может. При этом, при мне разговаривала с кем-то по телефону на предмет снятия лимита по карте по чел-ку находившемся в кассе.
Попросила книгу жалоб, мне в такой же грубой форме ответили, что у них таковой не имеется. На просьбу распечатать заявление для отображения жалобы в письменной форме, также ответили отказом. Единственное дали чистый лист А4 и предложили написать свои пожелания на имя нач. отделения.
О соблюдении делового дресскода в этом отделении также не слышали так как и о этикете. Особенно поразила выгоревшая блондинка в босоножках на огромной шпильке, прозрачной блузе и полосатой мини юбке.
Информация на сайте не соответствует расписанию в отделении. Час обеда в кассе (при том, что она одна) с 12.00 до 13.00 вообще не указан.
После такого обслуживания уверена, что больше никакими услугами этого банка ни за какие деньги пользоваться не буду. Так как ситуация с ожиданиями в очередях и невежливым персоналом повторяется систематически. Пожаловаться на обслуживание некуда (не захотелось писать на чистом листе начальнику, который перед этим тебе нахамил).
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 19 листопада 2014, 13:54
Шановний клієнте!
Ми високо цінуємо такі детальні конструктивні заувження до обслуговування у нашому банку. Ми взяли до уваги ваші зауваження та проведемо роботу по підвищенню якості обслуговування у даному відділенні.
Також хочемо звернувати вашу увагу на те, що наразі одним із найважливіших напрямків нашої рооботи є удосконалення сервісу, тому ми дуже вдячні за вашу думку, яка допомагає нам визначити наші слабкі сторони.
Сподіваємося, у нас буде шанс показати вам зовсім інший рівень обслуговування та виправдати ваші очікування у майбутньому.
IRINA222 11 вересня 2014, 17:25
Я являлась вкладчиком Промэконома. В июне 2014г. закончился срок депозита.
В фидобанк пришла 28.08.2014 — прошла идентификацию, сказали-Вам после первого сентября придет смс, когда можно забрать деньги. Прождала до 9 сентября-и пошла в отделение. Говорят-сейчас мы заключим с Вами договор-заключили «Щаслива сімка» — в договоре четко прописано-с момента заключения договора депозит на 7 дней. Захожу в фидомаркет спустя два дня-пишут, что у меня на счету 0. Кому писать, звонить-не знаю. Не банк-сброд какой то. Бред какой то несут, что программа не отображает Ваших денег, если вклад в Промєкономе закончился до 22.08.2014г. )мне то какая разница???), когда деньги вернут-тоже никто не знает. Пишут, что идентифиткацию полную проводят. Извините меня, больше двух недель проводить идентификацию??? Они там вообще офонарели что ли??? На Красноармейской на прошлой неделе вернули деньги пару вкладчикам-которые пришли и устроили там митинг. А остальным-не нужно???
Если они взяли на себя обязательства Промэконома-какого они их не исполняют???
Наши деньги и в Промэкономе могли также мертвым грузом лежать, как в фидо…
Вообщем ужасный банк!!! Никому его б не посоветовала.
Фідобанк
Відповідь банку
Fidobank 18 листопада 2014, 15:57
На сьогодні Фідобанк виплатив вже близько 60-70% вкладниками Промекономбанку. Ми проводимо виплати, за процедурою пиально стежить Фонд гарантування вкладів фізичних осіб. Банк виконуємо взяті на себе зобовязання. Якщо у вас досі є запитання щодо обслуговування, бдуь ласка, напишіть про свої труднощі на адресу info@fidobank.ua та в темі листа вкажіть «для прес-служби». Дякуємо!
Головна / Банки України 🏦 / Фідобанк 💰 / Відгуки про Фідобанку 📝